کافه لاواتزا کیش
addressمیدان مرجان، بلوار پارس، مجتمع تجاری کوروش برند سنتر، طبقه همکف
scoreامتیاز :
(2) stars

امتیاز های کافه

کیفیت
قیمت
پاکیزگی
برخورد کارکنان

مشخصات کافه

  • phone تلفن هماهنگی :07644481052
  • locationموقعیت :میدان مرجان، بلوار پارس، مجتمع تجاری کوروش برند سنتر، طبقه همکف
  • food صبحانه : دارد

امکانات کافه

  • facilityاینترنت رایگان
  • facilityپارکینگ
  • facilityرزرو تلفنی

معرفی کافه لاواتزا کیش

جزیره کیش ، این جزیره لوکس و زیبای ایرانی جذابیت‌های بسیاری دارد و دست مسافران و گردشگران تور کیش را برای تفریح حسابی باز می‌گذارد. با سفر به کیش مهم نیست به چه نوع تفریحی علاقه‌مند باشید چرا که با هر سلیقه‌ای می‌توانید تفریح مورد نظرتان را جستجو کنید و چند ساعت خاطره‌انگیز و فراموش نشدنی برای خودتان رقم بزنید. از پیر و جوان ، بزرگ و کوچک حوصله هیچکس در کیش سر نمی‌رود و می‌تواند هفته‌ها مسافران را سرگرم نگه دارد.
برای مثال طرفداران ماشین‌های لوکس آمریکایی می‌توانند با اجاره ماشین در کیش به رویایی خود رنگ واقعیت ببخشند و با ماشین دلخواهشان از رانندگی کردن در خیابان‌های چراغانی جزیره لذت ببرند.
یا طرفداران خرید می‌توانند به بهترین مراکز خرید کیش مراجعه کنند و هر جنسی را که دوست داشتند ، با لذت زیاد تهیه و خریداری کنند. از جاذبه‌های دیدنی و تفریحی این جزیره مرجانی هم که به هیچ عنوان نمی‌توان گذشت. لذت بازدید از جاهای دیدنی کیش و سفر به تاریخ قطعا برای خیلی از مسافران لذت بخش است و می‌تواند سفرشان را منحصر به فرد بسازد. یا شرکت در تفریحات آبی کیش بی شک هیجان سفر را در شما و همراهانتان چندین برابر افزایش می‌دهد و خاطراتش را مدت‌های مدید در ذهتان به یادگار می‌گذارد.
از پرطرفدارترین این تفریحات می‌توانیم به غواصی در کیش اشاره کنیم که یکی از هیجان‌انگیز ترین تفریحات در آب‌های نیلگون خلیج فارس است و تجربه شنا با آبزیان رنگارنگ را به مسافران هدیه می‌کند. در این میان کافه‌گردی و رستوران گردی هم در این جزیره محبوبیت دارد و گردشگران بسیاری را به سمت خود جذب می‌کند.
این جزیره زیبای ایران انواع و اقسام رستوران‌ها و کافه‌ها را دارد که هرکدام از آنها به نوعی از میهمانان جزیره میزبانی می‌کنند. کافیست بدانید که طرفدار کدام یک از آنها هستید؛ بهترین کافه‌های کیش و یا بهترین رستوران‌های کیش همراه با موسیقی زنده که هر کدام از آنها می‌توانند یک شب خاص و به یاد ماندنی برای شما و همراهانتان فراهم کنند و برای شما لحظات خاص و منحصر به فرد بسازند.
ما در این مطلب از مجله از کیش بوک این بار شما را با یکی دیگر از بهترین کافه‌های کیش آشنا خواهیم کرد. کافه رستوران لاواتزا کیش یا همان کافه لاوازا که از بهترین‌های جزیره است و با توجه به خدماتی که ارائه می‌کند، روز به روز به طرفداران آن اضافه می‌شود. برای آشنایی با این کافه دوست داشتنی ، خواندن این مطلب ما را تا انتها ادامه دهید.

