ترفندهایی برای کاهش هزینه های سفر به کیش

کاهش هزینه های سفر به کیش

4.3/5 - (22 امتیاز)

آنچه در این مقاله می خوانید

کاهش هزینه های سفر به کیش هم کاری سخت است و هم ساده. سخت است زمانی که برنامه زمانی، بودجه، اهداف و انتظار از سفر نامشخص باشد و ساده است زمانی که علاوه بر مشخص بودن همه این ها شما با شناخت کامل از مسیر و مقصد، بتوانید برنامه سفر و هزینه آن را مدیریت کنید.

کاهش هزینه های سفر به کیش

کیش بوک در این مطلب برای شما صفر تا صد سفر ارزان به کیش را نوشته تا از گم شدن بین انواع و اقسام لینک ها و مطالب خلاص شوید.

در این مطلب علاوه بر تخفیف های ویژه تور ارزان کیش، از هتل های ارزان، تفریحات بی هزینه و کم هزینه، ارزان ترین مراکز خرید و تخفیف های کیش خواهیم گفت و هر سوالی که دارد در ذهنتان می چرخد را جواب خواهیم داد. بعد از خواندن این مطلب کافی است که سراغ چمدانتان بروید و برنامه سفر را بچینید.

هتل های ارزان کیش یکی از اصلی ترین موارد برای کاهش هزینه های سفر به کیش

محل اقامت یکی از معیارهای اصلی در مورد کاهش هزینه های سفر به کیش است. کیش، شهر هتل هاست. در این جزیره انواع و اقسام هتل با کیفیت و قیمت های متفاوت و برای سلیقه های گوناگون پیدا می شود.
از بین این ها، ۳ و ۲ ستاره ها ارزان تر از هتل های ۵ ستاره و ۴ ستاره هستند. به طور کلی هتل های ۳ ستاره امکانات مطلوبی دارند و برخی از آنها حتی امکاناتشان در حد ۴ ستاره هاست.

۲ ستاره ها هم امکاناتشان عادی است و اغلب کسانی که به دنبال آنها هستند بیشتر به اسکان معمولی در آن توجه دارند و امکانات و خدمات خاصی را از آنها انتظار ندارند.

در مورد این هتل ها علاوه بر موارد بهداشتی باید به ظرفیت اتاق ها، وجود رستوران و کافه و صد البته موقعیت مکانی این هتل توجه داشته باشید. در حالت عادی هر هتلی که به مراکز مهم شهری مثل بازارها، مرکز خرید و مکان های تفریحی و البته ساحل نزدیک تر باشد، احتمال افزایش قیمت آن بیشتر خواهد شد.

هتل های ارزان کیش

برای مثال هتل های ساحلی و هتل های واقع در قلب تجاری کیش که در محدوده شرقی جزیره هستند قیمت بیشتری دارند چون انواع خیابان های اصلی، مرکز خریدهای لوکس و یا بازارهای شلوغ کیش و همینطور تفریحات دریایی و ورزشی جزیره در آن سمت قرار دارد.

در حالت کلی هر چه محل اقامت از این ناحیه دورتر، خرج نهایی کمتر. البته در مورد دوری یا نزدیکی به این مکان ها باید گفت که اگر شما قصد دارید با ماشین شخصی سفر کنید یا خودرو کرایه کنید، اصولا نزدیکی یا دوری آنچنان برای شما مسئله نخواهد بود.

نکته بعدی در نظر گرفتن انتظارات از امکانات هتل و هدفتان از سفر است. برای مثال اگر قصد دارید زمان زیادی را در خارج از هتل بگذرانید و فقط برای استراحت و خواب به آن برگردید پس نزدیکی و دوری از قلب شهر برای شما آنچنان مسئله خواهد شد. بعد از این نکات در ادامه به معرفی ارزان ترین هتل های ۲ و ۳ ستاره خواهیم پرداخت.

لیست ارزان ترین هتل های ۳ ستاره کیش (آدرس + تلفن + حدود قیمت)

هتل ۳ ستاره ای که هم ارزان باشد و هم امکانات و دسترسی مناسبی داشته باشد، در کیش فراوان است. کیش بوک تعدادی از بهترین و ارزان ترین هتل های ۳ ستاره کیش را در ادامه به شما ارائه داده است.

در مورد این هتل ها باید بدانید که امکانات اتاق در اغلب آنها شامل یخچال، سرویس فرنگی، حمام و تلویزیون می شود. اغلب آنها کافه و رستوران اختصاصی دارند و در بسیاریشان هم پارکینگ پیدا می شود.

