معرفی و رزرو هتل ققنوس کیش

addressکیش، میدان امیرکبیر، خیابان دانش
codeکد آگهی : KBH-17
( 0 ) stars

امتیاز های هتل

پاکیزگی هتل و اتاق ها
موقعیت و دسترسی هتل
برخورد و عملکرد کارکنان
کیفیت نسبت به قیمت

مشخصات هتل

  • phone تلفن هماهنگی :07644421774
  • addressموقعیت :کیش، میدان امیرکبیر، خیابان دانش
  • food صبحانه : ندارد

امکانات هتل

  • facilityیخچال
  • facilityتلویزیون
  • facilityاینترنت در اتاق
  • facilityسرویس بهداشتی ایرانی در اتاق
  • facilityپارکینگ

اقامت از مهمترین فاکتورهای سفر محسوب می شود؛ به همین دلیل گردشگران کیش قبل از سفر به آن توجه ویژه‌ای دارند. عواملی مانند قیمت، امکانات و محل جغرافیایی، در تصمیم‌گیری و انتخاب محل اقامت نقش مهمی را ایفا می‌کنند تا مسافران با توجه به نیازی که از سفرشان دارند بتوانند بهترین آنها را برای چند روز اقامت رزرو کنند. خوشبختانه هتل های کیش، از 5 ستاره تا 2 ستاره و آپارتمان، هر کدام از آنها بسته به تعداد ستاره هایی که دارند، خدمات و امکانات منجحصر به فردی ارائه می کنند تا بتوانند گردشگران را راضی و خوشنود به شهرشان باز گردانند.
از هتل‌های 5 ستاره و لوکس که نرخ کرایه واحدهای اقامتی‌شان بسیار بالاست بگذریم ؛ به هتل‌های 3 و 4 ستاره کیش می ‌رسیم. این هتل‌ها معمولا محل خوبی برای اقامت چند روزه و حتی یک هفته‌ای مسافران هستند. اما با این حال گردشگرانی هم هستند که تعداد ستاره های 3 و 4 هم برایشان اهمیتی ندارد و تنها به دنبال خرید و تفریحات در کیش هستند. به همین دلیل اصلا جای هیچ نگرانی نیست! چرا که در کیش برای هر سلیقه و بودجه‌ای امکاناتی برای تفریح وجود دارد و اقامتگاه مناسب برای این دسته از گردشگران هم پیدا می شود. 
اگر به دنبال یک سفر ارزان به کیش هستید و تمایل دارید به جای هزینه بالا برای اقامت بیشتر به تفریح و خرید در کیش بپردازید ، به خواندن مطلب ما ادامه دهید چون تصمیم داریم شما را با یکی از با کیفیت ترین هتل های دو ستاره کیش آشنا کنیم. هتل ققنوس از دوست داشتنی ترین هتل های تور کیش محسوب می شود و به دلیل فضای آرامی که دارد از خانواده های بسیاری در این شهر میزبانی کرده است. این واقعیتی است که قیمت نسبتا پایین این هتل، توانسته است از ققنوس یک هتل ساده و در عین حال ارزان قیمت بسازد 
پس اگر مسافر تور کیش هستید و تمایل دارید چند روزی در این جزیره میهمان باشید و به گردش و تفرحی بپردازید؛ این مطلب ما را تا انتها مطالعه کنید تا بتوانید با داشتن اطلاعات کافی مراحل رزرو یکی از اتاق های این هتل را انجام دهید. 

