معرفی و رزرو هتل بزرگ داریوش کیش

addressکیش، میدان داریوش، هتل بزرگ داریوش کیش
codeکد آگهی : KBH-44
( 0 ) stars

امتیاز های هتل

پاکیزگی هتل و اتاق ها
موقعیت و دسترسی هتل
برخورد و عملکرد کارکنان
کیفیت نسبت به قیمت

مشخصات هتل

  • phone تلفن هماهنگی :07644444900
  • addressموقعیت :کیش، میدان داریوش، هتل بزرگ داریوش کیش
  • food صبحانه : ندارد

امکانات هتل

  • facilityیخچال
  • facilityتلویزیون
  • facilityاینترنت در اتاق
  • facilityسرویس بهداشتی ایرانی در اتاق
  • facilityسرویس بهداشتی فرنگی در اتاق
  • facilityپارکینگ
  • facilityکافی شاپ

هتل بزرگ داریوش نه تنها یکی از هتل‌های بسیار مجلل و زیبای کشور است؛ بلکه به دلیل استفاده از سبک معماری خاصی که در طراحی آن به کار رفته است؛ شهرت جهانی دارد. هتل بزرگ داریوش از باشکوه‌ترین هتل‌های پنج ‌ستاره جزیره کیش است و با معماری خیره کننده اش، مسافران زیادی را برای اقامت منحصر به فرد به سمت خود جذب می کند. از ویژگی های برجسته این هتل 5 ستاره می توان به معماری هتل اشاره کرد که از تخت جمشید الهام گرفته شده و به عنوان نمادی از فرهنگ و تمدن ایران باستان به شمار می‌رود.
هتل بزرگ داریوش در نزدیکی ساحل شرقی جزیره قرار گرفته است و به دلیل موقعیت جغرافیایی اش به مراکز تفریحی و مراکز خرید کیش دسترسی راحتی دارد. دسترسی راحت به مراکز خرید و جاذبه‌های گردشگری جزیره از جمله مراکز خرید پردیس، مرجان، مروارید، پارک ساحلی مرجان، پلاژ ساحلی بانوان و ... توانسته است این هتل را به محبوب ترین هتل 5 ستاره تبدیل کند و گردشگران تور کیش را برای اقامت به سمت خود بکشاند.
اگر مسافر تور کیش هستید و برنامه سفر به جنوب ایران دارید، همراه ما باشید تا با آشنایی کامل بتوانید یکی از بهترین هتل های کیش را برای اقامت چند روزه خود رزرو کنید. ما در ایم مطلب به معرفی کامل هتل داریوش پرداخته ایم. ما را همراهی کنید. 

معرفی هتل بزرگ داریوش کیش

هتل داریوش در سال 1382 در زمینی به مساحت 12000 متر مربع در قسمت شمال شرقی جزیره کیش افتتاح شد. این هتل 5 ستاره بسیار لوکس دارای 193 واحد اقامتی در قالب اتاق و سوئیت‌های مجلل و زیبا با نمای ساحل و باغ است. هتل داریوش از باشکوه ترین هتل های 5 ستاره در جزیره کیش است و معماری منحصر به فرد آن که از تخت جمشید الهام گرفته شده باعث شده است به عنوان نمادی از فرهنگ و تمدن ایران باستان به حساب بیاید.
هتل داریوش کیش نزدیک ساحل شرقی جزیره قرار دارد و با توجه به امکانات لوکس و مدرن ، مسافران و گردشگران کیش را برای اقامت به سمت خود جذب می‌کند. همچنین این هتل 5 ستاره ، دسترسی راحتی به مراکز خرید کیش چون پردیس ، مرجان ، مروارید  و جاذبه های تفریحی چون پارک ساحلی مرجان ، پلاژ ساحلی بانوان و … دارد. قطعا با رزرو هتل داریوش ، اقامتی لوکس و رویایی در جزیره تجربه خواهید کرد.
برای طراحی این هتل زیبا از بنای تخت جمشید و کاخ‌های آپادانا و تچر به زیباترین شکل ممکن الگوبرداری شده است. معماران ایرانی بنای هتل بزرگ داریوش سعی داشته‌اند که تقریبا از تمام المان‌های این بنای تاریخی در ساخت هتل استفاده کنند. بر همین اساس نیز برای ساخت تندیس‌ها، ستون‌ها و سنگ‌نگاره‌های محوطه و داخل عمارت هتل، از بنای بزرگ تخت جمشید استفاده شده است.
همین موضوع باعث شده که خود معماری و سبک ساختمان هتل برای گردشگران تورهای کیش نوعی جاذبه توریستی محسوب شود.با قدم زدن در فضای باز هتل و لابی مجلل آن احساس می‌کنید که در دل تمدن ایران هستید. در کنار این ویژگی‌ها، نزدیکی به مراکز مهم شهر مانند مجتمع تجاری سارینا 1 و بازار پردیس و همچنین سواحل زیبای خلیج فارس از مهمترین نقاط قوت این مجموعه است.
اگر به دنبال اقامتی لوکس و بهره‌مندی از امکانات متنوع هستید هتل بزرگ داریوش همان مکان رویایی شماست.

