مرکز خرید هایپرمارکت کیش
addressکیش، خیابان فردوسی، روبروی مرکز تجاری کیش
scoreامتیاز :
(0) stars

امتیاز های مرکزخرید

ارزش قیمت نسبت به کیفیت کالا
تنوع محصولات و فروشگاه ها
کیفیت خدمات
کیفیت کافه و رستوران

مشخصات مرکز خرید

  • phone تلفن هماهنگی :07644459776
  • locationموقعیت :کیش، خیابان فردوسی، روبروی مرکز تجاری کیش

امکانات مرکز خرید

  • facilityپارکینگ
  • facilityکافی شاپ
  • facilityرستوران

معرفی مرکز خرید هایپرمارکت کیش

جزیره کیش از گذشته‌های دور مکان مناسبی برای تجارت بوده است. بنابراین از وجود پاساژهای زیاد در این جزیره متعجب نشوید. مرکز خرید هایپرمارکت کیش یکی از مراکز خرید در این جزیره است که می‌توانید تمامی مایحتاج خود را خریداری کنید. علاوه بر آن در این مکان می‌توانید مشغول خرید سوغاتی‌های زیبایی هم برای عزیزان خود شوید.

برای راهنمای خرید در کیش می‌توانید مطالب ما را بخوانید تا قبل از سفر یک برنامه‌ریزی مطمئن داشته باشید. انتخاب از  بین این همه مرکز خرید در جزیره کیش حتما کار سختی است. برای این منظور ما مراکز خرید کیش را در سایت کیش بوک معرفی می‌کنیم تا بتوانید نزدیکترین آن را به محل اقامت خود بیابید تا زمان کمتری از دست بدهید.

احتمالا برای چند روزی در این جزیره اقامت خواهید داشت و می‌خواهید در این سفر از تمامی اماکن دیدنی جزیره کیش دیدن کنید. بهتر است قبل از سفر اطلاعات مناسبی به دست آورید تا دچار سردرگمی نشوید.

مرکز خرید هایپرمارکت کیش واقع در خیابان فردوسی کیش از ساعت 9 صبح الی 1 بامداد فعال است. هتل‌های شایگان، سارا و پارمیدا نزدیک‌ترین هتل‌ها به این مرکز تجاری است. البته در کنار این مکان مرکز خرید پانیذ هم قرار دارد که اگر بخواهید با کمترین زمان به آن می‌رسید.

   در مرکز خرید پانیذ انواع پوشاک زنانه و مردانه و بچه‌گانه، لوازم خانگی، لوازم آرایشی و بهداشتی، مواد غذایی، کیف و کفش، لوازم الکترونیک مانند تلفن همراه و … را می‌توانید خریداری کنید. یکی از سوغاتی‌های مناسب این جزیره خرید شکلات و قهوه است.

انواع شکلات و قهوه و دیگر خوراکی‌ها را در این مرکز خرید می‌توانید خریداری کنید و عزیزانتان را خوشحال کنید. همچنین لوازم دکوری هم برای خرید به عنوان سوغات کیش و کادو هم پیشنهادخوبی است که در این بازار به آن دسترسی دارید.

مرکز خرید پانیذ دارای کافی شاپ است و در صورتی که در هنگام خرید احساس خستگی کنید می‌توانید با صرف یک نوشیدنی گرم یا سرد، انرژی دوباره‌ای به خود بازگردانید.

        

comments

دیدگاه های کاربران

دیدگاه های کاربران (0 دیدگاه)
امتیاز نهایی 0 stars

ثبت دیدگاه

برای ثبت نظر فرم زیر را کامل کنید و امتیاز خود را ثبت کنید

امتیاز های این مرکزخرید

ارزش قیمت نسبت به کیفیت کالا
تنوع محصولات و فروشگاه ها
کیفیت خدمات
کیفیت کافه و رستوران