بهترین رستوران های کیش

مرتب سازی بر اساس :
طبقه فوقانی پارک کیبل اسکی
جزیره کیش - پشت بازار دیپلمات...
ایوان مرواريد،پلاك ٣٣٦
هتل مارینا پارک کیش
کوروش برند سنتر - طبقه چهارم
شهرک صدف میدان گلستان روبروی م...
جزیره‌ی زیبای کیش-آوای خلیج فا...
جزیره کیش، نوار ساحلی، اسکله ت...
کیش، برج صدف، طبقه همکف
کیش، میدان پردیس، روبه‌روی مرک...
کیش، پشت بازار زیتون
کیش، مرکز خرید مروارید، ایوان...
کیش، روبروی هتل ارم، قطعه 44
کیش، بلوار دریا، قطعه 21
کیش، جاده جهان، بعد از كلبه هو...
about3

بهترین رستوران های کیش

بهترین رستوران های کیش را می‌توانید در این صفحه بشناسید؛ و نظر خود را درباره آنها با ما در میان بگذارید. برای بسیاری از ما یکی از بخش‌های مهم و جذاب سفر، شکم‌گردی و آزمودن غذاهای گوناگون در رستوران‌های مختلف است؛ اما همان‌قدر که تجربه یک غذای لذیذ، در یک محیط خوب و با قیمت مناسب، لذت‌بخش است؛ تجربه یک غذا و رستوران بد، آزاردهنده خواهد بود. پس اگر می‌خواهید در تور کیش و مدت زمان اقامت خود، بهترین رستوران های کیش را از دست ندهید، با ادامه این مطلب همراه ما باشید.

بهترین رستوران های کیش

بهترین رستوران های کیش را می‌توانید در این صفحه بشناسید؛ و نظر خود را درباره آنها با ما در میان بگذارید. برای بسیاری از ما یکی از بخش‌های مهم و جذاب سفر، شکم‌گردی و آزمودن غذاهای گوناگون در رستوران‌های مختلف است؛ اما همان‌قدر که تجربه یک غذای لذیذ، در یک محیط خوب و با قیمت مناسب، لذت‌بخش است؛ تجربه یک غذا و رستوران بد، آزاردهنده خواهد بود. پس اگر می‌خواهید در تور کیش و مدت زمان اقامت خود، بهترین رستوران های کیش را از دست ندهید، با ادامه این مطلب همراه ما باشید.

بهترین رستوران های سنتی کیش

جوجه کباب، چلوکباب، انواع خورش‌ها، غذاهای بین‌المللی، غذاهای سنتی کیش و سایر انواع غذاها را می‌توانید در رستوران های جزیره کیش بیابید. پس اگر به این مدل غذاها علاقه دارید؛ بهتر است سراغ این رستوران‌ها را بگیرید. در مجموع جزیره کیش نزدیک به 100 رستوران دارد. رستوران‌هایی که در نقاط گوناگون جزیره کیش پراکنده شده‌اند؛ و هرکدام به دلیل ویژگی خاصی محبوب هستند. تعدادی از آنها با غذای کلاسیک ایرانی از شما پذیرایی خواهند کرد؛ تعدادی دیگر در ارائه غذاهای سنتی کیش تخصص دارند؛ و چند رستوران نیز به ارائه انواع غذاهای بین‌المللی شهره هستند. همچنین بهترین رستوران های کیش از نظر موقعیت مکانی، سطح قیمتی و داشتن موسیقی زنده و… نیز قابل دسته‌بندی هستند. در اینجا لیست همه رستوران های سنتی جزیره کیش را مشاهده می‌کنید. اگر تجربه استفاده از خدمات این رستوران ها را داشته‌اید؛ آن را با ما و سایر مخاطبان کیش بوک در میان بگذارید.