معرفی هتل ققنوس کیش

همانگونه که عنوان کردیم هتل دو ستاره ققنوس از ساده ترین و بی آلایش ترین هتل‌ها در تور کیش است. البته پایین بودن قیمت ققنوس چندان از کیفیت‌هایی که به شما ارائه می‌دهد نمی‌کاهد و مسافران را ناراحت نمی کند. زیرا هتل ققنوس کیش خدماتی را که ارائه می‌دهد در سطح بسیار خوبی نگه می‌دارد. طبق مطالعات ما این هتل پرسنلی بسیار خوب و خوش رو دارد و صبحانه‌های آن نیز بسیار پر و پیمان لذیذ است و می تواند روز گردشگران را به شادی و خوشی بسازد.
هتل ققنوس 2 ستاره دارد که شاید با خواندن این مطلب احساس کنید که بسیار معمولی و لول پایین به نظر برسد ؛ اما تا این هتل را از نزدیک ببینید، نمی‌توانید درباره آن قضاوت کنید. دلیل اصلی این موضوع آن است که شما در کیش به خصوص در فصل‌های گرم مجبورید زمانی را در هتل بگذرانید. زیرا هوا گرم است و نمی‌توانید آنچنان که باید بیرون بروید و به قدم زدن مشغول شوید.  پس در سفر به کیش یکی از مهم‌ترین موضوعاتی که پیش می‌آید انتخاب هتل است. ققنوس یک هتل بسیار ساده و شیک در جزیره کیش است و به دلیل کیفیت مناسبی که با توجه به تک ستاره بودن ارائه می کند محبوب شده است. این هتل در انتهای بلوار دریا و در میدان امیرکبیر واقع شده است و دسترسی راحتی به مراکز تجاری و اسکله تفریحی جزیره دارد. به همین دلیل می تواند برای تفریح و خرید در کیش گردشگران ایده آل و مقرون به صرفه باشد.  این هتل فعالیت خود را از سال 1390 آغاز کرده و آخرین بازسازی آن در سال ۱۳۹۴ صورت گرفته است. ساختمان هتل 2 طبقه همراه با 60 واحد اقامتی با امکانات رفاهی دارد تا بتواند به خوبی از گردشگران تور کیش میزبانی کند. شاید اتاق های این هتل فضایی کوچک داشته باشند، اما با این حال دیزاینی شیک و ساده دارند و هر کدام از واحدها می توانند حس دلنشینی را هنگام استراحت به مهمانان عزیز منتقل کنند.
موقعیت مکانی هتل هم باعث شده است تا مسافران دسترسی آسان به ساحل نیلگون خلیج فارس و مراکز خرید کیش از جمله مروارید، ونوس و مریم  داشته باشند. در ادامه در رابطه با اتاق های هتل ققنوس صحبت خواهیم کرد.

اتاق های هتل ققنوس

واحدهای اقامتی ققنوس به صورت سوئیت ‌های دو تخته ، سه تخته ، چهار تخته و پنج‌ تخته به میهمانان ارائه می‌شوند. به همین دلیل مسافران می توانند با توجه به تعداد نفرات و سلیقه خود بهترین گزینه را انتخاب کنند. قطعا اقامت در اتاق های این هتل می تواند ضیافت یک اقامت راحت و به یادماندنی را برای شما فراهم کند.
همانگونه که عنوان کردیم تمامی واحدهای اقامتی هتل تمیز و مرتب هستند و چیدمان بسیار دلنشین، ساده و در عین حال مطلوبی دارند. 
طراحی داخلی سوئیت‌ها هم بسیار ساده بوده و همگی از امکاناتی چون تهویه‌ مطبوع، تلویزیون و یخچال برخوردار هستند.   از دیگر امکانات رفاهی  موجود در این واحدهای اقامتی می توان به سرویس حمام اختصاصی و سرویس بهداشتی اتاق ها اشاره کرد که فوق العاده تمیز هستند تا مسافران بتوانند با گرفتن یک دوش لذت بخش ، خستگی گشت و گذار را از تنشان به در کنند. لوازم بهداشتی موجود در اتاق ها هم همگی بنا به درخواست میهمانان شارژ می شوند تا مسافر هیچ کم و کاستی در سفر نداشته باشد. این مجموعه برای افرادی که در سفرشان بیشتر به فکر آرامش و احیای حالات روحی خود هستند؛ بسیار مناسب است و به شدت پیشنهاد می شود. لازم به ذکر است در صورت درخواست اتاق به مدت یک شب، نرخ واحدهای اقامتی این مجموعه افزایش پیدا می‌کند. بنابراین در زمان رزرو این نکته را مد نظر داشته باشید.
پرسنل مجرب هتل ققنوس اقامتی دلنشین و خاطره انگیز را برای شما میهمانان عزیز آرزومندند و در تلاش هستند تا خاطرات خوشی از اقامت در کیش برای شما به یادگار بگذارند. 

