برای خرید لوازم آرایشی در کیش کجا برویم؟

خرید لوازم آرایشی در کیش

3.2/5 - (40 امتیاز)

آنچه در این مقاله می خوانید

یکی از جذاب‌ترین قسمت‌های سفر برای خانم‌ها خرید است. به‌طور کلی خرید چه به عنوان سوغات و چه برای مصرف شخصی، بسیار سرگرم‌کننده است. حتما شنیده‌اید که خرید لوازم آرایشی در کیش بسیار به‌صرفه است. از سویی جاذبه های گردشگری کیش متعدد بوده و وجود مراکز خرید متنوع در سطح جزیره سبب جذب گردشگر به آن شده است. در مراکز خرید جزیره کیش این امکان را دارید تا نسخه اصل نایاب‌ترین محصولات برندهای آرایشی مورد علاقه خود را پیدا و خریداری کنید. البته بد نیست قبل از سفر، اطلاعاتی از این مراکز خرید داشته باشید. به این منظور باید با بهترین مراکز خرید کیش آشنا در این زمینه شوید. در این نوشته شما را با بهترین مراکز خرید و فروشگاه‌های لوازم آرایشی در کیش آشنا کرده و همچنین به بررسی نکات مهم درباره خرید لوازم آرایشی از کیش می‌پردازیم.

پرسش و پاسخ:
۱آیا کیش جای مناسبی برای خرید لوازم آرایشی است؟
اگر به دنبال دسترسی به محصولات متنوع، برندهای معروف و گزینه‌های بیشتر و متفاوت‌تر هستید؛ خرید لوازم آرایش از کیش را به شما پیشنهاد می‌کنیم. با این وجود امروزه این ویژگی که خرید از کیش ارزان‌تر از سایر شهرهای ایران است؛ دیگر وجود ندارد.
۲مهم‌ترین نکته هنگام خرید لوازم آرایش از کیش چیست؟
مهم‌ترین نکته خرید از فروشگاه‌های معتبر است. فارغ از این موضوع توجه به اعتبار و شناخته شده بودن برند، پلمپ بودن کالای خریداری شده و تاریخ انقضای ثبت شده روی محصول، از جمله مواردی است که در خرید این محصولات از جزیره کیش، باید به آنها توجه کنید.
۳معتبرترین فروشگاه‌های لوازم آرایشی کیش کدام است؟
خوشبختانه فروشگاه‌های معتبر زیادی در این زمینه، در مراکز خرید کیش فعالیت می‌کنند. با این وجود فروشگاه‌های آرتا، رژا کیش، بیوتی کد و ایوروشه، از جمله فروشگاه‌های قدیمی، محبوب و قابل اطمینان فعال در جزیره هستند.
خرید لوازم آرایشی در کیش

دو نکته مهم پیش از خرید لوازم آرایشی از کیش

کیش سرزمین هیجان‌انگیزی است که پاساژها و مراکز تجاری یکی از مکان‌های تفریحی آن به حساب می‌آیند. تنوع اجناس در جزیره کیش به هر سلیقه و بودجه‌ای جواب مثبت می‌دهد. بنابراین اگر در فکر خرید لوازم آرایشی از کیش هستید؛ لازم است قبل از سفر لوازم آرایشی متناسب با پوست خود را بشناسید؛ تا خرید آگاهانه‌ای داشته باشید. این موضوع بیانگر دو وجه است.

برند و خصوصیات خود لوازم آرایشی یک وجه خرید شماست؛ و بررسی جنس پوست و موی شما وجه دیگر آن است. بنابراین پیشنهاد می‌کنیم قبل از خرید لوازم آرایشی در کیش به یک مشاور پوست و مو مراجعه کنید؛ تا شما را برای خرید لوازم آرایشی و بهداشتی مناسب‌تر راهنمایی کند. همچنین آشنایی با برندهای آرایشی کمک شایانی در خرید هوشمندانه شما خواهد داشت.

امروزه رقابت بین برندهای لوازم آرایشی چنان سخت است که انتخاب از بین آنان ما را دچار مشکل می‌کند. برخی از این برندها امتیازاتی به مشتریان جدید خود می‌دهند. به این صورت که برخی محصولات خود را به صورت تستر و در ابعاد محدودتر به فروش می‌رسانند؛ تا مصرف‌کننده فرصت تجربه کردن آن محصول را داشته و در صورت رضایت، نسخه اصلی آن را خریداری کند. همچنین برخی از این برندها، تستر‌های خود را به صورت رایگان در اختیار مشتری قرار می‌دهد؛ که جنبه تبلیغاتی نیز برای آنها خواهد داشت. به هر حال این تسترها فرصت خوبی برای بررسی گزینه‌های بیشتر و انتخاب ساده‌تر در اختیار شما قرار می‌دهد.

