کافه های کیش

sort مرتب سازی بر اساس :
addressشهرک صدف، میدان گلستان
addressجزیره کیش-پارسیس مال- طبقه 2
addressجزیره کیش ، میدان ساحل، پشت هت...
addressمرکز خرید دامون، جنب درب غربی
addressمیدان مرجان، بلوار پارس، مجتمع...
addressجزیره کیش، بلوار دلیران
addressمرکز تجاری کیش
addressشهرک دامون جنب میدان وصال مرکز...
addressکیش، بازار مرجان
addressپارک ساحلی مرجان، جنب برج‌های...
addressخیابان رودکی، روبروی هتل تماشا...
addressکیش، میدان امیرکبیر، پارک شهر
addressکنار کیبل اسکی، روبه‌روی برج م...
addressفرودگاه بین المللی، سالن پرواز...
addressکیش، میدان پردیس، بازار پردیس...
addressبین خیابان فردوسی و رازی، روبه...
addressنبش میدان داریوش، روبروی هتل د...
addressخیابان سنائی، بازار مرکز تجاری
addressنوار ساحلی اسکله قدیم، جنب کیب...
addressفاز 2 صدف، ساختمان بساک، طبقه...
addressبلوار رازی، طبقه فوقانی ایرانو...
addressبازار پردیس 2، طبقه اول، غرفه...
addressکیش، پلاژ بانوان
addressخیابان سنایی، بازار ونوس، جنب...
addressبلوار خیام، بازار سارینا ۱، کا...
addressفاز ۴ صدف، پشت مرکز خرید صدف
addressبازار ونوس، طبقه همکف، غرفه شم...
addressشهرک صدف، رو به روی مسجد امام...
addressکیش، پلاژ بانوان
addressکیش، اسکله تفریحی قدیم
addressایوان مروارید، روبه‌روی مرکز خ...
addressمجتمع تجاری بزرگ کیش طبقه دوم...
addressبازار پردیس دو، غرفه 163، کافی...
addressکیش، بلوار ایران، بین میدان هر...
addressکیش، بلوار دریا، روبروی خیابان...
addressبلوار ولایت، جنب پمپ بنزین، کا...
addressکیش، بلوار ایران، بازار پادنا،...
addressکیش، جاده جهان، کشتی یونانی
about3

کافه نشینی و کافه گردی یکی از بهترین و هیجان انگیزترین تفریحات است که امروزه طرفداران بیشتری پیدا کرده است؛ طوری که این روزها در خیابان اصلی شهرها، چند کافه و کافی شاپ قابل مشاهده است. کافه نشینی از جمله علایق جوانان است؛ نشستن در یک محیط آرام و نوشیدن یک فنجان قهوه تازه دم همراه با یکی از دوستان و یا عزیزانتان که در حین نوشیدن گفتگو هم می‌کنید، ساعات خوب و خوشی را برای شما به یادگار می‌گذارد. در طول سفر به دلیل فرصت کوتاه، معمولا مفهومی به نام کافه نشینی نداریم. در مقابل کافه گردی و سرو نوشیدنی‌ها و غذاهای ساده در کافی شاپ‌ها، از موارد بسیار متداول است. در سفر با تور کیش و بازدید از جزیره کیش نیز کافه ها و کافی شاپ‌های کیش یکی از مقاصد محبوب شما برای استراحت، گفتگو و… خواهد بود. ما در کیش بوک، تصمیم داریم لیست بهترین کافه‌های کیش را در اختیار شما قرار دهیم تا در سفر به کیش، چند ساعت لذت بخش را تجربه کنید.

بهترین کافه های کیش

جزیره کیش دارای نزدیک به 40 کافه و کافی شاپ است. از نظر فنی اکثر این موارد را می‌توان در زمره کافی شاپ ها به شمار آورد؛ چراکه اکثرا در مراکز خرید و برای صرف فوری غذا یا استراحتی کوتاه تدارک دیده شده‌اند. اما برای راحتی کار، ما همه آنها را در کنار یک‌دیگر آورده‌ایم.