about3
about3

بهترین فست فودهای کیش

بسیاری از ما دوست داریم در طول سفر، غذایی متفاوت از غذاهای خانگی و کلاسیک را تجربه کنیم. بنابراین ممکن است در سفر به کیش، علاقمند باشید که وعده‌هایی را در فست فودهای کیش امتحان کنید. اما بهترین فست فودهای کیش را از کجا بشناسیم؟ جزیره کیش دارای نزدیک به 50 فست فود کوچک و بزرگ است؛ که از نظر امکانات، سطح قیمت و منوی غذاها، تفاوت‌هایی با یک‌دیگر دارند. همین‌طور تعداد زیادی از فست فودهای زنجیره‌ای، دارای شعبه خاص خود در جزیره کیش نیز هستند. رستوران های فست فود کیش از پراکندگی خوبی برخوردار هستند؛ اما بیشتر آنها را می‌توانید در مراکز خرید کیش بیابید. انواع پیتزاها، ساندویچ‌ها، برگرها، سوخاری‌ها و… را می‌توانید در رستوران های فست فود کیش بیابید. در ادامه لیست کاملی از فست فودهای کیش را در اختیار شما قرار داده‌ایم. اگر شما نیز غذای این فست فودها را آزموده‌اید؛ خوشحال می‌شویم نظر خود را با ما در میان بگذارید.

بهترین بوفه‌های صبحانه کیش

بهترین رستوران های کیش بوفه صبحانه نیز ارائه می‌دهند. این روزها بوفه‌های صبحانه در میان مردم علاقمندان زیادی پیدا کرده است. تجربه سرو یک صبحانه شاهانه، از جمله تجربه‌هایی است که به‌خصوص در طول سفر بسیار جذاب است. در جزیره کیش بسیاری از هتل‌ها دارای بوفه صبحانه هستند؛ اما اگر برای سفر به کیش اجاره سوئیت یا آپارتمان را ترجیح داده‌اید؛ بد نیست بوفه صبحانه رستوران‌های کیش را امتحان کنید. صرف یک صبحانه کامل و متنوع، با فراغ بال و فرصت کافی، از جمله لذت‌های سفر به کیش است؛ که پیشنهاد می‌کنیم از خود دریغ نکنید.

about3

کیش ، جشنوارۀ مزه ها برای انواع ذائقه هاست. سفر به کیش، سفر به سرزمین طعم های تازه است و گردشگری با هر سفر به کیش انگار که یک گردش در دنیای غذاها را هم به شما هدیه می دهد. هر تفریحی با خودش خاطره می سازد و خاطره ای که غذا به جا می گذارد، همیشه در جان آدم نفوذ می کند و هر کسی دوست دارد که خاطره اش را برای دیگران تعریف کند. کیش بوک در این مقاله قصد دارد از طریق سیر در نظرات گردشگران تور کیش بهترین رستوران های کیش را از نظر مردم به شما معرفی کند.

شما هم می توانید خاطرات و تجربه هایتان از انواع رستوران ها را با تمام گردشگران در میان بگذارید. نظرات شما بهترین و کامل ترین راهنماست. در ادامه 18 رستوران برتر کیش از نظر مردم را بررسی خواهیم کرد.

about3

رستوران توتی فروتی

«یک رستوران ساحلی بزرگ و زیبا»؛ این اولین حرفی است که گردشگران کیش درباره توتی فروتی می گویند. توتی فروتی به عنوان یکی از بهترین رستوران های کیش در مساحتی با 1400 متر مربع از یک ساختمان و یک فضای باز تشکیل شده است. این رستوران یک جزیره از غذا، در کرانه ساحل شرقی کیش است و وسعتش را از افق دوردست و گسترده دریا وام گرفته است. توتی فروتی یک پشت بام مشرف به دریا دارد که از جنس چوب ساخته شده است. همه این ویژگی ها این مکان زیبا را به یکی از جاذبه های گردشگری کیش تبدیل کرده است.

