راهنمای سفر به کیش از شیراز

راهنمای سفر به کیش از شیراز

3.7/5 - (60 امتیاز)

آنچه در این مقاله می خوانید

شیراز به عنوان یکی از زیباترین و توریستی‌ترین شهرهای ایران هر ساله گردشگران زیادی را به خودش جذب می‌کند. از طرفی این شهرِ دوستی و شعر و عشق، مردمانی دارد که وسعت دل‌های‌شان همیشه آنها را دعوت به سفر می‌کند. یکی از مقصدهای اصلی این مردم همیشه کیش بوده است. البته که موقعیت جغرافیایی شیراز و نزدیکی تقریبی آن به بندرعباس، کیش و جنوب کشور، مزید بر علت شده است؛ که هم شیرازی‌ها و هم مسافران به شیراز، مقصد خود را کیش قرار دهند. بر همین اساس در این مقاله درباره صفر تا صد سفر به کیش از شیراز و تور کیش از شیراز و هزینه‌های آن حرف خواهیم زد؛ تا شما را به یک راهنمای کاربردی در مسیر این سفر هیجان‌انگیز مجهز کنیم.

پرسش و پاسخ:
۱بهترین روش سفر به کیش از شیراز کدام است؟
به ۲ طور کلی سفر با هواپیما و از طریق رزرو تور کیش از شیراز، علاوه بر راحتی و آسودگی فراوان، از نظر قیمتی نیز به‌صرفه‌تر از سفر با خودروی شخصی و حمل آن به کیش به‌نظر می‌رسد. بنابراین اگر می‌خواهید سفری بی‌دغدغه داشته باشید؛ روزر تور کیش بهترین انتخاب است.
۲مدت زمان سفر زمینی از شیراز به کیش چقدر است؟
بنابر مسیر انتخابی، ترافیک جاده و سرعت شما، از شیراز تا کیش زمانی حدود ۶ تا ۸ ساعت مسیر رانندگی وجود دارد. پس از این نیز، حدود ۳ الی ۵ ساعت زمان، برای سوار کردن ماشین به کشتی و رسیدن به کیش نیاز است.
۳ارزان‌ترین روش سفر به کیش از شیراز کدام است؟
سفر با اتوبوس، ارزان‌ترین روش برای انجام این سفر است. با توجه به کیفیت اتوبوس‌های VIP و همچنین نزدیکی نسبی کیش با بندر، می‌توان گفت این سفر، آنچنان سخت و خسته‌کننده نیست؛ و انتخاب خوبی برای کاهش هزینه‌ها سفر به کیش است. در این مسیر نیز شما ابتدا باید خود را به بندر عباس و سپس به یکی از بنادر دارای کشتی مسافربری با مقصد کیش برسانید.

سفر هوایی به کیش از شیراز

با توجه به موقعیت شهر شیراز و نزدیکی آن به کیش، البته نسبت به شهرهایی مثل مشهد، تبریز، تهران و حتی اصفهان، سفر هوایی به کیش از شیراز بسیار محبوب است.
این ویژگی باعث شده است هم تقاضا برای سفر زیاد باشد؛ و هم قیمت بلیط‌ها تا حدود زیادی متعادل باشد. از طرفی کوتاهی مسیر، کم شدن زمان را هم در پی دارد؛ و این هم یکی دیگر از ویژگی‌های سفر هوایی شیراز به کیش است.

فاصله هوایی شیراز تا کیش چقدر است؟ زمان سفر هوایی به کیش از شیراز چقدر است؟

هرچند فاصله زمینی شیراز تا بندرلنگه حدودا ۶۲۴ کیلومتر و فاصله آن تا بندر چارک ۵۵۲ کیلومتر است؛ اما فاصله هوایی شیراز تا کیش ۳۶۹ کیلومتر است. سفر هوایی شیراز به کیش کوتاه است؛ و شما در کمتر از یک ساعت از شهر شعر و تاریخ به جزیره رویاها فرود می‌آیید.

