مرکز خرید پانیذ کیش
addressکیش، خیابان فردوسی، روبروی هایپر مارکت کیش
scoreامتیاز :
(0) stars

امتیاز های مرکزخرید

ارزش قیمت نسبت به کیفیت کالا
تنوع محصولات و فروشگاه ها
کیفیت خدمات
کیفیت کافه و رستوران

مشخصات مرکز خرید

  • phone تلفن هماهنگی :07644420025
  • locationموقعیت :کیش، خیابان فردوسی، روبروی هایپر مارکت کیش

امکانات مرکز خرید

  • facilityپارکینگ
  • facilityکافی شاپ
  • facilityرستوران

معرفی مرکز خرید پانیذ کیش

مرکز خرید پانیذ یکی دیگر از مراکز خرید در این جزیره پر رمز و راز است. گاها به آن بازار پانیذ کیش هم می‌گویند. این مرکز خرید حدود 10000 متر مربع وسعت دارد که در آن حدود 208 غرفه فعال موجود است.

برای گشت و گذار در این بازار دو طبقه باید به قلب تجاری کیش یعنی قسمت شمالی جزیره بروید. با پیدا کردن خیابان فردوسی به این مرکز خرید خواهید رسید.

این مطلب به عنوان راهنمای خرید در کیش برای شماست. اگر می‌خواهید خرید به صرفه‌تری داشته باشید به شما بازار پانیذ را معرفی می‌کنیم. این بازار در جزیره کیش به یکی از خوش قیمت‌ترین بازارها معروف است.

اما برای اصل بودن کالاها ما هیچ ضمانتی را ارئه نمی‌کنیم. خود شما بایداز خریدتان راضی باشید. می‌توانید قبل از خرید درباره کالا به خوبی تحقیق کنید و سپس برای آن اقدام کنید.

   در مرکز خرید پانیذ انواع پوشاک زنانه و مردانه و بچه‌گانه، لوازم خانگی، لوازم آرایشی و بهداشتی، مواد غذایی، کیف و کفش، لوازم الکترونیک مانند تلفن همراه و … را می‌توانید خریداری کنید. یکی از سوغاتی‌های مناسب این جزیره خرید شکلات و قهوه است.

انواع شکلات و قهوه و دیگر خوراکی‌ها را در این مرکز خرید می‌توانید خریداری کنید و عزیزانتان را خوشحال کنید. همچنین لوازم دکوری هم برای خرید به عنوان سوغات کیش و کادو هم پیشنهادخوبی است که در این بازار به آن دسترسی دارید.

مرکز خرید پانیذ دارای کافی شاپ است و در صورتی که در هنگام خرید احساس خستگی کنید می‌توانید با صرف یک نوشیدنی گرم یا سرد، انرژی دوباره‌ای به خود بازگردانید.

        

comments

دیدگاه های کاربران

دیدگاه های کاربران (0 دیدگاه)
امتیاز نهایی 0 stars

ثبت دیدگاه

برای ثبت نظر فرم زیر را کامل کنید و امتیاز خود را ثبت کنید

امتیاز های این مرکزخرید

ارزش قیمت نسبت به کیفیت کالا
تنوع محصولات و فروشگاه ها
کیفیت خدمات
کیفیت کافه و رستوران