معرفی و رزرو هتل فرشتگان کیش

addressبزرگراه خلیج فارس خیابان سحر
codeکد آگهی : KBH-9
( 0 ) stars

امتیاز های هتل

پاکیزگی هتل و اتاق ها
موقعیت و دسترسی هتل
برخورد و عملکرد کارکنان
کیفیت نسبت به قیمت

مشخصات هتل

  • phone تلفن هماهنگی :07649311477
  • addressموقعیت :بزرگراه خلیج فارس خیابان سحر
  • food صبحانه : ندارد

امکانات هتل

  • facilityیخچال
  • facilityسرویس بهداشتی ایرانی در اتاق

یکی از موضوع های مهم برای داشتن یک سفر بدون نقص، اقامت است. به همین دلیل مسافران و گردشگرانی که تمایل دارند به کیش سفر کنند به محل اقامت در هتل های کیش توجه ویژه ای دارند. جدا از اقامت قیمت، امکانات و محل جغرافیایی هم در تصمیم‌گیری در رابطه با انتخاب محل اقامت در کیش نقش مهمی را ایفا می‌کند تا مسافران با توجه به نیازی که از سفرشان دارند بتوانند بهترین آنها را برای چند روز اقامت انتخاب کنند.
جزیره کیش از مدرن ترین و لوکس ترین جزایر ایران است و این دلیل که سالانه از مسافران زیادی میزبانی می کند هتل ها و هتل آپارتمان هایی برای اقامت آنها در نظر گرفته است تا بتواند مسافران را خوشنود و راضی نگه دارد. از هتل‌های 5 ستاره کیش که نرخ کرایه واحدهای اقامتی‌شان بسیار بالاست بگذریم ؛ به هتل‌های 3 و 4 ستاره کیش می ‌رسیم. این هتل‌ها معمولا محل خوبی برای اقامت چند روزه و حتی یک هفته‌ای مسافران هستند. اما با این حال گردشگرانی هم هستند که تعداد ستاره های 3 و 4 هم برایشان اهمیتی ندارد و تنها به دنبال تفریح و خرید در کیش هستند.
جای هیچ نگرانی نیست! چرا که در کیش برای هر سلیقه و بودجه‌ای امکاناتی برای تفریح وجود دارد و اقامتگاه مناسب برای این دسته از گردشگران هم پیدا می شود. 
اگر به دنبال یک سفر ارزان به کیش هستید و تمایل دارید به جای هزینه بالا برای اقامت بیشتر به تفریح و خرید در کیش بپردازید ، به خواندن مطلب ما ادامه دهید چون تصمیم داریم شما را با یکی از  هتل های 1 ستاره کیش آشنا کنیم. هتل فرشتگان به دلیل خدمات و امکاناتی که دارد از دوست داشتنی ترین هتل های جزیره کیش محسوب می شود و به دلیل فضای آرامی که دارد از خانواده های بسیاری در این شهر میزبانی کرده است . چنانچه مسافر هستید و تمایل دارید چند روزی در این جزیره میهمان باشید و به گردش و تفریح بپردازید؛ این مطلب ما را تا انتها مطالعه کنید تا بتوانید با داشتن اطلاعات کافی مراحل رزرو یکی از اتاق های هتل فرشتگان را انجام دهید. 

معرفی هتل فرشتگان کیش

هتل یک ستاره فرشتگان کیش در یک منطقه نظامی قرار دارد و به همین دلیل از محدوده شهری به دور است. هتل فرشتگان یک هتل ساده در عین حال با امکانات مناسب در قسمت شرقی جزیره مرجانی کیش است و چندان با هیاهوهای این جزیر نسبتی ندارد. هتل‌های کیش بیشتر در قسمت شرقی این جزیره ساخته شده‌اند به همین دلیل مسافران و گردشگران می توانند در این قسمت از جزیره، هتل‌هایی با قیمت‌های مناسبتر را رزرو کنند و البته به تمام اهداف سفر هم برسند.
هتل فرشتگان کیش دقیقا یکی از این هتل‌های زیبا و مقرون به صرفه است. شاید امکانات هتل فرشتگان تا حدی محدود باشد و مانند یک هتل 5 ستاره نتواند خدمات کنحصر به فردی به میهمانانش ارائه کند اما قیمت مناسب آن یک اقامت راحت و دوست داشتنی را برای شما فراهم می‌کند و برای مدت های مدید در ذهنتان به یادگار می گذارد. این هتل ارزان قیمت، انتخاب خوبی برای یک سفر اقتصادی و مقرون به صرفه برای گردشگرانی است که تمایل دارند بیشترین هزینه ها را برای تفریحات کیش و یا خرید از مراکز تجاری جزیره داشته باشند. با اقامت در هتل فرشتگان تا فرودگاه بین‌المللی کیش فقط 5 دقیقه فاصله دارید. این فاصله کوتاه با فرودگاه بین‌ المللی کیش آن را به بهترین اقامتگاه برای کسانی تبدیل می کند که اقامت‌ های کوتاهی در تور کیش دارند و می‌خواهند بیشتر روزشان را در رفت و آمد باشند. 