البته که برای اطلاعات بیشتر می توانید مطلب هتل های ارزان کیش را هم بخوانید. در ادامه هم لیست این هتل ها را خواهید دید:

  • هتل شایلی کیش: واقع در انتهای بلوار دریا به طرف شرق با شماره تماس ۰۷۶۴۴۴۲۳۴۱۱ و با حدود قیمت ۳۰۰ هزار تومان
  • هتل سان رایز کیش: واقع در بلوار خلیج فارس و بلوار خیام، مقابل بازار پردیس با شماره تماس ۲ – ۰۷۶۴۴۴۶۷۵۰۳ و با حدود قیمت بین ۲۴۰ تا ۲۸۰ هزار تومان
  • هتل جام جم کیش: واقع در میدان ساحل، پشت دانشگاه امیر کبیر، رو به روی بازار ونوس با شماره تماس ۰۷۶۴۴۴۲۱۸۸۹ و با حدود قیمت ۲۹۰ تا ۳۹۰ هزار تومان
  • هتل آنا کیش: واقع در میدان امیرکبیر، جنب پاساژ پارس نیک با شماره تماس ۰۷۶۴۴۴۲۴۱۲۰ و با حدود قیمت ۲۸۵ تا ۵۱۰ هزار تومان
  • هتل آفتاب شرق کیش: واقع در میرمهنا، بالاتر از میدان سعدی با شماره تماس ۰۷۶۴۴۴۳۴۱۰۰ و با حدود قیمت ۲۰۰ تا ۳۲۰ هزار تومان
  • هتل گراند کیش: واقع در بلوار موج و دریا، مقابل بازار ونوس با حدود قیمت ۳۲۰ تا ۳۸۰ هزار تومان
  • هتل سارا کیش: واقع در جنب بازار پردیسان، خیابان رودکی با حدود قیمت ۳۶۰ تا ۴۶۰ هزار تومان
  • هتل ریان قائم کیش: واقع در کیش، میدان ساحل، بلوار دریا با حدود قیمت ۳۰۰ تا ۴۰۰ هزار تومان
  • هتل تاپ رز کیش: روبروى بازار پردیس، انتهاى خیابان ابن سینا
  • هتل کوثر کیش: واقع در بلوار مرجان، جنب هتل ستاره طلایی، هتل کوثر
  • هتل دیدنی های کیش: جنب بازار مرجان، جنب برج دوقلو

در دسته ای از موارد ترانسفر فرودگاهی ارائه می شود که گاهی با دریافت هزینه همراه است. در مورد اینترنت هم باید گفت که برخی از این ۳ ستاره ها فقط در لابی وای فای دارند و برخی هم علاوه بر لابی در اتاق ها هم دارای اینترنت هستند.

اقامت ارزان در کیش

کاهش هزینه های سفر به کیش با هتل های ارزان و ۲ ستاره کیش

برخی از این هتل ها در مرکز شهر یا حتی کنار ساحل و برخی دیگر هم در مناطق کمتر شناخته شده قرار دارند. امکانات این موارد محدود است و آنها را مناسب اسکان برای کسانی می کند که می خواهند زمان کمتری را در هتل بگذرانند و زیاد روی محل اقامت حساسیت ندارند:

  • هتل پانیذ کیش: واقع در خیابان رودکی، جنب رویا مال. حدود قیمت بین ۱۴۰ تا ۴۰۰ هزار تومان
  • هتل فانوس کیش: واقع در خیابان میر مهنا، ضلع جنوبی بازار پارس خلیج. حدود قیمت بین ۱۱۰ تا ۱۷۰ هزار تومان
  • هتل خاتم کیش: واقع در میر مهنا، بلوار نیایش، خیابان اقبال، هتل خاتم. حدود قیمت بین ۱۵۰ تا ۲۰۰ هزار تومان
  • هتل آسیا کیش: واقع در بلوار میرمهنا، بلوار خاتم الانبیا، خیابان اقبال. حدود قیمت بین ۱۰۰ تا ۱۴۰ هزار تومان
  • هتل شباویز کیش: واقع در ابتدای جاده جهان، بعد از مارینا پارک. حدود قیمت ۱۰۸ تا ۱۹۰ هزار تومان
  • هتل آرا کیش: واقع در میدان پردیس، ابتدای بلوار رودکی
  • هتل فارابی کیش: واقع در میدان سنایی، داخل خیابان بازار مریم
  • هتل ستاره طلایی کیش: واقع در بعد از مجتمع تهران قدیم، میدان قشم، میدان پرواز، مجتمع سپهر، هتل ستاره طلایی

در انتخاب این هتل ها، موقعیتشان مهم می شود پس قبل از رزرو آنها موقعیت آدرسشان را در نظر بگیرید تا انتخاب هدفمندی داشته باشید.

