راهنمای سفر به کیش از اصفهان

سفر به کیش از اصفهان

3.9/5 - (33 امتیاز)

آنچه در این مقاله می خوانید

ما در این مقاله قصد داریم، درباره سفر به کیش از اصفهان و انواع راه‌های هوایی، زمینی و ریلی موجود از اصفهان به کیش، توضیحات کاملی را در اختیار شما گذاشته تا بتوانید از این مطلب جامع و کاربردی برای برنامه‌ریزی سفر خود استفاده کنید. نصف جهان به عنوان استانی که در قلب ایران قرار گرفته، یکی از مبادی اصلی سفر به کیش است. یکی از دلایل استقبال اهالی اصفهان از کیش، به این نکته مرتبط است که اصفهان هم نسبت به تهران و هم نسبت به شهرهایی مثل مشهد و تبریز، فاصله کمتری تا کیش دارد. از طرفی اصفهان به عنوان شهری توریستی، خودش یکی از مقاصد اصلی گردشگری در ایران است. در نتیجه گردشگران زیادی هستند که ابتدا به این شهر سفر می‌کنند؛ و پس از آن با انواع تور کیش از اصفهان، به سمت جنوب ایران رهسپار می‌شوند.

پرسش و پاسخ:
۱بهترین انتخاب برای سفر از اصفهان به کیش چیست؟
با وجود آنکه فاصله زمینی اصفهان به کیش معقول بوده و امکان سفری ساده به سمت این جزیره را فراهم می‌کند؛ اما هنوز هم تور هوایی کیش، از نظر راحتی و صرفه اقتصادی بهترین گزینه پیش روی شما است.
۲ارزان‌ترین روش سفر به کیش کدام است؟
سفر زمینی با اتوبوس و یا قطار، ارزان‌ترین گزینه برای شماست. با این وجود اگر بخواهید این مسیر را با خودروی شخصی طی کنید؛ هزینه‌های حمل خودروی شخصی به کیش معمولا باعث می‌شود که سفر هوایی به گزینه اقتصادی‌تری تبدیل شود.
۳سفر زمینی با خودروی شخصی از اصفهان به کیش مناسب چه افرادی است؟
علاقمندان سفر زمینی، افرادی که فرصت کافی برای توقف‌های طولانی در مسیر سفر دارند؛ و خانواده‌های پرجمعیت که می‌خواهند بیش از یک هفته در جزیره کیش بمانند؛ از جمله مواردی هستند که می‌توان سفر زمینی در این مسیر را به آنها توصیه کرد.

سفر هوایی از اصفهان به کیش

جاذبه های گردشگری کیش بسیار است؛ و به لطف توریستی بودن این شهر، خوشبختانه تعداد پروازها از اصفهان به سمت جزیره رویایی کیش حتی در فصل‌های خلوت سال زیاد است. نوع پروازها هم متنوع بوده و انواع مختلفی دارد. همچنین شرکت‌های هواپیمایی گوناگون گاهی تخفیف‌های خوبی در این زمینه ارائه می‌دهند.
برویم و ببینیم در سفر هوایی از اصفهان به کیش چه خبر است؟ فاصله هوایی اصفهان تا کیش چقدر است؟ و زمان سفر هوایی از اصفهان به کیش چقدر است؟
به‌طور خلاصه پرواز اصفهان به کیش حدودا ۱ ساعت و ۳۰ دقیقه طول می‌کشد؛ و فاصله هوایی اصفهان تا کیش ۷۱۴ کیلومتر است. البته بهتر است یک ساعت قبل از پرواز در فرودگاه حاضر باشید؛ تا با خیال راحت به هواپیما برسید.

سفر به کیش از اصفهان

پرواز از اصفهان به کیش در کدام روزهای هفته وجود دارد؟

این پرواز در تمام طول هفته موجود است. پس چه آخر هفته شما خالی باشد؛ و چه بخواهید در وسط هفته سفر خود را آغاز کنید؛ امکان خرید بلیط آن برای‌تان فراهم است. زمان پرواز در طول روز هم متغیر و از ساعات صبح تا پاسی از شب پراکنده است. البته پروازها اغلب از ظهر شروع می‌شوند؛ و تا عصر ادامه پیدا می‌کند. در نهایت معمولا حدود ساعت ۸:۳۰ دقیقه شب، آخرین پروازهای اصفهان به کیش قابل دسترسی است.