اتاق های هتل فرشتگان کیش

اقامت در اتاق های هتل فرشتگان به مسافرانی که تمایل دارند هزینه کمی بایت اقامت پرداخت کنند به شدت پیشنهاد می شود. این هتل تک ستاره خارج از محدوده شهری قرار دارد و می تواند استراحت مطلق بدور از هیاهیوی شهری گزینه ایده آلی محسوب شود. اتاق های هتل فرشتگان در انواع اتاق های 2 تخته، اتاق های 3 تخته و اتاق های 4 تخته به میهمانان هتل ارائه می شوند و مسافران می توانند با توجه به تعداد نفرات و سلیقه خود بهترین گزینه را انتخاب کنند.
تمامی اتاق ها تمیز هستند و به امکانات رفاهی استاندارد مجهز شده‌اند. در ضمن نرخ اجاره واحدهای اقامتی هتل فرشتگان بسیار پایین است و به همین جهت برخی از افرادی که زیاد به این شهر سفر می‌کنند از مشتریان ثابت این هتل هستند. 
از امکانات موجود در واحدهای اقامتی هتل فرشتگان می توان به مواردی چون یخچال، تلویزیون معمولی همراه با کانال های ماهواره، اینترنت، سرویس ایرانی و فرنگی، تلفن داخلی،  یخچال، سرویس روزانه اتاق، برخی ظروف مانند کارد و چنگال و لیوان ، شارژ وسایل الکترونیکی، شبکه داخلی پخش فیلم، شبکه خبری، شبکه های دیجیتال (استانی)، کمد لباس، حمام همراه با دوش، دمپایی حمام، میز، مبلمان و قفل درب با کلید اشاره کرد.  لوازم بهداشتی موجود در اتاق ها هم همگی بنا به درخواست میهمانان شارژ می شوند تا مسافر هیچ کم و کاستی در سفر نداشته باشد.
تمامی واحدهای اقامتی این هتل تک ستاره فوق العاده مرتب و تمیز هستند تا بتوانند اقامتی سراسر آرامش را برای مهمانان به ارمغان بیاورند.
همانگونه که عنوان کردیم این مجموعه برای افرادی که در سفرشان بیشتر به فکر  داشتن سفر ارزان هستند؛ بسیار مناسب است و به شدت پیشنهاد می شود. لازم به ذکر است در صورت درخواست اتاق به مدت یک شب، نرخ واحدهای اقامتی این مجموعه افزایش پیدا می‌کند. بنابراین در زمان رزرو این نکته را مد نظر داشته باشید. هیچ کدام از اتاق‌ها قابلیت پذیرش نفر اضافه را نداشته و برای کودکان زیر 4 سال به صورت رایگان محاسبه می شود.