هتل های ۱ ستاره کیش؛ ارزان ترین انتخاب برای اقامت

طبعا بین انواع هتل کم خرج ترین محل ها، ۱ ستاره ها هستند، با هم نگاهی داشته باشیم به آدرس و لیست قیمت این موارد:

  • هتل ققنوس کیش: واقع در میدان امیرکبیر، خیابان دانش و با حدود قیمت از ۱۱۵ تا ۱۹۰ هزار تومان
  • هتل دیدار کیش: واقع در بلوار نیایش روبروی شرکت خدمات شهری با حدود قیمت ۱۱۰ تا ۱۰ هزار تومان

همان طور که در آدرس ها هم می بینید این هتل ها در جزیره کیش، پراکنده هستند و انتخاب آنها توسط شما می تواند بر اساس محل هایی باشد که می خواهید در آنها خرید یا تفریح کنید پس به موقعیت آدرس تمام این موارد دقت داشته باشید.

اجاره سوئیت در کیش؛ کاهش هزینه اقامت و حتی خورد و خوراک

زمان سفر، مکان سوئیت و امکانات آن و صد البته دور یا نزدیک‌بودن به مراکز خرید یا ساحل‌های اصلی جزیره بر روی قیمت سوئیت تاثیرگذار است. شهرک سفین یا همان شهرک نوبنیاد یکی از قدیمی ترین محله های کیش است که تقریبا نزدیک سواحل شمالی جزیره است و قیمت سوئیت هایش تقریبا کمتر از سوئیت های شهرک صدف است.

شهرک صدف به مراکز خرید، ساحل ‌ها و مراکز تفریحی کیش نزدیک است. فاز ۲ این شهرک به‌دلیل دسترسی مناسبش تعداد بیشتری سوئیت برای اجاره دارد.

وقتی نگاهی داشته باشیم به انواع لیست سوئیت در کیش، مواردی مثل سوئیت بدون خواب در شهرک صدف، سوئیت یک خواب و دو خواب VIP و یا سوئیت ساحلی را می‌بینیم. می‌توان گفت که قیمت‌ها از ۱۲۰۰۰۰ تومان تا ۵۰۰۰۰۰ الی ۶۰۰۰۰۰ تومان متغیر است. سوئیت می تواند هزینه را کم کند به خصوص زمانی که تعداد نفرات بالا باشد.

نکته بعدی این است که سوئیت ها در مکان هایی هستند که خود کیشوندان در آنجا اقامت دارند و این یعنی بازارهای محلی در نزدیکی تان خواهند بود. این بازارها هزینه تهیه مواد اولیه برای آشپزی را خیلی پایین می آورند چون اصولا در قسمت های تجاری شهر کیش قیمت میوه، گوشت، سبزیجات و سایر اقلام بالاست.

در نهایت این که اگر خانوادگی سفر می کنید یا تعداد نفراتتان بالاست و قصد هم ندارید هزینه زیادی را برای میل کردن غذا در رستوران خرج کنید، طبعا سوئیت ها انتخاب خیلی خوبی هستند.

سوئیت های کیش

نکاتی برای کاهش هزینه سفر به کیش خورد و خوراک در کیش

نکته اول این که در تعطیلات و شلوغی،‌ هزینه رستوران ‌ها و فست‌فود ‌ها کمی افزایش می ‌یابد و در حالت عادی هم هزینه غذا در رستوران‌ ها و فست‌فودهای لوکس کیش طبعا خیلی بالا خواهد بود.

