مرکز خرید مروارید کیش
addressکیش میدان امیر کبیر ، بلوار مروارید
scoreامتیاز :
(4) stars

امتیاز های مرکزخرید

ارزش قیمت نسبت به کیفیت کالا
تنوع محصولات و فروشگاه ها
کیفیت خدمات
کیفیت کافه و رستوران

مشخصات مرکز خرید

  • phone تلفن هماهنگی :0764458888
  • locationموقعیت :کیش میدان امیر کبیر ، بلوار مروارید

امکانات مرکز خرید

  • facilityپارکینگ
  • facilityکافی شاپ
  • facilityرستوران

معرفی مرکز خرید مروارید کیش

مرکز تجاری مروارید کیش یکی از بزرگ‌ترین و معروف ترین مراکز خرید کیش است. این مرکز خرید بعد از طرح جدید نوسازی کیش در 1373 ساخته شد. از این رو هر کس بعد از انقلاب به کیش سری زده است حتما مرکز پاساژ مروارید را دیده و یا به آن سری زده است.

معماری خاص این مرکز تجاری در ساحل غربی کیش آنچنان برجسته است که در کنار هتل داریوش و چند مرکز تجاری و هتل دیگر یک مجموعه بسیار زیبای توریستی را فراهم آورده است.

 

معماری مروارید بر اساس تم تخت جمشید است این تم را در سال های اول قرن حاضر شمسی معماران آلمانی در ساختمان دادگستری تهران و بانک ملی شعبه مرکزی تهران پیاده کردند اما  مروارید و هتل داریوش هم بر اساس این تم معماری خاص ایران است.

البته مرکز خرید مروارید کیش و هتل داریوش به طرز بسیار جالبی یک روایت تجملی تر و بسیار خاص از این سبک خاص معماری است. یکی از اصلی ترین ویژگی‌های سبک معماری تخت جمشید این است که بنا باید یک طبقه ساخته شود البته این موضوع در مروارید رعایت شده است ولی در هتل داریوش خیر و از این رو معماری تخت جمشیدی مروارید را می‌توان اصیل‌تر و جالب تر دانست.

آدرس مرکز خرید مروارید کیش

مهم این است که خود را از هر جای جزیره به ساحل غربی برسانید. سپس وارد میدان امیر کبیر شوید از میدان امیرکبیر به راحتی سردر ورودی این مرکز خرید را می‌بینید.

پس حتی پیاده می‌توانید مروارید را به یک مقصد بسیار خوب برای خرید بدل کنید. خوش مسیر بودن این پاساژ عملا آن را عضوی جدا نشدنی از قلب توریستی کیش می‌سازد.

در ضلع جنوبی آن پارک شهر و در ضلع غربی آن با فاصله‌ای حدود 1600 متر ساحل بسیار زیبای غربی وجود دارد. اسکله بزرگ به همراه بیشتر امکانات تفریحی کیش در این منطقه چنان به وفور یافت می‌شود که خرید از بازار مروارید به یک روز کامل تفریحی بدل می‌شود.

بخش های بازار مروارید نامگذاریهای بسیار جالبی دارد. هر یک از این بخش‌ها را یک بازارچه می‌نامند و نام آنها هم هر یک مربوط به آثار باستانی و تاریخی اقصی نقاط ایران نام‌هایی مانند پادانا،پرسپولیس، پاسارگاد، بیستون، تیسفون همه این موارد نام های کهنی هستند در فضایی به شدت مدرن و البته بسیار دیدنی. شما تقریبا همه چیز را در این بازار گیر می‌آورید به خصوص پوشاک و لوازم آرایش که معدن آن مروارید کیش است. حتما به این بازار سر بزنید

comments

دیدگاه های کاربران

دیدگاه های کاربران (1 دیدگاه)
امتیاز نهایی 4 stars
avatar
Hasan
جمعه 16 مهر 1400 ساعت 01:59:30
(3.75) singlestar

سلام ببخشید در مجتمع مروارید واحد ۳۸وجود دارد که فروشگاه گیم پلاس در ان باشد؟

avatar
فاطمه عابد
دو شنبه 22 فروردین 1401 ساعت 14:12:52

لطفا با شماره مرکز خرید یا با شماره مکانی که مورد نظرتون هست تماس بگیرید.

ثبت دیدگاه

برای ثبت نظر فرم زیر را کامل کنید و امتیاز خود را ثبت کنید

امتیاز های این مرکزخرید

ارزش قیمت نسبت به کیفیت کالا
تنوع محصولات و فروشگاه ها
کیفیت خدمات
کیفیت کافه و رستوران