کوروش برند سنتر
addressنوار ساحلی مرجان، جنب برج های طلایی کیش
scoreامتیاز :
(0) stars

امتیاز های مرکزخرید

ارزش قیمت نسبت به کیفیت کالا
تنوع محصولات و فروشگاه ها
کیفیت خدمات
کیفیت کافه و رستوران

مشخصات مرکز خرید

  • phone تلفن هماهنگی :000000000
  • locationموقعیت :نوار ساحلی مرجان، جنب برج های طلایی کیش

امکانات مرکز خرید

  • facilityپارکینگ
  • facilityکافی شاپ
  • facilityرستوران

معرفی کوروش برند سنتر

بازدید از مراکز خرید کیش ، از هیجان انگیزترین تفریحات گردشگران جزیره است. لذت گشت و گذار و خریدهای عالی و بروز که در مراکز خرید لوکس انجام می‌شود، فوق العاده طرفدار دارد. به نوعی که اصلی ترین دلیل سفر اکثر مسافران و گردشگران، خرید از مراکز خرید کیش است و هر ساله افراد بسیاری از اقصی نقاط ایران راهی جنوب ایران می شوند تا جدا از شرکت در تفریحات و بازدید از جاهای دیدنی کیش، تجربه خرید لذت بخش را هم داشته باشند.
همانگونه که می‌دانید جزیره زیبای کیش  مراکز خرید متنوع و گوناگونی دارد که مسافران و گردشگران، با توجه به مقدار بودجه‌ای که در نظر دارند می‌توانند یک خرید منحصر به فرد در آن تجربه کنند و حسابی لذت ببرند.

مجله کیش بوک در رابطه با مراکز خرید کیش صحبت‌های زیادی کرده و مقالات جامعی تهیه کرده است تا کاربران با یک جستجوی آسان بتوانند قبل از سفر به کیش خود، اطلاعات را بررسی کنند و در طول سفر با آشنایی کامل به مرکز خرید مورد نظرشان رجوع کنند. ما در این مطلب به معرفی کوروش برند سنتر یکی دیگر از بهترین مراکز خرید کیش میپردازیم؛ پس برای آشنایی با این مرکز خرید همراه ما باشید.

 

کوروش برند سنتر یک مرکز خرید مدرن در جزیره کیش 

کوروش برند سنتر از بازارها و مراکز خرید تازه تاسیس، مطرح و معروف جزیره به حساب می‌آید و با داشتن امکانات عالی، مسافران را جذب می‌کند. این مرکز خرید در اسفند ماه سال 1396 تاسیس شده و با نام مجموعه فروشگاه زیلان کیش هم شناخته می‌شود. مجتمعی بی نهایت لوکس که یکی از مهم ترین دلایل شهرتش را به واسطه وجود برندهای معتبر و اصلی که در این مرکز به فروش می‌رسند، دارد. از فروشگاه‌های شناخته شده در سطح جهان که در این مرکز خرید فعالیت دارند می‌توان به برندهای آدیداس، نایک، زارا، پوما، اسپیریت، ریبوک، ماسیمو دوتی، زیلان مگا، کوتون، برشکا، لی نینگ، اسکیچرز، بورژوآ، سان گلدن و … اشاره کرد.

انواع و اقسام کالاها شامل پوشاک زنانه، پوشاک مردانه و بچه‌گانه، کیف، کفش، تجهیزات و لوازم ورزشی، انواع عینک، لوازم دیجیتالی، لوازم آرایشی و بهداشتی و … در کوروش برند سنتر به فروش می‌رسند که هر کدام از آنها می‌توانند طرفدارانشان را جذب کنند. کافیست اهل خرید باشید و به دنبال یک تفریح دلچسب و شیرین در کنار پاساژگردی در کیش؛ این مجتمع نیاز شما را از هر لحاظ تامین کرده و یک روز سراسر شادی و هیجان برای شما و همراهانتان به یادگار می‌گذارد.

لازم به ذکر است که این مرکز خرید مدرن در نوار ساحلی مرجان و در کنار برج‌های طلایی کیش قرار گرفته است که می تواند زیبایی جزیره را به مسافران و گردشگران هدیه کند. شاید به دلیل همین چشم انداز رویایی و موقعیت جغرافیایی بی نظیر، مرکز خرید کوروش به عنوان یک مرکز خرید لوکس و مدرن در جزیره به حساب می‌آید.

فروشگاه‌های کوروش برند سنتر کیش

این مرکز خرید هم درست همانند دیگر مراکز خرید در کیش فروشگاه‌های متنوع و گوناگونی در زمینه پوشاک بانوان، پوشاک آقایان، لباس کودک، لباس‌های ورزشی، زیورآلات، ساعت و عینک، لوازم الکترونیکی، لوازم دیجیتالی و … را دارد که می تواند برای هر اهل خریدی جذاب و سرگرم کننده باشد. 

به  این دلیل که فروشگاه زیلان مگا استور، در طبقه اول این مرکز خرید قرار گرفته است، در بین تعدادی از مردم و به خصوص کیشوندان به “فروشگاه زیلان” نیز شهرت پیدا کرده است. یکی از مهم‌ترین نکاتی که برای طرفداران مد در کیش وجود دارد این است که این مرکز خرید، با فروشگاه‌هایی که مطرح ترین برندها را ارائه میدهد طرفداران مد را ب خود جذب کرده است.

