مرکز خرید بازار سارینا 1 کیش
addressکیش، بلوار خیام، روبه‌روی هتل ارم، بازار سارینا 1
scoreامتیاز :
(0) stars

امتیاز های مرکزخرید

ارزش قیمت نسبت به کیفیت کالا
تنوع محصولات و فروشگاه ها
کیفیت خدمات
کیفیت کافه و رستوران

مشخصات مرکز خرید

  • phone تلفن هماهنگی :07644468151
  • locationموقعیت :کیش، بلوار خیام، روبه‌روی هتل ارم، بازار سارینا 1

امکانات مرکز خرید

  • facilityپارکینگ
  • facilityکافی شاپ
  • facilityرستوران

معرفی مرکز خرید بازار سارینا 1 کیش

بازار سارینا 1 کیش

از سال‌های پیش یکی از عوامل مهم در انتخاب سفر به جزیره زیبای کیش خرید کردن بوده است. بخش مهمی از انگیزه سفر گردشگران تور کیش به این منطقه بی‌نظیر به خاطر وجود مراکز خرید مدرن و تنوع این مراکز است.

مرکز خرید بازار سارینا 1 کیش یکی از مراکز خرید این شهر است که بسیار مورد استقبال گردشگران قرار گرفته است. این مرکز خرید طراحی معماری باشکوهی دارد و برندهای شناخته‌شده و متنوعی در آن حضور دارند. برای اطلاع از تمام مراکز خرید در کیش راهنمای خرید در کیش را بخوانید.

مرکز خرید بازار سارینا 1  یکی از مراکز خرید کیش است که در شرق جزیره واقع شده است. به بلوار خیام که بروید روبه‌روی هتل ارم ساختمان مجلل آن را می‌بینید. این مجموعه در مساحتی حدود 5290 متر مربع و در ده طبقه ساخته شده است. در این مجموعه 218 غرفه تجاری و اداری مشغول فعالیت هستند. 67 غرفه تجاری خدماتی در طبقه همکف و اول کالاهای متنوعی را به بازدیدکنندگان ارائه می‌کنند.

در ساخت بنای این مجموعه مصالح عالی به کار گرفته شده است. نمای بیرونی آن از سنگ و به صورت کلاسیک طراحی شده است. کف ساختمان با تلفیقی از سنگ و سرامیک کار شده است. دیوارها عایق‌بندی‌شده و پنجره‌ها دوجداره هستند. نورپردازی این مجموعه در شب بسیار چشم‌نواز است. گردشگرانی که در شب به دیدن این مرکز خرید می‌آیند نمای بی‌نظیری از خلیج فارس را خواهند دید.

تقریبا در مرکز خرید بازار سارینا 1 هر چه را بخواهید مطابق با سلیقه‌تان پیدا می‎‌کنید. پوشاک، لوازم ورزشی، وسایل دکوری، صنایع دستی، شال و روسری، لوازم آرایشی و بهداشتی، لوازم خانگی، لوازم جانبی کامپیوتر و موبایل و… در این مرکز خرید با تنوع بسیار و از برندهای معتبر و مختلف خدمت گردشگران ارائه می‌شود.

 

امکانات مرکز خرید سارینا 1 کیش

این مجموعه به منظور رفاه حال گردشگران امکاناتی نظیر لابی، پارکینگ، آسانسور، تهویه مطبوع و شبکه اینترنت پرسرعت را فراهم کرده تا بازدیدکنندگان با خاطری آسوده به گشت‌وگذار در این مرکز خرید پردازند. یکی از دلایل رونق این پاساژ حضور برندهای برتر و شناخته‌شده در آن است. گردشگران بسیاری به ویژه جوانان برای خرید لباس و اکسسوری به این مرکز خرید رفت‌وآمد دارند.

بعد از پاساژگردی و خرید برای رفع خستگی حتما مایل هستید به رستوران یا کافه بروید و در کنار اعضای خانواده و دوستان غذا و نوشیدنی صرف کنید. رستوران‌های مرکز خرید سارینا 1 کیش با چشم‌انداز تماشایی رو به دریا لحظات خوشی را برای شما رقم خواهد زد. صرف غذا در حین تماشای آب‌های نیلگون خلیج فارس خاطره‌ای است که مدت‌ها در ذهنتان باقی خواهد ماند.

اگر مایل هستید محل اقامتتان به مرکز خرید بازار سارینا 1 نزدیک باشد هتل‌های ارم و داریوش را برای اقامت انتخاب کنید. مراکز خرید کیش، پردیس 1 و پردیس 2 هم به این مجتمع نزدیک هستند و شما می‌توانید با صرف وقت اندکی از این مراکز هم دیدن کنید.

comments

دیدگاه های کاربران

دیدگاه های کاربران (0 دیدگاه)
امتیاز نهایی 0 stars

ثبت دیدگاه

برای ثبت نظر فرم زیر را کامل کنید و امتیاز خود را ثبت کنید

امتیاز های این مرکزخرید

ارزش قیمت نسبت به کیفیت کالا
تنوع محصولات و فروشگاه ها
کیفیت خدمات
کیفیت کافه و رستوران