توتی فروتی از غذاهای ایرانی و غیرایرانی گرفته تا انواع نوشیدنی ها و غذاهای کافه ای را برای شما سرو می کند. در منوی این رستوران غذای دریایی، غذای ایرانی و غیرایرانی، ساندویچ و پیتزا و انواع پیش غذا هم سرو می شود. کیفیت غذا و نوشیدنی توتی فروتی بسیار خوب ارزیابی شده است و این دلیلی ندارد جز احترام و حس مسئولیتی که تمام این مجموعه در قبال گردشگران دارند. در ضمن یادتان نرود که پیتزاها و انواع فست فود این رستوران را در لیست سفارشتان قرار دهید البته که قیمت این رستوران کم نیست.

آدرس رستوران توتی فروتی کیش واقع در بلوار دریا و چسبیده به اسکله تفریحی کیش است. تلفن تماس توتی فروتی با شماره 09347698454 برای هماهنگی یا سفارش بیرون بر در خدمت شماست.

about3

رستوران فودلند کیش

فودکورت فودلند، یک رستوران بزرگ با فضاسازی های متفاوت و متنوع برای انواع سلیقه ها و ذائقه هاست. علاوه بر تنوع طراحی در داخل فضاها، فودلند 100 نوع غذا، پیش غذا و دسر مختلف هم ارائه می دهد. انواع غذاهای دریایی، ایرانی، سنتی، ساندویچ و فست فود از فودلند یک سرزمین غذا ساخته اند.

یکی دیگر از نکاتی که چشم گردشگران را به خود خیره می کند دو نوع کافی شاپی است که فودلند در خودش ایجاد کرده است؛ یک کافه با منویی پر از نوشیدنی های متنوع و یک کافه مراکشی که چای و قلیان را به شیوه ای سنتی سرو می کند.

فودکورت ها معمولا فست فودهای خوبی ارائه می دهند، اما فست فود فودلند حتما طعم دیگری از فست فود را به شما خواهد چشاند. البته که از ماهی شیر فودلند هم تمجید شده است. قیمت انواع غذاها در فودلند متفاوت است و البته نمی توان گفت می توان غذایی با قیمت ارزان در این مکان پیدا کرد.

آدرس رستوران فودلند کیش واقع در ضلع غربی بازار بین‌المللی مرجان و شماره تلفن این رستوران برای هماهنگی ۴۴۴۶۶۳۳۳-۰۷۶ است.

about3

رستوران بام رویایی

احساس حضور در آسمان، غرق شدن در نور و دیدن افق دریای خلیج فارس از زاویه چشم پرنده های دریایی، کاری است که رستوران بام رویایی کیش برای شما انجام خواهد داد.
این رستوران در ارتفاع 42 متری زمین قرار دارد و کف آن شیشه ای است. پنجره های بزرگ، تمام قد و شیشه ای اطراف این رستوران، نمای کل کیش را به شما هدیه می دهد تا نگین خلیج فارس به نگاه شما مزین شود.
ظرفیت این رستوران 250 نفر و رفتار کارمندان این رستوران زبانزد همه گردشگران است. انواع غذاهای ایرانی و غیرایرانی و البته غذاهای دریایی در این مکان سرو می شود و پیشنهاد اغلب گردشگران خوراک های کباب و جوجۀ رستوران بام رویایی بوده است.
البته یادتان باشد که این رستوران با اسم هایی مثل فانوس پدیده کیش و رستوران کف شیشه ای فانوس هم شناخته می شود. قیمت غذا در بام ارزان نیست اما نسبت به کیفیت آن مناسب است

آدرس رستوران بام رویایی کیش در ساحل جنوبی در حاشیه جاده جهان و نرسیده به میدان غروب است. شماره تلفن این مجموعه: ۰۷۶۴۴۴۷۱۰۶۸.

