معرفی و رزرو هتل تاپ رز کیش

addressكيش، روبروى بازار پرديس، انتهاى خيابان ابن سينا
codeکد آگهی : KBH-28
( 0 ) stars

امتیاز های هتل

پاکیزگی هتل و اتاق ها
موقعیت و دسترسی هتل
برخورد و عملکرد کارکنان
کیفیت نسبت به قیمت

مشخصات هتل

  • phone تلفن هماهنگی :07644421153
  • addressموقعیت :كيش، روبروى بازار پرديس، انتهاى خيابان ابن سينا
  • food صبحانه : ندارد

امکانات هتل

  • facilityیخچال
  • facilityمبلمان
  • facilityتلویزیون
  • facilityاینترنت در اتاق
  • facilityسرویس بهداشتی ایرانی در اتاق
  • facilityسرویس بهداشتی فرنگی در اتاق
  • facilityپارکینگ
  • facilityکافی شاپ

همیشه هتل‌ های کیش، از سمت گردشگران قبل از سفر به جزیره مورد بررسی قرار می‌گیرید؛ و به همین دلیل سالانه مسافران بسیاری در انواع آنها اقامت می‌کنند. همانگونه که می دانید جزیره کیش به یکی از نقاط گردشگری پرطرفدار در تمام فصول سال تبدیل شده است و گردشگران داخلی و خارجی بسیاری به این جزیره سفر می‌کنند؛ به همین دلیل هتل‌های کیش با تقاضای زیادی مواجه هستند و هر کدام از آنها توسط مسافران جزیره رزرو می شوند. بدون شک هنگامیکه برای سفر به کیش برنامه ریزی می‌کنید برای اقامت در این سفر حتما هتل های کیش را بررسی می‌کنید تا با خیال راحت بتوانید یک مکان مناسب برای اقامت داشته باشید.
رزرو هتل در کیش بعد از خرید بلیط سفر یا خرید تور کیش از اهمیت زیادی برخوردار است و باعث آرامش و امنیت مسافران می گردد. اگر به دنبال یک سفر ارزان به کیش هستید و تمایل دارید هزینه زیادی بابت اقامت خود پرداخت نکنید، به خواندن مطلب ما ادامه دهید چون تصمیم داریم شما را با یکی از با  یکی دیگر از باکیفیت ترین هتل های 3 ستاره کیش آشنا کنیم.
هتل تاپ رز یکی از هتل‌های ساحلی جزیره محسوب می‌شود که در زمینی به مساحت حدود 12600 متر مربع در قسمت شمال شرقی شهر واقع شده است. برای رزرو هتل در کیش ، این هتل ساحلی زیبا تنها 50 متر از ساحل فاصله دارد و دقیقا در مرکز شهر ساخته شده است و می تواند گزینه ی ایده آل و بسیار مناسبی باشد. هتل تاپ رز یک هتل 3 ستاره با 37 ویلای ساحلی بوده و محل خوبی برای اقامت افرادی که به دنبال آرامش و ریلکسی هستند محسوب می شود. 
در ادامه به معرفی کامل این هتل 3 ستاره کیش خواهیم پرداخت. 

معرفی هتل تاپ رز کیش

هتل تاپ رز یکی از هتل‌های ساحلی کیش و از هتل های 3 ستاره جزیره مرجانی ایران محسوب می‌شود و در زمینی به مساحت حدود 12600 متر مربع در قسمت شمال شرقی شهر واقع شده است. یکی از مهم ترین دلایل محبوبیت این هتل ساحلی بودن آن است ؛ چرا که میهمانان در زمان اقامت می توانند از صدای امواج دریای خلیج فارس لذت ببرند و به در سواحل به گشت و گذار بپردازند. واحدهای اقامتی این هتل به شکل سوئیت‌های اختصاصی طراحی شده‌اند. بنابراین مسافرانی که آرامش در سفر برای‌شان در اولویت قرار دارد می‌توانند با اقامت در این مجموعه سفری دل‌انگیز و آرامش بخش را تجربه کنند. ساحل اختصاصی مجموعه  هم می تواند برای کسانی که عاشق آب و دریا  و آبتنی هستند، بسیار مهم و سرگرم کننده باشد. 
برای رزرو هتل در کیش ، این هتل ساحلی زیبا تنها 50 متر از ساحل فاصله دارد و دقیقا در مرکز شهر ساخته شده است و می تواند گزینه مناسبی باشد. هتل تاپ رز یک هتل 3 ستاره با 37 ویلای ساحلی بوده و محل خوبی برای افرادی است که هم به دنبال آرامش هستند و هم می‌خواهند بدون اجاره اتومبیل و استفاده از وسیله نقلیه در طول سفر خود به تمام نقاط شهر دسترسی داشته باشند. قطعا تماشای طلوع و غروب خورشید یکی از جاذبه‌های طبیعی شهرهای توریستی ساحلی است. اگر شما هم به این پدیده طبیعی علاقه دارید و می‌خواهید با چند دقیقه پیاده‌روی از هوای پاک سواحل خلیج فارس استفاده کنید؛ حتما برای سفرتان با تورهای مسافرتی کیش یکی از ویلاهای این مجموعه اقامتی را رزرو کنید. 