اتاق های هتل داریوش کیش

اتاق های هتل بزرگ داریوش ، همگی از امکانات رفاهی فوق العاده ای برخوردار هستند تا میهمانان مقیم هتل بتوانند آسایش خاطر داشته باشند. این هتل به‌ منظور آسایش خاطر میهمانان بهترین واحدهای اقامتی را فراهم کرده است که تمامی واحدهای اقامتی هم از امکانات کامل رفاهی نظیر سیستم تهویه‌ مطبوع، دسترسی به اینترنت، تخت‌های استاندارد، مبلمان، تلویزیون، یخچال، صندوق امانات و .... برخوردار هستند. به همین دلیل اگر در طول سفر اشیاء قیمتی همراه داشته باشید می توانید از صندوق امانات اتاق خود استفاده کنید و با آسایش خیال به گشت و گذار در جزیره مرجانی ایران بپردازید. سرویس کامل چای، تلویزیون هوشمند و مینی بار از جمله دیگر امکانات این هتل هستند. البته سرویس حمام به صورت وان فقط برای اتاق‌های استاندارد و سوییت کاباناها و وان حمام جکوزی برای سوییت‌ها و اتاق‌های لوکس در نظر گرفته شده است.
اتاق ها و سوئیت های لوکس این هتل 5 ستاره چشم اندازی به دریا و باغ دارند و با توجه به سلیقه مسافران تور کیش انتخاب و رزرو می‌شوند. 
لازم به ذکر است که اتاق‌ های دوتخته استاندارد در دو نوع رو به باغ یا رو به دریا به میهمانان هتل ارائه می شوند. اتاق‌های دوتخته لوکس هم مانند اتاق‌های استاندارد امکان انتخاب دو چشم ‌انداز رو به دریا و رو به باغ را دارند. سوئیت‌های هتل هم انواع مختلفی دارند که مسافران با توجه به نوع آنها می توانند مراحل رزرو را انجام دهند. ازجمله سوئیت های هتل بزرگ داریوش می‌توان به سوئیت استودیو لوکس با منظره‌ای رو به باغ و ظرفیت دو نفر، سوئیت آتوسا با ظرفیت دو نفر و چشم ‌اندازهای رو به باغ یا دریا و در نهایت سوئیت ‌های رویال چهارتخته با دو امکان انتخاب رو به باغ یا رو به دریا اشاره کرد.
تمامی واحدهای اقامتی هتل داریوش همگی از چیدمانی شیک برخوردار بوده و بسیار متنوع هستند. به همین دلیل میهمانان می‌توانند بسته به سلیقه خود بهترین گزینه را برای اقامت چند روزه در کیش انتخاب کنند. 