بهترین کافی شاپ‌های کیش | لحظاتی خوشمزه و آرام در جزیره مرجانی ایران

در سفر با تور کیش و بازدید از جاهای دیدنی کیش ، کافه و کافی شاپ‌ها هم یکی از مقاصد محبوب برای استراحت و گفتگو و دورهمی‌های شما به حساب می آیند. به همین دلیل در جزیره کیش ، بیشتر از 40 کافه فعالیت می‌کنند که ما در میان آنها، بهترین کافی شاپ‌های کیش را به شما معرفی خواهیم کرد.

پس اگر شما هم عادت به کافه نشینی دارید و دوست دارید در طول سفرتان به کیش، زمانی را در یکی از این مکان‌ها سپری کنید، قطعا این مطلب ما برای شما مفید خواهد بود. ما در این مطلب بهترین کافی شاپ‌های کیش را از نظر فضا و سرویس دهی معرفی کرده و آدرس آنها را نیز ارائه می‌دهیم.

اگر قصد رزرو تور را دارید یا قرار است با رزرو هتل در کیش و خرید بلیط هواپیما لحظاتی فراموش نشدنی در این جزیره زیبای مرجانی داشته باشید، با انتخاب یکی از بهترین کافی شاپ‌ها که ما در ادامه معرفی می‌کنیم، زیبایی لحظات سفرتان را در کنار خانواده و یا دوستانتان دو چندان کنید.

کافه تهرون کیش

یکی از بهترین کافه‌های کیش همین کافه تهرون جزیره است که با داشتن کیفیت بالا در ارائه خوراکی ها و نوشیدنی‌ها، نظر مسافران و گردشگران تور کیش را به سمت خود جلب کرده است. البته این کافه یه یکی از محبوب ترین پاتوق‌های کیش برای کیشوندان هم تبدیل شده و روزانه از ساکنان بسیاری میزبانی می کند. این کافه هیجان انگیز در نوار ساحلی، جنب اسکله تفریحی و درست رو به روی کیبل اسکی واقع شده و دسترسی فوق العاده راحتی دارد.

about3

کافه تهرون در روزهایی که کیش در بهترین حالت آب و هوایی قرار دارد میز و صندلی هایی در بیرون از کافه تعبیه می‌کند تا علاقه مندان به کافه گردی بتوانند جدا از طعم خوش خوراکی‌ها، از فضای جزیره مرجانی ایران هم بهره ببرند. صبحانه‌های کافه تهرون کیش حرف اول را در جزیره می‌زند و به دلیل تنوع بالا در منوی صبحانه، افراد زیادی را برای داشتن یک روز سرشار از انرژی جذب می‌کند. فضای بیرونی کافه هم چشم انداز زیبایی از سواحل کیش دارد و لذت نوشیدن یک قهوه و یا یک دمنوش تازه را چندین برابر افزایش می‌دهد. کیفیت بالا در کنار پرسنل خوش برخورد و مجرب جایی برای هیچ حرفی باقی نمی‌گذارد. کافه تهرون برای مناسبت‌های خاص مانند سال نو و … برنامه‌های خاص و هیجان انگیزی مانند آتش بازی و یا دی جی دارد که می‌تواند هیجان را در مسافران و گردشگران جزیره آب و آفتاب چندین برابر افزایش دهد. قیمت خوب و مناسب منوی کافه هم کار را برای علاقه مندان راحت کرده است؛ به نوعی که با پرداخت هزینه مناسب می توانند از خوراکی‌های خوشمزه و نوشیدنی‌ها لذت ببرند و ساعات خوشی داشته باشند. لازم به ذکر است که این کافه کیش قلیان هم برای علاقه مندانش سرو می‌کند که همین موضوع باعث شده است در روزهای تعطیل فضا مملو از کیشوند و یا گردشگر باشد. پس دقت داشته باشید که در یکی از روزهای شلوغ سال، اگر هوس نشستن در کافه تهرون کیش را داشتید، میز خود را از قبل رزرو کنید تا بتوانید با خیال راحت از این فضای دلنشین لذت ببرید.
کافه تهرون کیش از صبح تا شب به صورت یکسره باز بوده و آماده است تا از مسافران عزیز جزیره کیش میزبانی کند.
آدرس: جزیره کیش، جنب پارک کیبل اسکی