امکانات هتل ققنوس کیش

هتل ققنوس از موقعیت مکانی خوبی برخوردار بوده و در کنار بهترین هتل های کیش قرار دارد. هتلی در 2 طبقه و مجموع 72 واحد اقامتی که مناسب گردشگرانی است که تصمیم دارند یک اقامت ارزان در کنار امکانات مختصر را داشته باشند. مناسب برای گردشگرانی که ترجیح می‌دهند تنها برای استراحت به هتل مراجعه کرده و تمایل دارند زمانشان را به تفریح در کنار دریا، پیاده روی در اسکله و سواحل نیلگون و خرید در پاساژها اختصاص دهند. هتل ققنوس در کنار خود یک کافی شاپ بسیار زیبا هم دارد به نام کافی شاپ ققنوس که در آن می‌توانید قلیان و چای و انواع بستنی را میل کنید. با وجود چنین کافی شاپ مناسبی دیگر ممنوعیت تدخین قلیان در اتاق های هتل هم دیگر برطرف می‌شود.
این اقامتگاه علاوه بر ویژگی ی‌هایی مانند ارزانی و خوش مسیری، یک سالن اجتماعات بسیار خوب هم دارد. این سالن اجتماعات حدود 100 نفر گنجایش دارد و می‌تواند یک همایش نسبتا بزرگ را در کیش میزبانی کند. از این رو اگر می‌خواهید یک همایش را در کیش برای افرادی نه چندان زیاد برگزار کنید حتما این  اقامتگاه را از یاد نبرید. 
رستوران و کافی شاپ هتل نیز با سرو نوشیدنی‌های تازه، غذاهای خوشمزه و میان وعده‌ها ، مسافران هتل را چند ساعتی به دور از هیاهو دعوت می‌کنند.
مهمانان می توانند در وعده های صبحانه، ناهار و شام بدون نیاز به خارج شدن از هتل به رستوران مراجعه کنند؛ منوی غذایی در این رستوران با کیفیت بالا سرو  و به مهمانان عزیز ارائه می شود. انواع غذاهای ایرانی، دریایی و ... در این رستوران طبخ می شود که تنوع نسبتا مناسب قطعا می تواند بسیاری از سلیقه و ذائقه مهمانان را برطرف کند. لازم به ذکر است که تمامی غذا های موجود در منو این رستوران همگی با مواد اولیه تازه و با کیفیت طبخ می شوند که با وجود سرآشپزان حرفه ای و با تجربه، جای هیچگونه نگرانی باقی نمی گذارند. پس اگر تصمیم اقامت در این هتل را دارید برای صرف غذا نیازی نیست از هتل خارج شوید. رستوران هتل با ارائه منوی متنوع از انواع غذاهای ایرانی که همگی تازه و بسیار لذیذ و با کیفیت هستند آماده پذیرایی از میهمانان عزیز است.
کافی ‌شاپ هتل هم با سرو انواع نوشیدنی‌های سرد و گرم و میان وعده‌های سبک اوقات خوشی در کنار دوستان و خانواده برایتان به ارمغان می‌آورد. شما با مراجعه به کافی شاپ هتل می توانید لحظاتی شاد و خوش  در کنار دوستان و خانواده تان رقم بزنید؛ ساعت ها بنشینید و از گپ و گفتگو با همراهان خود حسابی لذت ببرید. با اطلاع قبلی می‌توانید از خدمات استقبال فرودگاهی هتل هم استفاده کنید. در ضمن جهت رزرو یکی از اتاق‌ های هتل تعطیلات کیش به یاد داشته باشید که زمان تحویل اتاق ساعت 14 و ساعت تخلیه آن در ساعت 12 صورت می‌گیرد.  همچنین قوانین کنسلی هتل ‌ها نیز با توجه به شرایط و زمان لغو رزرو با یکدیگر متفاوت است. اقامت کودکان زیر 5 سال در این هتل رایگان است و کودکان بین 3 تا 6 سال در صورت عدم استفاده از سرویس هتل نیم بها بوده و بالای 6 سال یک نفر اضافه محاسبه می‌شود.
به‌ علاوه با اقامت در این هتل به اینترنت پرسرعت دسترسی خواهید داشت و در صورت درخواست ترانسفر رفت و برگشت فرودگاهی هم مهیا است. پذیرش ۲۴‌ساعته نیز از دیگر تسهیلات ارائه شده در این هتل 2 ستاره کیش است که می تواند برای مسافران تور کیش جذاب باشد.
در انتها باید بگوییم که این هتل برای اقامت دانشجویی هم بسیار مناسب است چرا که هتل ققنوس دقیقا پشت دانشگاه شریف شعبه کیش  قرار دارد و قیمت بسیار ارزان آن، مناسب استفاده بودجه دانشجویی است. همچنین هتل بسیار خوش مسیر است و به تمام تفریگاه‌های کیش به سادگی دسترسی دارد. 