اتاق های هتل تاپ رز کیش 

تمامی واحدهای اقامتی هتل تاپ رز کیش همگی تمیز و مرتب هستند و چیدمان بسیار دلنشین، ساده و در عین حال مطلوبی دارند. ضمن اینکه تمامی واحدها از امکانات رفاهی مناسبی هم برخوردارند تا بتوانند اقامتی دلنشین به میهمانان جزیره هدیه کنند. از امکانات رفاهی که شامل اتاق های هتل تاپ رز می شوند می توان به مواردی چون سیستم تهویه مطبوع، تختخواب های فوق العاده راحت ، تلویزیون، کمد برای لباس، میز و صندلی و همچنین یخچال اشاره کرد.
همچنین سرویس حمام اختصاصی و سرویس بهداشتی اتاق ها هم فوق العاده تمیز هستند تا مسافران بتوانند با گرفتن یک دوش لذت بخش ، خستگی گشت و گذار را از تنشان به در کنند. لوازم بهداشتی موجود در اتاق ها هم همگی بنا به درخواست میهمانان شارژ می شوند تا مسافر هیچ کم و کاستی در طول سفر نداشته باشد. صندوق امانات موجود در اتاق ها هم کار را برای افرادی که در حین سفر اشیاء قیمتی همراه دارند راحت کرده است.
مسافران می توانند با خیال راحت لوازم قیمتی‌شان را در صندوق امانات اتاق بگذارند و با خیال راحت به گردش در منطقه مشغول شوند. به همین دلیل اگر برای رزرو هتل در کیش به دنبال هتلی هستید که به ساحل نزدیک باشد؛ حتما هتل تاپ رز کیش را به عنوان یکی از نامزدهای انتخابی خود در نظر بگیرید. این مجموعه برای افرادی که در سفرشان بیشتر به فکر آرامش، احیای حالات روحی و تجدید قوای جسمی خود هستند؛ بسیار مناسب است و به شدت پیشنهاد می شود. با اینکه این هتل در رده هتل های ارزان کیش قرار دارد اما با توجه به کیفیت بالا می تواند سفرتان را دلنشین و خاطره انگیز بسازد.
نزدیکی به دریا، مراکز خرید و تفریحات ساحلی از مهم‌ترین ویژگی است که می‌توان برای هتل تاپ رز آنها را عنوان کرد. پیشنهاد می کنیم در یک ویلای ساحلی زیبا در محیطی آرام و دل‌نشین اقامت کنید و یک سفر فراموش نشدنی به ثبت برسانید. 

امکانات هتل تاپ رز کیش 

هتل تاپ رز از بهترین گزینه‌های اقامت در جزیره محسوب می شود؛ چرا که دسترسی فوق العاده راحتی به ساحل دارد که همین موضوع می تواند برای علاقه مندان به آب و آبتنی، جذاب و سرگرم کننده باشد. هتل تاپ رز مشرف به آب‌های خلیج همیشه فارس است و با فاصله بسیار کمی از دریا در انتهای خیابان ابن‌ سینا قرار دارد که همین موضوع از امکانات خوب این هتل 3 ستاره محسوب می شود.
اگر در این مجموعه اقامت داشته باشید می‌توانید از پارکینگ و اینترنت نیز به صورت رایگان استفاده کنید. چای‌خانه سنتی و کافی شاپ این مجموعه نیز در ساعات کاری آماده خدمت‌رسانی به مسافران عزیز است.کافی شاپ هتل تاپ رز کیش با منویی متفاوت و متنوع از انواع نوشیدنی‌های گرم و سرد، انواع غذاهای و میان وعده‌های سبک، دسر و کیک با فضایی دلنشین و سنتی آماده خدمت‌رسانی به گردشگران تور کیش است.
شما با مراجعه به کافی شاپ هتل می توانید لحظاتی شاد و خوش  در کنار دوستان و خانواده تان رقم بزنید؛ ساعت ها بنشینید و از گپ و گفتگو با همراهان خود حسابی لذت ببرید. البته در اطراف هتل تاپ رز چند رستوران و کافی شاپ خوب نیز قرار دارد که اگر زیبایی و تفریحات در کیش به شما اجازه داد می‌توانید رستوران گردی را از آن‌ها شروع کنید و به شکم گردی در جزیره کیش بپردازید.
جهت رزرو یکی از اتاق‌ ها و یا سوئیت های ساحلی  هتل تاپ رز کیش به یاد داشته باشید که زمان تحویل اتاق ساعت 14 و ساعت تخلیه آن در ساعت 12 صورت می‌گیرد. لازم به ذکر است قوانین کنسلی هتل‌ها نیز با توجه به شرایط و زمان لغو رزرو با یکدیگر متفاوت است. اقامت کودکان زیر 3 سال در این هتل رایگان است و کودکان بین 3 تا 6 سال در صورت عدم استفاده از سرویس هتل نیم بها بوده و بالای 6 سال یک نفر اضافه محاسبه می‌شود.
این هتل ترانسفر رایگان رفت و برگشت به فرودگاه را دارد. دقت داشته باشید برای بهره‌مندی از این خدمات، زمان رزرو و در صورت مشخص بودن مشخصات پرواز خود مانند شماره پرواز، ساعت حرکت، مبدا و شرکت هواپیمایی را در قسمت توضیحات خاص درج کنید تا بتوانید بدون نگرانی از خدمات ترانسفر رایگان هتل تاپ رز کیش بهره ببرید.
در این هتل کیش ، پذیرفتن بانوان مجرد تنها با ارائه مدارک شناسایی معتبر امکان پذیر است. پذیرش صیغه نامه هم تنها با مهر برجسته صورت می‌پذیرد.
به جرات می توان گفت که 90 درصد مسافران این جزیره به دنبال خرید و تفریح در کیش هستند و به همین دلیل سعی می کنند محل اقامتشان را نزدیک به بازار و جاذبه های تفریحی انتخاب کنند. اگر شما هم به خرید و تفریح علاقه دارید و تمایل دارید هزینه کمی بابت اقامت در کیش خود بپردازید، پیشنهاد می کنیم هتل تاپ رز  را انتخاب کنید و از نزدیکی هتل به مراکز خرید کیش، بازارها و جاذبه های تفریحی و همچنین ساحل حسابی لذت ببرید. 