  • منوهایی که غذای دریایی را شامل می‌ شوند، قیمت را بالاتر می ‌برند.
  • برخی رستوران‌ ها ممکن است هزینه ورودی دریافت کنند.
  • قیمت موادغذایی، صیفی‌ جات و خوراکی‌ های خام نسبت به شهرهای دیگر بالاتر است.
  • محصولات خارجی گران هستند. غذاهایی که با مواد اولیه خارجی باشند هم گرانند.
  • آشپزخانه و کترینگ‌ ها در کیش کیفیت و قیمت مناسبی دارند. تعدادی از آشپزخانه‌ های کیش عبارتند از: رستوران پردیس، رستوران همشهری، رستوران پارسی.
  • رزرو میز در برخی رستوران‌ ها باعث کاهش هزینه خواهد شد.
  • میوه در کیش خیلی گران است چون اغلب یک محصول وارداتی از سایر نقاط ایران است. نوع خارجی آن هم که طبعا خیلی گران است.
  • بالا‌ بودن قیمت مواد اولیه در کیش باعث می‌ شود تفاوت قیمت چندانی بین غذایی که با آشپزی خودتان درست می ‌کنید با غذایی که از رستوران‌ها تهیه می‌کنید نباشد اما تهیه مواد اولیه از بازارهای محلی مطمئنا در کاهش قیمت غذای نهایی بسیار موثر است.

نکته آخر این است که رستوران ‌های با موزیک زنده نسبت به رستوران‌های مشابه خود، قیمتی بالاتر دارند و در عین حال موزیک زنده، تضمینی بر کیفیت خدمات رستوران یا کیفیت غذای آن نیست.

هزینه خورد و خوراک در کیش

کاهش مخارج سفر به کیش با استفاده از وسایل حمل و نقل عمومی

در کیش تاکسی‌ های تلفنی، سفید‌رنگ و تاکسی ‌های خطی، زرد رنگ هستند. تاکسی‌ های سفید از تاکسی ‌متر استفاده می‌ کنند و یک هزینه ورودی دارند.

کمترین میزان ورودی برای این ماشین ها ۱۰ و بیشترین آن ۳۰ هزار تومان است. این اعداد فقط نرخ ورودی است و تا سقف ۷ کیلومتر به ازای هر کیلومتر هزار تومان به مبلغ کرایه اضافه می‌ شود. برای بالاتر از ۷ کیلومتر هم هزاروپنجاه تومان اضافه خواهد شد.

برای زمان توقف به ازای هر دقیقه هزار تومن باید پرداخت کنید، اگر هم سرویس را کنسل کنید تا سقف ۲۰ درصد ورودی را باید بپردازید. پس اگر می خواهید خرج روی دستتان نیفتد دقیق باشید!

هزینه تاکسی خطی یا تاکسی زرد در کیش مبالغی از ۴ هزار تومان تا ۶۵۰۰ تومان را شامل می‌ شود. از ۱۲ تا ۶ صبح هم ۱۰ درصد افزایش قیمت داریم. نرخ کرایه مینی‌ بوس برای تمام مسیرهای کوتاه و بلند از ساعت ۶ صبح تا ۱ بامداد برای هر نفر ۲۷۰۰ تومان و از ساعت ۱ بامداد تا ۶ صبح هم ۴۵۰۰ تومان است. همین اعداد را که نگاه کنید می فهمید که می شود جیبتان را با این سیستم حمل و نقل منظم و پویا بیمه کنید.

با این حال برخی افراد ترجیح می دهند بیشتر هزینه کنند و با اجاره ماشین ارزان در کیش راحت تر به گشت و گذار در کیش بپردازند.

هزینه های حمل و نقل عمومی در کیش

ارزان ترین مراکز خرید کیش

کیش پر است از انواع مرکز خرید و بازار. در این بین مراکزی هستند که قیمتشان نسبت به لوکس های جزیره پایین تر است و در عین حال تنوع و کیفیت کالای مناسب دارند. اگر می خواهید قیمت های خرید در کیش چه برای خودتان و چه برای تهیه سوغاتی را کاهش دهید بهتر است به مراکز زیر بروید:

  • بازار پانیذ کیش: واقع در خیابان فردوسی کیش
  • بازار پارس خلیج کیش: نزدیک میدان سعدی و بلوار میرمهنا
  • بازار مریم کیش: واقع در میدان ساناز
  • بازار ونوس کیش: واقع در حاشیه خیابان سنایی
  • بازار عرب‌های کیش: واقع در ساحل شمالی، منطقه صفین
  • بازار زیتون کیش: واقع در جنوب غربی میدان امیرکبیر و در حاشیه بلوار ساحل
  • مرکز خرید پدیده کیش: جاده جهان و در نزدیکی ساحل جنوبی کیش
  • مرکز خرید هایپرمارکت کیش: خیابان فردوسی
  • مجتمع تجاری مرجان: روبه‌روی پارک ساحلی مرجان کیش
  • بازارهای چینی‌ کیش: توجه داشته باشید که دو بازار چینی در کیش هست؛ مرکز خرید چین و بازار چینی. مرکز خرید چین در بلوار مروارید و در نزدیکی مرکز خرید مروارید واقع است و بازار چینی هم در طبقه دوم مرکز خرید پانیذ کیش قرار دارد.