نوع بلیط، نوع هواپیما و کلاس پروازی پرواز اصفهان به کیش چگونه است؟

در این زمینه هم بلیط چارتری و هم بلیط سیستمی در اختیارتان خواهد بود. هرچند اغلب پروازها از جنس اکونومی است. البته در صورت تمایل، در طول هفته پرواز بیزینسی از اصفهان به سمت کیش پیدا می‌شود. نوع هواپیماها هم MD80، M83، Airbus A319 و این قبیل موارد است. از جمله شرکت‌هایی که این پرواز را ارائه می‌دهند می‌توان به ایران ایر، زاگرس، کیش ایر، آتا و وارش اشاره کرد.

قیمت بلیط هواپیما اصفهان به کیش چقدر است؟

در مورد چارتری‌ها قیمت از ۸۰۰ الی ۹۰۰ هزار تومان متغیر است. در مورد سیستمی‌ها هم قیمت در مورد اکونومی یک میلیون و در مورد بیزینس حدودا یک و نیم میلیون تومان به بالا است. این قیمت‌ها حدودی است؛ و بسته به فصل سفر کم و زیاد می‌شود.
در مجموع می‌توان گفت قیمت بلیط هواپیما از اصفهان به کیش، چندان کم نیست؛ و همین دلیلی است برای آن که اغلب افراد تهیه بلیط را به مجریان تورهای کیش می‌سپارند. در این مورد هم کیش بوک، نه‌تنها پروازهای دقیق و مطمئن را برای‌تان انتخاب می‌کند؛ بلکه با یک مدیریت دقیق، مناسب‌ترین قیمت را به شما ارائه می‌دهد.

تهیه بلیط برای سفر هوایی از اصفهان به کیش چگونه است؟

هم می‌توانید این بلیط را از وب‌سایت‌های فروش آنلاین بلیط تهیه کنید؛ و هم آژانس‌های معتبر شهر به‌صورت حضوری آن را به شما ارائه می‌دهند. البته اگر مسافر تور کیش باشید؛ مسلما حتی این دغدغه مسئله را هم ندارید؛ به‌خصوص زمانی که تور از اصفهان را با ما تجربه می‌کنید.

سفر با قطار از اصفهان به کیش

فاصله اصفهان تا مناطق جنوبی طوری است که برای سفر با قطار از اصفهان به کیش نه‌تنها از طولانی شدن سفر دل‌زده نخواهید شد؛ بلکه دیدن مناظر از قاب پنجره کوپه، لذتی عمیق برای شما ایجاد خواهد کرد. شما می‌توانید بلیط این سفر را از وب‌سایت‌ها یا آژانس‌های مسافرتی تهیه کنید. باید توجه داشته باشید که نزدیک‌ترین ایستگاه قطار به کیش، بندرعباس است. پس ما در اینجا در واقع از مسیر ریلی اصفهان به بندرعباس صحبت می‌کنیم.
در نتیجه بعد از بندرعباس باید از طریق مسیر زمینی خودتان را به بندر چارک برسانید؛ که حدودا ۲ ساعت در راه خواهید بود. از بندر چارک تا کیش هم با شناورهای مسافربری به‌طور میانگین ۱ الی ۱.۵ ساعت در مسیر هستید. در ادامه مطلب بقیه چم و خم این سفر را به شما خواهیم گفت.

مسیر قطار اصفهان به کیش چیست؟

از اصفهان به ترتیب باید شهرهای میبد، یزد، بافق، احمدآباد و سیرجان را طی کرده تا به بندرعباس برسید. این یعنی علاوه بر استان اصفهان، استان یزد و کرمان را در مسیر خود دارید. این مسیر تجربه دیدن ناب‌ترین کویرهای ایران را به شما می‌دهد؛ و با دیدن آن امکان تماشای سکوت و وسعت کویر را خواهید داشت. همچنین آسمان پرستاره بالای سرتان آرامش بخش شما خواهد بود.

نوع قطارهای مسیر اصفهان به کیش چیست؟

قطاری که برای مسیر اصفهان به بندرعباس استفاده می‌شود؛ قطار ۳ ستاره البرز با واگن‌های ۴ نفره است. امکانات این قطار قابل قبول است؛ اما سرعت آن شاید خیلی زیاد نباشد. به همین دلیل هم هست که افراد ترجیح می‌دهند به جای آن که ۱۵ ساعت در قطار باشند؛ از تورهای هوایی استفاده کنند.