 

 

کافه رستوران لاواتزا کیش

همانگونه که پیش تر عنوان کردیم، کافه لاواتزا که با نام کافه لاوازا کیش هم شناخته می‌شود یکی از بهترین کافه‌های کیش است و در مجتمع کوروش برند سنتر قرار دارد. این کافه دوست داشتنی به دلیل قرار گیری در یکی از بهترین مراکز خرید کیش و البته با داشتن یک محیط گرم و صمیمی به یکی از ایده‌آل ترین پیشنهادات کافه گردی تبدیل گشته و با توجه به منوی وسوسه انگیزی که دارد روزانه از میهمانان و مراجعه کنندگان بسیاری میزبانی می‌کند. امروزه تست نوشیدنی‌های خنک بهاری در گرمای شرجی جزیره کیش همراه با تست بهترین و تازه ترین غذاها که به صورت کاملا دوستانه در کافه‌ها سرو می‌شود بسیار متداول است و خب طرفداران بسیاری هم دارد. کافه لاوازا کیش با داشتن چنین موقعیت و امکاناتی به یک مقصد محبوب برای استراحت، گفتگو، قرارهای دوستانه و … تبدیل شده و با داشتن یک منوی هیجان انگیز انتخاب اول گردشگران محسوب می‌شود . به نوعی که می‌تواند حسابی میهمانانش را راضی و خوشنود کند و چند ساعت لذت بخش برای آنها فراهم سازد. کافه لاواتزا یک پاتوق عالی برای کیشوندان هم محسوب می‌شود و به همین دلیل از کیفیت بالایی برخوردار است تا بتواند طرفدارانش را حفظ کند. موقعیت مکانی این کافه و واقع شدن آن در بروز ترین مراکز خرید کیش و همچنین داشتن فضای عالی در کنار کیفیت بالای منو سبب محبوبیت این کافه گشته است و با توجه به این امکاناتی که دارد مسافران تور کیش را برای داشتن لحظات خوشمزه جذب می‌کند. باید بدانید که کافه لاوازا دو درب ورودی از خیابان و داخل مجتمع کوروش برند سنتر دارد که می‌تواند از دسترسی خوب این کافه به حساب بیاید.

منوی کافه لاوازا کیش

از هر چه هم بگذریم از منوی وسوسه‌انگیز کافه لاواتزا نمی‌توان گذشت. منوی صبحانه این کافه مجتمع کوروش به قدری با کیفیت و تازه است که قطعا می‌تواند یک روز سرشار از انرژی برای مسافران تور کیش فراهم آورد. در منوی صبحانه کافه انواع صبحانه‌ها چون صبحانه ایرانی، انگلیسی، فرانسوی، املت ها و … قرار دارد که هرکدام از آنها می‌تواند روزتان را به خوشی بسازد. صبحانه‌ها در کنار تازه‌ترین نوشیدنی‌ها سرو می‌شوند که حال دلتان را خوب می‌کنند. بهترین و با کیفیت ترین قهوه‌ها هم با برند قهوه لاواتزا در این کافه برای علاقه‌مندان به کافئین سرو می‌شود که چند ساعتی می‌تواند انرژی بخش باشد. همچنین تازه ترین و خوشمزه ترین ساندویچ‌ها، اسنک‌ها، انواع و اقسام کیک‌ها و دسرها که روزانه تهیه می‌شوند و تازه هستند، انواع بستنی و شیک‌ها، تازه ترین سالادها و … در منوی کافه لاوازا قرار دارند که بعد از یک خرید لذت بخش ، نوش جان کردن هر کدام از آنها به مسافران تور کیش به شدت پیشنهاد می‌شود.
بهترین قهوه های دمی، اسپرسوبار، انواع نوشیدنی های گرم و سرد، چای و دمنوش، آبمیوه‌های طبیعی و … هم در منوی این کافه قرار دارند که سفر به کیش شما را تکمیل می‌کنند. در این کافه هر نوع سلیقه و ذائقه‌ای که داشته باشید را می‌توانید تامین کنید. چراکه خوراکی‌های کافه رستوران لاواتزا کیش مناسب برای تمام سلیقه و  ذائقه‌هاست. خلاصه در یک سفر به کیش حتما تستی از منوی این کافه داشته باشید و از فضای دوستانه و آرام آن حسابی لذت ببرید. در انتها پیشنهاد می‌کنیم که در طول سفر به کیش خود اگر با برنامه‌های ورزشی زنده برخورد کردید حتما تماشای مسابقات مهم را در کنار دوستان و یا عزیزان خود در این کافه تجربه کنید و لحظات مفرح و شادی را برای خودتان به ارمغان بیاورید.