پرواز از شیراز به کیش در کدام روزهای هفته وجود دارد؟

در تمام طول هفته می‌توانید به خرید بلیط هواپیمای شیراز به کیش اقدام کنید. در طول روز، هم سفرهای شبانه از شیراز به کیش انجام می‌شود؛ و هم پروازهایی که ظهر، عصر یا صبح از مبدا شیراز پرواز می‌کنند. این یعنی شما قدرت انتخاب بالایی برای انتخاب بلیط و زمان پرواز دارید.

نوع بلیط، نوع هواپیما و کلاس پروازی پرواز شیراز به کیش چگونه است؟

بلیط‌های کیش به شیراز هم به صورت اکونومی و هم سیستمی در دسترس هستند. اغلب پروازها، کلاس پروازی اکونومی دارند؛ و کمتر به صورت بیزینس ارائه می‌شوند. هواپیماها هم مواردی از قبیل ATR72، MD، Airbus 320 هستند. در نهایت این که شرکت‌های هواپیمایی مختلفی مانند معراج، ایران ایر، کیش ایر، فلای پرشیا و آتا خدمات پرواز را ارائه می‌دهند.

راهنمای سفر به کیش از شیراز

قیمت بلیط هواپیما شیراز به کیش چقدر است؟

قیمت بلیط‌ها از حدود هفتصد هزار تومان تا یک میلیون و دویست هزار تومان متغیر است. البته این قیمت حدودی است؛ و در فصل‌های مختلف و با تخفیف‌های مختلف می‌تواند بالا و پایین شود.

تهیه بلیط برای سفر هوایی از شیراز به کیش چگونه است؟

برای تهیه بلیط هواپیمای شیراز به کیش می‌توانید هم از طریق آژانس‌های معتبر سطح شهر اقدام کنید؛ و هم با چند کلیک ساده به صورت آنلاین بلیط بگیرید. اگر هم از گردشگران تور کیش هستید؛ با مراجعه به کیش بوک همه چیز برای تور از شیراز به کیش فراهم است؛ و فقط کافیست کار را به ما بسپارید.

سفر با قطار از شیراز به کیش

مقصد مسافرانی که از سراسر ایران قصد سفر با قطار به کیش دارند، بندرعباس است. با این وجود تاکنون امکان سفر با قطار از شیراز به بندرعباس هم به عنوان یکی از شهرهایی که مسیرهای ریلی زیادی به خود دیده است فراهم نشده است. البته که از سال‌ها قبل تلاش‌هایی برای راه‌اندازی خط راه‌آهن بین این دو شهر صورت گرفته اما همچنان این پروژه معلق مانده است. بنابراین در حال حاضر سفر با قطار از شیراز به کیش امکان‌پذیر نیست.

سفر به کیش با قطار

سفر زمینی از شیراز به کیش

سفر زمینی از شیراز به کیش به دلیل مسیر نه‌چندان طولانی شیراز تا بنادر جنوبی ایران بسیار پرطرفدار است. وقتی به کیش سفر کنید؛ پلاک‌های زیادی از شیراز و به‌طوری کلی استان فارس را می‌بینید. اگر شما هم قصد انجام چنین سفری را دارید؛ در ادامه جزئیات این سفر جذاب را با هم بررسی می‌کنیم.