معرفی مراکز خرید لوازم آرایشی در کیش

تعداد مراکزی که برای خرید لوازم آرایشی در کیش وجود دارند آن‌قدر خوب و متناسب در سطح جزیره پراکنده شده‌اند؛ که اگر در دورترین هتل جزیره هم اقامت داشته باشید؛ باز هم به چند مراکز خرید مناسب دسترسی خواهید داشت. البته با وجود آنکه طبیعی است که در هر پاساژ و مرکز تجاری غرفه‌های متنوعی وجود دارد؛ که شما را دست خالی به هتل باز نمی‌گرداند؛ اما پیشنهاد می‌کنیم از مراکز معتبر خرید خود را انجام دهید. همچنین مقایسه ویژگی‌های ظاهری و قیمت یک قلم جنس در چند غرفه، به شما اصل یا غیراصل بودنش را نشان می‌دهد. در ادامه چهار فروشگاه محبوب و معتبر برای خرید لوازم آرایشی در کیش را به شما معرفی می‌کنیم.

خرید لوازم آرایشی در جزیره کیش

فروشگاه لوازم آرایشی ایوروشه: اگر به دنبال خرید لوازم آرایشی با برند ایوروشه و گینو هستید؛ به شما فروشگاه اختصاصی ایوروشه را پیشنهاد می‌کنیم. این مغازه در بازار پردیس ۲، طبقه فوقانی، پلاک ۲۰۳ قرار دارد. البته محصولات آرایشی معتبر دیگری مانند ماوالا، نویدرم، اوشرین و انواع عطر مخصوص کودک نیز در این فروشگاه موجود است.

فروشگاه لوازم آرایشی روژا کیش: در بازار پردیس ۲ فروشگاه دیگری برای خرید لوازم آرایشی در کیش وجود دارد. با مراجعه به طبقه فوقانی و پیدا کردن غرفه ۱۴۷ به مغازه روژا کیش می‌رسید. این غرفه با سابقه ۲۰ ساله در مرکز خرید پردیس ۲، انواع لوازم آرایشی و بهداشتی برند را در اختیار شما قرار می‌دهد. البته فروشگاه رژا کیش شعبات دیگری در تهران نیز دارد؛ اما شعبه اصلی آن همین شعبه کیش است که به شما معرفی کردیم.

فروشگاه لوازم آرایشی آرتا: این فروشگاه عرضه‌کننده محصولات آرایشی برندهای اروپایی با قیمت مناسب است. آرتا ۳ شعبه فعال در جزیره کیش دارد. بازار زیتون غرفه ۲۱، بازار پانیذ غرفه ۱۳۰، بازار پردیس ۱ غرفه ۷۶ شعبات فعال فروشگاه آرتا در کیش است.

فروشگاه آرایشی و بهداشتی بیوتی کد: این فروشگاه در مجتمع تجاری پردیس ۱، غرفه ۴۵ واقع شده است. در این فروشگاه انواع محصولات آرایشی از برندهای معتبر دنیا، انواع عطر با رایحه‌های متنوع و اکسسوری‌های خاص به مشتریان عرضه می‌شود.

برندهای آرایشی موجود در مراکز خرید کیش

از هرکسی راجع به برندهای آرایشی نظر بخواهید؛ دیدگاه‌های متفاوتی دارد. در واقع این موضوع بستگی به سلیقه، علایق و همچنین جنس پوست و موی هر فرد دارد. در نتیجه این مسائل بر روی تصمیم‌گیری آنان برای خرید و طرفداری از یک برند آرایشی خاص، تاثیر مستقیم می‌گذارد. خوشبختانه در جزیره کیش تنوع محصولات آرایشی بی‌نظیر است. به‌طوری که برای خرید هر برند و مدلی از لوازم آرایشی در کیش، دست خالی از پاساژ و مراکز خرید بر نخواهید گشت. همچنین اگر طرفدار برند خاصی هستید که به‌راحتی قابل دسترس نیست؛ با گشت‌وگذار کافی در مراکز خرید، می‌توانید نسخه مشابه با آن را یافته و خرید مناسبی داشته باشید. البته به‌جز استثنائات معدود، اغلب برندهای معتبر و پرطرفدار دنیا را در جزیره کیش می‌توانید پیدا کنید. به عنوان مثال برندهای ایوروشه، اتود، vov، اورال، مای، اسنس و…، همگی برای خرید در جزیره قابل دسترس هستند.