about3

رستوران کوه نور

پیوند استواری و سنگینی کوه با نرمی و روشنی نور، رستوران کوه نور کیش را خلق کرده است. فضای این رستوران از حضور صخره ها و سنگ ها پر شده است و نورپردازی داخل آن احساس ورود به یک شکاف یا غار در دل یک کوه را به شما می دهد.
فضای این رستوران بسیار وسیع و غذای رستوران بسیار متنوع است و می توان کبابش را به عنوان پیشنهاد ارائه داد. البته سالادبار و سوپ های خوشمزه اش که رایگان هم هستند از دیگر جذابیت های این رستوران محسوب می شوند. همچنین موسیقی زنده در کوه نور همارائه می شود.
این رستوران البته کافی شاپ هم دارد. این یعنی در کوه نور هر سلیقه و ذائقه ای به مراد دل خودش می رسد. در نهایت هم اگر غذایی با اسم فیله بروشه فرانسوی در منو دیدید، حتما امتحانش کنید. قیمت غذا در کوه نور پایین نیست و این رستوران جزو رستوران های گران دسته بندی می شود.
رستوران کوه نور کیش در میدان امیرکبیر و شماره تماس برای رزرو و هماهنگی هم ۰۷۶۴۴۴۲۴۸۰۹ است.

about3

رستوران میرمهنا

میرمهنا یکی از معروف ترین هاست و ویژگی اصلی اش نزدیکی آن به ساحل و چشم انداز دریایی است. در میرمهنا انواع غذاهای ایرانی و فرنگی با کیفیتی خوب، همراه با اجرای موسیقی زنده ارائه می شود. غذاهای دریایی میرمهنا معروف است و قلیه ماهی هم پیشنهاد همیشگی گردشگران برای چشیدن طعم خاص این غذاها بوده است. قیمت غذاها در میرمهنا هم کم نیست.

موقعیت رستوران میرمهنا در کرانه ساحل شرقی است و شما می توانید از طریق خیابان فردوسی و بعد از آن خیابان پروین اعتصامی به آنجا برسید. شماره تماس رستوران میرمهنا: ۴۴۴۲۲۸۵۵-۰۷۶.

about3

رستوران شاندیز صفدری

یکی از رستوران های معروف کیش، شاندیز صفدری است. این رستوران ظرفیت پذیرش 500 نفر را دارد. رستورانی بسیار پرجنب و جوش و اغلب شلوغ با موسیقی زنده ای که همیشه شادی بخش فضاست. این رستوران به غذاهای کبابی و دریایی اش معروف است. رستوران شاندیز صفدری، برای موارد بیرون بر خود پیک رایگان ارائه می دهد. در ضمن قیمت غذای این رستوران ارزان نیست. چلوماهی از غذاهای سفارش شدۀ این رستوران است. البته لابستر و خرچنگ شاندیز صفدری هم حرف های زیادی برای گفتن دارند.

آدرس رستوران شاندیز صفدری، درست رو به روی برج های دوقلو است و بعد از پارک مرجان کیش خودنمایی می کند. شماره تلفن رستوران شاندیز صفدری: ۰۹۰۲۰۰۹۸۰۷۶.

about3

رستوران رویال استار

در این رستوران، شما هم می توانید از فضای باز استفاده کنید و هم از فضای داخلی. رستوران رویال استار علاوه بر پارکینگ و زمین بازی برای رفاه حال مشتریانش وای فای هم در اختیار آنها قرار می دهد. موزیک زنده هم پای ثابت شب های این رستوران است. کافی شاپ رویال استار نیز آن را به یک رستوران همه فن حریف تبدیل می کند. منوی این رستوران غذاهای بسیار متنوعی را پوشش می دهد و البته رویال جزو رستوران های لوکس و گران جزیره است. سالاد سزار و بشقاب دریایی رویال استار از بهترین پیشنهادها برای گردشگران است.