امکانات هتل داریوش در کیش

از زیبایی و فضای این هتل که بگذریم نوبت به معرفی امکانات آن می‌رسد. در این مجموعه اقامتی 5 ستاره تمام آنچه که برای داشتن یک سفر عالی و خاطره‌انگیز نیاز دارید؛ وجود دارد.
بوفه صبحانه کامل، ترانسفر فرودگاهی رفت و برگشت، اینترنت، زمین تنیس و استخر روباز که مخصوص استفاده آقایان است؛ از مهمترین امکانات ویژه هتل بزرگ داریوش کیش محسوب می‌شوند. البته بسته به نوع اتاقی که رزرو می‌کنید؛ می‌توانید از سرویس بوفه ناهار نیز در رستوران آپادانا به صورت رایگان استفاده کنید.
البته امکانات این مجموعه به همین جا ختم نمی‌شود. دریاچه اختصاصی، زمین‌های ورزشی مختلف، باغ پرندگان، کشتی تفریحی و فضایی مناسب برای انجام ورزش‌های آبی، همگی از امکاناتی هستند که در کمتر هتلی یافت می‌شوند. همین امکانات نیز این مجموعه اقامتی را به یک هتل خاص تبدیل کرده‌اند. جالب است بدانید که اولین آکواریوم آب شور خاورمیانه در هتل بزرگ داریوش افتتاح شد. با اقامت در این مجموعه می‌توانید بدون خارج شدن از محل اقامت خود از سرویس‌هایی مانند ماساژ تایلندی، آتلیه، ماساژ پا با ماهی، سالن بیلیارد، غواصی، آرایشگاه، سالن بدن‌سازی و زمین تنیس و پینت‌بال استفاده کنید.
رستوران آپادانا هتل داریوش هم با داشتن بهترین سرآشپزها، انواع غذاهای لذیذ ایرانی و فرنگی را سرو کرده و خاطرات خوشی را برای میهمانان به یادگار می‌گذارد. رستوران آپادانا در قسمت مرکزی طبقه همکف واقع شده است. این رستوران با نوع طراحی و دیزاین و سرو غذاهای بی نظیر و خوشمزه، سعی بر این دارد تا در فضایی بزرگ و مجلل همراه با بهترین سرآشپزها و سرو انواع غذاهای لذیذ ایرانی و فرنگی خاطره‌ای خوش از صرف غذا برای میهمانان به یادگار بگذارد. دیگر رستوران هتل بزرگ داریوش هم پاسارگاد نام دارد که در انتهای راهروی طبقه همکف واقع شده و طراحی آن هماهنگ با معماری هتل برگرفته از ستون‌ها و دیوارهای تخت جمشید است. 
 در هتل بزرگ داریوش کیش جدا از رستوران ها، چندین کافه  هم فعال هستند تا لحظات خوشی را برای مسافران تور کیش فراهم بسازد. کافه های موجود در هتل هم  ویژگی‌های خاص خود را دارند و از جذابیت بسیاری نزد گردشگران برخوردار هستند. به عنوان مثال در کافه لانج این مجموعه که مخصوص عصرانه‌خوری هتل است؛ انواع غذاهای ایرانی و فرنگی و حتی فست فود سرو می‌شود. این کافه در طبقه همکف هتل واقع شده و مخصوص پذیرایی از مهمانان مستقر در اتاق‌ها و سوییت‌های لوکس هتل بزرگ داریوش است.
کافی شاپ هتل بزرگ داریوش در فضایی لوکس و رویایی ، به دورهمی های دوستانه و قرارهای مهم شما رنگ متفاوتی می بخشد. علاوه بر این یک کافی شاپ ساحلی هم در کنار استخر هتل واقع شده است  که می تواند تجربه یک تفریح لذت بخش و  دلنشین را برای شما فراهم سازد.
کافی شاپ کنار استخر و کافی شاپ داخل لابی هتل نیز هر کدام مخصوص ارائه خدمات خاصی به مسافران هستند. به این ترتیب شما می‌توانید در کنار استخر از نوشیدنی‌ها و منوی متنوع کافه استخر استفاده کنید و در لابی نیز از خدمات کافه لابی بهره‌مند شوید. قطعا گپ و گفتگو با همراهان در کافه لابی، زمانی که قهوه می نوشید و یک برش کیک تازه نوش جان می کنید، روزتان را سرشار از انرژی می سازد.