مسیر سفر زمینی از شیراز به کیش با ماشین شخصی چیست؟ و چقدر طول می کشد؟

از شیراز به سمت کیش با ماشین شخصی چند مسیر وجود دارد. شما یا باید به سمت بندر چارک بروید؛ یا باید بندر آفتاب را به عنوان مقصدتان انتخاب کنید. البته که بندر چارک مقصد بهتری برای شما خواهد بود؛ چراکه تعداد شناورهای حمل خودرو در آنجا بیشتر است. از شیراز تا بندر چارک حدودا ۶ ساعت طول می‌کشد. اگر از مسیر جاده بندر لنگه به سمت بندر چارک بروید باید ۵۴۹ کیلومتر را طی کنید؛ و اگر از جاده ۶۵ به سمت بندر چارک بروید؛ مسیر ۵۱۷ کیلومتری منتظر شماست. البته باید بدانید که اگر مسیر کمی ترافیک داشته باشد؛ حدودا ۷ ساعت در راه خواهید بود. از چارک تا کیش هم حداقل دو ساعت زمان لازم دارید؛ تا ماشین خود را به کیش برسانید. پس تقریبا باید ۹ الی ۱۰ ساعت را برای رسیدن از شیراز به کیش کنار بگذارید.
برای سفر از شیراز به کیش سه مسیر پیش روی شماست. مسیر اول از فسا می‌گذرد و با رسیدن به تفیهان و حرکت به سمت جنوب ادامه پیدا می‌کند. بعد از آن شهرهایی مثل کوار و فیروزآباد را باید بگذرانید تا در نهایت با گذر از دو راهی گمبیدو به سمت چارک حرکت کنید. این مسیر با این که ۵۲۰ کیلومتر است؛ اما چون بیشتر تریلی‌های با مقصد و مبدا جنوب ایران در آن تردد می‌کنند؛ جاده خطرناکی محسوب می‌شود.
مسیر دوم که مسیری طولانی و هشت ساعته است؛ از شهرهای جهرم، لار و بندر لنگه می‌گذرد. در این مسیر امکان دیدن مناظر فوق‌العاده زیبا مثل دشت‌های لارستان را دارید. در نهایت باید یادآوری کرد که جاده لار به بندرعباس را باید تا دو راهی و پلیس راه کهورسان ادامه دهید؛ و بعد به سمت جاده بندر لنگه و قشم بروید. این تغییر مسیر مهمی در رسیدن به بندر لنگه است.
مسیر سوم هم تا لار شبیه به مسیر قبلی است؛ اما به جای آن که وارد جاده لار بندرعباس شوید؛ باید به سمت بستک برانید. اغلب افراد این مسیر را انتخاب می‌کنند؛ چون نسبت به جاده فیروزآباد جاده ساده‌تری است.

سفر زمینی از شیراز به کیش با اتوبوس چقدر طول می کشد؟

یکی دیگر از راه‌های زمینی سفر از شیراز به کیش، سفر با اتوبوس است. البته که سفر با اتوبوس از شیراز به مقصد بندرعباس خواهد بود. این مسیر ۵۸۴ کیلومتری حدود ۸.۵ ساعت طول می‌کشد؛ و بعد از آن باید با ماشین‌هایی که در مسیر بندرعباس به چارک تردد می‌کنند؛ خودتان را به بندر چارک برسانید. در اینجا هم، شناورها منتظر شما خواهند بود. این قسمت سفر هم ۴ الی ۶ ساعت طول می‌کشد. پس حدودا و در مجموع ۱۲ الی ۱۶ ساعت در مسیر خواهید بود.

هزینه سفر زمینی از شیراز به کیش با اتوبوس چقدر می شود؟

اگر با اتوبوس VIP از شیراز به بندر حرکت کنید؛ باید حدود ۱۷۰ هزار تومان بپردازید؛ که معمولا با تخفیف به ۱۵۰ هزار تومان می‌رسد. اغلب اتوبوس‌های مسیر شیراز به بندر، از نوع VIP هستند؛ و اگر اتوبوس ۴۰ نفره و معمولی در این مسیر تردد کند فقط کافیست ۱۰۰ الی ۱۲۰ هزار تومان پرداخت کنید؛ که البته با تخفیف به کمتر از این مقدار هم می‌رسد. این مبلغ چیزی در حدود یک سفر شهری اسنپی در تهران است؛ و می‌بینید که چقدر هزینه سفر را کم می‌کند.