لوازم آرایشی ایوروشه

قیمت لوازم آرایش در کیش

قیمت لوازم آرایشی در کیش امروزه چندان تفاوتی با مراکز خرید تهران ندارد. البته ممکن است بعضی از محصولات را با قیمت مناسب‌تری پیدا کنید. در هر صورت ضرر ندارد پیش از سفر به کیش، از قیمت محصولات آرایشی و بهداشتی مدنظرتان، در شهر خود نیز باخبر باشید.
در واقع می‌توان گفت مزیت اصلی خرید از کیش تنوع برندهای موجود در آن و دیدن برخی برندهای جدید است؛ که در تهران و سایر شهرهای ایران کمتر دیده می‌شود. بنابراین هنگام خرید لوازم آرایشی در کیش نیز مانند اغلب کلاهای دیگر، این نکته را در ذهن داشته باشید که این خرید لزوما به معنای صرفه‌جویی در هزینه‌ها و داشتن خریدی به‌صرفه‌تر نیست.
نکته نهایی اینکه اگر در کنار سفر به کیش می‌خواهید به قشم نیز سفر کنید؛ پیشنهاد می‌کنیم خرید لوازم آرایش را به حضور در بازار درگهان قشم موکول کنید. چراکه در این بازار می‌توانید قیمت‌های مناسب‌تری را بیابید. هرچند فراموش نکنید که داشتن خریدی مناسب در این بازار، نیازمند تجربه و تخصص بیشتری است.

چند نکته مهم هنگام خرید لوازم آرایشی در کیش

در بخش پایانی می‌خواهیم نکاتی را درباره خرید لوازم آرایشی در کیش با شما در میان بگذاریم. نکاتی که توجه به آنها کمک می‌کند تا تجربه خرید بهتری داشته باشید.

۱. فقط از فروشگاه‌های معتبر و قابل اعتماد خرید کنید:

خرید لوازم آرایشی تقلبی یا تاریخ مصرف گذشته مانند کرم‌پودر و رژلب قطعا به پوست شما آسیب می‌رساند. بنابراین بهتر است فقط به فروشگاه‌های شناخته شده و قابل اعتمادی که در این نوشته به شما معرفی شد سر بزنید. فراموش نکنید که اگرچه زرق و برق مراکز خرید کیش بسیار زیبا و جذاب است؛ اما در همین جزیره نیز متاسفانه فروشندگان کم انصافی هستند؛ که بخواهند اجناس تاریخ گذشته یا غیر اصل را به شما بفروشند. بنابراین اگر تخصص کافی در این زمینه ندارید؛ بهتر است فریب قیمت‌های پایین در فروشگاه‌های متفرقه را نخورده و چنین ریسکی را نپذیرید.

۲. فقط برندهای معتبر را انتخاب کنید:

فقط به برندهای معتبر بسنده کنید. به عنوان مثال یک رژلب از یک برند خوب ممکن است در مقایسه با یک رژلب نسبتا ناشناخته گران‌تر باشد؛ اما مطمئنا محصولی باکیفیت خواهد بود. همچنین دقت کنید که اگر برندی به‌نظر باکیفیت می‌رسد؛ اما نام و نشان آن برای شما ناشناخته است؛ کافی است نام آن را به فارسی و انگلیسی در گوگل جستجو کنید؛ تا اطلاعات بیشتری درباره آن به‌دست آورید. یک نکته ساده در این زمینه این است که اگر با جستجوی نام انگلیسی یک برند، همه نتایج دریافتی برای شما از وب‌سایت‌های فارسی‌زبان است؛ احتمالا با یک نام تجاری غیربین‌المللی روبرو هستید؛ که با انتخاب نام لاتین و ظاهری فریبنده، می‌خواهد در ایران یا چند کشور محدود، برای خود اعتباری دست‌وپا کند. البته این موضوع به معنای بد بودن جنس محصول مدنظر نیست؛ اما روشن است که نمی‌توان آن را برندی بین‌المللی و مشهور دانست.