لازم به ذکر است با توجه به مواردی که در رابطه با برندهایی که در کوروش برند سنتر موجود هستند قطعا قیمت اجناس و کالاهای موجود در فروشگاه‌ها نیز به نسبت دیگر بازارهای کیش گران تر است و خرید آنها به هزینه بالایی نیاز دارد.

امکانات مرکز خرید کوروش سنتر

بی شک کودکان شما به آن میزان که شما به خرید و پاساژگردی علاقه دارید علاقه‌مند نیستند و بیشتر به دنبال تفریح در کیش می‌گردند. پس اگر برای داشتن یک روز متفاوت، گردش در کوروش برند سنتر را انتخاب کردید هیچ نگران نباشید؛ چرا که این مجتمع لوکس جزیره، جدا از نمایندگی‌ برندهای مطرح و شناخته شده، رستوران ها و کافه‌های خوبی هم دارد که می تواند گزینه خوبی برای شکم‌گردی بعد از خرید به حساب بیاید.

رستوران و کافه‌های معروفی که در بیشتر شهرهای بزرگ ایران شعبه دارند نیز در این مرکز خرید فعالیت می کنند ؛ مانند چاپس گریل، برگر مرزالتس، کافه رستوران ترکی سایرم  Sayrem، غذای دریایی آبادان، کافه ویونا ، کافه لاواتزا ، کافه بلوط و … که هر کدام از آنها می توانند شما را با هر سلیقه و ذائقه‌ای که دارید راضی نگه دارند.

از بهترین کافه رستوران‌های جزیره کیش که علاقمندان و طرفداران بسیاری دارد کافه رستوران تایم لپس است که در طبقه چهارم مرکز خرید کوروش سنتر واقع شده است. این کافه رستوران با فضایی مدرن و غذاهای متنوع و دلچسب و همچنین موزیک زنده پذیرای بازدیدکنندگان این مرکز خرید است. همچنین فود سنتر طلوع کیش هم در نزدیکی این مرکز خرید کیش قرار دارد که می تواند برای شما و همینطور همراهان خردسال شما جذاب و وسوسه کننده باشد. در کوروش برند سنتر همه امکانات فراهم است تا شما بتوانید کنار عزیزانتان حسابی لذت ببرید و خاطره سازی کنید.

یک خبر خوب دیگر این است که درست در قلب این مرکز خریدمدرن،  یک شهربازی در پایان مرداد ماه سال 1398 افتتاح شده است تا بتواند لحظات خوب و خوشی را برای مسافران تور کیش و همچنین کیشوندان رقم بزند. در ادامه کمی بیشتر در رابطه با شهربازی صحبت می‌کنیم.

شهربازی کوروش برند سنتر کیش

طراحی این شهربازی مدرن، با استفاده از جدیدترین تکنولوژی روز دنیا و با استفاده از استانداردهای جهانی راه اندازی شده است. استفاده از شادترین رنگ‌ها  درست بالای بازی‌ها برای بالا بردن هیجان شما و کودکانتان، این مجموعه تفریحی در کیش را به نسبت دیگر مراکز تفریحی جزیره متمایز کرده و شهربازی کوروش برند سنتر را هیجان انگیز ساخته است.

 این شهر بازی پذیرای جوانان، نوجوانان و کودکان برای گذراندن اوقات فراغت و تفریح کیشوندان و گردشگران تور کیش است و می‌تواند ساعات مفرح و لذت بخشی را برای تمامی سنین رقم بزند. چه مرکزی به جز کوروش برند سنتر می تواند چنین جذابیت‌هایی را یکجا در خود داشته باشد و مسافران را برای ساعت‌های طولانی سرگرم نگه دارد!

سخن نهایی

همانگونه که عنوان کردیم کوروش برند سنتر از لوکس ترین مراکز خرید جزیره کیش است و محبوبیت بسیاری نزد مسافران و کیوشندان دارد. علاوه بر نمایندگی‌های، رستوران‌ها و کافه‌ها ، مدرن ترین شهربازی نیز در این مجتمع قرار دارد که می تواند یک گردش و تفریح عالی در جزیره مرجانی ایران به حساب بیاید.

اگر شما هم قصد سفر به جزیره کیش را دارید و قرار است با رزرو هتل در کیش یک سفر عالی به جزیره آب و آفتاب ایران داشته باشید، پیشنهاد می کنیم برای بازدید از جاهای دیدنی و شرکت در تفریحات آبی کیش، مجله کیش بوک را همراهی کنید تا بتوانید به هرآنچه که از گردش و تفریح در جزیره نیاز دارید دسترسی داشته باشید.

برای رزرو هتل ارزان و یا هتل 5 ستاره در کیش هم می توانید اطلاعات لازم را از مجله ما کسب کنید و یک سفر بی نقص برای خود و عزیزانتان رقم بزنید. در انتها خوشحال می شویم اگر تجربه خرید و یا تفریح در این مرکز خرید را داشته اید برای ما و دیگر علاقه‌مندان سفر به جنوب ایران، نظرتان را ثبت کنید.

comments

دیدگاه های کاربران

دیدگاه های کاربران (0 دیدگاه)
امتیاز نهایی 0 stars

ثبت دیدگاه

برای ثبت نظر فرم زیر را کامل کنید و امتیاز خود را ثبت کنید

امتیاز های این مرکزخرید

ارزش قیمت نسبت به کیفیت کالا
تنوع محصولات و فروشگاه ها
کیفیت خدمات
کیفیت کافه و رستوران