کافه مارینا کیش

یکی از زیباترین و رویایی‌ترین کافه‌های کیش، کافه مارینا واقع در هتل 5 ستاره ماریناست که با داشتن یک منوی خوشمزه در یکی از جذاب‌ترین لوکیشن‌های جزیره فعالیت می‌کند و جدا از مسافران هتل، پذیرای میهمانان و علاقه مندان است. در این کافه که به صورت ساحلی نیز میزبان گردشگران است، بهترین و خوش طعم‌ترین نوشیدنی های سرد و گرم چون انواع اسموتی‌، شیک‌ها، آبمیوه‌های طبیعی، اسپرسو، کاپوچینو، لاته، هات چاکلت، انواع دمنوش، کیک‌ها و دسرهای تازه قرار دارد که می تواند برای علاقه‌مندانش جذاب باشد.

about3

همچنین خوراکی‌ها و میان وعده‌های لذیذ در کافه مارینا کیش سرو می شود که می‌تواند چند ساعت آرامش بخش برای شما به ارمغان بیاورد. کافیست بعد از داشتن چند ساعت خسته کننده از خرید در مراکز خرید کیش و یا بعد از شرکت در تفریحات آبی کیش به کافه مارینا مراجعه کنید و آرامش بعد از طوفان را تجربه کنید. کافه مارینا کیش در طبقه همکف هتل واقع شده است که قطعا با داشتن یک نور پردازی حرفه‌ای نظرتان را در همان بدو ورود جذب می‌کند.
کافه مارینا قهوه‌های بی نظیرش را مدیون داشتن پیشرفته‌ترین دستگاه قهوه ساز دنیاست. کادر حرفه‌ای و مجرب کافه نیز در یک محیط آرام و دلنشین، آماده میزبانی از شما میهمانان گرانقدر جزیره کیش است تا بتواند بهترین خاطرات را همراه با طعم‌های به یاد ماندنی به شما . عزیزانتان هدیه کند. به صورت کلی باید بگوییم که کافه مارینا از بهترین کافه‌های کیش است و با داشتن یک منوی وسوسه انگیز و فصای رویایی، بهترین لحظات را برای شما و همراهانتان به ارمغان می‌آورد.
آدرس: جزیره کیش، بلوار مرجان، مرجان 7، مارینا کیش 
شماره رزرو: 07644465386

کافه لاواتزا کیش

یکی از پرطرفدارترین و بهترین کافه‌های کیش، کافه لاواتزا یا لاوازا نام دارد. کافه‌ای واقع در مجتمع کوروش برند سنتر که به دلیل واقع شدن در بهترین مراکز خرید کیش و با داشتن یک محیط عالی همراه با منوی وسوسه انگیز، به یکی از بهترین کافه‌های کیش تبدیل گشته و از محبوبیت بسیاری نزد مسافران و گردشگران تور کیش و همچنین کیشوندان برخوردار است

about3

این کافه با داشتن یک فضای آرام و دلنشین، به یک پاتوق در کیش تبدیل شده است و از میهمانان زیادی خصوصا در زمان صبحانه میزبانی می کند. در منوی کافه لاوازا کیش انواع صبحانه چون صبحانه ایرانی، انگلیسی، فرانسوی، املت ها و … قرار دارد که می تواند روزتان را پر از انرژی بسازد. همچین بهترین و خوشمزه‌ترین ساندویچ‌ها، قهوه های دمی، اسپرسوبار، انواع نوشیدنی های گرم و سرد، چای و دمنوش، میان وعده‌های بی نظیر چون اسنک‌ها، کیک و دسرهای تازه، انواع بستنی و همچنین سالادهای خوشمزه در منوی کافه لاواتزا کیش قرار داد که می تواند برای هر سلیقه و ذائقه‌ای حسابی وسوسه کننده و هیجان انگیز باشد.
پیشنهاد می‌کنیم در سفر به کیش و بعد از یک خرید حسابی در یکی از مراکز خرید کیش، حتما همراه با خانواده و یا عزیزان خود به کافه لاواتزا مراجعه کنید و یکی دو ساعت آرامش بخش همراه با لحظات خوش طعم و خوشمزه تجربه کنید.
آدرس: جزیره کیش، میدان مرجان، بلوار پارس، مجتمع تجاری کوروش برند سنتر، طبقه همکف

