مراکز خرید کیش

sort مرتب سازی بر اساس :
addressکیش - خیابان رودکی
addressنوار ساحلی مرجان، جنب برج های...
addressمیدان امیرکبیر، بلوار رودکی، پ...
addressکیش، میدان پردیس
addressبلوار فردوسی، روبروی پارک هنگا...
addressکیش، خیابان فردوسی، بعد از تقا...
addressکیش، خیابان سنایی، بلوار دریا
addressکیش، خیابان فردوسی، روبروی های...
addressکیش، خیابان سنایی
addressکیش،میدان مرجان، جاده جهان
addressشهرک صفین، میدان سعدی، خیابان...
addressکیش، خیابان فردوسی، روبروی مرک...
addressکیش میدان وصال
addressشهرک مروارید بین بلوار هریرود...
addressبلوار ایران، بین میدان خلیج فا...
addressبلوار ساحل، روبه‌روی هتل هلیا،...
addressکیش، میدان المپیک، بلوار میرمه...
addressکیش، بلوار خیام، روبه‌روی هتل...
addressکیش، خیابان فردوسی، مرکز خرید...
addressکیش، شهرک صدف کیش
addressکیش میدان امیر کبیر ، بلوار مر...
addressمجتمع مسکونی صدف، فاز 2، رو به...
addressکیش تقاطع خیابان ساحل و فردوسی
addressکیش، شهرک میرمهنا
about3

بهترین مراکز خرید کیش

آشنایی با بهترین مراکز خرید کیش به شما کمک می‌کند تجربه‌ای لذت بخش از گشت‌وگذار در بازارهای کیش و خرید از آنها داشته باشید. جزیره کیش یک منطقه آزاد تجاری است؛ و به همین دلیل قیمت اجناس در آن به نسبت سایر شهرهای ایران مناسب‌تر است. همچنین جزیره کیش دارای ده‌ها مرکز خرید بزرگ و کوچک، بازارهای سنتی و…. است؛ که اشتهای شما را برای خرید محصولات گوناگون بیشتر می‌کند. در نهایت وجود محصولات متنوع از برندهای مشهور خارجی، موجب شده است کیش بهشتی جذاب برای خرید باشد. رفتن به تور کیش بدون در نظر گرفتن زمانی برای مراکز خرید، قطعا چیزی کم خواهد داشت.

بازارهای کیش

جزیره کیش دارای تقریبا 30 مرکز خرید و بازار گوناگون است. مراکز خریدی که غالب آنها در زمره مراکز خرید مدرن بوده و ارائه دهنده انواع محصولات خارجی هستند. چند مورد محدود بازارهای سنتی نیز در کیش وجود دارد؛ که در منطقه ساکنان کیش قرار گرفته است؛ و بیشتر مورد استقبال مردم ساکن جزیره است. به‌طور کلی محصولاتی که در مراکز خرید کیش در معرض فروش قرار داده می‌شود؛ شامل محصولات آرایشی و بهداشتی، پوشاک و لباس، اکسسوارها، اسباب بازی، لوازم الکترونیک و وسائل شخصی و کوچک است. به همین دلیل می‌توان مراکز خرید کیش را بهشت علاقمندان به خرید محصولات برند دانست. مراکز خرید کیش را می‌توان از ابعاد گوناگون مقایسه کرد. بسیاری از آنها علاوه بر مرکز خرید، فضایی برای تفریح و استراحت هستند. بعضی دیگر در رقابت قیمتی با سایر مراکز خرید برتری دارند. تعداد دیگری نیز محصولات خاص و کمیاب‌تری را ارائه می‌کنند. پس نمی‌توان لیستی از بهترین مراکز خرید کیش را به‌طور قطعی درست دانست. این شما هستید که با توجه به علایق خود، می‌توانید بهترین مراکز خرید کیش را انتخاب کنید. توصیه نهایی ما این است که قبل از عزیمت به کیش با توجه به سلیقه و موضوع خرید احتمالی خود، چند مرکز خرید خوب را انتخاب نمایید؛ چراکه در طی چند روز محدود سفر به کیش، نمی‌توانید از همه مراکز خرید کیش بازدید کنید.

