معرفی و رزرو هتل آریان کیش

addressکیش، میدان امیر کبیر، روبروی پارک شهر
codeکد آگهی : KBH-62
( 0 ) stars

امتیاز های هتل

پاکیزگی هتل و اتاق ها
موقعیت و دسترسی هتل
برخورد و عملکرد کارکنان
کیفیت نسبت به قیمت

مشخصات هتل

  • phone تلفن هماهنگی :07644467350
  • addressموقعیت :کیش، میدان امیر کبیر، روبروی پارک شهر
  • food صبحانه : ندارد

امکانات هتل

  • facilityیخچال
  • facilityمبلمان
  • facilityبالکن
  • facilityتلویزیون
  • facilityسیستم اعلام حریق
  • facilityسیستم تهویه مطبوع دراتاق
  • facilityاینترنت در اتاق
  • facilityسرویس بهداشتی ایرانی در اتاق
  • facilityسرویس بهداشتی فرنگی در اتاق
  • facilityصندوق امانات
  • facilityپارکینگ
  • facilityکافی شاپ

هتل آریان کیش هتلی 4 ستاره در این جزیره است که در سال 78 تاسیس شد. بنابراین یکی از هتل‌های قدیمی جزیره به حساب می‌آید. این هتل در سمت شرقی جزیره کیش قرار دارد و برای رسیدن به آن باید از طریق بلوارهای تهران یا بلوار ساحل به میدان امیرکبیر برسید. این هتل ۴ ستاره کیش روبروی پارک شهر قرار دارد که به همین دلیل می تواند هوای مطبوع و بی نظیری را به مسافران هتل القا کند. اگر مسافر تور کیش هستید و یا برنامه سفر به این جزیره را دارید، با مطالعه این مطلب که کامل به معرفی هتل و امکانات آن پرداخته است ادامه دهید. 

 معرفی هتل آریان کیش

این هتل محبوب از سال 1378 فعالیت خود را در جزیره آب و آفتاب آغاز کرده و از میهمانان کیش به خوبی میزبانی کرده است. هتل 4 ستاره آریان در 3 طبقه و 68 واحد اقامتی ، در سال 1398 برای ارتقا کیفیت بازسازی شده است. به همین دلیل می‌تواند یکی از بهترین تجربه‌های اقامت در کیش را برای مسافران و گردشگران فراهم سازد.
سکوت، تمیزی و زیبایی هتل آریان از مهم ترین مزیت های این هتل به شمار می رود و به همین دلیل سالانه از مسافران و گردشگران بسیاری که به دنبال آرامش هستند میزبانی می کند. صبحانه هتل هم که به صورت رایگان برای مسافرانی که اقامت دارند سرو می شود منوی کاملی داشته و به خوبی از ساعت ۸ صبح تا ۱۰ در فضایی کاملا دلنشین سرو می شود. موقعیت مکانی هتل و دسترسی مناسبی که به مراکز خرید زیتون، مروارید و پانیذ  هم دارد باعث شده است تا مسافرانی که علاقه به خرید و گردش در بهترین مراکز خرید کیش دارند این هتل را برای چند روز اقامت خود انتخاب کنند. 
این هتل دوست داشتنی با 69 باب واحد اقامتی و با بهره گیری از کادری مجرب و تحصیلکرده و امکانات رفاهی مناسب نظیر رستوران هتل با ظرفیت 120 نفر، اجاره اتومبیل، کافی نت، سالن بیلیارد، خشکشویی، سرویس به مراکز خرید، استقبال فرودگاهی رایگان و اینترنت رایگان آماده پذیرایی از میهمانان و مسافران تور کیش است. 
رستوران هتل آریان کیش و کافی شاپ مجموعه هم  با داشتن  محیط خوب و منوی بدون نقص، باعث شده است تا این هتل مکان مناسبی برای گذران اوقات فراغت در هتل به حساب بیاید . 

