بهترین کشتی تفریحی کیش

بهترین کشتی تفریحی کیش

4/5 - (2 امتیاز)

آنچه در این مقاله می خوانید

بهترین کشتی تفریحی کیش برایتان تجربه‌ای لذت‌بخش از سفر به مروارید خلیج‌فارس می‌آفریند. جزیره کیش تفریحات لاکچری و جذابی دارد که یکی از آنها کشتی‌های تفریحی هستند. این کشتی‌ها شما را به دل دریا می‌برند و با امکانات و برنامه‌های خود لذتی وصف‌ناپذیر به وجودتان هدیه می‌دهند. قدم‌زدن روی عرشه این کشتی‌ها، تماشای منظره بکر و بی‌نظیر خلیج‌فارس و شرکت در برنامه‌های مهیج این کشتی‌ها قطعا هر توریست و گردشگری را به وجد می‌آورد.

توجه: برای رزرو و اجاره هریک از کشتی‌های تفریحی کیش که در ادامه با آنها آشنا خواهید شد و هم‌چنین برای دیدن جزئیات، قیمت و اطلاعات بیشتر می‌توانید از صفحه کشتی تفریحی کیش دیدن کنید.

معرفی بهترین کشتی تفریحی کیش

کشتی‌های تفریحی مختلفی در جزیره کیش وجود دارند که قبل از سوارشدن پیشنهاد می‌کنیم حتما درباره خدمات و امکانات آنها اطلاعاتی به دست آورید. حالا ما در ادامه این کشتی‌ها را معرفی می‌کنیم و در موردشان توضیح می‌دهیم:

کشتی تفریحی اوستا

کشتی اوستا به‌عنوان بزرگترین کشتی تفریحی در کیش شناخته می‌شود. این کشتی عرشه‌ای بزرگ به وسعت ۲۷۰ متر دارد که می‌توانید روی آن قدم بزنید، از منظره دریا لذت ببرید و حتی در آنجا غذا نوش‌جان کنید و لحظاتی خوش برای خود بیافرینید.

برنامه‌های متنوع کشتی تفریحی اوستا باعث می‌شود تا تمام مدتی که سوار بر آن هستید، از سفرتان روی آب‌های خلیج‌فارس لذت ببرید. این کشتی با استند‌آپ کمدی‌ها، جنگ‌های شبانه، مسابقه‌های مختلف، غرفه عکاسی، پخش موسیقی زنده و … یکی از بی‌رقیب‌ترین کشتی‌های تفریحی در جزیره کیش است.

کشتی اوستا کیش

کشتی اوستا یک رستوران بزرگ ۲۵۰ نفره دارد و آماده است تا با خوشمزه‌ترین غذاها از شما پذیرایی کند.

آیا دوست دارید روی آب‌های دریا خود را دعوت به خوردن یک نوشیدنی یا خوراکی خوشمزه کنید؟ کشتی اوستا یک کافه تریا هم دارد، پس به‌سراغ کافه تریا این کشتی بروید که با منویی متنوع و خاص آماده پذیرایی از شماست.

کشتی اوستا کیش از ساعت ۱۹ تا ۱ بامداد از مهمان‌های خود پذیرایی می‌کند.

کشتی تفریحی نوید دریا

کشتی تفریحی نوید دریا با ۳ طبقه پیشنهاد بسیاری از توریست‌ها به‌عنوان بهترین کشتی تفریحی کیش است. این کشتی فقط مخصوص لاکچری‌پسندهاست و امکانات بی‌نظیری دارد.

سانس‌های کشتی نوید دریا ۲ ساعته هستند و این کشتی با سالن‌های vip و فرست کلاس به‌همراه موزیک زنده، پارک بازی مخصوص کودکان، کافی‌شاپ، غرفه عکاسی، برنامه‌هایی مثل جنگ شادی و … در تمام این مدت سرگرم‌تان می‌کند و لذتی ناب به وجودتان هدیه می‌دهد.

در کشتی نوید دریا کنسرت‌هایی از خواننده‌های مشهور و به‌نام هم برگزار می‌شود. پس اگر خواننده مورد علاقه‌تان روی این کشتی کنسرت داشت، این فرصت را از دست ندهید و حتما در کنسرت شرکت کنید.

برنامه ناهار و شام در کشتی نوید دریا رایگان است، پس با رزرو بلیط‌های آن می‌توانید لذت خوردن یک شام خوشمزه را روی آب‌های نیلگون دریا تجربه کنید.

کشتی تفریحی نوید دریا

کشتی تفریحی دنا

کشتی دنا بدون شک بهترین کشتی تفریحی کیش است، چون بهترین خدمات و امکانات را دارد و فرصتی عالی برای سفر در دل دریا را در اختیارتان می‌گذارد. شما می‌توانید با رفتن به کافی‌شاپ این کشتی بهترین نوشیدنی‌ها یا خوراکی‌ها را سفارش دهید یا به غرفه عکاسی آن بروید و با بهترین تجهیزات عکس‌هایی حرفه‌ای بگیرید.

کشتی تفریحی دنا از ساعت ۲۱ شب تا ۱ بامداد خدمت‌رسانی دارد و در سانس‌هایی ۲ ساعته آماده است تا شما را از خستگی روزمره، مشکلات و چالش‌های زندگی رها کرده و شادی را به وجودتان تزریق کند.