کافه باس مارین کیش

همانطور که می دانید تنوع کافه‌های کیش بسیار است و انتخاب یکی از آنها کاملا به سبک و سلیقه شما بر می‌گردد. برای مثال هستند علاقه‌مندانی که ترجیح می‌دهند برای داشتن یک زمان فوق العاده به یکی از بهترین کافه‌های ساحلی کیش که چشم اندازی از دریای نیلگون خلیج فارس هم داشته باشد مراجعه کنند و یا هستند افرادی که ترجیح می‌دهند به یک کافه دنج که هیچ صدایی نداشته باشد برای گذراندن یک زمان خوشمزه مراجعه کنند و همراه با سفارش یک نوشیدنی بی نظیر وقت بگذرانند؛ یا اینکه دوستانی هم هستند که به تجملات علاقه دارند و دوست دارند زمانی را در یکی از کافه‌های لوکس جزیره بگذرانند و یک وعده به اصطلاح لاکچری نوش جان کنند.

about3

اما در این قسمت از معرفی بهترین کافه‌های کیش تصمیم داریم شما را با یک کافه کاملا زیبا و هنری و متقاوت با سایر کافه‌های کیش با نام کافه باس مارین آشنا کنیم. پس برای داشتن یک تجربه منحصر به فرد از کافه گردی حتما به کافه باس مارین کیش که به تازگی در جزیره مرجانی ایران افتتاح شده است مراجعه کنید و حسابی از طعم خوش لحظه‌هایتان لذت ببرید. کافه باس مارین چشم انداز زیبایی از دریای خلیج فارس دارد و می تواند خاطرات کافه گردی در کیش را برای مدت‌های مدید در ذهنتان به یادگار بگذارد.
آدرس: جزیره کیش، انتهای خیابان مرجان 9

کافه ویونا کیش

اگر از آن دسته علاقه مندانی باشید که مدام کافه گردی می‌کنند، قطعا نام ویونا را به مراتب شنیده‌اید؛ چرا که کافه ویونا از آن کافه‌های زنجیره‌ای در ایران است و در سایر شهرهای توریستی شعبه دارد. اما در رابطه با شعبه کافه ویونا کیش باید بگوییم که به جرات یکی از بهترین کافه‌های جزیره است و امکانات کامل و محیط بسیار آرامش بخشی هم دارد. شاید به همین دلیل است که کافه ویونا کیش به یکی از بهترین کافه‌های کیش تبدیل گشته و به عنوان یک پاتوق خوب به حساب می‌آید.

about3

کافه ویونا در مرکز خرید کیش که یکی از پر ترددترین مراکز خرید کیش است قرار دارد و به همین دلیل دسترسی راحتی داشته و مسافران و گردشگران را به سمت خود جذب می‌کند. منوی این کافه هم همانند دسترسی فوق العاده راحتی که دارد، وسوسه انگیز است و انواع نوشیدنی‌های گرم، نوشیدنی های سرد، انواع کیک‌ها، نوشیدنی‌های ویژه، انواع بستنی، میان وعده‌های خوشمزه چون انواع اسنک‌ها، فست فود چون انواع پیتزا، سالاد، چیپس و پنیر، سیب زمنی سرخ کرده معروف و … را شامل می‌شود. پس پیشنهاد می ‌کنیم بعد از یک خرید جانانه از مرکز خرید کیش، سری به کافه ویونا بزنید و جدا از استراحت کردن، دلی هم از عزا در بیاورید.
آدرس: جزیره کیش، خیابان فردوسی، مرکز خرید کیش
شماره رزرو: 07644452608

