کافه ویونا کیش
addressمرکز تجاری کیش
scoreامتیاز :
(0) stars

امتیاز های کافه

کیفیت
قیمت
پاکیزگی
برخورد کارکنان

مشخصات کافه

  • phone تلفن هماهنگی :07644452608
  • locationموقعیت :مرکز تجاری کیش
  • food صبحانه : دارد

امکانات کافه

  • facilityرزرو تلفنی
  • facilityاینترنت رایگان
  • facilityپارکینگ

معرفی کافه ویونا کیش

بعد از گشت و گذار و شرکت در تفریحات آبی کیش و یا داشتن یک روز خوب برای شروع تفریح در کیش، یکی از بهترین پیشنهادات قطعا کافه‌گردی در جزیره به حساب می‌آید و می‌تواند یکی از بهترین لحظات تفریح شما در جزیره کیش به حساب بیاید. اکثرا کیش را به داشتن تفریحات منحصر به فرد و متنوعی که دارد می‌شناسند؛ از گردش در خیابان‌های چراغانی جزیره همراه با اجاره ماشین در کیش، تا بازدید از جاهای دیدنی، شنا در آب‌های نیلگون خلیج فارس، پیاده روی در سواحل مرجانی، انواع بازی های آبی، تفریح در جنگ‌های شبانه، شرکت در کنسرت‌ها، سالن‌های بازی و بی نهایت تفریح دیگر که هر گردشگر و مسافر تور کیش را راضی نگه می‌دارد و خاطرات خوشی از سفر به کیش برای آنها به جای می‌گذارد.

در این میان رستوان‌گردی و یا کافه‌گردی در کیش هم از تفریحات جزیره شناخته می‌شود و علاقه‌مندان بسیاری هم دارد. بهترین کافه‌های کیش همیشه مملو از کیشوندان و گردشگرانی می‌شوند که برای داشتن زمانی برای آرامش و ریلکسی و یا برای داشتن قرارهای دوستانه برای گپ و گفتگو به آنجا مراجعه می‌کنند. کافه‌های کیش فراواند و هر کدام از آنها با توجه به منوی و موقعیت‌هایی که دارند مخاطبانشان را جذب می‌کنند.

 

برای مثال بسیاری از مسافران تور کیش تمایل دارند در سفر به این جزیره برای وقت گذرانی همراه با لذت نوشیدن یک فنجان قهوه و یا یک چای و دمنوش تازه، به کافه‌های ساحلی کیش مراجعه کنند تا همراه با نوش جان کردن سفارش‌هایشان، از چشم انداز دریا و شنیدن صدای امواج دریای خلیج فارس هم لذت ببرند. یا هستند مسافران و کیشوندانی که ترجیح می‌دهند به کافه‌های آرام و دنج کیش برای داشتن چند ساعت لذت بخش مراجعه کنند و در آرامش مطلق از فضا و مزه خوراکی ها لذت ببرند.
ما در این مطلب از مجله کیش بوک شما را با یک کافه دیگر در جزیره کیش با نام کافه ویونا آشنا خواهیم کرد تا در سفر به کیش خود بتوانید از منوی هیجان انگیز آن بهره ببرید و از طعم و مزه‌ خوراکی و نوشیدنی‌ها را در خاطرتان به ثبت برسانید. 

داشتن زمان‌های خوش طعم و خوشمزه در کافه ویونا کیش

ویونا یکی از بهترین کافه‌های کیش است و روزانه از میهمانان و علاقه‌مندانی که روز به روز به آنها افزوده می‌شود میزبانی می‌کند. کافه ویونا میان کیشوندان و مسافران جزیره از محبوبیت بسیار بالایی برخوردار است و معمولا به نسبت دیگر کافه‌های کیش مشتری‌های زیادی دارد. کارکنان حرفه‌ای و مجرب این کافه کیش در کنار بهترین و حرفه‌ای ترین باریستاها دست در دست یکدیگر داده اند تا منوی کافه ویونا به بهترین شکل ممکن بروز باشد. همچنین طراحی کافه هم بروز است و کیفیت بالای خوراکی‌ها و نوشیدنی های موجود در ویونا نیز باعث شده است تا به یک پاتوق مناسب برای کیشوندان عزیز تبدیل شود. از دیگر عواملی که باعث محبوبیت این کافه کیش به نسبت دیگر کافه‌ها گشته است، برند بودن کافه ویونا است که در میان عموم نیز به عنوان یک برند مطرح شناخته می‌شود و به همین دلیل نوشیدنی‌های آن متقاضی دارد. به همین دلیل کافه ویونا کیش سه شعبه فعال دارد که این شعبه‌ها در مرکز تجاری کیش، رویا مال کیش و کوروش برند سنتر کیش فعالیت می کنند.

نخستین شعبه این کافه در سال 1386 در شهر تهران شروع به فعالیت کرد و با گذر زمان در شهرهای توریستی ایران گسترده شد. با کیفیت بودن منوی کافه ویونا باعث شد تا حسابی بر سر زبان علاقه مندان به کافه گردی بیافتد و طرفداران بسیاری پیدا کند.

کافه ویونا نزدیک به 25 میز دارد که با تعداد صندلی‌های موجود می تواند از 110 میهمان میزبانی کند. همانگونه که عنوان کردیم ویونا به دلیل برند بودن به نسبت سایر کافه‌های کیش ، مشتری های بیشتری دارد و با توجه به نوع سرویس دهی و برخورد کارکنان کافه، روز به روز به میهمانان آن اضافه می‌گردد. نوع قهوه مصرفی در ویونا از برند LA SEMUSE Swiss coffee که یکی از بهترین و مطرح‌ترین قهوه‌های اروپاست بوده و به همین دلیل بارها مورد تعریف قهوه‌خوران حرفه‌ای قرار گرفته است. ما پیشنهاد می‌کنیم که در سفر به کیش خود حتما به ویونا مراجعه کنید و با سفارش یک آیس کارامل ماکیاتو روزتان را به طور عجیبی از نو بسازید. چراکه این نوشیدنی در هوای شرجی جنوب طعمی دارد که تنها با چشیدن درک می‌شود.

در منوی کافه ویونا انواع کیک‌های روز و دسرهای تازه، انواع نوشیدنی‌های سرد، نوشیدنی‌های گرم، تازه ترین سالادها، بهترین و خوشمزه ترین صبحانه‌ها و میان وعده هایی چون اسنک ها وجود دارد که می تواند برای هر فرد با هر ذائقه ای وسوسه کننده باشد. کارکنان خوش رو و مهربان کافه ویونا کیش هم با رسیدگی درست به مشتریان کافه، همه را جذب خود کرده اند و به هیمن دلیل به محبوبیت رسیده اند.
خوشحال می شویم اگر شما هم سفر به کیش داشته اید و در این کافه دوست داشتنی زمانی را سپری کرده اید، نظرتان را با ما و بقیه کاربران مجله کیش بوک به اشتراک بگذارید.

comments

دیدگاه های کاربران

دیدگاه های کاربران (0 دیدگاه)
امتیاز نهایی 0 stars

ثبت دیدگاه

برای ثبت نظر فرم زیر را کامل کنید و امتیاز خود را ثبت کنید

امتیاز های این کافه

ارزش قیمت نسبت به کیفیت کالا
تنوع محصولات و فروشگاه ها
کیفیت خدمات
کیفیت کافه و رستوران