کشتی تفریحی دنا

کشتی تفریحی کروز کیش

تماشای فیلم سینمایی آن هم وسط دریا لذتی نیست که بخواهید همیشه تجربه‌اش کنید! کشتی کروز این لذت را به شما هدیه می‌دهد. سالن‌های سینمایی کشتی کروز در کنار سالن‌های موزیک و رستوران، این کشتی را تبدیل به یک کشتی لاکچری و خاص می‌کنند.

کشتی کروز یکی از انواع تفریحات کیش مخصوص خانواده‌هاست؛ شما می‌توانید به‌همراه خانواده یکی از سانس‌های این کشتی را انتخاب و سوار بر آن خاطراتی به‌یادماندنی در ذهن‌تان ثبت کنید.

کشتی کروز کیش

کشتی تفریحی سیمرغ

کشتی سیمرغ را هم می‌توان به‌عنوان بهترین کشتی تفریحی کیش معرفی کرد، چون یک فرق مهم با کشتی‌های دیگر این جزیره دارد. کشتی سیمرغ آکواریومی است و شما با قدم‌زدن روی آن می‌توانید دنیای زیر آب را هم ببینید.

تماشای ماهی‌های رنگارنگ، لاک‌پشت‌ها و دیگر جانوران آبزی از روی این کشتی می‌تواند لذت‌بخش‌ترین تجربه زندگی‌تان باشد. این آکواریوم کف شیشه‌ای ۲ ساعت میزبان‌تان است و با برنامه‌های جذاب و مهیج خود از شما پذیرایی می‌کند.

سانس‌های کشتی سیمرغ از ساعت ۱۰ صبح تا ۱۷ بعد از ظهر هستند. این کشتی در این مدت با انواع برنامه‌های جنگ شادی، استند‌آپ‌کمدی و پذیرایی نوشیدنی و خوراکی‌های خوشمزه آماده است تا تجربه‌ای خوشایند از سفر به مروارید خلیج‌فارس را برایتان بیافریند.

کشتی سیمرغ کیش

کشتی تفریحی ستاره دریایی

اگر تجربه سفر به دل دریا با کشتی‌های اکواریومی آن هم در دل شب را دوست دارید، کشتی ستاره دریایی در خدمت شما است. این کشتی از ساعت ۲۱ شب تا ۱ بامداد و در سانس‌های ۲ ساعته فعالیت دارد.

کشتی ستاره دریایی بهترین کشتی تفریحی کیش است، چون به شما این امکان را می‌دهد تا دنیای زیر آب‌ها را از عمق ۲.۵ متری ببینید و لذت ببرید.

در این کشتی هم مثل بیشتر کشتی‌های تفریحی برنامه‌های مهیج و لذت‌بخشی مثل استند‌آپ‌کمدی، جنگ‌های شادی و پذیرایی انواع خوراکی‌ها و نوشیدنی‌های خوشمزه وجود دارد.

پیشنهاد: شما می‌توانید برای آشنایی با کافه و رستوران های کیش به صفحه مربوط به این خدمات مراجعه کرده و مقایسه و بررسی این موارد را داشته باشید.

کشتی ستاره دریایی کیش

کشتی تفریحی آرتمیس

کشتی آرتمیس هم به‌عنوان بهترین کشتی تفریحی کیش شناخته می‌شود. سانس‌های این کشتی دو ساعته هستند و شما می‌توانید در تمام این مدت از سفر روی آب‌های نیلگون خلیج‌فارس لذت ببرید.

کشتی آرتمیس دو طبقه است و با ۳۰ متر طول و ۱۰ متر عرض فرصتی عالی برای تفریح و سرگرمی را برایتان مهیا می‌کند. در طبقه اول این کشتی یک رستوران بزرگ با انواع غذاهای دریایی خوشمزه وجود دارد. کافی‌شاپ کشتی را هم نباید از قلم بیندازید که با منوی خاص خود پذیرای شماست.

کشتی آرتمیس خدمات عکاسی روی کشتی هم دارد؛ بنابراین اگر می‌خواهید خاطرات‌تان را در قالب تصویر ماندگارتر کنید، می‌توانید به سراغ غرفه عکاسی این کشتی بروید.

کشتی آرتمیس از ساعت ۱۳ تا ۱ بامداد و در ۴ سانس آماده خدمت‌رسانی به توریست‌ها و گردشگران است.

کشتی تفریحی آرتمیس

کشتی تفریحی آرامیس

وقتی از بهترین کشتی تفریحی کیش صحبت می‌کنیم، نمی‌توان کشتی آرامیس را از قلم انداخت. قیمت بلیط این کشتی ارزان است و با قیمتی مقرون‌به‌صرفه می‌توانید از خدمات آن استفاده کنید.

کشتی آرامیس فقط شب‌ها فعالیت دارد و زمان خدمت‌رسانی آن از ساعت ۲۱ تا ۲۳.۳۰ است.

بهترین کشتی تفریحی کیش کدام است؟

کشتی‌های تفریحی کیش شامل کشتی‌های آکواریومی، ارزان قیمت، کشتی‌هایی که در شب خدمت‌رسانی دارند و … می‌شوند و با خدمات بی‌نظیرشان تجربه‌ای ناب از سفر به کیش برایتان می‌آفرینند. ما در این مطلب کشتی‌های تفریحی مختلف کیش را معرفی کردیم. هر کدام از این کشتی‌ها امکانات و خدمات منحصر‌به‌فردی دارند. شما باید با خواندن توضیحاتی که در مورد هر کدام از آنها دادیم، تصمیم بگیرید که بهترین کشتی تفریحی کیش کدام است و می‌خواهید سوار کدام کشتی شوید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پربازدیدترین ها