رستوران فود کورت دامون کیش
کیش، مرکز خرید دامون، طبقه 2، غرفه 104 و 105
امتیاز :
(0)

امتیاز های رستوران

کیفیت
قیمت
پاکیزگی
برخورد کارکنان

مشخصات رستوران

  • تلفن هماهنگی :07644459734
  • موقعیت :کیش، مرکز خرید دامون، طبقه 2، غرفه 104 و 105
  • صبحانه : ندارد

امکانات رستوران

  • پارکینگ
  • رزرو تلفنی
  • تحویل رایگان در محل

معرفی رستوران فود کورت دامون کیش

فود کورت دامون

فود کورت دامون نه تنها یک مرکز فروش غذا، بلکه یکی از جاذبه‌های گردشگری شهر کیش است. در میان رستوران های کیش این فود کورت در طبقه دوم مرکز خرید دامون واقع شده و دارای 12 غرفه مخصوص عرضه انواع غذاهای ایرانی، مکزیکی، هندی، چینی، غذای سلامت، فست فود، ایتالیایی، فرانسوی و انواع غذاهای دریایی است. در ادامه این مطلب به صورت اختصاصی در مورد رستوران فود کورت دامون صحبت می‌کنیم.

همانطور که گفتیم فود کورت دامون یک مجموعه کامل است که دارای 12 غرفه مجزا می‌باشد. در این مجموعه برای صرف غذا هم می‌توانید از فضای داخلی و هم از فضای بالکن استفاده کنید. فوت کورت دامون بالکنی کاملا دیزاین شده و حرفه‌ای دارد که نما و دکوراسیون آن را کمتر جایی می‌توانید پیدا کنید. این مجموعه به دلیل این که در طبقه دوم ساختمان واقع شده است دید خوبی به دریا دارد و به همین دلیل به شدت برای صرف صبحانه و ناهار پیشنهاد می‌شود.

فود کورت دامون یکی از رستوران‌های این مجموعه است که دقیقا در مجاورت فود کورت واقع شده و انواع غذاهای ایرانی و اصیل در آن به صورت سلف سرویس سرو می‌شود. بنابراین اگر حتی همه اعضای خانواده شما میل به خوردن فست فود داشته باشند اما خودتان از طرفداران این سبک غذایی نباشید نیز می‌توانید روی خدمات رستوران فود کورت دامون حساب باز کنید و همه خانواده در یک فضای دلنشین غذای خود را میل کنید.

رستوران فود کورت دامون کجاست؟

این مجموعه که در ضلع شمالی جزیره واقع شده است؛ حدودا 2500 متر مربع مساحت دارد و یکی از بزرگترین و متنوع‌ترین فود کورت‌های شهر محسوب می‌شود. کلوپ دریایی آکواریوس، شهر قدیمی حریره و هتل گلدیس از جمله مکان‌هایی هستند که فاصله زیادی با این مجموعه ندارند. البته خود مرکز خرید دامون نیز مجموعه‌ای از فروشگاه‌های متنوع دارد که بازدید از آنها خالی از لطف نیست.

اگر به دنبال یک مکان شیک و زیبا می‌گردید و دلتان تنوع می‌خواهد حتما به فود کورت دامون سری بزنید و از انواع غذاهایی که پیش چشم مشتری طبخ می‌شوند استفاده کنید. همانطور که گفتیم تنوع غذاهای این مجموعه زیاد است. بنابراین اگر عاشق غذاهای ایرانی هستید حتما از منوی سلف سرویس رستوران فود کورت دامون استفاده کرده و در فضای دلنشین این مجموعه از سفارش خود لذت ببرید.

دیدگاه های کاربران

دیدگاه های کاربران (0 دیدگاه)
امتیاز نهایی 0

ثبت دیدگاه

برای ثبت نظر فرم زیر را کامل کنید و امتیاز خود را ثبت کنید

امتیاز های این رستوران

ارزش قیمت نسبت به کیفیت کالا
تنوع محصولات و فروشگاه ها
کیفیت خدمات
کیفیت کافه و رستوران