جامع‌ترین راهنمای معرفی همه مراکز خرید کیش؛ از ارزان‌ترین تا لوکس‌ترین

اسم کیش که می‌آید، بلافاصله کلمات «خرید در کیش» هم در ذهن گردشگران شروع به جنب‌و‌جوش می‌کنند. خرید در این جزیرۀ زیبا آنقدر مهم است که بسیاری از افراد زمان تور کیش یا محل اقامت خود در هتل‌های کیش را بر اساس به‌دست‌آوردن بهترین خریدها و نزدیکی به مراکز خرید کیش، تنظیم می‌کنند.
واقعا مراکز خرید کیش، برای هر سلیقه و هر بودجه‌ای، انواع کالاها را ارائه می‌دهند؛ از لوکس‌ترین و گران‌ترین کالاها تا کالاهایی با کیفیت مناسب و قیمت ارزان. در عین حال خرید در کیش به‌دلیل وجود انبوه مراکز تجاری، کار ساده‌ای نیست.

کیش‌بوک قصد دارد با ارائه یک راهنمای جامع درباره مراکز خرید کیش، هم باعث هدفمند‌شدن خرید شما شود و هم از اتلاف زمان و انرژی شما جلوگیری کند. در این مطلب علاوه بر بررسی لوکس‌ترین مراکز خرید و همین‌طور ارزان‌ترین مراکز خرید در کیش، حتی بازارها و بازارچه‌های محلی کیش، را هم بررسی کرده‌ایم.
مطمئن باشید که در پایان این مطلب به‌راحتی خواهید فهمید که باید به کدام مرکز خرید سر بزنید و از طرفی با چنان اطلاعات جامعی رو‌به‌رو خواهید شد که کیش را شهر خود بدانید. در نهایت این‌که آدرس و لوکیشن مراکز خرید کیش هم در هر مورد ذکر شده است.

لوکس‌ترین مراکز خرید کیش

کیش، مراکز خریدی دارد که به‌معنای دقیق کلمه می‌توان آنها را بی‌نظیر دانست. مجتمع‌های لوکس کیش نه‌ فقط محلی برای خرید بلکه فضایی برای تجربۀ یک نوع سبک زندگی است. در این مراکز نه‌ فقط فروشگاه‌ها و برندها بلکه انواع تفریحات گوناگون، فودکورت‌ها، رستوران‌ها و کافه‌ها یافتنی است. با هم مروری خواهیم داشت بر بهترین و لوکس‌ترین مراکز خرید کیش.

مرکز خرید میکامال کیش

یکی از بزرگ‌ترین، مجهزترین و زیباترین مراکز تجاری جزیره، مرکز خرید میکامال کیش است. این مجتمع 190 هزار مترمربع وسعت دارد که 15 هزار مترمربع آن به تفریحات گوناگون اختصاص داده شده است. از این مجتمع 7 طبقه، 5 طبقه‌اش 700 واحد تجاری و تفریحی دارد و در دو طبقه دیگر 2 پارکینگ مسقف وجود دارد که در مجموع گنجایش 1000 ماشین را دارند و این یعنی شما هرگز لازم نیست دنبال جای پارک برای ماشینتان بگردید.

کالاهای این مرکز تجاری بسیار متنوعند؛ از انواع لباس، کیف و کفش گرفته تا انواع لوازم آرایشی و بهداشتی، وسایل ورزشی و لوازم خانگی. شما همچنین می‌توانید برند کالاهای متنوع با کیفیت اورجینال را در این مجتمع پیدا کنید.

about3

درباره امکانات تفریحی میکامال که بگوییم احتمالا بسیار حیرت‌زده خواهید شد! فقط کافی‌است این لیست را ببینید:
• شهر باستانی حریره
• تله‌ کابین ساحلی
• سالن پاتیناژ
• مجتمع سینمایی
• گلف مجازی
• سرزمین عجایب
• شهر بازی کودکان
• دنیای اکتشاف و کارتینگ
• سالن اسکی رو یخ
• زرگ‌ترین آکواریوم خاورمیانه
• شبیه‌سازی جنگل بارانی
واقعا این همه فضای تفریحی با این سرگرمی‌های متنوع فوق‌العاده است.

از نظر موقعیت جغرافیایی، میکامال کیش در یکی از بهترین نقاط کیش در ساحل شرقی واقع است. این مرکز خرید به هتل داریوش کیش و هتل ارم کیش نزدیک است و با یک قدم ساده هم می‌توان از این مرکز به پلاژ آقایان رسید. در نهایت این‌که فقط کافی است در نزدیکی میدان آبشار قرار بگیرید تا این عظمت و زیبایی چشمتان را به خودش خیره کند.

about3

کوروش برند سنتر

یک ساختمان با نمایی شیشه‌ای و مشبک واقع در میدان مرجان کیش، که در روز با نور درخشان آفتاب برق می‌کشد و در شب نور چراغ‌ها را به قرنیه گردشگران باز می‌تاباند تا چشم‌ها را به خود خیره کند. یکی از جدیدترین مجتمع تجاری‌های جزیره کیش است که پر از برندهایی روز دنیا و کالاهای اورجینال و لوکس و البته گران‌قیمت!
 مرکز خرید کوروش برند سنتر کیش در میدان مرجان و درست پشت بازار مرجان است. این یعنی مرکز خرید کوروش در شلوغ‌ترین و خوش‌مسیرترین ساحل کیش قرار دارد و پرسه‌زنی در آن برای خودش یک تفریح لوکس محسوب می‌شود!