هزینه سفر زمینی از شیراز به کیش با ماشین شخصی چقدر می شود؟

اگر بخواهید با ماشین شخصی هم سفر کنید، مهم‌ترین هزینه شما پول بنزین است. اگر مسیر شیراز تا چارک را به‌طور میانگین ۵۳۰ کیلومتر در نظر بگیریم؛ و فرض کنیم که ماشین شما در هر ۱۰۰ کیلومتر ۱۰ لیتر بنزین می‌سوزاند؛ شما باید برای مسیر رفت و برگشت ۳۰۰ هزار تومان کنار بگذارید که مبلغ زیادی نیست.
همچنین هزینه حمل خودرو با کشتی‌های ماشین‌بر را نیز باید در نظر بگیرید. در این زمینه هزینه حمل دو طرفه خودرو و هزینه‌ای که برای تردد خودرو در کیش گرفته می‌شود؛ مجموعا عددی حدود ۱.۵ میلیون تومان می‌شود. در ضمن ورودی خودروها ۵ روزه است؛ و به ازای هر روز اضافه ماندن در جزیره باید ۷۰ هزار تومان اضافه بپردازید. در نظر گرفتن این هزینه‌ها نشان می‌دهد که شاید رفتن بدون خودرو به کیش، از نظر اقتصادی به‌صرفه‌تر باشد.

مهم‌ترین نکات برای سفر با خودروی شخصی

با خواندن همه توضیحات و شرایط سفر با خودروی شخصی از شیراز به کیش، در نهایت اگر تصمیم گرفته‌اید این مسیر را به شکل زمینی و با خودروی شخصی طی کنید؛ بد نیست که پیش از آغاز سفر نکات زیر را بخوانید. این نکات کمک می‌کند تا تجربه‌ای بهتر از سفر خود داشته باشید.
۱. برای این سفر باید زمان‌بندی دقیقی داشته باشید. از آنجا که زمان مورد نیاز برای رسیدن به کیش از شیراز، بین ۶ تا ۸ ساعت متغیر است؛ نمی‌توان این مسیر را کوتاه یا طولانی در نظر گرفت. در نتیجه اگر بتوانید در ساعات آغازین صبح سفر خود را شروع کنید؛ در ساعات میانی روز به بندر رسیده و شانس این را دارید که در همان روز و به کمک کشتی‌های ماشین‌بر به سمت کیش بروید. در غیر این صورت ممکن است مجبور شوید یک شب را در بندر بمانید. بنابراین پرسیدن ساعات حرکت کشتی ماشین‌بر، رزرو بلیط آن و آماده کردن مدارک مورد نیاز، مهم‌ترین کاری است که برای زمان‌بندی این سفر باید انجام دهید. در غیر این صورت، می‌توانید با خیالی آسوده و در هر ساعتی سفر خود را آغاز کرده و از ابتدا برای یک شب اقامت در بندر آماده باشید.
۲. پارکینگ مناسبی را پیدا کنید. اگر قصد دارید خودروی خود را در بندر گذاشته و بدون خودرو به جزیره کیش بروید؛ بهتر است درباره پارکینگ مناسب و هزینه‌های آن نیز پیش از حرکت پرس‌وجو کنید.
۳. بردن ماشین به کیش برای سفرهای کمتر از ۵ روز منطقی نیست. اگر قصد شما اقامتی کوتاه‌مدت در جزیره کیش است؛ با توجه به هزینه‌های تشریح شده برای بردن ماشین شخصی به کیش، انجام این کار از نظر صرفه اقتصادی منطقی به‌نظر نمی‌رسد. اما اگر تمایل دارید روزهای بیشتری را در جزیره کیش بمانید؛ وجود ماشین شخصی، شما را از اجاره ماشین یا تاکسی و یا استفاده از سایر وسایل حمل‌ونقل عمومی بی‌نیاز می‌کند.
۴. جاده طولانی‌تر اما امن‌تر را انتخاب کنید. فراموش نکنید که شما برای گردش و تفریح به کیش سفر می‌کنید؛ بنابراین دو ساعت بیشتر در جاده ماندن را به رانندگی در یک جاده خطرناک ترجیح دهید. این موضوع به‌خصوص برای رانندگان کم‌تجربه، با سابقه کمتر از ۱۰ سال رانندگی، نکته مهم‌تری است. فراموش نکنید که یکی از سخت‌ترین رانندگی‌ها با خودروهای سبک، رانندگی در جاده‌هایی مملو از خودروهای سنگین است.
۵. از سلامت خودروی خود مطمئن شوید. هیچ چیز کسل‌کننده‌تر از خرابی ماشین در جاده نیست. این موضوع به‌جز ایجاد هزینه‌های پیشبینی نشده، احتمالا برنامه‌ریزی و زمان‌بندی سفر شما را نیز به‌هم می‌ریزد. بنابراین مهم‌ترین کار شما در روز قبل از آغاز سفر، بردن خودروی شخصی به تعمیرگاه برای بررسی بیشتر و انجام سرویس‌های دوره‌ای در صورت نیاز است. همچنین در همه سفرهای زمینی، به همراه داشتن قطعات تعویضی اصلی خودرو مثل تسمه‌ها و لنت‌ها و از طرفی یک جعبه آچار مناسب و همه‌کاره، خیال شما را تا حدود زیادی راحت می‌کند.