سفر با قطار از اصفهان به کیش چقدر طول می کشد؟

با یک قطار ۳ ستاره معمولی باید ۱۵ ساعت را برای رسیدن از اصفهان به بندرعباس کنار بگذارید. البته وقتی که به لیست قطارهای این خط ریلی نگاه می کنیم؛ فقط با یک نوع قطار ۳ ستاره با نام البرز روبه‌رو می‌شویم.

قیمت بلیط قطار اصفهان به کیش چقدر است؟

قیمت بلیط از اصفهان به بندرعباس با قطار ۳ ستاره البرز، ۲۷۰ هزار تومان است؛ که قیمت مناسبی برای قطاری با واگن‌های ۴ نفره محسوب می‌شود. البته گاهی تخفیف‌هایی به این قطار تعلق می‌گیرد که قیمت را تا ۲۳۰ هزار تومان هم پایین می‌آورد. توجه داشته باشید که این فقط هزینه سفر تا بندرعباس است؛ و بعد از آن باید از راه زمینی به سمت بندرچارک حرکت کنید. این مسیر را اگر با خودروی سواری طی کنید؛ حدود ۳۰ الی ۴۰ هزار تومان باید پرداخت نمایید. در ادامه هم سفر دریایی از بندر چارک تا کیش منتظر شماست.

سفر به کیش از اصفهان با قطار

سفر زمینی از اصفهان به کیش

قرارگیری اصفهان در مرکز ایران باعث می‌شود که برخی از افراد سفر با ماشین شخصی از اصفهان به کیش را انتخاب کنند. البته هستند افرادی که با اتوبوس این سفر زمینی را طی می‌کنند. از هر دو نوع این سفرها برای شما خواهیم گفت؛ اما قبل از آن باید تاکید کنیم که در سفر با اتوبوس باید به بندرعباس بروید؛ و بعد از مسیر زمینی یک مسیر تا بندر چارک را طی نموده و در نهایت با شناورها خودتان را به کیش برسانید.
در مورد سفر با ماشین شخصی هم بعد از رسیدن به بندر چارک باید ماشین‌تان را سوار شناورهایی کنید که مخصوص حمل خودرو هستند. البته از مبدا بندر آفتاب هم به سمت کیش حرکت می‌کنند. هرچند این بندر نسبت به چارک تعداد کمتری شناور در اختیار گردشگران قرار می‌دهد و معطلی‌هایش بیشتر است. بنابراین بهتر است که از همان بندر چارک به کیش سفر کنید.

مسیر سفر زمینی از اصفهان به کیش با ماشین شخصی چیست؟ و چقدر طول می کشد؟

انتخاب سفر زمینی فقط برای رسیدن به مقصد نیست؛ بلکه سفر زمینی برای معنادار کردن و لذت بردن از خود مسیر است.
در مورد سفر زمینی از اصفهان به کیش دو مسیر زیر پیش روی ماست:

  1. مسیر آباده و سیرجان
  2. مسیر شیراز

این یعنی شما برای انتخاب این دو مسیر باید دغدغه انتخاب شهرهای بین راهی خود را داشته باشید. یکی از جذابیت‌های سفر زمینی هم انتخاب شهرهای مختلف برای توقف، استراحت و تفریح است.

مسیر اول برای سفر زمینی از اصفهان به کیش

در مورد مسیر اول برای رسیدن به آباده، ابتدا باید از شهرضا در استان اصفهان عبور کنید. به آباده که رسیدید برای استراحت می‌توانید سری به پارک سرآسیاب در میدان تل آسیاب آباده بزنید. بعد از این که نفسی تازه کردید باید به سمت بزرگراه آباده-صفاشهر بروید. در ادامه هم باید تنگه کولی کش را رد کنید. مسیر را که ادامه بدهید به بزرگراه سیرجان-شهربابک می‌رسید؛ و با طی کردن آن شهر سیرجان منتظر شماست. از سیرجان هم با دیدن تابلوها، به‌راحتی مسیر بندرعباس را پیدا خواهید کرد؛ و در نهایت می‌توانید در بندرعباس هم استراحت کنید. در آخر این مسیر می‌شود هم به سمت بندرچارک سفر کنید؛ و هم به سمت بندر آفتاب. طول کلی این مسیر تا بندرعباس ۹۳۲ کیلومتر است؛ و حدودا ۱۲ ساعت طول می‌کشد.