موقعیت رستوران رویال استار در فاز یک بلوار صدف و در طبقه سوم ساختمان بساک واقع است.

about3

رستوران فودکورت دامون

فودکورت دامون در مرکز خرید دامون کیش واقع است. این فودکورت، غرفه هایی دارد که هر کدامشان یک نوع غذای متفاوت با دیگری را به گردشگران کیش ارائه می دهند؛ از انواع غذای ایرانی و خارجی گرفته تا انواع فست فود و نوشیدنی. در بالای سر گردشگران و در ارتفاع تقریبا زیاد، خیمه هایی کشیده شده است تا موقع حضور آفتاب امکان استفاده از فضای باز وجود داشته باشد.

فضای فودکورت بسیار نورانی و زیباست. قیمت غذاها در دامون معقول است و این مکان یک مرکز بسیار مناسب برای حضور خانوادگی است.

همان طور که گفتیم فودکورت دامون، در مرکز خرید دامون کیش واقع است. شماره تلفن رستوران دامون: ۴۴۴۵۹۷۳۵-۰۷۶.

رستوران نهنگ سفید

رستورانی که سازه ای شبیه به نهنگ، معماری آن را ایجاد کرده است. شما با رفتن به درون این نهنگ می توانید در یک فضای بسیار خاص، انواع غذاهای دریایی را سفارش دهید. البته جز غذاهای دریایی، انواع غذای ایرانی و فرنگی هم در شکم این نهنگ سفید زیبا سرو می شود. رستوران نهنگ سفید هم یکی از رستوران هایی است که در نوار ساحلی قرار گرفته است پس در نتیجه غذا با طعم و بوی دریا خودش را به شما معرفی می کند. غذاهای دریایی نهنگ سفید از غذاهای سفارش شدۀ این رستوران هستند. قیمت غذا در نهنگ سفید بالاست.
آدرس رستوران نهنگ سفید در میدان سنایی و پشت بازار مریم است. شماره تلفن: ۴۷۶۹۳۷۵۴-۰۷۶.

about3

رستوران پایاب

پایاب یکی از معروف ترین و بهترین رستوران های سنتی کیش است. رفتن به رستوران پایاب به معنای رفتن به یک فضای تاریخی هم هست چون این رستوران در مجموعه تاریخی پایاب واقع شده است. این رستوران هم موسیقی زنده را در برنامه خود دارد. اگر قصد سفارش غذا از این مجموعه را داشته باشید هم باید بدانید که سرویس رایگان در اختیار شماست. در این رستوران هم میز برای رزرو هست و هم تخت چوبی پیدا می شود. پایاب البته، یک چایخانه سنتی هم دارد که نقش کافه این رستوران را ایفا می کند. چلو ماهیچۀ رستوران پایاب از معروف ترین غذاهای این رستوران است. در ضمن درست است که این رستوران سنتی است اما وای فای رایگان در اختیار شما خواهد بود.

آدرس رستوران پایاب، واقع در میدان المپیک در بلوار المپیک است. شماره های رستوران پایاب جهت سفارش و رزور: ۴۴۴۲۳۶۳۸-۰۷۶ و ۰۹۱۲۸۰۳۳۸۷۹.

about3

رستوران بابا قدرت

این رستوران هم یکی دیگر از رستوران های سنتی کیش است. البته المان های رستوران های مدرن هم در محیط آن خودنمایی می کنند. کباب های رستوران بابا قدرت بسیار سفارش شده است. در این رستوران انواع کباب از شیشلیک، بناب، ترش و لقمه زعفرانی تا سلطانی، بختیاری، برگ، فیله و برگ شترمرغ پیدا می شود. البته زرشک پلو با مرغ، دیزی، ماهی و بشقاب سنتی مجلل و بشقاب دریایی مجلل هم از دیگر غذاهای منوی بابا قدرت هستند. در بابا قدرت موسیقی زنده اجرا می شود و وای فای هم به رایگان در اختیار افراد قرار می گیرد. قیمت های این رستوران هم بالاست.
آدرس رستوران بابا قدرت کیش واقع در خیابان رودکی و در طبقه پایین هتل پارمیداست. تلفن جهت رزرو: ۰۷۶۴۴۴۶۷۷۰۰.