سفر زمینی به کیش

معایب و مزایای سفر زمینی با خودروی شخصی به کیش از شیراز چیست؟

از مزایای سفر از شیراز به کیش با خودروی شخصی، قدرت مانور و انتخاب‌های گسترده‌ای است که پیش روی شما قرار می‌گیرد. برای مثال شما می‌توانید در بندرعباس توقف کنید؛ و حتی دو سه روز از سفر زمینی خود را در این شهر بندری زیبا بگذرانید. با توجه به نزدیکی مسیر شیراز به بندر و کاهش هزینه سوخت، انتقال ماشین به کیش باز هم به صرفه خواهد شد؛ مخصوصا اگر قصد دارید طولانی مدت در کیش بمانید.
البته هستند کسانی که ماشین‌شان را در پارکینگ‌های بندرعباس می‌گذارند و خودشان به کیش می‌روند؛ تا در مسیر بازگشت یک سفر جذاب هم در بندرعباس و هم در مسیر برگشت از بندر به شیراز داشته باشند.
از معایب این سفر هم می‌توان به خطرات احتمالی جاده، معطلی‌های حمل خودرو، هزینه‌های تقریبا سنگین سوخت و حمل‌ونقل خودرو اشاره کرد. همین دلایل باعث می‌شود که حتی شیرازی‌ها هم سفر با تور از شیراز را ترجیح دهند؛ و برای ماشین هم روی اجاره خودرو کیش حساب باز کنند.
در نهایت یادآوری کنیم که مدارک لازم برای حمل خودروی شخصی به کیش عبارتند از: اصل و کپی کارت ماشین، برگه معاینه فنی، گواهی‌نامه راننده و در نهایت برگه کاپوتاژ یا همان برگه مجوز گمرکی خروج خودرو از سرزمین اصلی.