سخن نهایی

در سفر با تور کیش و در کنار بازدید از زیبایی‌های و جاهای دیدنی کیش، به یکی از بهترین کافه‌ها در جزیره مراجعه کنید و چند ساعت دلنشین و لذت بخش داشته باشید. با اجاره ماشین در کیش هم حسابی در جزیره بگردید و بعد از خرید از مجتمع کوروش برند سنتر، خودتان را میهمان کافه لاوازا کنید و روزتان را عالی و فوق‌العاده به شب برسانید. پیشنهاد می‌کنیم در سفر به کیش و بعد از یک خرید حسابی در یکی از مراکز خرید کیش، حتما همراه با خانواده و یا عزیزان خود به کافه لاواتزا مراجعه کنید و یکی دو ساعت آرامش بخش همراه با لحظات خوش طعم و خوشمزه تجربه کنید.
پس اگر شما هم عادت به کافه نشینی دارید و دوست دارید در طول سفر به کیش خود، زمانی را در یکی از این مکان‌ها سپری کنید، قطعا این مطلب ما برای شما مفید خواهد بود. اگر هم  قصد رزرو تور دارید و قرار است با رزرو هتل در کیش و خرید بلیط هواپیما لحظاتی فراموش نشدنی در این جزیره زیبای مرجانی داشته باشید، با انتخاب این کافه می‌توانید زیبایی لحظات سفرتان را در کنار خانواده و یا دوستانتان دو چندان کنید. کیش بوک سفر خوشی را برای شما آرزو می‌کند.

آدرس کافه رستوران لاواتزا: جزیره کیش، میدان مرجان، بلوار پارس، مجتمع تجاری کوروش برند سنتر، طبقه همکف 

comments

دیدگاه های کاربران

دیدگاه های کاربران (2 دیدگاه)
امتیاز نهایی 2 stars
avatar
كيا
چهار شنبه 16 تیر 1400 ساعت 10:37:06
(2.25) singlestar

واقعاً بسيار غذا ها و صبحانه عالى بود كانون بسيار خوب همراه با پذيرايى بسيار گرم و سرويس بسيار تميز و مرتب ??

avatar
فاطمه عابد
دو شنبه 22 فروردین 1401 ساعت 13:31:05

عالیه از اینکه نظر خودتونو در این صفحه ثبت کردید ممنونم

avatar
کیشوند
پنج شنبه 17 تیر 1400 ساعت 08:01:29
(1.5) singlestar

فوق العاده با کیفیت خوب، یکی از آبرومند ترین کافه های کیش

avatar
فاطمه عابد
دو شنبه 22 فروردین 1401 ساعت 13:29:52

بسیار عالی ممنونم از اینکه تجربه خوبتونو با ما به اشتراک گذاشتید

ثبت دیدگاه

برای ثبت نظر فرم زیر را کامل کنید و امتیاز خود را ثبت کنید

امتیاز های این کافه

ارزش قیمت نسبت به کیفیت کالا
تنوع محصولات و فروشگاه ها
کیفیت خدمات
کیفیت کافه و رستوران