علاوه بر این موارد باید اشاره کنیم به بازارها و بازارچه‌های ارزان و قدیمی کیش که برای کسانی مفید است که می خواهند مواد اولیه تهیه خورد و خوراک خود را از این بازارها، به دست بیاورند یا این که سوغاتی ها و محصولات محلی را از این مکان ها بخرند.

  • بازارچه شقایق کیش: واقع در شهرک میرمهنا
  • مرکز خرید گلستان کیش: واقع در فاز ۲ شهرک صدف
  • مرکز خرید صدف کیش: واقع در شهرک صدف، تقاطع خیابان بینالود و الوند
  • بازارچه حافظ کیش: نزدیک خیابان فردوسی
  • بازار هرمز کیش: واقع در میدان هرمز، میدان المپیک و در خیابان ایرپورت
  • بازار ماهی‌فروشان کیش: واقع در محله قدیمی صفین، خیابان بهشت

یکی دیگر از ویژگی های این بازارها ارائه خدمات است از آرایشگاه گرفته تا لوازم الکترونیکی. اگر به این خدمات نیاز پیدا کردید، مطمئن باشید که قیمت در آنها بسیار کمتر از مرکز شهر خواهد بود.

مراکز خرید کیش

بهترین زمان سفر به کیش به لحاظ هزینه ها

در حالت کلی ارزان‌ترین زمان سفر به کیش بعد از تعطیلات نوروز و بعد از تعطیلات تابستانی یعنی در زمان شروع مدارس است. در این ایام تعداد مسافران و در نتیجه تقاضاها برای خدمات و خرید هم کاهش می یابد. همین مورد باعث کاهش قیمت می شود. از طرفی باید اشاره کرد به مناسبت های خاص؛ برای مثال روز کیش در ۲۰ آبان هر سال، جشنواره تابستانی ، جشنواره بهار در بهار و جشنواره عید تا عید کیش.

در تمام این موارد تخفیف ها از ۲۰ تا ۵۰ درصد متغیر می شود و این یک فرصت خوب است برای سفر به جزیره. البته چک‌ کردن مداوم تورهای لحظه آخری یا تخفیف ویژه تور می‌تواند هر فصلی را به یک فصل ارزان برای سفر تبدیل کند و این هم وابسته است به این که با یک منبع جامع برای کیش مثل کیش‌بوک در ارتباط باشید.

تفریحات بی هزینه در کیش

لازم نیست همیشه برای تفریح کردن، پول خرج کنید! کیش هم این اصل را رعایت کرده است و می توانید در آن در کنار خانواده و دوستانتان، تفریح کنید بی آنکه لازم باشد حتی یک هزار تومنی خرج کنید.

اصلی ترین تفریحات بی هزینه کیش موارد زیرند:

در این بین نباید پارک ها و اسکله ها را هم فراموش کرد که در کیش هزینه ورودی ندارند و در عین حال فوق العاده زیبا و دلنشن هستند و البته انواع مختلفی دارند. پس نگاهی داشته باشیم به یکی دیگر از تفریحات بی‌هزینۀ کیش یعنی پارک‌ها و اسکله‌های آن:

می بینید که با چه لیست بلندبالایی رو به رو هستیم و باید به خاطر داشته باشیم که بسیاری از این مکان ها برای کودکان خیلی خاطره انگیز هستند چون می توانند در محیطشان احساس آزادی کنند و هر بازی ای که دلشان می خواهد را انجام دهند.

پارک شهر کیش

جاذبه‌ های تاریخی و فرهنگی کیش

کیش، جزیره ای تاریخی است و فرهنگ آن هم به وسعت افق های دریاهایش وسیع است. در بین تفریحات کیش، کم‌هزینه‌ترین تفریحات مربوط است به جاذبه های تاریخی و فرهنگی که شامل لیست کیش بوکی زیر می شود:

این تفریحات را دستکم نگیرید و مخصوصا بچه ها را از آنها بی نصیب نگذارید. این تفریحات چهرۀ دیگری از این جزیره زیبا را به شما نشان می دهند. در نهایت هم این که جاذبه های تاریخی و فرهنگی جزیره یا اصلا هزینه ای ندارند و یا هزینه ورودیشان بسیار محدود است.

