مرکز خرید گلستان کیش
addressمجتمع مسکونی صدف، فاز 2، رو به روی مسجد امام حسن (ع)
scoreامتیاز :
(0) stars

امتیاز های مرکزخرید

ارزش قیمت نسبت به کیفیت کالا
تنوع محصولات و فروشگاه ها
کیفیت خدمات
کیفیت کافه و رستوران

مشخصات مرکز خرید

  • phone تلفن هماهنگی :07644440264
  • locationموقعیت :مجتمع مسکونی صدف، فاز 2، رو به روی مسجد امام حسن (ع)

امکانات مرکز خرید

  • facilityرستوران
  • facilityکافی شاپ
  • facilityپارکینگ

معرفی مرکز خرید گلستان کیش

یکی دیگر از مراکز خرید کیش را می‌خواهیم به شما معرفی کنیم. مرکز خرید گلستان کیش واقع در شهرک صدف، فاز 2 خرید وسایلی را برای اهالی این شهرک آسان کرده است. تعدادی غرفه در این فضا وجود دارند که می‌توانید برای خرید به آن مراجعه کنید.

غرفه‌های موجود در این مرکز خرید شامل لباس زنانه و مردانه، وسایل الکتریکی و وسایل خانه، آرایشگاه، املاک، سوپر مارکت، تعاونی میوه،نانوایی، قصابی، شیرینی فروشی و … هستند. برای آگاهی از راهنمای خرید در کیش ما مطالبی را در سایت کیش بوک قرار داده‌ایم که با مطالعه آن می‌توانید دغدغه خرید را برای سفرتان به این جزیره حل کنید.

معرفی مرکز خرید گلستان کیش

مساحت کلی این پاساژ حدود 2586 متر مربع است که فضایی برای ساخت یک مرکز خرید 2 طبقه را ایجاد کرده است. مرکز خرید گلستان کیش یکی از قدیمی‌ترین مراکز خرید در کیش است. به طوری که با نگاه کردن به نمای ساختمان متوجه قدیمی بودن آن خواهید شد. در صورتی که پاساژ گردی شما طولانی شود و به غذای هتل نرسید، و حتی خستگی جسمانی به شما اجازه درست کردن غذا را ندهد می‌توانید غذای مورد علاقه خود را از رستوران‌های این مرکز خرید سفارش دهید و نوش جان کنید.

همچنین در صورتی که میل به غذا نداشته باشید و دلتان تنها فقط یک نوشیدنی بخواهد، می‌توانید از کافی شاپ واقع در مرکز خرید سفارش داشته باشید تا خستگی شما گرفته شود. نوشیدنی‌های خنک در هرفصل باعث رسیدن انرژی دوباره‌ای به ما می‌شود. وجود این مرکز خرید یک امتیاز برای کیشوندانی است که در این حوالی سکونت دارند. فکرش را بکنید برای خرید مواد غذایی دغدغه‌ای ندارند و با کمترین فاصله به سوپرمارکت واقع در این مکان رجوع می‌کنند.

همه می‌دانند که کیش سرزمین غروب‌های رویایی است. شما در ساحل غربی کیش می‌توانید پیاده روی فوق العاده‌ای داشته باشید و برای خرید‌های دم دستی و در عین حال بسیار خوب و کاربردی به این بازار بروید. بسیاری افراد به واسطه قیمت‌های خاص مناطق آزاد تجاری به کیش سر می‌زنند و از قیمت‌های فوق‌العاده این مراکز بهره می‌برند. اما  این مرکز خرید به خاطر کوچکی‌اش چندان مناسب این خریدهای خاص نیست.

در این مرکز خرید می‌توانید خریدهایی برای تفریحات داخل کیش بخرید به خصوص لباس‌های راحتی، انواع تونیک‌های زنانه و در عین حال تیشرت‌های نخی بسیار راحت چیز‌هایی است که می‌توانید با قیمتی بسیار مناسب از این بازار بخرید.

دسترسی به مرکز خرید زیتون کیش

دسترسی بسیار خوب بازار زیتون آنچنان است که تقریبا هر کس که به کیش رفته باشد و یک بار در آنجا به گردش و تفریح پرداخته باشد این مرکز خرید زیبا را دیده است. بازار زیتون دقیقا در کنار خیابان اصلی است که به اسکله تفریحی بزرگ کیش متصل می‌گردد. با استفاده از هر وسیله نقلیه‌ای می‌توانید به این بازار دست یافت برسید و از آنجا خرید کنید و خریدهای شما هرچقدر هم که زیاد باشد به محل اقامتتان بازگردانید.

اینجا از آن دسته بازارهاست که در ابتدای طرح توسعه بعد از انقلاب کیش ساخته شده است یعنی سال 1376 از این رو باسابقه ترین کسبه جزیره در آن سکونت دارند. پس از این بابت هم می توانید خیال خود را جمع کنید که این مرکز خرید یکی از بهترین‌های کیش است. برنامه  خرید از این مرکز عملا بخشی از تفریحات عصرگاهی و قدم زدن های اطراف اسکله کیش است و برای آن فقط باید به تفریح خود فکر کنید.

comments

دیدگاه های کاربران

دیدگاه های کاربران (0 دیدگاه)
امتیاز نهایی 0 stars

ثبت دیدگاه

برای ثبت نظر فرم زیر را کامل کنید و امتیاز خود را ثبت کنید

امتیاز های این مرکزخرید

ارزش قیمت نسبت به کیفیت کالا
تنوع محصولات و فروشگاه ها
کیفیت خدمات
کیفیت کافه و رستوران