اتاق های هتل آریان کیش

این هتل در 3 طبقه ساخته شده و دارای یک لابی با ظرفیت 30 نفر است. در لابی تمامی مسافران مقیم هتل به اینترنت دسترسی خواهند داشت. علاوه بر آن در اتاق‌های هتل هم می‌توانید از اینترنت با پرداخت هزینه جداگانه استفاده کنید. هتل چهار ستاره کیش بر خلاف قدیمی بودن امکانات خوبی دارد و اقامت را برای میهمانان هتل جذاب و دلنشین می‌سازد. همچنین اتاق های هتل آریان نسبت به دیگر هتل های کیش بزرگ تر است که می‌تواند برای سفرهای گروهی بسیار مناسب باشد.
آریان از هتل های کیش ، در بین مسافرانی که تجربه اقامت در آن را داشته‌اند بسیار محبوب است. به طوری که خیلی از این افراد بیان کرده‌اند که اگر برای بار بعدی به جزیره کیش سفر کنند هتل آریان را برای اقامت خود انتخاب می‌کنند. بیشترین اتفاق نظر آن‌ها در این هتل 4 ستاره حس راحتی و احترامی بوده که از پرسنل کار بلد و حرفه ای مجموعه دریافت می‌کرده‌اند. درست است که سلایق و انتظارات آدمیان از سفر و اقامتشان متفاوت است. اما زمانی که اکثریت درباره یک هتل رضایت خود را اعلام می‌کنند حتما نکات مثبتی دارد که توجه آنان را جلب کرده است.
همانگونه که پیش تر به آن اشاره کردیم، ساختمان هتل آریان سه طبقه بوده و در مجموع بیش از 60 باب واحد اقامتی را در خود جای داده است. واحدهای اقامتی این هتل که به صورت اتاق و سوئیت ارائه می‌شوند از چیدمان مطلوب و امکانات رفاهی مناسبی برخوردار هستند تا مسافران بتوانند با آرامش خاطر به استراحت بپردازند.
هتل آریان کیش تنها چند اتاق دارد که شامل 2 تخته، 3 تخته معمولی و 3 تخته لوکس می شوند. لازم به ذکر است که قیمت هر یک از این اتاق ها با یکدیگر تفاوت دارد اما گران ترین اتاق و لوکس ترین اتاق این هتل ۴ ستاره کیش، همان 3 تخته لوکس آن است.
تمامی اتاق ها به سیستم تهویه ‌مطبوع مجهز هستند و تختخواب های فوق العاده راحتی دارند. تلویزیون، مبل نشیمن، میز آرایش و یخچال هم از دیگر امکانات ارائه شده در واحدهای اقامتی این هتل ۴ ستاده کیش ‌است. همچنین اگر اشیای قیمتی همراه داشته باشید می‌توانید در کمال آرامش و امنیت آنها را در صندوق ‌امانات اتاق خود نگهداری کنید و به گردش در جزیره مرجانی ایران مشغول شوید. حمام اختصاصی به همراه سرویس‌بهداشتی نیز در تمامی واحدها موجود است و از امکانات اتاق ها محسوب می شود. 

امکانات هتل آریان کیش 

رستوران در قسمت لابی هتل قرار دارد و با منوی متنوع و مهم تر از آن بسیار تازه، شما را برای صرف غذا در آن وسوسه می کند. شما می توانید در وعده های صبحانه، ناهار و شام به رستوران هتل مراجعه نمایید و از صرف غذاهای با کیفیت نهایت لذت را ببرید. در منوی غذایی این رستوران انواع غذاهای ایرانی، فرنگی، دریایی و فست فود سرو می شود که همگی آنها می توانند هر ذائقه ای را راضی نگه دارند.
یادآور می شویم که تمامی این غذاها به سالم ترین حالت ممکن و با مواد اولیه تازه و یا کیفیت توسط سرآشپزان حرفه ای سرو شده اند که بی شک طعمی خوش برای میهمانان هتل آریان به همراه دارند. قطعا چیدمان فضا و غذاهای منو می تواند رضایت شما و همواهانتان را یه سمت جلب کند. 
کافی ‌شاپ هتل هم مکان مناسبی برای استراحت و صرف یک نوشیدنی عصر گاهی و یا میان وعده است. مسافران تور کیش می توانند ساعاتی را در کافه هتل بگذرانند و با نوشیدن یک قهوه تازه دم همراه با برش کیکی تازه ، روزشان را سرشار از انرژی بسازند. 
با اقامت در هتل آریان کیش در فضای لابی به اینترنت وای ‌فای دسترسی خواهید داشت. برای سرگرمی ‌بیشتر می‌توانید سری به سالن بیلیارد هتل بزنید و در کنار عزیزانتان به تفریح و بازی مشغول شوید و حسابی خاطره سازی کنید. سالن ویژه برگزاری همایش و کنفرانس هم بخش دیگری از امکانات هتل هستند که می توانند برای قرارهای کاری مکان مناسبی باشند. همینطور لابی زیبا و آرام، آسانسور و خدمات خشک ‌شویی هتل آریان کیش، از جمله تسهیلاتی هستند که به میهمانان خود ارائه می‌کنند.
لازم به ذکر است که هتل پارکینگ ندارد اما با داشتن یک فضای باز در جلوی هتل، امکان پارک خودروهای اجاره ای و یا شخصی مسافران را فراهم می آورد. به همین دلیل اگر به فکر اجاره خودرو در کیش بودید می توانید خودرو رنت شده را با خیال راحت در فضای باز مقابل هتل پارک کنید و به استراحت بپردازید.

