کشتی تفریحی دنا

addressکیش
codeکد آگهی : KBE-23
( 0 ) stars

امتیاز های تفریحات

ارزش هزینه به لذت
تفریح و خوشگذرانی
تنوع و کیفیت امکانات
وضعیت بهداشتی

مشخصات تفریح

  • category نوع تفریح :کشتی تفریحی کیش
  • activedateروز های سرویس دهی :0
  • acivetime ساعات سرویس دهی : 0

معرفی کشتی تفریحی دنا

کشتی تفریحی دنا از تفریحات پر طرفدار دریایی در کیش ، کشتی های تفریحی جزیره است که می تواند لحظات خاطره انگیزی را برای شما و همراهانتان به ارمغان داشته باشد. کشتی تفریحی دنا یکی از این کشتی های محبوب در جزیره است.

کشتی دنا دارای دو سانس است که سانس ابتدایی از ساعت 9 شب شروع می شود و سانس دوم این کشتی ساعت 1:30 بامداد به پایان می رسد.

 

معرفی کشتی دنا

کشتی تفریحی دنا جزو کشتی های ۴ ستاره جزیره کیش است. این کشتی در کشور استرالیا ساخته شده است و از نوع کشتی های 3 طبقه کاتاماران است. برای تماشای دریا در شب و دیدن سواحل جزیره ی کیش، عرشه کشتی دنا مکان مناسبی است.

همانطور که گفتیم، کشتی دنا یکی از کشتی های از نوع کاتاماران در کیش است که دارای سه طبقه است و با ظرفیت 250 نفری که دارد می توانید شبی خاطره انگیز را در کنار عزیزانتان داشته باشید. کشتی دنا دارای سالن VIP است که در طبقه ی سوم این کشتی قرار دارد و موسیقی اصلی این سالن پیانو است که دارای ظرفیت 70 نفری است. در طبقه دوم این کشتی سالن اصلی استندآپ ها، شوها و موسیقی های شاد قرار دارد که می توانید لحظات شادی را در آن سپری کنید.

گشت های کشتی دنا دو ساعت است و حرکت این کشتی از بندرگاه جزیره می باشد. هنرمندان کشتی دنا کیش اکثرا شاهین کوزاد، علیرضا مهدوی، مهدی پورناجی، فرهاد یزدان پناه، سهیل شجاعی، اسماعیل دیدار زاده، عدنان دارمی و امیر قیاسی می باشند. لازم به ذکر است موزیک زنده در کشتی دنا کیش همه روزه بغیر از ایام عزاداری اجرا دارد.

خدمات و امکانات کشتی دنا

  • ساعت سانس های کشتی دنا :
  • سانس اول: 21 تا 23
  • سانس دوم: 23:30 تا 01:30 بامداد
  • مکان سوار شدن به کشتی: بندرگاه کیش است و 30 دقیقه پیش از حرکت در محل بندرگاه حاضر شوید.
  • زمان کشتی سواری 2 ساعت است، گشت دریایی به همراه پذیرایی رایگان در تمام سانس ها (چلو جوجه+دورچین+نوشیدنی) هر بلیط ویژه یک نفر می باشد و مبلغ پرداختی نهایی است و در کشتی مبلغ دیگری نباید پرداخت کنید؛ این بلیط شامل خدمات عکاسی و کافی شاپ نمی شود.
  • کشتی دنا کافی شاپ و خدمات عکاسی دارد. برای کودکان بالای 4 سال تهیه بلیط ضروری است. در صورت کنسلی بخاطر نامناسب بودن شرایط جوی،کل مبلغ مسترد می شود. بعد از شیوع کرونا، تفریحات جزیره با رعایت پروتکل های بهداشتی برگزار می شود و به همراه داشتن ماسک برای هر میهمان الزامیست.

رزرو تفریحات
تعداد بزرگسالان
تعداد خردسالان
%1 تخفیف مبلغ کل
584,100
تومان
همین حالا رزرو کن
comments

دیدگاه های کاربران

دیدگاه های کاربران (0 دیدگاه)
امتیاز نهایی 0 stars

ثبت دیدگاه

برای ثبت نظر فرم زیر را کامل کنید و امتیاز خود را ثبت کنید

امتیاز های این تفریح

ارزش هزینه به لذت
تفریح و خوشگذرانی
تنوع و کیفیت امکانات
وضعیت بهداشتی