بسیار مهم است بدانید که صبحانه رایگان هتل که مختص میهمانان مقیم هتل است در رستوران  آپادانا که رستوران اصلی هتل محسوب می شود به میهمانان ارائه می گردد.  البته در برخی مراحل رزرو امکان داشتن ناهار رایگان بر روی تور کیش هم وجود دارد که همگی در رستوران آپادانا سرو می شوند. اما رستوران پاسارگاد که در انتهای راهروی طبقه همکف هتل داریوش واقع شده است با طراحی بسیار متفاوت، انواع غذاهای دریایی و ایرانی را سرو می‌کند. غذاهایی که بی شک نظیرشان را در هیچ کجای جزیره مشاهده نخواهید کرد. غذاهای تازه و فوق العاده خوشمزه که می توانند هیجان سفر به کیش را در شما دو چندان کنند. 
استخر روباز و سالن بیلیارد هتل هم از دیگر خدماتی است که این هتل کیش در اختیار میهمانانش قرار می دهد. قطعا از شنا کردن در استخر روباز هتل داریوش حسابی لذت خواهید برد و در سالن بیلیارد اوقات خوشی را سپری خواهی کرد.  باشگاه بزرگ و مجهز هتل داریوش هم علاقه مندان به ورزش و تناسب اندام را به سمت خود جذب می کند. زمین بزرگ و مدرن تنیس هتل هم مناسب تنیسورهاست پس می‌توانید با خیال راحت تنیس بازی کنید و در زمین پینت بال هتل ، لحظات شاد و هیجان انگیزی کنار خانواده و یا دوستان خود داشته باشید.
در این هتل 5 ستاره ، امکان غواصی در آب های نیلگون خلیج فارس برای مسافران فراهم است که می توانید با استفاده از تجهیزات مدرن و کادر حرفه‌ای غواصی کنید و چند دقیقه‌ای لذت ببرید. پیشنهاد می‌کنیم با رزرو هتل داریوش و اقامت در این هتل 5 ستاره ، بعد از خرید و گشت و گذار در جزیره ، از خدمات بی نظیر ماساژ و فیش اسپا هم استفاده کنید.
با اقامت در هتل داریوش کیش به هرآنچه که از یک اقامت آسوده و لذت بخش نیاز داشته باشید دسترسی پیدا خواهید کرد. چه با ماشین شخصی سفر کرده باشید چه با اجاره خودرو در کیش تصمیم به گشت و گذار در جزیره داشته باشید ، می ‌توانید از پارکینگ اختصاصی هتل برای پارک خودرو استفاده کنید.
دقت داشته باشید خدمات رایگان ترنسفر فرودگاهی را باید از قبل هماهنگ کنید تا در فرودگاه معطلی نداشته باشید. با این همه امکانات و فضای عالی که این هتل در طول اقامت‌تان در جزیره زیبای کیش در اختیار شما قرار می‌دهد؛ پیشنهاد اول ما به کسانی که قصد رزرو هتل در کیش را دارند و به دنبال یک هتل شیک و مجلل هستند و قیمت بالای واحدهای اقامتی متعجب‌شان نمی‌کند؛ هتل بزرگ داریوش کیش است.
جهت رزرو یکی از واحدهای اقامتی این هتل به یاد داشته باشید که زمان تحویل اتاق ساعت 14 و ساعت تخلیه آن در ساعت 12 صورت می‌گیرد. همچنین مهم است بدانید که قوانین کنسلی هتل‌ ها نیز با توجه به شرایط و زمان لغو رزرو با یکدیگر متفاوت است. اقامت کودکان زیر 3 سال در این هتل 5 ستاره کیش رایگان است و کودکان بین 3 تا 6 سال در صورت عدم استفاده از سرویس هتل نیم بها بوده و بالای 6 سال یک نفر اضافه محاسبه می‌شود.
این هتل ترانسفر رایگان رفت و برگشت به فرودگاه را دارد. دقت داشته باشید برای بهره ‌مندی از این خدمات، زمان رزرو و در صورت مشخص بودن مشخصات پرواز خود مانند شماره پرواز، ساعت حرکت، مبدا و شرکت هواپیمایی را در قسمت توضیحات خاص درج کنید تا بتوانید بدون نگرانی از خدمات ترنسفر رایگان هتل بزرگ داریوش کیش بهره ببرید. همچنین در این هتل کیش ، پذیرفتن بانوان مجرد تنها با ارائه مدارک شناسایی معتبر امکان پذیر است. پذیرش صیغه نامه هم تنها با مهر برجسته صورت می‌پذیرد.
با توجه به تمام صحبت‌هایی که کردیم می‌توانیم به این شکل نتیجه‌گیری کنیم که هتل داریوش، یکی از بهترین انتخاب‌ها در جزیره به شمار رفته و تجربه‌ای منحصربه‌فرد برای مسافران فراهم می‌کند. پس در سفر به کیش، یکی از بهترین و البته مناسب‌ترین هتل‌های کیش را جهت استراحت و اقامت چند روزه انتخاب کنید. همچنین می‌توانید چنین اقامت رویایی را به عزیزانتان هدیه دهید و شریک شادی های آنها شوید. 