دسترسی های نزدیک هتل تاپ رز

زمانی که پایتان را از هتل بیرون می گذارید، دریا را مقابل چشمانتان خواهید دید. شما با اقامت در این هتل می توانید   نوار ساحلی را با دوچرخه در مسیر دوچرخه سواری طی کنید و یا با مسیر پیاده ‌روی ساحلی با دیگر مهمانان جزیره همگام شوید. تا اسکله بزرگ تفریحی کیش هم چندان فاصله ای ندارید و می توانید با کمی پیاده روی به اسکله بروید و از تفریحات آبی کیش در کنار خانواده و عزیزان خود بهره ببرید.
همانطور که گفتیم دسترسی عالی به نقاط مهم شهر مانند مراکز خرید و مراکز تفریحی از مهمترین ویژگی‌های مثبت هتل تاپ رز است. مثلا اسکله تفریحی، پلاژ آقایان، بولینگ مریم، کیبل اسکی، گذر هنرمندان، بازار پردیس 1 و2، بازار پانیذ، بازار ونوس، مرکز تجاری و پارک هنگام فقط چند دقیقه از این هتل فاصله دارند.
با اقامت در این هتل نه تنها دسترسی عالی به ساحل و مسیر دوچرخه‌سواری دارید؛ بلکه با پارک هنگام، پارک دوقلو و چندین مرکز خرید معتبر نیز همجوار می‌شوید. ضمن این که چندین کافی شاپ و رستوران معروف و باکیفیت نیز در اطراف این هتل واقع شده‌اند که می‌توانید برای صرف غذا به آنجا بروید و دلی از عزا در بیاورید.
اگر هتل تاپ رز را برای اقامت خود در جزیره کیش انتخاب کرده‌اید حتما بعد از ظهرها به ساحل بروید و با پیاده‌روی یا دوچرخه‌سواری، از این فضای دلنشین استفاده کنید. توصیه ما به گردشگرانی که با هدف استفاده از هوای پاک و ایجاد احساس آرامش به این شهر سفر می‌کنند؛ انتخاب یک هتل ساحلی با کیفیت مانند هتل ساحلی تاپ رز است. این هتل با ارائه خدمات استاندارد و به کارگیری کادری مجرب، سفر خوشی را برای مسافران تور کیش آرزومند است.

سوالات متداول

این هتل 3 ستاره کیش روبروی بازار پردیس و انتهاى خيابان ابن سينا قرار دارد.

این هتل در 8 کیلومتری فرودگاه بین المللی کیش قرار دارد. مدت زمان رسیدن به فرودگاه نیز 9 دقیقه برآورد شده است.

قیمت رزرو هتل تاپ رز کیش به عوامل گوناگونی مانند اتاق انتخابی، تاریخ رزرو، شرایط آب‌ و ‌هوایی، تعطیلات و ... بستگی دارد.

comment

دیدگاه های کاربران

دیدگاه های کاربران (0 دیدگاه)
امتیاز نهایی 0 stars

ثبت دیدگاه

برای ثبت نظر فرم زیر را کامل کنید و امتیاز خود را ثبت کنید

امتیاز های این هتل

پاکیزگی هتل و اتاق ها
موقعیت و دسترسی هتل
برخورد و عملکرد کارکنان
کیفیت نسبت به قیمت