۳. به آنچه قبلا امتحان کرده‌اید اطمینان کنید:

ترکیب شیمیایی رژلب، مرطوب‌کننده، رژگونه و سایر لوازم آرایشی و بهداشتی، فارغ از کیفیت آنها، در برندهای مختلف تا حدودی با هم متفاوت است. در نتیجه ممکن است یک محصول بسیار معتبر و خوش‌نام برای شما نتیجه مناسبی ندهد. مثلا یک کرم‌پودر مشهور و اصل، با توجه به جنس پوست شما، به‌خوبی روی آن ننشیند. بنابراین پیشنهاد می‌کنیم هنگام خرید لوازم آرایشی در کیش، بهتر است با محصولات آزمایش شده مناسب برای پوست خود، همراه شوید. به عبارت دیگر، محصولات و برندهایی که همیشه از آنها خرید می‌کنید؛ بهترین و مطمئن‌ترین انتخاب‌ها برای شما خواهند بود.

۴. محدود و در روزهای اول سفر، خرید کنید.

این کار کمک می‌کند تا بتوانید ابتدا به‌صورت محدود محصولی را خریداری کرده و در طول سفر تست کنید. در روزهای بعد و در صورتی که خرید محدود شما نتیجه خوبی داشت؛ فرصت کافی برای خرید بیشتر را خواهید داشت. در واقع این کار کمک می‌کند تا انتخاب دقیق‌تری داشته باشید؛ و هزینه‌های کمتری را متحمل شوید.

۵. جزئیات را کاملا بررسی کنید.

فراموش نکنید که اگر محصول خریداری شده مشکلی داشته باشد؛ و هنگام خرید یا در طول روزهای سفر متوجه آن نشوید؛ مرجوع کردن آن به‌صرفه نبوده و حتی گاهی غیرممکن است (معمولا مرجموع کردن محصولات آرایشی و بهداشتی سخت بوده و در صورتی باز شدن پلمپ آنها، کاملا ممنوع است.). بنابراین هنگام خرید، جزئیات محصول را به‌طور دقیق و با حوصله بررسی کنید. دو نکته مهم در این زمینه بررسی سلامت کالا و تاریخ انقضای آن است. در زمینه سلامت کالا، پلمپ بودن بسته‌بندی لوازم آرایشی مهم‌ترین نکته است. بررسی تاریخ انقضا نیز، نیازمند توضیح خاصی نیست. البته بهتر است در شرایطی که از یک محصول چند قلم خریداری می‌کنید؛ هنگام بررسی سلامت و تاریخ انقضا، هر قلم را به‌طور جداگانه بررسی کرده و به بررسی یکی از آنها به عنوان نمونه اکتفا نکنید.

۶. شرایط نگهداری و حمل لوازم آرایشی را در نظر بگیرید.

برخی از لوازم آرایشی و بهداشتی در مقابل گرما و فشار دچار مشکل می‌شوند. بنابراین اگر قصد دارید در سفر کیش این لوازم را خریداری نمایید؛ بهتر است جای مناسبی در چمدان را به آنها اختصاص داده تا تحت فشار قرار نگیرند. همچنین داشتن چند بسته کوچک یخ خشک و قرار دادن آنها کنار بسته لوازم آرایشی در چمدان سفر، ممکن است در حفظ سلامت و فرم سالم آنها در زمان برگشت از کیش به شهرتان، ایده خوبی باشد.

در نهایت باز هم ضروری است که بگوییم خرید لوازم آرایشی از کیش اگرچه به دلیل تنوع بالا و اصالت برندها، بسیار لذت‌بخش و عالی است؛ اما از نظر قیمتی لزوما ارزان‌تر از شهرهای دیگر نیست. همچنین با وجود اینکه پاساژگردی و خرید به عنوان بخشی از تفریحات سفر محسوب می‌شود؛ اما بهتر است در این زمینه زیاده‌روی نکنید؛ و وقت بیشتری را به استفاده از تفریحات کیش، به‌خصوص تفریحات آبی آن اختصاص دهید.
ما در کیش بوک کوشیده‌ایم همه اطلاعات ضروری را برای تمامی فعالیت‌های ممکن گردشگران در جزیره کیش را در اختیار شما قرار دهیم. بنابراین تنها کافی است موضوع مدنظر خود را در وب‌سایت کیش بوک جست‌وجو کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پربازدیدترین ها