مرکز خرید پردیس 1 کیش
addressبلوار فردوسی، روبروی پارک هنگام، مرکز خرید پردیس 1
scoreامتیاز :
(0) stars

امتیاز های مرکزخرید

ارزش قیمت نسبت به کیفیت کالا
تنوع محصولات و فروشگاه ها
کیفیت خدمات
کیفیت کافه و رستوران

مشخصات مرکز خرید

  • phone تلفن هماهنگی :07644456500
  • locationموقعیت :بلوار فردوسی، روبروی پارک هنگام، مرکز خرید پردیس 1

امکانات مرکز خرید

معرفی مرکز خرید پردیس 1 کیش

مرکز خرید پردیس 1 کیش

مرکز خرید پردیس 1 یکی از مراکز خرید معتبر و قدیمی جزیره کیش است که در سال 1371 در زمینی به مساحت تقریبی 12000 متر مربع افتتاح شده است.

این پاساژ 2 طبقه حدود 220 واحد تجاری دارد که انواع کالاها و خدمات در آنها ارائه می‌شود. انواع پوشاک زنانه، مردانه و بچه‌گانه، لوازم صوتی و تصویری، لوازم آرایشی و بهداشتی، لوازم الکترونیکی، کیف و کفش، ساعت، عطر و ادکلن، منسوجات و کامپیوتر فقط بخشی از کالاهایی هستند که در این مرکز خرید ارائه می‌شوند.

بنابراین با مراجعه به این مجموعه حتما کالا و سوغاتی‌های مدنظرتان را پیدا کرده و دست خالی آنجا را ترک نمی‌کنید. در میان مراکز خرید کیش ، مرکز خرید پردیس 1 انواع خدمات مانند خدمات تعمیر کامپیوتر و موبایل و خدمات مسافرتی نیز در این مجموعه ارائه می‌شود. مرکز خرید 2 طبقه پردیس 1 درست در ضلع شرقی جزیره و بین خیابان فردوسی و رازی واقع شده است.

 

طراحی این مرکز به سبک اروپایی است و برای ساخت آن از تجربیات معماران معروف فرانسوی استفاده شده است.

علاوه بر خدمات و کالاهایی که به آنها اشاره کردیم؛ می‌توانید کلیه خدمات مالی خود را نیز در شعب بانک‌هایی که در این مجموعه مستقر شده‌اند؛ انجام دهید. ضمن این که رستوران، چای‌خانه، کافی نت و کافی شاب مرکز خرید پردیس 1 نیز آماده خدمت‌رسانی به مسافران عزیز می‌باشند.

یکی از مهمترین فاکتورهایی که همه مراکز خرید باید از آن برخوردار باشند؛ وجود مکانی برای استراحت و صرف غذا و میان وعده‌های مختلف است. خوشبختانه مرکز خرید پردیس 1 این ویژگی را دارد.

با این وجود می توان‌گفت که این پاساژ می‌تواند مجموعه‌ای کامل از نیاز مسافران تور کیش را پاسخ دهد. شما با مراجعه به این مجموعه هم می‌توانید خرید کنید و هم از خدمات مختلف استفاده کنید. ضمن این که چند آژانس مسافرتی نیز در این پاساژ وجود دارد که خدمات سفر ارائه می‌دهند.

علاوه بر این شما می‌توانید نمایندگی برندهای معروف دنیا به خصوص شرکت‌های تولیدکننده لوازم صوتی و تصویری و لوازم خانگی را نیز در این مرکز خرید پیدا کنید. بنابراین مرکز خرید پردیس 1 یک مجموعه کامل است.

جالب است بدانید که هر شب ساعت 10 مراسمی در این پاساژ برگزار می‌شود که طی آن به برندگان قرعه‌کشی که از بین خریداران آن روز تعیین می‌شوند؛ جوایزی اهدا خواهد شد.

این مراسم علاوه بر برگزاری قرعه‌کشی، موسیقی زنده و برنامه‌های مرفهی دارد که تماشای آنها خالی از لطف نیست. ضمن این که این مرکز خرید با یک تونل عریض به مرکز خرید پردیس 2 متصل است. بنابراین نیازی نیست که برای بازدید از فاز 2 این پاساژ، سوار اتومبیل شوید.

با وجود ویژگی‌های بارز این مجموعه بازدید از آن را به همه مسافرانی که به قصد خرید وارد جزیره می‌شوند و به دنبال مکانی هستند که تمام نیازهایشان را پاسخ دهد و مجموعه‌ای متنوع از کالاها و خدمات مختلف را شامل شود؛ توصیه می‌کنیم.

comments

دیدگاه های کاربران

دیدگاه های کاربران (0 دیدگاه)
امتیاز نهایی 0 stars

ثبت دیدگاه

برای ثبت نظر فرم زیر را کامل کنید و امتیاز خود را ثبت کنید

امتیاز های این مرکزخرید

ارزش قیمت نسبت به کیفیت کالا
تنوع محصولات و فروشگاه ها
کیفیت خدمات
کیفیت کافه و رستوران