about3

رستوران انرژی

همان طور که از اسمش پیداست، این رستوران انرژی و شور زندگی را از طریق استیج موسیقی اش به شما انتقال می دهد. اینجا موسیقی، متن رستوران که در واقع یک فضای کنسرت مانند است را شکل می دهد. رستوران انرژی هم در دستۀ رستوران های ساحلی کیش قرار می گیرد. روی استیج انواع اجرای کنسرت، استندآپ کمدی و دی جی شو ارائه می شود.
غذاهای این رستوران هم اغلب غذاهای ایرانی و سنتی هستند و کیفیت خوبی دارند. قیمت رستوران به دلیل وجود موسیقی با کیفیت خیلی خوب، بالاست.
آدرس رستوران انرژی کیش: خیابان پروین اعتصامی و چسبیده به کیبل اسکی، رو به روی مرکز تجاری. شماره تماس جهت رزرو و هماهنگی: ۰۹۳۴۷۶۸۰۸۰۴.

about3

رستوران هشتگ

هشتگ به فست فودهایش معروف است هر چند که غذای ایرانی هم در منوی آن پیدا می شود. هشتگ رستوران بزرگی نیست اما فضای به روز و دنجی دارد. غذای سفارش شده هشتگ پیتزا مدیترانه ای آن است. قیمت های هشتگ هم مناسب است. هشتگ نسبت به رستوران های دیگر کیش، کمتر معروف است اما هر کسی که به این رستوران رفته دلش خواسته بار دیگر هم این رستوران را ببیند. برخورد مناسب پرسنل، رعایت بهداشت و موسیقی دلنواز آن از دیگر ویژگی های هشتگ است.
موقعیت هشتگ در بلوار امیرکبیر و رو به روی پیست کارتینگ است. به همین دلیل هم بعضی افرادی که از کارتینگ می آیند، ترجیح می دهند خاطرات هیجانی شان را در محیط این رستوران برای همدیگر تعریف کنند. شماره تلفن رستوران هشتگ برای سفارش: ۴۴۴۶۷۶۳۶-۰۷۶.

about3

خانه سوخاری کیش

اگر دنبال غذاهای فست فودی در فضایی صمیمانه با قیمت و کیفیتی مناسب هستید، رستوران خانه سوخاری کیش منتظر شماست. در خانه سوخاری، علاوه بر انواع سوخاری می توانید پیش غذا، سالاد، ساندویچ و پیتزا سفارش دهید. غذای سفارش شده این رستوران، مرغ کنتاکی و مرغ دابل دان است. این رستوران هم تراس دارد و هم یک سالن. در ضمن اگر احیانا در محدود شهرک صدف سوئیت گرفته اید، می توانید غذای مورد علاقه تان را سفارش دهید چون خانه سوخاری، در آن محدوده بیرون بر هم دارد.
آدرس رستوران سوخاری کیش در ایوان مروارید و رو به روی بازار مروارید کیش است. تلفن جهت سفارش: 07644458485.

رستوران دریایی عمو اکبر

این رستوران فضای بسیار ساده و خودمانی دارد و در آن انواع غذاهای دریایی مثل قلیه ماهی، ماهی شیر، بشقاب دریایی، کوسه ماهی وچلو معجون سرو می شود. بعضی از افراد خیلی از این رستوران تعریف می کنند و بعضی هم که فضای رستوران و دیزاین درونی آن برایشان مهم است آن را توصیه نمی کنند. ماهی شیر و میگوی چینی از غذاهای سفارش شده رستوران عمو اکبر هستند. یک ویژگی دیگر رستوران عمو اکبر این است که ماهی هایش صید روز هستند.