کافه رستوران تایم لپس

کافه رستوران تایم لپس کیش در طبقه چهارم مجتمع کوروش برند سنتر قرار دارد و یکی از لوکس ترین کافه‌های کیش شناخته می‌شود. در این کافه رستوران کیش حدود 70 پرسنل جوان آموزش دیده و مجرب مشغول به کارند که با رویی گشاده از مسافران و گردشگران تور کیش میزبانی می‌کنند. جالب است بدانید کافه رستوران تایم لپس کیش، جزء معدود مراکز گردشگری در حوزه رستوران و کافه است که همیشه نظرات و انتقادات میهمانان را در نظر می گیرد و با توجه به نظر میهمانان و برای آسایش آنها برنامه‌ریزی می کند. کافه رستوران تایم لپس در طبقه چهارم مرکز خرید کوروش کیش قرار گرفته و به یک پاتوق عالی برای کیشوندان تبدیل گشته است.

about3

انواع خوراکی ها و نوشیدنی‌های وسوسه انگیز در منوی این کافه وجود دارند که قطعا چشیدن هر کدام از آنها می تواند روز خوش و فراموش نشدنی را برای شما و همراهانتان بسازد. انواع نوشیدنی‌های سرد و گرم، انواع غذاهای فست فودی، غذاهای دریایی، بین الملل، ایرانی، انواع سالاد، بهترین و تازه ترین کیک‌ها و دسرها، میان وعده‌های تازه و خوشمزه و … در منوی هیجان انگیز کافه رستوران تایم لپس کیش هستند که حسابی می توانند مسافران و گردشگران همچنین کیشوندان را برای داشتن چند ساعت فراموش نشدنی و خوش طعم وسوسه کنند. در کافه تایم لپس خوش طعم ترین و تازه ترین قهوه ها در کنار بهترین و خوشمزه ترین کیک ها و دسرها که همگی تازه تازه جهت پذیرایی آماده می شوند قطعا روز گردشگران را پر از انرژی می سازند.
لازم به ذکر است که هیجان انگیزترین بخش کافه گردی مختص به صبحانه های تایم لپس می باشد. منوی صبحانه کافه تایم لپس کیش فوق العاده وسوسه کننده و جذاب است و هر گردشگر و مسافری را در سفر به کیش برای داشتن یک روز عالی و منحصر به فرد جذب می کند. صبحانه انگلیسی، صبحانه ایرانی، املت اسفناج، املت گوجه فرنگی، فروتی وافل و … تنها بخش کوچکی از منوی صبحانه کافه رستوران تایم لپس هستند و حسابی می توانند روز فراموش نشدنی برای شما و همراهانتان رقم بزنند. ناگفته نماند که منوی کافه رستوران تایم لپس کیش از قیمت های نسبتا بالایی برخوردار است و به نوعی در رده گران محسوب می شود.
آدرس: جزیره کیش، کوروش برند سنتر، طبقه چهارم، تایم لپس
تلفن رزرو: 09129494200

کافه دامون کیش

آخرین کافه پیشنهادی ما که در لیست بهترین کافه‌های کیش قرار دارد با نام دامون در جزیره می‌درخشد. کافه دامون توانسته است با داشتن امکانات بسیار مناسب جهت پذیرایی از کیوشندان و یا مسافران تور کیش از جایگاه ویژه‌ای در جزیره برخوردار شود و برای سال‌های سال ، محبوبیت خود را حفظ کند. این کافه با ظاهر شیک در مجتمع تجاری دامون کیش قرار دارد و با داشتن یک منوی خوشمزه، علاقه مندان به کافه‌گردی را وسوسه می‌کند.

about3

در این کافه زیبا هر نوع سلیقه و یا ذائقه‌ای پوشش داده می‌شود و به همین دلیل است که کافه دامون به یک پاتوق در جزیره تبدیل گشته و حسابی به شهرت رسیده است. در دامون استعمال دخانیات آزاد است و در کنار منوی خوراکی، قلیان‌های میوه‌ای هم سرو می شود که می تواند برای علاقه‌مندانش جذاب باشد. در کافه دامون، بهترین قهوه ها توسط باریستای کاربلد دم می‌شود پس اگر شما هم به نوشیدن قهوه علاقه دارید حتما در سفر به کیش خود ، به کافه دامون مراجعه کنید و از نوشیدن یک قهوه عالی لذت ببرید. قطعا با نوشیدن یکی از قهوه‌های این کافه یک روز سرشار از انرژی را تجربه خواهید کرد.
آدرس: جزیره کیش، شهرک دامون، میدان وصال، مرکز خرید دامون
تلفن رزرو: 09109755300

