رستوران شاندیز آبشار کیش
کیش، پارک آبشار، نبش مجسمه پنگوئن
امتیاز :
(0)

امتیاز های رستوران

کیفیت
قیمت
پاکیزگی
برخورد کارکنان

مشخصات رستوران

  • تلفن هماهنگی :07644441200
  • موقعیت :کیش، پارک آبشار، نبش مجسمه پنگوئن
  • صبحانه : ندارد

امکانات رستوران

  • پارکینگ
  • رزرو تلفنی
  • تحویل رایگان در محل

معرفی رستوران شاندیز آبشار کیش

رستوران شاندیز آبشار یکی از آن رستوران‌های سنتی است که می‌توانید در سفر به جزیره کیش به آن مراجعه کنید و یکی از وعده‌های غذایی خود را در این مکان سرو کنید.

می‌خواهیم یکی دیگر از رستوران های سنتی کیش را به شما معرفی کنیم.

برای رسیدن به این رستوران لازم است به سمت شرقی جزیره بروید. از طریق بلوار داریوش به میدان آبشار برسید. این رستوران در کنار مجسمه پنگوئن واقع شده است. قبل یا بعد از صرف غذای خود در این رستوران می‌توانید در پارک آبشار قدم بزنید، سلفی بگیرید یا از مناظر پارک دیدن کنید.

در حوالی رستوران شاندیز آبشار کیش مراکز خرید پردیس 1 و پردیس 2، مرکز خرید میکا و مرکز خرید سارینا قرار دارد. بعد از گشت و گذار در این پاساژها احتمالا احساس خستگی خواهید کرد. البته که خرید هم کرده‌اید و در دست خود چند کیسه و جعبه از سوغاتی و خریدهای مخصوص به خود همراه دارید. اگر فاصله شما تا هتل زیاد باشد این رستوران گزینه خوبی برای شماست. البته شاید برای هتل رفتن هم دیر شده باشد و غذایی در رستوران هتل انتظار شما را نکشد. رستوران شاندیز آبشار در نزدیکی شماست.

این رستوران 300 نفر ظرفیت دارد و با منوی متنوع خود از غذاهای سنتی ایرانی می‌تواند یک انتخاب همیشگی در سفر شما به جزیره کیش باشد. اگر برای صرف شام به این رستوران مراجعه کنید از موسیقی زنده هم می‌توانید لذت ببرید. همگام شدن با نوای موسیقی زنده و نوش جان کردن یک غذای لذیذ خاطره فراموش نشدنی برای شما در سفر به جزیره کیش خواهد ساخت.

دیدگاه های کاربران

دیدگاه های کاربران (0 دیدگاه)
امتیاز نهایی 0

ثبت دیدگاه

برای ثبت نظر فرم زیر را کامل کنید و امتیاز خود را ثبت کنید

امتیاز های این رستوران

ارزش قیمت نسبت به کیفیت کالا
تنوع محصولات و فروشگاه ها
کیفیت خدمات
کیفیت کافه و رستوران