کنسرت‌های کیش

sort مرتب سازی بر اساس :
امتیاز کنسرت (5)star
concerttimeتاریخ و زمان برگزاری : 1401/4/17 - 23:45
concerthallمحل برگزاری : سالن کنسرت تالارشهر

250000 225000 تومان

مشاهده و خرید
امتیاز کنسرت (5)star
concerttimeتاریخ و زمان برگزاری : 1401/4/26 - 23:30
concerthallمحل برگزاری : سالن کنسرت رویال هال پانوراما

250000 237500 تومان

مشاهده و خرید
امتیاز کنسرت (5)star
concerttimeتاریخ و زمان برگزاری : 1401/4/21 - 23:30
concerthallمحل برگزاری : سالن کنسرت هال مریم

240000 216000 تومان

مشاهده و خرید
امتیاز کنسرت (5)star
concerttimeتاریخ و زمان برگزاری : 1401/4/21 - 22:45
concerthallمحل برگزاری : سالن کنسرت هال مریم

350000 332500 تومان

مشاهده و خرید
امتیاز کنسرت (5)star
concerttimeتاریخ و زمان برگزاری : 1401/4/20 - 22:30
concerthallمحل برگزاری : سالن کنسرت هال مریم

250000 237500 تومان

مشاهده و خرید
امتیاز کنسرت (5)star
concerttimeتاریخ و زمان برگزاری : 1401/4/19 - 23:30
concerthallمحل برگزاری : سالن کنسرت هال مریم

250000 237500 تومان

مشاهده و خرید
امتیاز کنسرت (5)star
concerttimeتاریخ و زمان برگزاری : 1401/4/18 - 23:00
concerthallمحل برگزاری : سالن کنسرت هال مریم

250000 237500 تومان

مشاهده و خرید
امتیاز کنسرت (5)star
concerttimeتاریخ و زمان برگزاری : 1401/4/18 - 22:30
concerthallمحل برگزاری : سالن کنسرت هال مریم

200000 180000 تومان

مشاهده و خرید
امتیاز کنسرت (5)star
concerttimeتاریخ و زمان برگزاری : 1401/4/5 - 21:00
concerthallمحل برگزاری : سالن کنسرت هال مریم

200000 180000 تومان

مشاهده و خرید
امتیاز کنسرت (5)star
concerttimeتاریخ و زمان برگزاری : 1400/4/30 - 23:00
concerthallمحل برگزاری : سالن کنسرت هال مریم

20000 16000 تومان

مشاهده و خرید
امتیاز کنسرت (5)star
concerttimeتاریخ و زمان برگزاری : 1401/3/6 - 23:00
concerthallمحل برگزاری : سالن کنسرت هال مریم

200000 180000 تومان

مشاهده و خرید

کنسرت های کیش از محبوب‌‌ترین تفریحات و سرگرمی‌های گردشگران در این جزیره محسوب می‌شود. یکی از دلایل اصلی گردشگران تور کیش برای سفر به این جزیره، کنسرت های آن است. هنر و به‌خصوص موسیقی از جمله سرگرمی‌هایی است که می‌تواند احساسات شما را برانگیخته کرده و برای ساعاتی، حس و حالی خوب و به‌یادماندنی را به شما و همراهان‌تان هدیه دهد. خوش‌بختانه در جزیره کیش کنسرت‌های موسیقی متنوعی برای همه سلیقه‌ها برگزار می‌شود؛ تا شما بتوانید بنابر سلیقه و علاقه خود، به دنبال کنسرت موسیقی دلخواه‌تان باشید. کنسرت هایی با بهترین خوانندگان در سالن هایی مجهز با کیفیت صدا و نورپردازی ای که در نوع خود بی بدیلند؛ و به نوعی جزو جاذبه های کیش به شمار می آیند. اگر شما هم در روزها و هفته‌های آتی مسافر جزیره کیش هستید؛ توصیه می‌کنیم شرکت در یکی از کنسرت های کیش را در برنامه سفر خود قرار دهید.