مرکز خرید پردیس 1 و پردیس 2

اگر در کیش برج ایفل را دیدید، تعجب نکنید! این نماد جهانی، جلوی ورودی مرکز خرید پردیس 1 قرار داده شده است. مرکزی که یک قُل دیگرش یعنی پردیس 2 را در کنار خود دارد که فضای داخلی‌اش با کاج‌های تزئینی، زیباسازی شده است. پردیس 1 و 2 از جمله لوکس‌های مجتمع‌های کیش است و تقریبا هر برند معتبری در آنجا یک شعبه برای خودش دست‌و‌پا کرده است.

موقعیت مرکز خرید پردیس 1 و پردیس 2 در حد فاصل خیابان رودکی و فردوسی کیش واقع شده است. در ضمن یادتان باشد که برای خرید لباس‌های دخترانه شیک و امروزی می‌توانید روی بازار پردیس 1 حساب کنید. در پردیس 2 هم امکان این را دارید که به خرید لوازم آرایشی در کیش اقدام کنید.
برای مثال می‌توانید از فروشگاه ایوروشه، علاوه بر محصولات این برند، محصولات دیگری مانند ماوالا، نویدرم، اوشرین و انواع عطر مخصوص کودک را هم تهیه کنید. فروشگاه رژا کیش معروف هم در پردیس 2 فعال است.

about3

دیپلمات مال کیش

این بازار یکی از لوکس‌ترین مجتمع‌های کیش و پر از برند است. معماری این مجتمع بسیار زیباست و در شب با نورپردازی خیره‌کننده می‌درخشد. دیپلمات‌مال کالاهای متنوعی هم دارد و شهربازی‌اش آن را از سایر مراکز تجاری متمایز می‌کند. دیپلمات مال کیش واقع در میدان لارک و نزدیک به ساحل شمالی است. حتما حواستان باشد که این مجتمع با بازار دیپلمات کیش که در ساحل شرقی است، متفاوت است.

بازار بزرگ مروارید

با ستون‌هایی که بلافاصله شما را به یاد تخت جمشید می‌اندازند، مرکز خرید مروارید کیش به یک مجتمع نمادین تبدیل شده است. وارد که می‌شوید اسم‌هایی مثل پرسپولیس، تیسفون، پاسارگاد، آپادانا و پارس را بر نام راهروهای این مجتمع می‌بینید تا حس قدم‌زدن در فضایی باستانی در شما ایجاد شود.
بازار مروارید دقیقا همان‌طور که در اسمش آمده است بسیار بزرگ است، شاید برای آن‌که هم عظمت سازه‌های ایرانی را یادآوری کند و هم از وقار و وسعت خودش و فروشگاه‌های بزرگش با شما حرف بزند. این بازار، مروارید کیش است، مرواریدی که اگر به آن قدم گذاشتید بعید است که بتوانید همۀ آن را به‌راحتی قدم بزنید، به‌همین دلیل هم چندین رستوران، فست‌فود و کافی‌شاپ برای تفریح و استراحت گردشگران تدارک دیده شده است. انواع کالاها از معمولی تا لوکس و انواع قیمت‌ها از مناسب تا گران هم در این مجتمع دیده می‌شوند. موقعیت جغرافیایی مرکز خرید مروارید کیش در میدان امیرکبیر کیش واقع است.

مرکز خرید سارینا ۱

بازار سارینا 1 کیش یک غولِ ظریفِ زیبایِ همه‌کاره است. معماری منحصربه‌فرد و کاخ‌گونه این ساختمان 10 طبقه شما را به درون خودش می‌کشاند تا با انواع واحدهای تجاری، اداری و فروشگاهی مواجهتان کند. سارینا همه چیز دارد از لباس، کشف و گوشی گرفته تا هر کالایی که یک مجتمع تجاری مادر باید داشته باشد. موقعیت جغرافیایی مرکز خرید سارینا 1 کیش واقع در بلوار خیام و درست روبه‌روی هتل ارم کیش است.

