رستوران کوه سنگی کیش
کیش، میدان پردیس، جنب بازار پردیس 2
امتیاز :
(1)

امتیاز های رستوران

کیفیت
قیمت
پاکیزگی
برخورد کارکنان

مشخصات رستوران

  • تلفن هماهنگی :07644456764
  • موقعیت :کیش، میدان پردیس، جنب بازار پردیس 2
  • صبحانه : ندارد

امکانات رستوران

  • پارکینگ
  • رزرو تلفنی
  • تحویل رایگان در محل

معرفی رستوران کوه سنگی کیش

رستوران های سنتی کیش همواره انتخاب خوبی برای سرو نهار یا شام ما ایرانی‌هاست. چنانچه بخواهید از صرف غذاهای سنتی در جزیره کیش لذت ببرید به شما رستوران کوه سنگی را معرفی می‌کنیم.

در این رستوران می‌توانید انواع مختلفی از غذاهای سنتی ایرانی را سفارش دهید. علاوه بر این غذاهایی مانند میگو و ماهی نیز در منوی این رستوران وجود دارد. در کنار غذای خود ترشی، سالاد، ماست و نوشیدنی‌های خنک سفارش دهید تا طعم آن را برایتان دلپذیرتر کند. ما غذاهای نام برده در منوی این رستوران را برای شما در همین صفحه ذکر کرده‌ایم تا بر اساس ذائقه خود تصمیم‌گیری کنید.

رستوران کوه سنگی کیش کجاست؟

رستوران کوه سنگی کیش در میدان پردیس و در کنار مرکز خرید پردیس 2 واقع شده است. این یک حسن بزرگ است که در کنار مرکز خرید یک رستوران سنتی وجود داشته باشد.

خرید و گشت و گذار در مراکز تجاری جزیره کیش جزو برنامه‌ریزی همه ماست. به خصوص که اگر برای بار اول به این جزیره سفر می‌کنیم می‌خواهیم خرید خوبی برای خودمان و به عنوان سوغاتی داشته باشیم. بنابراین بعد از خرید احساس گرسنگی به سراغمان می‌آید. اگر بدانید این رستوران در همین نزدیکی شما یعنی کنار مرکز تجاری پردیس 2 قرار دارد با خیال راحت تری خرید خود را انجام می‌دهید.

این رستوران دارای دو فضای متفاوت است. بخشی از آن به صورت فضای باز است که میز و صندلی‌های سنتی را در حیاط رستوران و لابه‌لای گل و صخره قرار دادند. در وسط این فضا یک حوض باصفا هم وجود دارد که حس آرامش بیشتری برای شما ایجاد کند. اگر این فضا باب میلتان نبود می‌توانید در فضای داخلی بنشینید و غذای خود را میل کنید. فضای داخلی این رستوران به شکل غار ساخته شده که نمای آن را برای شما جالب می‌کند.

دیدگاه های کاربران

دیدگاه های کاربران (1 دیدگاه)
امتیاز نهایی 1
avatar
خانم حجت
چهار شنبه 29 تیر 1401 ساعت 22:35:53
(0.875)

بسیار قیمت‌ها نامعقول بود ما در یک کار انجام شده قرار گرفتیم. پدر یک خانواده را دیدم وقتی فاکتور را دید قلبش را گرفت روی زمین نشست. از همراهش پرسیدم چقدر بود گفت ۳.۵ میلیون تومان! فاکتورها همه بالای چند میلیون بود ابدا توصیه نمیکنم یک رستوران اینقدر بشود واقعا این سفر هیچ تفریحی نمی‌شود رفت !

avatar
فاطمه عابد
شنبه 6 فروردیناردیبهشت 1401 ساعت 13:15:01

سپاس از شما دوست عزیز که تجربه خودتونو در این صفحه ثبت کردید.

ثبت دیدگاه

برای ثبت نظر فرم زیر را کامل کنید و امتیاز خود را ثبت کنید

امتیاز های این رستوران

ارزش قیمت نسبت به کیفیت کالا
تنوع محصولات و فروشگاه ها
کیفیت خدمات
کیفیت کافه و رستوران