رستوران ساحلی شاندیز صفدری
جاده جهان – بین کشتی یونانی و کلبه هور-رستوران شاندیز صفدری ساحلی کیش
امتیاز :
(0)

امتیاز های رستوران

کیفیت
قیمت
پاکیزگی
برخورد کارکنان

مشخصات رستوران

  • تلفن هماهنگی :989020098076
  • موقعیت :جاده جهان – بین کشتی یونانی و کلبه هور-رستوران شاندیز صفدری ساحلی کیش
  • صبحانه : ندارد

امکانات رستوران

  • پارکینگ
  • رزرو تلفنی
  • تحویل رایگان در محل

معرفی رستوران ساحلی شاندیز صفدری

رستوران ساحلی شاندیز صفدری یکی از عیانی‌ترین رستوران‌های کیش است. این رستوران با منو بسیار خاص خود یکی از بهترین پذیرایی‌ها را برای شما رغم خواهد زد. قبل از آن که این رستوران سنتی کیش را انتخاب کنید، اول باید بگویم اگر یک گیاه‌خوار هستید طرف این رستوران نروید.

اینجا به هیچ عنوان جای مناسبی برای گیاه خواران نیست. دلیلی این صحبت ما هم این است که رستوران ساحلی شاندیز صفدری کیش عملا بهشت گوشتخواران است.

در این رستوران شما با یک منو بسیار گوشتی طرف هستید. از سویی با کباب و ماهی‌های سرخ کرده بسیار خوش طعم رو به رو هستید ماهی شیر کبابی یا سرخ کرده همراه برنج بخشی از این منو را به خود اختصاص داده و میگو سرخ کرده و پفکی هم که در خلیج فارس همیشه حضور دارد.

  اما رستوران ساحلی شاندیز صفدری را فقط باید به یک چیز باید شناخت، آن هم شیشلیک‌های فوق العاده خوش طعم و آبداری است که در این رستوران طبخ و سرو می‌شود.

شاندیز صفدری دو سالن بسیار بزرگ دارد یکی از آنها میزهای سرو غذا در کنار ساحل است و به همین دلیل نام ساحلی را برای این رستوران خوب به همراه آورده است؛ و دیگری سالن بسیار بزرگ این رستوران است که به صورت سرپوشیده می‌تواند صدها مهمان را پذیرایی کند.

این رستوران فقط غذاهای خوشمزه و بسیار شیک ایرانی را سرو نمی‌کند بلکه هر شب از ساعت 20 تا 1 بامداد برنامه موسیقی زنده آن برقرار است و اگر از ما بپرسید بهترین برنامه موسیقی زنده رستورانی را می‌توان در این رستوران به گوش دهید و ببینید و لذت ببرید. 

شاید محیط سالن سرپوشیده کمی شلوغ باشد اما برای افراد مانند من که غذا خوردن در آرامش را با هیچ چیز دیگری عوض نمی‌کنند خوردن آرام یک ماهیچه گوسفندی با برنج در کنار ساحل فوق العاده، جذاب بود و شب زیبایی را برای ما ساخت.

دیدگاه های کاربران

دیدگاه های کاربران (0 دیدگاه)
امتیاز نهایی 0

ثبت دیدگاه

برای ثبت نظر فرم زیر را کامل کنید و امتیاز خود را ثبت کنید

امتیاز های این رستوران

ارزش قیمت نسبت به کیفیت کالا
تنوع محصولات و فروشگاه ها
کیفیت خدمات
کیفیت کافه و رستوران