kishconcert

بهترین کنسرت های کیش

بهترین و پرشورترین کنسرت‌های کیش را می‌توان کنسرت‌های برگزار شده توسط خوانندگان محبوب سبک پاپ دانست. البته در جزیره کیش کنسرت‌های دیگری از جمله کنسرت موسیقی سنتی نیز برگزار می‌شود. اما از آنجا که ماهیت سفر به یک منطقه ساحلی، تفریح و سرگرمی است؛ کنسرت‌های پاپ در میان مسافران این جزیره محبوبیت بیشتری دارد. همچنین اگر به دنبال یک فصل پر کنسرت در کیش هستید؛ فصل بهار و به‌خصوص ایام نوروز و همچنین ماه اول و آخر تابستان، موقعیت خوبی برای سفر به کیش خواهد بود. اگر بخواهیم از نام‌های محبوب برگزارکننده کنسرت در جزیره کیش بیشتر بدانیم؛ باید به خوانندگان و گروه‌هایی مانند بهنام بانی، ماکان بند، سیروان خسروی، رضا بهرام، علیرضا طلیسچی، شهرام شکوهی، محمد علی‌زاده، احسان خواجه امیری، آرون افشار، رضا صادقی، فرزاد فرزین، محسن یگانه، گروه رستاک، پازل بند، حمید هیراد و... اشاره کرد. برگزاری کنسرت موسیقی در کیش سال‌های سال است که مورد توجه گردشگران این جزیره قرار دارد؛ و سالانه ده‌ها کنسرت موسیقی بزرگ در کیش برگزار می‌شود. یکی از مهم‌ترین مزایای شرکت در این کنسرت‌ها، تعرفه مناسب آنها در مقایسه با سایر تفریحات کیش است. این ویژگی باعث می‌شود تا به همراه خانواده یا دوستان خود، بتوانید ساعاتی پر سر و صدا و البته شنیدنی را تجربه کرده و در این سفر صدای خواننده محبوب خود را نیز از نزدیک بشنوید.

سالن‌های برگزاری کنسرت در کیش

در حال حاضر پنج سالن فعال در زمینه برگزاری کنسرت های موسیقی در کیش فعالیت می‌کنند. همه این سالن‌ها از امکانات کافی برای برگزاری یک کنسرت زنده موسیقی برخوردار هستند؛ هرچند ممکن است در جزئیات تفاوت‌هایی با یک‌دیگر داشته باشند. به هر حال هنگام رزرو بلیط کنسرت در کیش یکی از موارد مهم توجه به سالن برگزاری، کیفیت آن و نزدیکی آن به محل اقامت شما خواهد بود. در ادامه این سالن‌های کنسرت را به شما معرفی می‌کنیم.

تالار مجلل پرشین

این تالار را می‌توان از قدیمی‌ترین مکان‌های برگزاری کنسرت های کیش دانست. اگرچه امروزه و با افزایش تعداد سالن‌ها، کنسرت‌های کمتری در تالار مجلل پرشین برگزار می‌شود؛ اما این تالار هنوز هم میزبان کنسرت بسیاری از گروه‌ها و خوانندگان موسیقی است. این تالار که در مجاورت پارک دلفین‌ها و باغ پرندگان کیش واقع شده است؛ از نظر موقعیت جغرافیایی نیز شرایط مناسبی داشته و دسترسی به آن به روش‌های مختلف امکان‌پذیر است.

concertkish
concertkish

تالار شهر کیش

تالار شهر کیش بزرگ‌ترین تالار فعال در جزیره کیش است. این سالن با ظرفیت حدود سه هزار صندلی تا کنون میزبان برگزاری کنسرت موسیقی بسیاری از خوانندگان محبوب ایران بوده است. در واقع باید گفت تا همین چند سال پیش، تقریبا همه کنسرت های کیش در این سالن برگزار می‌شد. کیفیت تالار شهر کیش به نسبت خوب بوده و کیفیت بالای صدای موسیقی و تسلط صندلی‌ها به سن نمایش، از دیگر مزایای این تالار است. همچنین تالار شهر کیش از دسترسی خوبی به سایر نقاط تفریحی و نقاط مرکزی کیش برخوردار است. به همین دلیل نیز امکان رفت‌وآمد ساده‌تر و دسترسی به وسایل نقلیه عمومی برای رفتن به این سالن همیشه وجود دارد. در نهایت بهتر است بدانید که این تالار تنها به برگزاری کنسرت های کیش اختصاص ندارد؛ و تقریبا همه برنامه‌های فرهنگی و هنری سازمان منطقه آزاد گردشگری کیش مانند جشنواره‌ها، جنگ‌ها، همایش‌ها و... در این سالن برگزار می‌شود.

