بازار پارس خلیج کیش
addressشهرک صفین، میدان سعدی، خیابان میرمهنا
scoreامتیاز :
(0) stars

امتیاز های مرکزخرید

ارزش قیمت نسبت به کیفیت کالا
تنوع محصولات و فروشگاه ها
کیفیت خدمات
کیفیت کافه و رستوران

مشخصات مرکز خرید

  • phone تلفن هماهنگی :07644430223
  • locationموقعیت :شهرک صفین، میدان سعدی، خیابان میرمهنا

امکانات مرکز خرید

  • facilityپارکینگ
  • facilityکافی شاپ

معرفی بازار پارس خلیج کیش

از زمانی که جزیره کیش به عنوان منطقه آزاد اعلام شد، مراکز تجاری زیادی برای رونق دادن به کسب و کارها در این جزیره تاسیس شدند. مراکز تجاری که با ارائه خدمات و کالای با کیفیت در سطح کشوری بر سر زبان‌ها افتاد. جزیره کیش از سال‌های 1370 شاهد ساخته شدن بازارهای لوکس و سنتی بود که مسافران زیادی با همین منظور به کیش سفر کردند. در این مقاله به شما بازار پارس خلیج کیش را معرفی می‌کنیم تا به عنوان راهنمای خرید در کیش برای شما باشد.

هر ساله تعداد زیادی گردشگر برای خرید پا به این جزیره می‌گذارند و دست پر به خانه خود برمی‌گردند. برای رفتن به این مرکز خرید باید به منطقه صفین که در قسمت شمالی قرار دارد، بروید.

این محله یکی از قدیمی‌ترین محله‌های جزیره کیش است که مردم بومی نشین در آن زندگی می‌کنند. با پیدا کردن میدان سعدی وارد بلوار میرمهنا شوید، در سمت راست خود این بازار را مشاهده خواهید کرد.

بازار پارس خلیج کیش در یک طبقه و با مساحتی حدود 12000 متر مربع در سال 1370 ساخته شده است. اجناس متنوعی در غرفه‌های این بازار به فروش می‌رسد.

انواع پوشاک زنانه، مردانه، بچه‌گانه، لوازم آرایشی، کیف و کفش، لوازم بهداشتی، لوازم خانگی و … را در بازار پارس خلیج کیش می‌توان خریداری کرد. در ابن مرکز خرید چند رستوران و کافی شاپ وجود دارد که برای رفع خستگی و گرسنگی بتوانید گزینه‌‌های خوبی در نزدیکی خود داشته باشید.

مراکز تفریحی مانند پارک میرمهنا، اسکله تفریحی میرمهنا، پارک ساحلی، بازار عرب‌های کیش و … در نزدیکی این بازار قرار دارد که می‌توانید باقی ساعت را به گردش در آن‌ها بگذرانید.

از جاهای دیدنی کیش نگوییم که همگی طرفداران خاص خود را دارند و علاقه‌مندان به تاریخ و جاذبه‌های دیدنی را جذب می‌کنند. تفریحات آبی جزیره چون چتر پاراسل، جت اسکی، بانانا، شاتل، غواصی در کیش و …  نیز علاقه‌مندان خاص خود را داشته و برای روزهای طولانی سرگرم نگه می‌دارد. در رابطه با غذا و خوراکی نیز، جزیره کیش انواع رستوران‌ها و کافه‌ها را در بر دارد که هر کدام از آنها غذای خاص و منحصربه‌فرد خودشان را با توجه به سلیقه مسافران سرو می‌کنند. به همین دلیل می‌توان گفت جزیره کیش برای شکم گردی نیز مناسب بوده و به نوبه خود سرگرم کننده است.  

 

comments

دیدگاه های کاربران

دیدگاه های کاربران (0 دیدگاه)
امتیاز نهایی 0 stars

ثبت دیدگاه

برای ثبت نظر فرم زیر را کامل کنید و امتیاز خود را ثبت کنید

امتیاز های این مرکزخرید

ارزش قیمت نسبت به کیفیت کالا
تنوع محصولات و فروشگاه ها
کیفیت خدمات
کیفیت کافه و رستوران