مرکز خرید رویا مال

مجتمع رویا مال یکی از مجتمع‌های لوکس جزیره محسوب می‌شود. در این مرکز واحدهای تجاری متنوعی هستند که در آنها انواع پوشاک، لوازم آرایشی و دکوراتیو، اساب‌بازی و بسیاری از برندها ارائه می‌شود. البته انتظار قیمت پایین را از این مجتمع نباید داشته باشید. بالای پشت‌بام این مرکز خرید هم یک رستوران مجلل فعال است که اصلا خودش می‌تواند دلیل رفتن شما به این مجتمع باشد. موقعیت مرکز خرید رویا مال کیش واقع در خیابان رودکی است و البته که از بلوار خلیج فارس هم می‌توانید خودتان را به آن برسانید.

مرکز خرید دیپلمات کیش

این مرکز خرید که حوض و آب‌نمای بسیار زیبایی در ورودی خود دارد، در ساحل شرقی کیش قرار گرفته است. در بازار دیپلمات کیش انواع پوشاک، کیف و کفش، لوازم آرایشی و بهداشتی، کالای خواب، صرافی، خدمات اجاره، دفتر بیمه، زیورآلات، لوازم خانگی و مواد غذایی پیدا می‌کنید. قیمت کالاهای بازار دیپلمات متوسط به بالا و بالا محسوب می‌شوند اما در عین حال شما می‌توانید کالاهایی با قیمت مناسب هم در آنجا پیدا کنید. در طبقه بالای این مجتمع هم رستوران‌ و کافی‌شاپ‌ هست و شما می‌توانید از آنجا دریا را ببینید.
بازار دیپلمات کیش از نظر موقعیت جغرافیایی نزدیک به برج مسکونی دیپلمات قرار گرفته است. در ضمن یادتان باشد این بازار با مرکز خرید دیپلمات‌مال که کمی بالاتر درباره آن صحبت کردیم متفاوت است.

about3

مرکز تجاری کیش

بازار مرکز تجاری کیش از 20 سال پیش با کیش همراه شده است. این مرکز انواع کالاها از جمله پوشاک، لوازم آرایشی و بهداشتی، کفش و کیف، مواد خوراکی، زیورآلات، عینک و ساعت، لوازم خانگی، لوازم صوتی و تصویری و موبایل و تجهیزات رایانه‌ای را به گردشگران ارائه می‌دهد.
اگر هم احیانا زمانی خواستید برای زندگی در کیش، دنبال خانه بگردید چند تایی مشاور املاک در آنجا منتظر شما هستند. قیمت کالاها در آن همه‌جور طیف قیمتی را در برمی‌گیرد و برخی برندها یا نمایندگی‌های پوشاک و یا لوازم خانگی در آن فعال هستند.
مرکز تجاری کیش واقع در خیابان فردوسی و نزدیک به خیابان ساحل است. در ضمن برای خرید لباس بچه در کیش می‌توانید روی دو فروشگاه سیسمونی چیکو و همچنین فروشگاه مادرکر در مرکز تجاری حساب باز کنید.

مرکز خرید دامون کیش

اگر در خیابان وصال کیش بودید و یک ساختمان سفید زیبا با ترکیبی از معماری‌های خیره‌کننده دیدید، بدانید با مرکز خرید دامون کیش روبه‌رو شده‌اید.
فودکورت تراس‌دار این مجتمع جان می‌دهد برای لذت‌بردن از هوا، طعم‌ها و دورهمی‌های دوستانه. آیس‌رینگ و شبیه‌ساز پرواز تعبیه‌شده در طبقه دوم هم آماده است تا هر بچه‌ای را شاداب و سرگرم کند و بهترین خاطره‌ها را برای او بسازد. موقعیت مرکز خرید دامون کیش هم همان‌طور که گفتیم در خیابان وصال است.

about3
comments

دیدگاه های کاربران

دیدگاه های کاربران (1 دیدگاه)
avatar
سامان
پنج شنبه 10 آذر 1401 ساعت 19:59:41

برای خرید حتما طبقات بالا رو ببینید ، اونجا به خاطر پایین بودن اجاره مغازه قیمت جنسها معمولا مناسبتره

avatar
فاطمه عابد
شنبه 6 فروردیناردیبهشت 1401 ساعت 13:20:30

ممنونم از ارسال نظر شما دوست عزیز

ثبت دیدگاه

برای ثبت نظر فرم زیر را کامل کنید و امتیاز خود را ثبت کنید