دسترسی های نزدیک هتل آریان

هتل آریان از نظر موقعیت مکانی یکی از نزدیک ترین هتل ها به مراکز خرید کیش و بازار است . پس اگر شما هم علاقه مند به خرید هستید و برای خرید کردن به جزیره کیش سفر می کنید، این هتل چهار ستاره  می‌تواند یکی از بهترین گزینه های اقامتی برای شما و همراهانتان باشد. به این صورت که این هتل 4 ستاره در موقعیت خوبی به نسبت بازارهای پانیذ و مروارید و پردیس قرار گرفته است. طوری که در شمال هتل مرکز تجاری زیتون و در شرق هتل بازار پانیذ و پردیس قرار دارند. در جنوب هتل نیز بازار مروارید قرار گرفته است که می‌تواند لذت خرید را در مسافران هتل افزایش دهد.

با اقامت در هتل آریان شانس خوبی برای رفتن به بازارهای پر طرفدار تور کیش را دارید. بازار پردیس 1 و 2، پانیذ و مروارید در نزدیکی این هتل قرار دارند. در بازار پردیس 1 و 2 می‌توانید اکثر خرید خود را انجام دهید و دست خالی از سفر بازنگردید.
 فاصله‌ی هتل آریان تا نقاط گردشگری مثل گذر هنرمندان، شهر باستانی حریره و پارک ساحلی میرمهنا کمتر از 10 دقیقه، شهر زیرزمینی کاریز و پارک آبی اوشن حدود 13 دقیقه، روستای باغو 17 دقیقه و کشتی یونانی حدود 20 دقیقه است. با رزرو هتل آریان کیش می‌توانید از کافی‌شاپ و رستوران ایرانی داخل هتل استفاده کنید و چند ساعتی در کنار همراهانتان به استراحت مشغول شوید. هتل آریان کیش امکاناتی همچون کافی شاپ و مجموعه تفریحی مثل پینگ پنگ و فوتبال دستی و بازی های کامپیوتری و بیلیارد هم دارد که قطعا میهمانان هتل را می تواند ساعت ها سرگرم نگه دارد. 
دسترسی اسان و راحت به  اسکله تفریحی و ساحل، هتل آریان را به گزینه مناسبی برای دوستداران خرید و علاقمندان به تفریحات در کیش تبدیل کرده است.

سوالات متداول

فاصله بین هتل آریان تا فرودگاه بین‌المللی کیش چیزی حدود 6 کیلومتر فاصله است.

هزینه رزرو اتاق های هتل آریان کیش بسته به زمان سفر و تعداد شب های اقامت در آن دارد.

در این هتل ساعت 14 برای تحویل اتاق‌ها و 12 برای خروج از آن‌ها تعیین شده است.

comment

دیدگاه های کاربران

دیدگاه های کاربران (0 دیدگاه)
امتیاز نهایی 0 stars

ثبت دیدگاه

برای ثبت نظر فرم زیر را کامل کنید و امتیاز خود را ثبت کنید

امتیاز های این هتل

پاکیزگی هتل و اتاق ها
موقعیت و دسترسی هتل
برخورد و عملکرد کارکنان
کیفیت نسبت به قیمت