دسترسی های نزدیک هتل بزرگ داریوش کیش

 هتل بزرگ داریوش کیش در میدان داریوش و در بخش شمال شرقی جزیره کیش قرار دارد و به همین دلیل از موقعیت جغرافیایی مناسبی برخوردار است. معمولا مسافران تور کیش به دنبال خرید و گردش در مراکز خرید کیش هستند. اگر می‌خواهید خرید به سبک قدیمی را تجربه کنید بازار عرب‌ها و بازار پارس خلیج فارس بهترین انتخاب‌ها هستند. فاصله هتل بزرگ داریوش تا این بازار عرب‌ها 12.4 کیلومتر و تا بازار پارس 11.7 کیلومتر که حتما باید این مسیر را با ماشین طی کنید.
از مراکز خرید نزدیک به هتل می توان به مرکز خرید سارینا یک در فاصله یک کیلومتری، بازار پردیس یک در فاصله 1.1 کیلومتری، مرکز خرید کوروش در فاصله 2.4 کیلومتری هتل بزرگ داریوش اشاره کرد که هر کدام از آنها با کمی پیاده روی در دسترس هستند.
 

سوالات متداول

فاصله فرودگاه از این هتل هم حدود ده دقیقه با ماشین است . لازم به ذکر است که میهمانان مقیم هتل می توانند از خدمات ترانسفر رایگان به فرودگاه استفاده کنند.

هتل داریوش کیش بسیار به ساحل نزدیک است و تنها 5 دقیقه پیاده روی نیاز دارد تا مسافران را از هتل به ساحل برساند.

هزینه یک شب اقامت در این هتل 5 ستاره در مواقع مختلف سال متفاوت است و به مواردی چون تعطیلات و مناسبت‌ها، امکانات اتاق مورد نظر، تاریخ رزرو هتل، مدت زمان اسکان و ... بستگی دارد.

comment

دیدگاه های کاربران

دیدگاه های کاربران (0 دیدگاه)
امتیاز نهایی 0 stars

ثبت دیدگاه

برای ثبت نظر فرم زیر را کامل کنید و امتیاز خود را ثبت کنید

امتیاز های این هتل

پاکیزگی هتل و اتاق ها
موقعیت و دسترسی هتل
برخورد و عملکرد کارکنان
کیفیت نسبت به قیمت