رستوران رویال استار کیش
کیش، فاز یك صدف، مجتمع بساک، طبقه سوم، غرفه 39
امتیاز :
(0)

امتیاز های رستوران

کیفیت
قیمت
پاکیزگی
برخورد کارکنان

مشخصات رستوران

  • تلفن هماهنگی :07644454071
  • موقعیت :کیش، فاز یك صدف، مجتمع بساک، طبقه سوم، غرفه 39
  • صبحانه : ندارد

امکانات رستوران

  • پارکینگ
  • رزرو تلفنی
  • تحویل رایگان در محل

معرفی رستوران رویال استار کیش

یکی از مهمترین فاکتورهایی که باید در هر سفری به آن توجه کنید آشنایی با رستوران‌های باکیفیت شهر مقصد است. به همین منظور ما ادامه این مطلب را به معرفی رستوران رویال استار کیش که یکی از رستوران‌های باکیفیت جزیره است؛ اختصاص داده‌ایم.

شاید به جرات بتوان گفت که رستوران رویال استار یکی از متفاوت‌ترین و قدیمی‌ترین رستوران‌های کیش است که با طراحی جذاب خود و ارائه خدمات مطلوب سالانه از گردشگران تور کیش پذیرایی می‌کند.

منوی رستوران رویال استار کیش

در این رستوران غذاهای ایرانی و فرنگی زیادی از جمله انواع کباب‌ها، انواع غذاهای دریایی، استیک و غذاهای محلی سرو می‌شود. تنوع منوی این رستوران یکی از ویژگی‌های بارز این مجموعه است. به این ترتیب همه مسافران با هر سلیقه‌ای که دارند می‌توانند از منوی غذایی این رستوران لذت ببرند.

علاوه بر تنوع، کیفیت بالای غذاها از ویژگی‌های مثبت این مجموعه است. بسیاری از مسافرانی که تجربه استفاده از این فضا را داشته‌اند معتقدند که شما با پرداخت مبلغی معقول هم دستتان برای انتخاب باز است و هم غذای باکیفیتی را میل می‌کنید.

فضای داخلی رستوران رویال استار

طراحی داخلی این رستوران کاملا متفاوت، در کنار کیفیت و کمیت مطلوب غذاها باعث شده که بیشتر مسافرانی که از خدمات این مجموعه استفاده کرده‌اند رضایت کافی را داشته باشند.

اگر می‌خواهید همراهان خود را در سفر سوپرایز کنید و یا ساکن جزیره هستید و قرار کاری مهمی دارید حتما به صورت آنلاین یا تلفنی در این رستوران میز رزرو کرده و از غذاهای متنوع و خوشمزه آن استفاده کنید.

یادتان نرود که حفظ سلامتی در سفر از همه چیز مهمتر است. بنابراین سعی کنید قبل از سفر حتما رستوران‌های با کیفیت مقصد را شناسایی کنید. به خصوص اگر به طعم و کیفیت غذا اهمیت می‌دهید و در مورد این موضوع حساس هستید. رستوران رویال استار کیش یکی از رستوران‌های پیشنهادی ما به کسانی است که علاوه بر طعم غذا، فضای رستوران نیز برایشان مهم است.

دیدگاه های کاربران

دیدگاه های کاربران (0 دیدگاه)
امتیاز نهایی 0

ثبت دیدگاه

برای ثبت نظر فرم زیر را کامل کنید و امتیاز خود را ثبت کنید

امتیاز های این رستوران

ارزش قیمت نسبت به کیفیت کالا
تنوع محصولات و فروشگاه ها
کیفیت خدمات
کیفیت کافه و رستوران