جذابه‌های گردشگری مسیر اول

مسیر اول را باید مسیر کوتاه‌تر برای سفر زمینی به کیش دانست. در واقع نقطه مثبت این سفر کوتاه بودن آن است. اما در طول مسیر با جاذبه گردشگری خاصی روبه‌رو نخواهید شد. بنابراین اگر این مسیر را برای سفر خود انتخاب می‌کنید؛ بهتر است این سفر را طوری برنامه‌ریزی کرده که در طول مسیر تنها توقف‌هایی کوتاه داشته باشید. این کار کمک می‌کند که بتوانید کل مسیر را در طول یک روز طی کرده و محل توقف اصلی خود را به بندرعباس موکول نمایید.
به عبارت دیگر پیشنهاد مناسب برای این مسیر، رسیدن یک روزه به بندرعباس، توقف یک یا دو روزه در بندرعباس و دیدن جاذبه‌های گردشگری و زیبایی‌های آن و در نهایت حرکت از بندرعباس به بندر چارک و رفتن به کیش است.
بنابراین در ادامه مهم‌ترین جاذبه‌های گردشگری بندرعباس را به‌طور خلاصه معرفی کرده‌ایم:

۱. پارک ساحلی سورو

این پارک که در خط ساحلی بندر واقع شده است؛ علاوه بر جاذبه‌های طبیعی جالب و دیدنی، فضای خوبی برای ساعت‌ها استراحت و تفریح است. در واقع می‌توانید ساعات انتظار خود را در بندر در این پارک جالب بگذرانید. پارک ساحلی سورو دارای بافت گیاهی بسیار متنوع و البته متفاوتی با سایر شهرهای ایران است. بنابراین دیدن درخت‌هایی مانند نخل، نارگیل، سیکاس، خرما، پلومریا و…، در آن احتمالا نظر شما را جلب خواهد کرد. همچنین امکانات جانبی این پارک به نسبت خوب بوده و برای حضوری چند ساعته و خانوادگی کافی است.

۲. مسجد جامع دلگشا

این مسجد که با نام مسجد جامع اهل سنت نیز شناخته می‌شود؛ دارای قدمتی حدود ۲۵۰ سال بوده و به عنوان یکی از آثار تاریخی مهم بندرعباس، به عنوان اثر ملی به ثبت رسیده است. البته در طول این سال‌ها این مسجد بارها بازسازی و مرمت شده است؛ با این وجود هنوز هم دیدن آن می‌تواند برای مسافران گزینه‌ای جذاب باشد.
برای دیدن مسجد دلگشا باید به بلوار طالقانی بروید. این مسجد در نزدیکی ساحل واقع شده است؛ و فضایی دیدنی را پیش روی شما می‌گشاید. در واقع با توجه به معماری متفاوت مسجد دلگشا، یکی از سرگرمی‌های شما می‌تواند عکاسی از آن و ثبت تصاویر یادگاری در کنار آن باشد.

۳. حمام گله داری

حمام گله داری که در واقع موزه مردم‌شناسی بندرعباس نیز در آن واقع شده، یکی دیگر از آثار تاریخی و ملی این شهر است. این حمام از نظر قدمت به دوره قاجار تعلق دارد؛ و برای علاقه‌مندان به آشنایی با فرهنگ جنوب و شناخت مردمان جنوب، می‌تواند جاذبه‌های فراوانی داشته باشد. این حمام نیز در نزدیکی مسجد جامع دلگشا واقع شده و می‌توانید با فاصله کمی از آن نیز بازدید کنید.
جالب است بدانید اگرچه در حال حاضر کارکرد این بنا متفاوت است؛ اما تا چند دهه پیش، این بنا واقعا یک حمام عمومی بوده که با استقبال زیادی نیز روبرو می‌شده است. حمام گله داری را شیخ احمد گله داری، که از تجار و سرشناسان بندرعباس بوده است؛ با هدف وقف به ساکنان بندرعباس ساخته است.