امکانات هتل فرشتگان کیش 

شاید هتل فرشتگان یکی از هتل های یک ستاره کیش باشد اما با توجه به تک ستاره بودن، امکانات و خدمات دلنشین و قابل توجهی به میهمانان هتل ارائه می کند. به همین دلیل است که گردشگران و مسافران بسیاری، با اینکه این هتل از منطقه شهری دور است و دسترسی راحتی ندارد، همچنان برای اقامت به سراغ فرشتگان می روند و چند روزی میهمان جزیره مرجانی ایران می شوند. از خدمات و امکانات موجود در این هتل می توان به مواردی چون لابی، لاندری، نمازخانه، اینترنت رایگان در لابی، ماهواره، مبلمان در لابی، تلفن در لابی، پارکینگ، تاکسی سرویس، تلویزون در لابی، سیستم تهویه کامل مطبوع، صبحانه سلف سرویس، صندوق امانات، سرویس بهداشتی ایرانی در لابی، سرویس بهداشتی فرنگی در لابی، ترانسفر به بار، ترانسفر رایگان فرودگاهی و ترانسفر رفت فرودگاهی با هزینه، پارکینگ، خدمات باربری، خدمات لاندری ترانسفر به پلاژ ساحلی بانوان و اسکله تفریحی کیش و ماهواره از امکانات هتل فرشتگان کیش اشاره کرد. صندوق امانات موجود در اتاق ها هم کار را برای افرادی که در حین سفر اشیاء قیمتی همراه دارند راحت کرده است. مسافران می توانند با خیال راحت لوازم قیمتی‌ شان را در صندوق امانات هتل بگذارند و با خیال راحت به گردش در منطقه مشغول شوند. پارکینگ هتل هم به صورت رایگان در اختیار مهمانانی قرار می گیرد که با خودروی شخصی به این هتل مراجعه کرده اند. به همین دلیل هیچ نگرانی بابت جای پارک نداشته باشید. چه به دنبال اجاره خودرو در کیش باشید و چه خودروی شخصی داشته باشید می توانید با خیال راحت و با امنیت کامل خودرو را در پارکینگ هتل پارک کنید و سپس به استراحت در اتاق خود مشغول شوید. 
هتل تک ستاره فرشتگان برای راحتی مسافران در زمینه وعده های غذایی هم یک رستوران جم و جور و تمیز در نظر گرفته است تا بتواند از آنها به خوبی میزبانی کند. منوی پربار رستوران که تمام غذاهای آن تازه و با کیفیت هستند بسیار مورد رضایت گردشگران تور کیش بوده که اقامت چند روزه در این هتل داشتند. این رستوران محیطی زیبا و ساده دارد و منوی موجود در آن به صورت بوفه آزاد و ویژه است و چندین نوع غذای مختلف به همراه نوشیدنی ها و سالاد های مختلف ارائه می دهد. در این سالن صبحانه، نهار و شام سرو می شود تا بتواند نیاز میهمانان را تامین کند. با اقامت در این هتل دیگر نیازی نیست در رستوران های گران کیش هزینه های اضافی پرداخت کنید؛ شما می توانید با پرداخت هزینه های معقول وعده های خوشمزه ای نوش جان کنید و در کنار همسفران خود از طعم واقعی و تازه غذاها لذت ببرید. 
پرسنل حرفه ای و کار بلد رستوران هتل فرشتگان هم در تلاش هستند تا با ارائه خدمات و پذیرایی مناسب، لحظاتی خاطره انگیز و خوش برای شما رقم بزنند. سرآشپزان خوب رستوران سعی بر این دارند تا با سرو انواع غذاهای ایرانی که همگی از کیفیت بسیار بالایی برخوردار هستند، رضایت و خوشنودی را به شما هدیه کنند. همچنین در رستوران تلویزیون و سیستم تهویه نیز برای میهمانان در نظر گرفته شده است تا بتواند لذت غذا خوردن را در آنها افزایش دهد. وجود کافی شاپ در این هتل، امکان نشستن در فضایی دنج و راحت و رفع خستگی را، به مهمانان هتل می دهد.  با مراجعه به کافی شاپ هتل می توانید لحظاتی شاد و خوش  در کنار دوستان و خانواده تان رقم بزنید؛ ساعت ها بنشینید و از گپ و گفتگو با همراهان خود حسابی لذت ببرید. بدون شک نوشیدن یک قهوه تازه دم همراه با یک کیک تازه در یکی از روزهایی که از خواب آرام بیدار شده اید، می تواند تا کل روز به شما انرژی بدهد و روزتان را هیجان انگیزتر بسازد. در کافی شاپ هتل جدا از انواع قهوه ها که همگی درجه یک هستند، انواع نوشیدنی های سرد، شیک و بستنی، میان وعده های تازه و آبمیوه های طبیعی هم سرو می شود که هر کدام از آنها می تواند ذائقه هر فردی را پوشش دهد.
از دیگر خدمات ویژه ای که در این هتل تک ستاره کیش برای میهمانان در نظر گرفته شده است اتاق بازی رایگان و خدمات نگهداری کودک همراه با تخفیفات بسیار ویژه است. در اتاق بازی کودکان انواع اسباب بازی، توپ، کالسکه و تاب کودکان که همگی استاندارد هستند وجود دارد که شما می توانید با خیال راحت کودکانتان را به این واحد سپرده و با خیالی آسوده به خرید و یا گشت و گذار در جزیره بپردازید. همچنین فرشتگان یک سالن بیلیارد برای علاقه مندان به این تفریح در نظر گرفته است تا بتواند اوقات خوشی را برای میهمانانش رقم بزند. مسافران مقیم هتل می توانند در زمان اوقات فراغت خود از این تفریح بهره مند شوند و در کنار خانواده خاطره سازی کنند. در این سالن که نورپردازی فوق العاده ای نیز دارد، دو میز بیلیارد حرفه ای، یک میز تنیس و یک میز فوتبال دستی در نظر گرفته شده است تا بتواند لحظات شاد و مهیجی را برای مهمانان فراهم سازد. از سایر خدماتی که در این هتل ارائه می شود می توان به تخفیفات ویژه برای مراکز تفریحی کیش تخفیف ویژه برای فروشگاه ها زنجیره اطلس و گشت و گذار درون شهری اشاره کرد .
بدون تجمل و آلایش با رفتار دوست داشتنی و کارکنان آن فقط به کار و هدفی که برای آن به کیش آمده‌اید فکر کنید. تمام ساعت‌های شبانه روز در کیش قابل استفاده نیستند، باید ساعت‌های گرم روز را در هتل بگذرانید و با خنک شدن هوا به سراغ کارها بروید. می توانید ساعت‌های گرم روز را در زیر کولر گازی همراه با صرف یک نوشیدنی خنک به بازی بیلیارد بپردازید و خستگی کار را در کنید. فاصله این هتل تا مراکز تفریحی آن بسیار کم است؛ برای مثال تا پلاژ آقایان و بانوان حدود 10 دقیقه فاصله و با فرودگاه بین‌المللی کیش فقط 5 دقیقه فاصله دارید. این فاصله کوتاه با فرودگاه بین ‌المللی کیش آن را به بهترین اقامتگاه برای کسانی تبدیل می کند که اقامت‌های کوتاهی در تور کیش دارند و می‌خواهند بیشتر روزشان را در رفت و آمد باشند. 
جهت رزرو یکی از اتاق ‌های هتل به یاد داشته باشید که زمان تحویل اتاق ساعت 14 و ساعت تخلیه آن در ساعت 12 صورت می‌گیرد.  همچنین قوانین کنسلی هتل‌ ها هم با توجه به شرایط و زمان لغو رزرو با یکدیگر متفاوت است.
همانگونه که عنوان کردیم  هتل فرشتگان کیش ترانسفر رایگان دارد. دقت داشته باشید برای بهره‌مندی از این خدمات، زمان رزرو و در صورت مشخص بودن مشخصات پرواز خود مانند شماره پرواز، ساعت حرکت، مبدا و شرکت هواپیمایی را در قسمت توضیحات خاص درج کنید تا بتوانید بدون نگرانی از خدمات ترنسفر رایگان هتل بهره ببرید. پذیرفتن بانوان مجرد هم تنها با ارائه مدارک شناسایی معتبر امکان پذیر است. پذیرش صیغه نامه نیز تنها با مهر برجسته صورت می‌پذیرد.
در انتها باید بگوییم که رفتار خوب و مودبانه پرسنل و کارکنان هتل ، از جمله دلایلی هستند که میهمانان باز هم برای اقامت در طی سفر های بعدی که به کیش دارند  فرشتگان  را انتخاب می کنند. 

