کشتی تفریحی اوستا کیش

addressکیش
codeکد آگهی : KBE-17
( 0 ) stars

امتیاز های تفریحات

ارزش هزینه به لذت
تفریح و خوشگذرانی
تنوع و کیفیت امکانات
وضعیت بهداشتی

مشخصات تفریح

  • category نوع تفریح :کشتی تفریحی کیش
  • activedateروز های سرویس دهی :0
  • acivetime ساعات سرویس دهی : 0

معرفی کشتی تفریحی اوستا کیش

کشتی تفریح اوستا یکی از کشتی های تفریحی در جزیره کیش است که عنوان بزرگ ترین کشتی تفریحی کیش را دارد. کشتی اوستا 250 متر مساحت دارد و با وجود یک رستوران مجلل می توانید غذایی با کیفیت عالی را در این کشتی میل کنید. موسیقی زنده و اجرای برنامه های شاد و طنز در کشتی اوستا و همچنین وجود سیستم خنک کننده در کنار سایه بان برقی باعث شده است که حضور در این کشتی به شما حس خاصی بدهد.

 

 

معرفی کشتی اوستا

مسافران زیادی کشتی اوستا را بهترین کشتی جزیره کیش می دانند، سانس های این کشتی دو ساعته است و برای سوار شدن به این کشتی لازم است که به بندرگاه بروید.

این کشتی سه سانس دارد که از ساعت 18 شروع می شود و سانس پایانی در ساعت 1 بامداد تمام می شود. ورود دوربین عکاسی حرفه ای به کشتی ممنوع است و داخل کشتی خدمات عکاسی ارائه می شود. این کشتی دارای عرشه بی نظیری است که دارای مساحت 270 متری است و بیشتر ظرفیت شناور را به خود اختصاص داده است و دید کامل رو به دریا دارد و همچنین سیستم خنک کننده و سایه بان برای ایام گرم سال در نظر گرفته شده است.

عرشه کشتی دارای استیج اجرای موزیک با گروه موزیک به صورت مجزا از سالن اصلی برگزار می شود و هنرمندان این استیج برای شما با اجرای موسیقی فولکلور و سولو نوازی سازهای سنتور، سه تار، نیهنبان و دف، سازهای سنتی و آوازهای نوستالژیک برای شما لحظات به یادماندنی را خواهند ساخت. کافی شاپ کشتی روی عرشه قرار دارد و می توانید انواع دسر، آبمیوه های طبیعی و نوشیدنی های گرم و سرد را سرو می نماید. وجود غرفه نقش حنا هم یکی از جذابیت های این کشتی زیباست.

خدمات و امکانات کشتی اوستا

ساعت سانس های کشتی اوستا :

  • سانس اول: 18 تا 20
  • سانس دوم: 20:30 تا 22:30
  • سانس سوم: 23 تا 1 بامداد

مکان سوار شدن به کشتی: بندرگاه کیش است و بهتر است 30 دقیقه قبل از حرکت در بندرگاه حاضر شوید.

مدت زمان کشتی سواری دو ساعت می باشد، گشت دریایی به همراه پذیرایی رایگان در تمام سانس ها هر بلیط ویژه یک نفر می باشد و مبلغ پرداختی نهایی است و در کشتی مبلغ دیگری نباید پرداخت کنید؛ برای کودکان بالای 3 سال تهیه بلیط ضروری است.

کشتی اوستا کافی شاپ و خدمات عکاسی دارد، این بلیط شامل خدمات عکاسی و کافی شاپ نمی شود و برای عکاسی و کافی شاپ باید جداگانه هزینه پرداخت کنید. در صورت کنسلی بخاطر نامناسب بودن شرایط جوی،کل مبلغ مسترد می شود. پس از شیوع ویروس کرونا، تفریحات جزیره با رعایت پروتکل های بهداشتی برگزار می شود و به همراه داشتن ماسک برای هر میهمان الزامیست.

رزرو تفریحات
تعداد بزرگسالان
تعداد خردسالان
%1 تخفیف مبلغ کل
594,000
تومان
همین حالا رزرو کن
comments

دیدگاه های کاربران

دیدگاه های کاربران (0 دیدگاه)
امتیاز نهایی 0 stars

ثبت دیدگاه

برای ثبت نظر فرم زیر را کامل کنید و امتیاز خود را ثبت کنید

امتیاز های این تفریح

ارزش هزینه به لذت
تفریح و خوشگذرانی
تنوع و کیفیت امکانات
وضعیت بهداشتی