سالن همایش و کنسرت مجموعه بولینگ مریم

اگر از شنونده‌های حرفه‌ای موسیقی هستید؛ و یا اگر به‌روز بودن، مدرن بودن و نو بودن سالن برگزاری کنسرت برای شما مهم است؛ سالن کنسرت هال مریم گزینه نهایی شما برای انتخاب خواهد بود. از روز افتتاح این سالن تازه تاسیس کمتر از سه سال گذشته است؛ و هنوز هم بوی نو بودن از در و دیوار و تجهیزات آن احساس می‌شود. این سالن با بهترین سیستم‌های صوتی جهان تجهیز شده است؛ تا بالاترین کیفیت ممکن از صدای خواننده محبوب خود را در یک اجرای زنده بشنوید. همچنین این سالن علاوه بر داشتن سه سیستم صوتی حرفه‌ای، به سیستم تصویری بسیار مدرنی نیز مجهز شده است؛ تا تجربه‌ای متفاوت در سالن برگزاری کنسرت داشته باشید. در نهایت این سالن با 1200 صندلی، در حال حاضر از محبوب‌ترین سالن‌های برگزاری کنسرت های کیش است.

concertkish
concertkish

سالن کنسرت رویال هال در هتل پاناروما

تازه‌ترین سالن کنسرت در جزیره کیش متعلق به هتل پاناروما است. این سالن که رویال هال نام‌گذاری شده در اواخر سال 1400 افتتاح شد؛ و وجود امکانات بسیار مدرن و تجهیزات روز دنیا در آن، آن را به رقیب جدی سالن موجود در مجموعه بولینگ مریم تبدیل کرده است. سیستم‌های صوتی بسیار مجهز این سالن، سیستم تصویری جذاب آن با کیفیت 4K و عرض 37 متر و وجود ده‌ها امکان ریز و درشت دیگر، این سالن را به مکانی محبوب برای برگزاری کنسرت و البته همایش، نمایش، جشنواره و... تبدیل کرده است. همچنین جالب است بدانید که استیج این سالن با 17 متر عرض و 5 متر عمق، فضایی مناسب برای برگزاری کنسرت‌های موسیقی گروهی در کیش است. این سالن دارای ظرفیت 750 نفر است. از این تعداد 160 صندلی در جایگاه میهمانان ویژه و یا همان VIP قرار دارد. این سالن با داشتن فضای استراحت، تشریفات، پذیرایی، گریم، اتاق فرمان و...، مجموعه کاملی را در اختیار خوانندگان گذاشته است. به همین دلیل نیز اغلب گروه‌ها تمایل دارند کنسرت خود را در رویال هال هتل پاناروما برگزار کنند. به یاد داشته باشید که برای رسیدن به این سالن باید به میدان ساحل، ابتدای بلوار رودکی، هتل پاناروما مراجعه کنید.

سالن کنسرت مجموعه تفریحی آوای خلیج فارس

اگرچه دو سالن معرفی شده قبلی از نظر تجهیزات و امکانات تخصصی برای برگزاری کنسرت های کیش بسیار حرفه‌ای عمل کرده‌اند؛ با این وجود ظرفیت صندلی آنها برای خوانندگان و گروه‌های موسیقی بسیار محبوب، گاهی کم به‌نظر می‌رسد. از سویی دو سالن بزرگ کیش یعنی تالار مجلل پرشین و تالار شهر کیش نیز، از نظر امکانات دارای محدودیت‌هایی هستند. همه این موارد باعث شد تا طراحان مجموعه تفریحی خلیج فارس، به تاسیس یک سالن برای کنسرت های کیش فکر کنند. سالنی که علاوه بر مدرن بودن و تجهیزات مناسب، از ظرفیت بالایی برخوردار باشد. مجموعه تفریحی آوای خلیج فارس به عنوان بزرگ‌ترین مجموعه تفریحی خاورمیانه، در سال 1398 به این آرزو جامه عمل پوشاند؛ تاکنسرت های کیش حالا یک فضای مجهز و با ظرفیت بالا برای برگزاری هیجان‌انگیزترین کنسرت‌ها را داشته باشند. این سالن با ظرفیت 3000 صندلی، بالای اسکله تفریحی، انتهای بلوار اندیشه و در دل مجموعه تفریحی آوای خلیج فارس قرار گرفته است. همچنین جالب است بدانید که یک سالن چند منظوره 600 نفره، یک آمفی تئاتر 500 نفره و یک سالن سینمای 200 نفره، از سالن‌های حاشیه‌ای سالن کنسرت این مجموعه هستند.

concertkish

بلیط کنسرت های کیش

همان‌طور که در ابتدا گفته شد؛ شرکت در کنسرت های کیش از تفریحات مقرون‌به‌صرفه و ارزشمند این جزیره است. بنابراین توصیه می‌کنیم پیش از پرواز به کیش، کنسرت‌های در حال برگزاری در جزیره را بررسی کرده و در صورت تمایل بلیط آن را به‌صورت آنلاین رزرو کنید. قیمت بلیط کنسرت کیش به فاکتورهای مختلفی بستگی دارد؛ که در ادامه به‌طور خلاصه آنها را شرح داده‌ایم:

