پارک خانواده کیش یا پارک مینا

پارک خانواده کیش

1/5 - (1 امتیاز)

آنچه در این مقاله می خوانید

ما ایرانی‌ها همیشه به خانواده دوست بودن معروف بوده ایم و اغلب ایرانیان به دنبال مکان ها و تفریحاتی هستند که در کنار خانواده باشد. می توان پارک خانواده کیش را به عنوان مکانی خانوادگی معرفی کرد تا بتوانید لحظات خوشی را در کنار خانواده داشته باشید. کیش بوک برای شما کامل‌ترین بانک اطلاعاتی و تحقیقاتی تور کیش را فراهم می‌آورد تا با خیال راحت برای سفر خود برنامه‌ریزی کنید. اگر اهل سفر باشید و سفر کردن در خون شما باشد، خوب می‌دانید که هیچ چیز در یک سفر زیبا، بهتر از برنامه ریزی نیست.پارک خانواده کیش

پارک خانواده کیش کجاست؟

پارک خانواده کیش در نزدیکی ساحل شمال غربی قرار دارد و یکی از جاهای دیدنی کیش است که می توانید با خانواده زمانی را در آن سپری کنید. توجه کنید شما وقتی به کیش سفر می‌کنید برای آن که از زیبایی‌های این شهر کمال استفاده را ببرید، باید بیشتر وقت خود را در ساحل شرقی بگذرانید. چرا که در این بخش از جزیره تمرکز امکانات جهانگردی وجود دارد و البته شیک‌ترین هتل‌های کیش هم در همین منطقه ساخته شده است. جمعیت بسیار زیادی حضور دارد و شلوغی شهر را باید در آنجا تحمل کنید.

اما ساحل غربی بخشی از کیش است که عملا با خانه‌های اجاره‌ای و خلوتی آن شناخته می‌شود. شاید از آن دسته افراد باشید که خیال ندارید در یک سفر تمام حساب بانکی خود را خالی کنید . این منطقه برای شما ساخته شده است.

پارک خانواده کیش

اما ما نیز مانند شما در پیدا کردن پارک خانواده کیش مشکل داشتیم زیرا در نقشه گوگل این منطقه با دو نام مشخص شده است. در نفشه‌ای آن را بوستان مینا می‌شناسند و در نقشه‌ای دیگر این منطقه پارک خانواده کیش است. با این اوصاف اگر کسی به شما آدرس پارک مینا را داد بدانید همان پارک خانواده است.

پارک خانواده کیش در شب

پارک مینا کیش در شهرک میرمهنا ساخته شده است و از این رو می‌توان این پارک را پارکی محلی دانست. شما برای آن که به این پارک برسید باید وارد خیابان میرمهنا شوید و از میانه خیابان به خیابان مینا بپیچید.

پارک خانواده کیش

پارک خانواده و امکانات آن

این پارک نسبت به دیگر پارک‌های کیش امکانات بسیار خوبی دارد. برای بازی بچه‌ها زمین بازی و برای اقامت خانوادگی سکوهای مخصوص در این پاک وجود دارد. آلاچیق‌های متعددی که در این پارک کار شده است به راحتی می‌توانید برای فرش اندازی و راه انداختن بساط نهار استفاده شود.
اجاره دوچرخه در این پارک نیز مانند دیگر پارک‌های دیگر کیش به خوبی صورت می‌گیرد و  شما با اجاره یک ساعته دوچرخه در پارک مینا می‌توانید به سرعت خود را به خیابان غروب کیش برسانید و از آنجا در ساحل غربی زیباترین غروب جهان را ببینید. بله پارک مینا یکی از آن جاهایی است که غروب کیش در آن پیداست و کیش یکی از زیباترین غروب‌های دنیا را دارد.

پارک خانواده کیش

اما پارک خانواده یا پارک مینا یک مشکل کوچک هم دارد و آن نیز دوری از دریا است. شما در پارک خانواده تنها مشکلی که دارید عدم دسترسی به دریاست. البته کیش جزیره کوچکی است که دریا را همه جا می‌بینید و شاید هم بعضی اوقات لازم باشد که کمی از آن فاصله بگیرد.

بهترین برنامه برای رفتن به پارک خانواده کیش

من پارک خانواده کیش را بهترین جا برای استراحت والدین و بازی بچه‌ها می‌دانم. بعد از یک خرید اساسی و گشتن در شهر حتما بچه‌های شما خسته شده‌اند و حوصله‌شان سر رفته است. اما قبل از این که به پارک بروید بهتر است ساعت‌های گرم را بگذرانید و اندکی بچه‌ها را بخوابانید. در اوایل عصر بچه‌ها را به پارک خانواده ببرید تا حسابی بازی کنند و خود را تخلیه کنند تا دیگر حوصله آنها سر نرود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پربازدیدترین ها