موقعیت رستوران دریایی عمو اکبر، در بلوار فردوسی و در مجتمع حافظ قرار گرفته است. شماره تماس: 0764424396.

about3

رستوران پدیده شاندیز کیش

بزرگترین رستوران سرپوشیده جهان با وسعت ۶۵۰۰ مترمربع که شاید لوکس ترین رستوران جزیره کیش باشد. معماری رستوران پدیده توسط ماهرترین معماران ارائه شده است.
نمای بیرونی آن از دروازه شهر بزرگ بابل الهام گرفته شده و در فضای بیرونی اش لنگری با 100 تن وزن ساخته اند که ساخت و نصب آن تنها 35 روز زمان برده است. همین نماد توانسته این لنگر و رستوران پدیده کیش را وارد کتاب گینس کند و به آن شهرتی جهانی ببخشد. پس اگر در این رستوران، توریست های خارجی را دیدید اصلا تعجب نکنید.

رستوران پدیده، یک جاذبه گردشگری است و همیشه چند نفر در سر در آن هستند که با این رستوران عکس یادگاری می گیرند.

در این رستوران هم موسیقی زنده اجرا می شود اما با بهترین کیفیت صدا و توسط قوی ترین گروه های موسیقی. در لیست غذاهای رستوران پدیده هم غذای ایرانی و هم غذای فرنگی وجود دارد؛ از چلو شیشلیک پدیده، چلو بره کباب، چلو کباب برگ گوسفندی، چلو گردن و ته چین مرغ گرفته تا مرغ پارماژان، کوردن بلو، سسمی چیکن و استیک با سس تند و مرغ گریل. علاوه بر اینها انواع غذاهای دریایی در تازه ترین و خاص ترین نوع طبخ هم موجود هستند؛ از میگو کبابی و ماهی کباب شیر تا ماهی سرخ شده و میگو سرخ شدۀ کرانچی. علاوه بر همه اینها در رستوران پدیده، یک کافه با انواع نوشیدنی ها هم منتظر شماست. در ضمن بدانیم که این رستوران لوکس، ترانسفر رایگان هم دارد اما در مجموع قیمت آن گران است.
موقعیت رستوران پدیده شاندیز هم در جاده جهان و نرسیده به میدان غروب است.

about3

رستوران دارچین کیش

اگر یک ساختمان دنج با نمایی به رنگ دارچین دیدید، همان رستوران دارچین است. این رستوران نه تنها پاتوق کیشوندان بلکه محل عبور و مرور گردشگران خارجی و البته گردشگران ایرانی ای است که هر سال به کیش سفر می کنند. تنوع غذایی رستوران دارچین بسیار خوب است و شما می توانید انواع غذاهای ایرانی را هم در آن سفارش دهید. قیمت های این رستوران هم متوسط به بالاست.
موقعیت رستوران دارچین در انتهای خیابان اندیشه کیش است. شماره تلفن جهت رزرو: ۰۷۹۴۱۹۵۶۹۶۳.

حرف آخر

اینکه یک رستوران را دوست داشته باشید یا نه، بستگی به سلیقه، ذائقه و تجربه شما دارد. اغلب ما به توصیۀ دوستانمان به رستوران ها یا کافه ها می رویم، اما گاهی پیش می آید که از پیشنهادها راضی نیستیم یا اصلا گاهی دوستانمان از پیشنهادهای ما خوشحال نمی شوند.

رستوران های کیش اما همیشه سعی دارند که بهترین ها را به گردشگران ارائه دهند چون فکر می کنند که هر گردشگری اولین بار به سراغ آنها می آید و این خاطره برای همیشه در ذهن او ثبت و برای بقیه هم گفته می شود. برای اینکه راحت تر در کیش به گشت و گذار بپردازید و دغدغه حمل و نقل نداشته باشید اجاره خودرو کیش می تواند کمک شایانی به شما کند.

در مورد بهترین رستوران های کیش و تجربه خودتان برای مخاطبان کیش بوک بنویسید چون نظر شما می تواند بهترین ها را برای دیگران رقم بزند.

دیدگاه های کاربران

دیدگاه های کاربران (0 دیدگاه)

ثبت دیدگاه

برای ثبت نظر فرم زیر را کامل کنید و امتیاز خود را ثبت کنید