۴. معبد هندوها

معبد هندوها یا پرستشگاه بت گوران از دیگر جاذبه‌های تاریخی بندرعباس است. در ابتدای قرن پیش، گروهی از هندوها به شهر بندرعباس مهاجرت کرده و به مدت تقریبا ۵ دهه در آنجا ساکن می‌شوند. ساخت معبد هندوها نیز با هدف استفاده توسط همین مهاجران بوده و تا به امروز نیز به یادگار مانده است. در حال حاضر این معبد یکی از آثار ملی بندرعباس بوده که معماری متفاوت و جذاب آن، بازدید از آن را ارزشمند می‌کند.
با بازدید از این معبد علاوه بر آشنایی با فضای معابد هندو، می‌توانید درباره تاریخ حضور آنها در ایران، روابط تجاری ایران و هند در آن زمان و بسیاری جزئیات دیگر نیز، اطلاعات جالبی به‌دست آورید.

۵. بازار مرکزی یا سیتی‌سنتر

در نهایت اگر از علاقه‌مندان گشت‌وگذار در بازارهای شهرهای مختلف هستید؛ بهترین انتخاب پیش روی شما در بندرعباس، بازار مرکزی یا سیتی‌سنتر است. این بازار بسیار بزرگ بوده و بخش‌های مختلف آن در زمینه فروش محصولات مختلف فعال هستند. البته به دلایل مختلف توصیه می‌کنیم خرید از این بازار را به زمان برگشت از کیش موکول کنید.

مسیر دوم برای سفر زمینی از اصفهان به کیش

در مورد مسیر دوم باید از شهرضا به سمت سمیرم حرکت کنید. بعد از آن از جاده‌ای عبور خواهید کرد؛ که از کنار منطقه حفاظت شده دنا می‌گذرد. وقتی حرف دنا می‌شود باید اسم یاسوج را هم بیاوریم. شهر بعدی این مسیر یاسوج است. اصلا می‌توانید چند ساعتی را در یاسوج بگذرانید؛ و حتی اگر دلتان خواست قبل از یاسوج، بهشت زمینی سی سخت را هم ملاقات کنید.
در نهایت هم باید از یاسوج به شیراز بروید. پیشنهاد گشت‌وگذار در شیراز هم که اصلا حرفی برای گفتن باقی نمی‌گذارد. پس این یعنی می‌شود که حتی یکی‌دو روز را هم در شهر شعر و تاریخ بگذارنید. از شیراز با عبور از فسا به بندر خواهید رسید. تجربه بندر و گشتن در این شهر ساحلی هم یک دنیای دیگر را به شما هدیه خواهد داد. در نهایت هم بندر چارک یا آفتاب منتظر شما خواهند بود. مسیر دوم شاید کمی طولانی‌تر باشد؛ اما فوق‌العاده پرماجرا و جذاب است. طول این مسیر تا بندرعباس ۱۰۷۴ کیلومتر است؛ و ۱۳ ساعت طول می‌کشد.

جذابه‌های گردشگری مسیر دوم

مسیر پیشنهادی دوم اگرچه طولانی‌تر است؛ اما شهرهای جذاب بیشتری را در طول مسیر، پیش پای شما قرار می‌دهد. بنابراین این مسیر مناسب افرادی است که می‌خواهند سفری آهسته داشته و در میانه مسیر توقف‌های طولانی‌تری داشته باشند. همان‌طور که گفتیم در میانه راه این مسیر به شیراز خواهید رسید. این شهر و جاذبه‌هایش آنقدر شهرت دارد که نیازی به توصیف نیست؛ و اقامتی حداقل دو روزه در شیراز می‌تواند بهترین گزینه برای شما باشد. با این وجود در ادامه می‌خواهیم ۳ جاذبه گردشگری محبوب شیراز را به شما معرفی کنیم.

۱. حمام وکیل

حمام وکیل از محبوب‌ترین مقاصد دیدنی در شهر شیراز است. این حمام متعلق به دوران زندیه بوده و از دو بعد مورد توجه قرار دارد. در درجه اول معماری خاص و زیبای حمام وکیل است که نظر هر بیننده‌ای را به خود جلب می‌کند. در درجه دوم این حمام که اکنون به عنوان موزه مردم‌شناسی شیراز نیز فعالیت می‌کند؛ جایی عالی برای آشنایی با فرهنگ، سبک زندگی، نوع پوشش، اعتقادات و… اهالی شیراز در قرون گذشته است.
این حمام در خیابان طالقانی و در مرکز شهر شیراز واقع شده و در نزدیکی آن می‌توانید از بازار وکیل و مسجد وکیل نیز بازدید کنید.