آماده کردن وسایل برای سفر زمینی از شیراز به کیش

در صورتی که برای سفر به کیش از شیراز با خودروی شخصی برنامه‌ریزی کرده‌اید؛ می‌توانید با دستی بازتر وسایل و کوله‌بار سفر خود را ببندید. در واقع یکی از مهم‌ترین مزایای سفر با خودروی شخصی، داشتن فضای بیشتر برای بردن همه وسایل ضروری و نیمه‌ضروری است. با این وجود توجه به نکات زیر می‌تواند در این زمینه نیز راهنمای خوبی برای شما باشد.
۱. محل اقامت شما در کیش کجاست. اگر قصد دارید در یک هتل اقامت داشته باشید؛ که طبیعتا باید به فکر تهیه غذا از بیرون باشید. اما اگر به دنبال اجاره سوئیت و آپارتمان هستید؛ یک راه خوب برای کاهش هزینه‌های سفر، به همراه بردن وسایل ضروری برای پخت و پز است. در عمل وقتی با خودروی شخصی به چنین سفری می‌روید؛ فضای کافی برای حمل مواد غذایی خام مورد نیاز برای چندین وعده را خواهید داشت. البته در مورد میوه و سبزیجات و ماهی، بهتر است این کار را انجام ندهید؛ و از مقصد این موارد را خریداری کنید.
۲. لباس مناسب را فراموش نکنید. در جزیره کیش هیچ وقت به لباس‌های خیلی گرم مهتاج نمی‌شوید؛ با این وجود به همراه داشتن یک پلیور در فصل سرما کار خوبی است. همچنین بنابر برنامه‌ریزی خود، به همراه داشتن لباس شنا، چند دست لباس زیر، چند تیشرت راحت، مانتوهای نخی سبک و خنک و… را فراموش نکنید. همچنین بهترین رنگ لباس برای جزیره‌ای گرم و آفتابی مانند کیش، لباس‌هایی با رنگ روشن بوده که کم‌ترین میزان گرما را جذب می‌کنند.
۳. داروهای ضروری و بدون نسخه را بردارید. بسیاری از افراد به‌صورت روزانه یک چند قرص یا سایر اشکال داروها را به دلایل مختلف مصرف می‌کنند. طبیعتا رفتن به سفر نباید موجب به‌هم ریختن برنامه دارویی این افراد شود. بنابراین بردن داروهای ضروری همراهان به سفر، از جمله کارهایی است که باید در نظر بگیرید. همچنین داشتن برخی داروهای بدون نسخه، مانند انواع مسکن‌ها و قرص‌های ضد درد، داروهای ضد تهوع، پمادهای سوختگی سطحی و وسایل کمک‌های اولیه نیز از جمله موارد ضروری برای چنین سفری است.
۴. مدارک هویتی و شخصی را با خود به کیش ببرید. کارت ملی، شناسنامه یا عقدنامه زوج‌ها (برای رزرو اتاق یا هتل و برخی تفریحات آبی دو نفره)، گواهینامه، کارت ماشین، بیمه‌نامه ماشین، کارت سوخت و دفترچه‌های بیمه درمانی، از جمله مدارکی است که در این سفر باید همراه خود داشته باشید.
۵. وسایل سرگرمی و بازی آخرین قسمت بار شماست. اگر به‌صورت گروهی و خانوادگی سفر به کیش را تجربه می‌کنید؛ به همراه داشتن چند وسیله بازی و سرگرمی، به‌خصوص بازی‌های توپی و راکتی که در ساحل قابل انجام است؛ می‌تواند اوقات خوبی را، بدون هزینه اضافه برای شما فراهم کند. البته فراموش نکنید که این وسایل آخرین مواردی است؛ که بعد از قرار دادن وسایل ضروری، باید در صندوق ماشین جای دهید.
۶. بارهای جدید هنگام برگشت از سفر را در نظر داشته باشید. اگر قصد خرید سوغات و… را در کیش دارید؛ بهتر است به حجم آن و فضای لازم برای حمل آن در مسیر برگشت نیز فکر کرده و بخشی از صندوق را به آنها اختصاص دهید. البته اگر در راه رفت با خود مواد غذایی خام برده باشید؛ احتمالا در مسیر برگشت، فضای خالی کافی برای این موضوع را در اختیار خواهید داشت.

سفر به کیش از شیراز

به دلیل فاصله نه چندان طولانی شیراز از سواحل جنوبی، تور از شیراز از جمله پرطرفدارترین‌ها در نوع خود است. از طرفی این فاصله کوتاه و در نتیجه تقاضای زیاد، در قیمت‌ها هم تاثیر می‌گذارد. افراد زیادی هم هستند که به شیراز آماده و پس از چند روز لذت بردن از زیبایی‌ها و دیدنی‌های شیراز، تصمیم می‌گیرند با تور شیراز به کیش به سمت جزیره جنوبی ایران حرکت کرده، تا با یک تیر دو نشان زده باشند.
کیش بوک هم با ارائه پکیج‌های مختلف تور از شیراز، به شما امکان یک سفر به‌صرفه و مطمئن را می‌دهد. از طرفی اصولا سفر با تور به کیش، در مجموع هزینه‌های شما را کاهش خواهد داد. بالاخص که هزینه‌های سفر با ماشین شخصی هم به‌تازگی بالا رفته است.