کاهش قیمت تور برگ برنده برای کاهش هزینه های سفر به کیش

نکته مثبت سفر با تور به جزیره این است که علاوه بر هزینه اقامت، هزینه بلیط را هم پوشش می دهند و همین یک قدم مثبت است برای کاهش هزینه. البته برخی از این تورها حتی وعده های ناهار و شام را هم به مسافران ارائه می دهند یا برای آنها ژتون در نظر می گیرند. در حالت کلی معیارهای تعیین ‌کنندۀ هزینه های سفر به کیش با تور به چند عامل بستگی دارد:

  • مبدا حرکت: در حالت معمول هر چه مسیر دورتر از کیش باشد قیمت تور ممکن است بیشتر شود، البته این همیشگی نیست و در موارد زیادی خلاف این رخ می دهد.
  • نوع هتل ارائه ‌شده توسط تور: در حالت معمول هر چه تعداد ستاره هتل بیشتر، قیمت تور بیشتر.
  • تعداد روز و شب اقامت در کیش: هر چه مدت اقامت بیشتر، قیمت بالاتر.
  • زمان سفر به کیش: در دوران پیک مسافرت ‌ها، قیمت‌ ها کمی افزایش و در خلوتی ‌ها قیمت‌ ها کاهش می‌ یابد.

اما علاوه بر همه این ها سایت ارائه دهنده تور، مهم ترین نقش را دارد. بهترین سایت، سایتی است که انواع تور را با قیمت ها و هتل ها و روزهای متنوع ارائه دهد.

کیش بوک تمام این موارد را در اختیار شما قرار داده است چون شما چه بخواهید از شیراز سفر کنید چه از تبریز، بهترین نوع تور را ارائه خواهد داد. علاوه بر این‌ تخفیف ویژه تور را هم به شما اطلاع می‌دهد و برای دریافت این تخفیف ها کافی است اطلاعات تماس خود را در سایت ما ثبت کنید.

اسکله عرب ها

کاهش قیمت بلیط هواپیما با انتخاب هوشمندانه زمان سفر

اگر قصد سفر شخصی به کیش را داشته باشید و مبدا حرکتتان هم از جزیره دور باشد، هواپیما هم سریع ترین راه و هم ارزان ترین است. کیش‌ بوک نکاتی را برای خرید بلیط ارزان هواپیما برای سفر کیش، آماده کرده است:

  • زمانی به سفر کیش بروید که دیگران از سفر بر می‌ گردند، قیمت بلیط در این حالت در مسیر رفت کاهش پیدا می ‌کند.
  • حواستان به نوع ایرلاین پروازی باشد، برخی از ایرلاین‌ ها به‌ صورت مقطعی تخفیف ‌های ویژه یا لحظه آخری مناسبی برای گردشگران در نظر می‌ گیرند.
  • برای به دست آوردن بلیط ارزان باید قید سفر در تعطیلات را بزنید.
  • به جای صبح، عصر بلیط بگیرید. معمولا بلیط‌ های عصر ارزان ‌ترند.

در نهایت هم بهتر است از بلیط ‌های لحظه آخری استفاده کنید و حواستان حسابی برای صید این بلیط ‌ها جمع باشد. در ضمن اگر دنبال بلیط لحظه آخری هستید بهتر است آماده سفر باشید چون ممکن است ناگهان بلیط ‌ها ارزان شود یا بلیط ارزان پیدا کنید.

حرف آخر؛ اهمیت مدیریت هزینه و یک راهنمای خوب

یادمان باشد کاهش هزینه های سفر به کیش به معنای گذراندن یک سفر بی کیفیت نیست چون همه چیز بستگی دارد به برنامه ریزی، مدیریت هزینه ها، اهداف سفر و البته انتظارات ما از یک اتفاق خوش. نکته دیگر استفاده از یک راهنمای خوب و همه فن حریف برای سفر به کیش است چون می تواند به شما درباره تمام جنبه های سفر اطلاعات ارزشمندی بدهد.

کیش بوک در مورد بخش های مختلف این سفر، اطلاعات کاملی را در اختیار شما قرار داده است. از طرفی تخفیف ویژه تور هم از آن دسته خدمات ماست که می تواند هزینه سفر شما را خیلی کم کند و برای دریافت این خدمات فقط کافی است که اطلاعاتتان را برای ما بفرستید تا از این تخفیف ها با خبر شوید.

در نهایت هم از شما می خواهیم که تجربه هایتان را زیر همین مطلب برای ما بنویسید و از ترفندهای کم کردن مخارج برای بقیه گردشگران بنویسید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پربازدیدترین ها