  • سالن محل برگزاری کنسرت.طبیعتا سالن‌های تازه‌ساز‌تر و باکیفیت‌تر بلیط گران‌تری دارند.
  • زمان برگزاری کنسرت.اگر در فصل‌های شلوغ مانند عید نوروز و سایر اعیاد به کیش بروید؛ معمولا با قیمت‌های گران‌تری روبرو می‌شوید. هرچند در این زمان‌ها تنوع کنسرت‌های در حال برگزاری و در نتیجه حق انتخاب شما نیز بیشتر است.
  • صندلی رزرو شده.در همه سالن‌های کنسرت، صندلی‌ها به چند دسته تقسیم می‌شوند؛ و صندلی‌های نزدیک‌تر به سکوی اجرا و VIP، معمولا قیمت بالاتری دارند.
  • شهرت خواننده یا گروه موسیقی.طبیعتا خواننده‌ها و گروه‌های محبوب‌تر، بلیط کنسرت خود را با قیمت بالاتری ارائه کرده و زودتر از سایر کنسرت‌ها نیز سالن آنها پر می‌شود.

چه سبک موسیقی و چه گروه هایی در کیش، کنسرت برگزار می کنند؟

اغلب کنسرت های کیش در تسخیر گروه ها و خوانندگان پاپ ایران است. علاوه بر این جزیره، بارها شاهد برگزاری انواع موسیقی سنتی ایرانی و موسیقی ملل هم بوده است. البته در گذشته و همینطور سال های اخیر به موسیقی کلاسیک اهمیت هم داده شده است. برای مثال راه اندازی هنركده موسيقی سنتی و كلاسيک با همکاری ارکستر سمفونی تهران قبل ترها در دستور کار سازمان منطقه آزاد کیش بوده است. از طرفی اولین جشنواره موسیقی در کیش بر پایه موسیقی کلاسیک ایرانی، برگزار شد. با این وجود باز هم باید تاکید کنیم که بیش از 90 درصد کنسرت ها در کیش در اختیار موسیقی و خوانندگان پاپ است؛ بهنام بانی، ماکان بند، امید حاجیلی، پازل بند، محمد علیزاده، رضا صادقی، شهرام شکوهی، فرزاد فرزین، حمید هیراد، سیروان خسروی، رستاک، احسان خواجه امیری و محسن یگانه فقط چند نام مطرح هستند که در سال های اخیر به اجرای برنامه در نگین خلیج فارس پرداخته اند.

آیا کنسرت های رایگان در کیش برگزار می شود؟

خیلی کم اما بله برگزار شده است. مدیر جشنواره های کیش در اقدامی جالب توجه با دعوت از سالار عقیلی و گروه رستاک اقدام به برگزاری کنسرت های رایگان کرد. امید است که بعد از این هم این کنسرت ها برگزار شوند. نکته دیگر برنامه ریزی برای برگزاری کنسرت های رایگان خیابانی در روز کیش یعنی در بیستم آبان هر سال است. در این روز هم امکان برگزاری کنسرت رایگان بسیار بالاست.

آیا کیش میزبان کنسرت خیابانی هم هست؟

کیش در سال های گذشته چندباری شاهد برگزاری کنسرت های خیابانی بنا به مناسبات گوناگون بوده است. برخی از این کنسرت ها هم مثل کنسرت گروه کیشیزا در مجموعه سافاری با حاشیه هایی رو به رو شده است. در زمان حضور گروه جیپسی کینگ هم قرار بود این گروه یک کنسرت خیابانی برگزار کند.

قیمت کنسرت های کیش چقدر است؟

قیمت کنسرت به عواملی مثل فصل برگزاری، سالن محل برگزاری، گروه و یا خواننده و جایگاه نشستن شما بستگی دارد. بر این اساس قیمت ها کاملا متغیر خواهند بود. اما اگر سوالتان این است که «آیا قیمت بلیط کنسرت در کیش گران است یا نه؟» باید گفت نه، گران نیست. برای مثال حالا که بحران کرونا همه کشور را فراگرفته و جزیره هم خلوت است کنسرت خوانندگانی مثل آرون افشار، محسن ابراهیم زاده، هوروش بند و رضا بهرام بین 100 تا 250 هزار تومان است. در سال گذشته .یعنی سال 98 هم کنسرت بهنام بانی در روزهای شلوغ جزیره بین 150 تا 250 هزار تومان قیمت داشت.