قیمت تورهای مسافرتی از شیراز چقدر است؟

قیمت‌ها بر اساس مدت اقامت، نوع هتل و در نهایت شکل خدمات و همین‌طور فصل سفر متفاوت است. در این بین در فصل‌های خلوت‌تر، با کاهش قیمت و افزایش تخفیف‌ها مواجه هستیم. البته بهتر است برای اطلاع از تخفیف ویژه تور شماره و مشخصات خود را در وب‌سایت کیش بوک ثبت کنید؛ تا از بهترین تخفیف‌ها مطلع‌تان کنیم.
از طرفی اگر بخواهیم قیمت‌های حدودی تور از شیراز را بگوییم؛ می‌توانیم لیست زیر را در نظر بگیریم: هتل ۲ ستاره ققنوس شروع قیمت از ۱۱۴۰۰۰۰ تومان، هتل ۳ ستاره آفتاب شرق شروع از ۱۳۱۵۰۰۰ تومان، هتل ۵ ستاره پانوراما شروع از ۳۵۸۰۰۰۰ تومان، هتل ۵ ستاره ترنج شروع از ۷۱۸۰۰۰۰ تومان. می‌بینید که تنوع قیمت چقدر بالاست؛ و شما هر سلیقه‌ای که داشته باشید، تورهای کیش بوک آن را پوشش می‌دهند.

خدمات تور از شیراز چیست؟

خدمات هر تور نسبت به دیگری متفاوت است. اما معمولا اغلب تورها شامل بلیط رفت و برگشت، استقبال فرودگاهی و اقامت هتل به همراه صبحانه هستند. همچنین خدمات گردشگری هزینه‌ای جداگانه دارد؛ و صادرکننده تور می‌تواند در این زمینه تخفیف‌های ویژه‌ای در اختیار شما قرار دهد. در مجموع باید قبل از رزرو تور از شیراز تمام خدمات مدنظرتان را چک کنید.

قضیه تور لحظه آخری از شیراز چیست؟

تور لحظه آخری از شیراز به کیش، آن دسته از تورهایی است که چارترکننده چند روز مانده به زمان پرواز تور خود را با قیمت پایین‌تر و با عنوان تور لحظه آخری کیش به فروش می‌رساند. قیمت این تورها با تورهای معمولی متفاوت است؛ و شما باید برای یافتن آنها پیگیر اخبارش باشید. در این مرحله هم ما همراه شما هستیم.

هزینه سفر به کیش از شیراز چقدر است؟ ارزان ترین راه سفر به کیش از شیراز چیست؟

اگر هزینه تور از شیراز را با انواع سفر زمینی، هوایی و ریلی مقایسه کنید متوجه خواهید شد که یکی از ارزان‌ترین شیوه‌های سفر به کیش از شیراز، رزرو تور هوایی است؛ که البته ما با ارائه تخفیف ویژه این تور، بهترین نوع آن را به شما عرضه خواهیم کرد.
البته هزینه سفر در حالت کلی هم بستگی به نوع مخارج شما در کیش دارد. مثلا اگر بخواهید از مراکز خرید لوکس خرید کرده و در رستوران‌های لوکس غذا خورده و با تور ۵ ستاره سفر کنید؛ مسلما باید هزینه زیادی بپردازید. اما اگر قصد داشته باشید هزینه‌های‌تان را کنترل کنید؛ مسلما سفرتان بسیار کم‌هزینه‌تر خواهد شد. جاهای دیدنی کیش زیاد است؛ و بازدید از همه آنها می‌تواند بر افزایش هزینه و روزهای اقامت شما در کیش موثر باشد. در نهایت اما شما می‌توانید برای هر نفر بین ۲ تا ۱۰ میلیون تومان بودجه در نظر بگیرید؛ و این عدد بستگی به سلیقه، رفتار و علایق شما در سفر به کیش دارد.

حرف آخر

با هم دیدیم که راه‌های سفر به کیش از شیراز چقدر متعدد است، پس اگر قصد سفر به شیراز را دارید و وسوسه سفر به کیش از شیراز شما را رها نمی‌کند؛ حتما انواع سفر از شیراز به کیش و قیمت تور از شیراز را پیگیری کنید. در این راه هم بدانید ما همراه همیشگی شما هستیم؛ چون هم متنوع‌ترین تورها از شیراز را در اختیارتان قرار می‌دهیم؛ و هم تخفیف ویژه تور را به اطلاع می‌رسانیم. در ضمن هر سوالی هم دارید با ما در میان بگذارید.

یک پاسخ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پربازدیدترین ها