پارک آبشار کیش فضایی مناسب برای پیک نیک

پارک آبشار کیش

3.7/5 - (3 امتیاز)

آنچه در این مقاله می خوانید

زندگی در کیش عمیقا لذت بخش است و این جزیره هر آنچه که تصور کنید در خودش جای داده است. صدای آب، آن صدایی است که باید در کیش با تمام وجود گوش داد، می‌دانید صدای برخورد موج با ساحل اصلی‌ترین صدایی است که در همه جای کیش شنیده می شود اما صدای رودخانه و آبشار چه؟ در تور کیش کجا می توان این زیباترین صدای دنیا را گوش داد. پارک آبشار کیش جایی است که می‌توان در آن صدای آب روان را گوش داد پارکی با چند آبشار زیبا که صدای دلنشین آبشار را  برای شما فراهم آورده‌اند. در این نوشته ما توصیفاتی از این پارک نسبتا کوچک اما بسیار زیبای کیش برای شما داریم.

پارک آبشار کیش صدای آب در کنار کباب

کباب درست کردن در کیش خودش معضلی است. در پارک‌های ساحلی منقل‌های کباب نیست و اجازه درست کردن کباب هم با منقل‌های قابل حمل نیز به کسی نمی‌دهند؛ ولی شما با من هم نظرید که از ایرانی‌ها هوا را بگیر کباب را نه. از این رو در برخی از پارک‌های کیش نه تنها اجازه کباب درست کردن وجود دارد، امکانات کباب درست کردن نیز وجود دارد و شما می‌توانید با استفاده از منقل‌هایی که در این پارک‌های قرار داده شده است کباب‌های خوش مزه‌تان را روی زغال بپزید.
پارک آبشار یکی از آن جاهای دیدنی کیش است که بوی خوش کباب همیشه از آن بلند است. زیرا تعداد زیادی منقل ثابت در آن وجود دارد. همین طور صندلی‌های پارک آبشار برای صرف غذا بسیار مناسب‌اند زیرا به صورت میز و صندلی نهار خوری طراحی شده‌اند.

پارک آبشار در جزیره کیش

این پارک نزدیک دو هتل بسیار مجلل و زیبای کیش است؛ اگر در هتل داریوش یا هتل بزرگ ارم اقامت دارید، برای قدم زدن در خنکای صبح می توانید به پارک آبشار مراجعه کنید. این پارک برای آن که طبیعتی کوهستانی را بازسازی کند سطحی ناهموار دارد. کف آن با سنگ لاشه سنگ فرش شده است و پله زیاد دارد و پارک مناسبی برای افراد مسن نیست. همین طور پارک آبشار کیش وسیله بازی هم چندان ندارد که بچه را در آن سرگرم کرد، پس اگر می‌خواهید شام را در پارک آبشار کیش بگذرانید ابتدا بچه‌ها را برای بازی به بوستان مجاور یعنی بوستان هنگام ببرید تا حسابی بازی کنند و بعد به پارک آبشار کیش بیایید تا کباب درست کنید و شام خوشمزه‌ای را نوش جان کنید.
اما امکانات کباب درست کردن در کیش وقتی مهیا است که شما با ماشین به کیش رفته باشید و سیخ کباب را با خود آورده باشید. اگر این گونه نیست ناراحت نباشید بوستان آبشار برای شما هم جای مناسبی است اطراف پارک آبشار پر از غذا فروشی‌های متنوع است. شما شامتان را می‌توانید از آنجا تهیه کنید و تا سرد نشده کنار یک دیگر در فضای باز به همراه صدای بی‌نظیر آبشار میل کنید.

امیدوارم در پارک آبشار زیباترین لحظات زندگی را بگذرانید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پربازدیدترین ها