کافه رستوران ساحلی فراتی کیش

کافه های کیش یکی از مناسب ترین گزینه‌ها برای رفع خستگی و استراحت در جزیره به حساب می‌آیند.  قطعا بعد از پیاده روی در سواحل کیش به یک جای آرام جهت رفع خستگی خود که البته منوی هیجان انگیزی هم داشته باشد نیاز خواهید داشت.
کافی شاپ فرآتی در ساحل مرجان قرار دارد و با داشتن خوراکی‌ها و نوشیدنی های تازه یک مکان عالی جهت استراحت چند ساعته به حساب می‌آید. کافی شاپ فرآتی یک کافه رستوران ساحلی در جزیره کیش است و 24 ساعته از مسافران میزبانی می‌کند. پس در هر زمان از شبانه روز می‌توانید به ساحل مرجان بروید، کمی قدم بزنید و برای استراحت و ریلکسی، به فرآتی مراجعه کنید. در این کافه رستوران علاوه بر انواع غذاهای ایرانی و فرنگی، انواع فست فودها، نوشیدنی های گرم و سرد نیز سرو می‌شود که می‌تواند برای هر سلیقه و ذائقه‌ای مناسب باشد. اینترنت رایگان کافه فرآتی هم لذت استراحت چند ساعته شما را افزایش می‌دهد.

about3

در رابطه با فضای این کافه رستوران ساحلی باید بگوییم که محیط جذابی دارد و در طراحی و دیزاین آن بیشتر از گل و گیاهان طبیعی استفاده شده است. کافی شاپ فرآتی علاوه بر فضای داخلی، پشت بام زیبایی هم دارد که با نمایی از دریای خلیج فارس، از مسافران کیش میزبانی می‌کند. به جرات می‌توانیم بگوییم فرآتی یکی از بهترین کافی شاپ‌های کیش است و در کنار چشم اندازی از دریا، غذاها و نوشیدنی‌های عالی و با کیفیتی سرو می‌کند. در این کافه قلیان نیز سرو می‌شود که می‌تواند برای قرارهای دوستانه و خانوادگی، سرگرم کننده باشد.
آدرس: پارک ساحلی مرجان ، جنب برج‌های دوقلو
تلفن رزرو: 09347695665

سخن نهایی

اگر به مروارید خلیج فارس،‌ جزیره زیبای کیش سفر کردید، توصیه می کنیم به یکی بهترین کافی شاپ‌های کیش که در این بلاگ از مجله کیش بوک برای شما عنوان کردیم مراجعه کنید و چند ساعت لذت بخش داشته باشید.

اکثر کافه های کیش فضای زیبا،‌ دنج و آرامی دارند به همین دلیل می‌توانید جدا از لذت بردن از خوراکی‌های هیجان انگیز کافه، از فضای آرام و دلنشین آنها هم استفاده کنید و لذت ببرید. منوی غذا و نوشیدنی های فوق العاده کافی شاپ‌های کیش ، شما را با طعم متفاوت و بی نظیر خوراکی های خوشمزه آشنا می‌کنند. پس با مراجعه به یکی از این موارد قید شده، سفر به کیش خوب و  بی نظیری برای خود و همراهانتان رقم بزنید.

در نهایت لازم به ذکر است که با اجاره ماشین در کیش می توانید به راحتی در این جزیره ی زیبا به گشت و گذار بپردازید و در زمان سفرتان صرفه جویی کنید.

comments

دیدگاه های کاربران

دیدگاه های کاربران (0 دیدگاه)

ثبت دیدگاه

برای ثبت نظر فرم زیر را کامل کنید و امتیاز خود را ثبت کنید