دسترسی های نزدیک به هتل فرشتگان کیش

شاید این هتل کیش فاصله نسبتا دوری با مرکز جزیره داشته باشد اما مسئولین هتل این مشکل را با ارائه تاکسی سرویس هایی که به بازارها و سواحل به صورت رایگان برای میهمانان هتل فعالیت می کنند را حل کرده است. اسکله تفریحی تنها 14 دقیقه با پای پیاده از هتل فرشتگان فاصله دارد که وجود تاکسی سرویس ها این مسیر را کوتاه و آسان می کند. 
از بازارهای اطراف این هتل تک ستاره می توان به بازارهایی چون بازار پردیس یک و دو ، بازار زیتون، مرکز تجاری کیش و بازار مریم اشاره کرد. مسافران برای خرید می توانند با استفاده از تاکسی سرویس های رایگان هتل به مراکز خرید کیش مراجعه کنند و یک خرید لذت بخش داشته باشند. 

سوالات متداول

از هتل تا فرودگاه بین‌المللی کیش فقط 5 دقیقه فاصله دارید.

شاید این هتل تک ستاره باشد اما قیمت رزرو اتاق های هتل به عوامل گوناگونی مانند اتاق انتخابی، تاریخ رزرو، شرایط آب‌ و ‌هوایی، تعطیلات و ... بستگی دارد و به همین دلیل نمی توان نرخ ثابتی عنوان کرد.

هتل فرشتگان تا اسکله تفریحی کیش تنها 14 دقیقه پیاده روی فاصله دارد.

comment

دیدگاه های کاربران

دیدگاه های کاربران (0 دیدگاه)
امتیاز نهایی 0 stars

ثبت دیدگاه

برای ثبت نظر فرم زیر را کامل کنید و امتیاز خود را ثبت کنید

امتیاز های این هتل

پاکیزگی هتل و اتاق ها
موقعیت و دسترسی هتل
برخورد و عملکرد کارکنان
کیفیت نسبت به قیمت