دسترسی های نزدیک هتل ققنوس

یکی از مهم ترین مزیت‌های هتل ققنوس کیش نزدیکی آن به دریا، اسکله و مراکز خرید جزیره است که همین موضوع می‌تواند نظر گردشگران بسیاری را به سمت خود جلب کند. هتل ققنوس کیش در پیرامون میدان امیرکبیر واقع شده است. شما باید از میدان حدود 700 متر به سمت شمال و خیابان دریا بروید در انتهای خیابان دریا یک میدان کوچک است که باید هتل ققنوس در آن واقع شده است. این همان خیابانی است که مستقیم تا اسکله تفریحی کیش می‌رسد.
مرکز خرید لاریسا ، مروارید ، سارینا 2 و زیتون نزدیک این هتل 2 ستاره هستند و مسافران عاشق خرید را به راحتی چند دقیقه پیاده روی به سمت خود می‌کشانند.
در مجموع باید بگوییم که اگر به دنبال یک اقامت لوکس در این جزیره مرجانی نیستید و تصمیم دارید یک اقامت ارزان در کیش داشته باشید، هتل ققنوس یکی از مقرون به صرفه ترین انتخاب‌ها برای شماست. این هتل دو ستاره با داشتن سوئیت و اتاق های 4 و 5 نفره ، یک انتخاب ایده آل برای سفرهای خانوادگی و گروهی محسوب می‌شود؛ یک سفر گروهی کم هزینه که انتظار مسافران کیش را می‌کشد تا بتواند خاطرات خوشی از سفر در ذهن آنها به یادگار بگذارد

 

سوالات متداول

هزینه اقامت در هتل ققنوس به تعداد مسافران و تاریخ سفر به کیش بستگی دارد. این هتل نسبت به دیگر هتل ‌های 2 ستاره کیش، قیمتی اقتصادی دارد و برای سفر و اقامت ارزان در کیش بسیار مقرون به صرفه و مناسب است.

این هتل در یک کیلومتری دریای جنوب قرار دارد و نزدیک به اسکله است .

این هتل 2 ستاره تنها 14 دقیقه تا فرودگاه بین المللی کیش فاصله دارد .

comment

دیدگاه های کاربران

دیدگاه های کاربران (0 دیدگاه)
امتیاز نهایی 0 stars

ثبت دیدگاه

برای ثبت نظر فرم زیر را کامل کنید و امتیاز خود را ثبت کنید

امتیاز های این هتل

پاکیزگی هتل و اتاق ها
موقعیت و دسترسی هتل
برخورد و عملکرد کارکنان
کیفیت نسبت به قیمت