۲. باغ ارم

باغ‌های شیراز همیشه از شهرتی خاص برخوردار بوده‌اند. در واقع هنر طراحی باغ در قرون گذشته و ترکیب آن با معماری قصرهای جذابی که در این باغ‌ها به عنوان هسته مرکزی ساخته شده‌اند؛ فضایی تماشایی و جذاب را ایجاد کرده‌اند. باغ ارم شیراز نیز یکی از بهترین نمونه‌های این باغ‌ها است. جایی که می‌توانید علاوه بر لذت بردن از فضای طبیعت دست‌ساز انسان، از معماری بسیار جالب بنای ساخته شده در آن نیز دیدن کنید.
ساخت باغ ارم به دوران سلجوقیان باز می‌گردد. هرچند در طول سال‌های بعد و به‌خصوص در دوره زندیه و قاجاریه، دست‌خوش تغییرات زیادی شده است.
در نهایت برای رفتن به باغ ارم، باید به میدان و خیابان ارم در نزدیکی دانشگاه شیراز بروید.

۳. مسجد نصیرالملک

رفتن به شیراز، بدون بازدید از مسجد نصیرالملک چیزی کم دارد. این مسجد که به دلیل طیف رنگ خاص خود، نزد گردشگران و بومیان به مسجد صورتی نیز شهرت پیاده کرده است؛ از جمله آثار جذاب و دیدنی شیراز و فضایی عالی برای ثبت تصاویر یادگاری شما خواهد بود.
این مسجد نیز به دوران قاجاریه تعلق داشته و به سفارش میرزا حسن علی ملقب به نصیرالملک، توسط محمد حسن معمار ساخته شده است.

سفر زمینی از اصفهان به کیش با اتوبوس چقدر طول می کشد؟

از اصفهان تا بندرعباس با اتوبوس VIP حدودا ۱۴ الی ۱۵ ساعت در مسیر خواهید بود. البته که فضای شخصی سفر با ماشین شخصی را هم نخواهید داشت.

هزینه سفر زمینی از اصفهان به کیش با اتوبوس چقدر می شود؟

برای سفر با اتوبوس اصولا شما باید باز هم از اصفهان به بندرعباس سفر کنید. قیمت بلیط برای سفر با اتوبوس VIP حدود ۲۲۰ هزار تومان است؛ که گاهی تخفیف‌هایی به آن اختصاص داده می‌شود. توجه داشته باید که این سفرها هم از ترمینال کاوه و هم از ترمینال صفه در اصفهان انجام می‌شود.
در ضمن چون اتوبوس‌های این مسیر در برخی روزها محدود می‌شود؛ اگر برای سفر عجله داشته باشید گاهی اتوبوس‌هایی پیدا می‌شوند که مقصد نهایی آنها قشم است؛ اما شما را در بندر پیاده می‌کنند. هزینه این اتوبوس ها اگر بلیطشان را به صورت اینترنتی تهیه کنید ۲۶۰ هزار تومان است.

هزینه سفر زمینی از اصفهان به کیش با ماشین شخصی چقدر می شود؟

اگر در نظر بگیریم که قرار است از اصفهان تا بندر چارک حدودا ۱۰۰۰ کیلومتر را طی کنید؛ و فرض کنیم که ماشین شما در هر ۱۰۰ کیلومتر ۱۰ لیتر بنزین می‌سوزاند. با احتساب بنزین ۳ هزار تومانی، در مسیر رفت باید ۳۰۰ هزار تومان برای پول بنزین کنار بگذارید. حدود یک میلیون و ۵۰۰ هزار تومان هم هزینه حمل خودروی شما از بندر چارک تا کیش به صورت رفت و برگشت و برای ۵ روز تردد در جزیره است.
از بندر آفتاب هم باید حدودا ۲ میلیون تومان برای حمل خودروی خود به صورت رفت و برگشت پرداخت کنید. همان‌طور که گفتیم ورودی خودروها ۵ روزه است؛ و به ازای هر روز اضافه ماندن در جزیره باید ۷۰ هزار تومان اضافه بپردازید. از طرفی برای هر نفر از بندر چارک هم باید حداقل ۶۰ هزار تومان پرداخت کنید. در مجموع فقط در مسیر رفت باید حدودا یک میلیون تومان برای رسیدن به کیش هزینه کنید.

معایب و مزایای سفر زمینی با خودروی شخصی به کیش از اصفهان چیست؟

بهترین حسن سفر زمینی از اصفهان به کیش با ماشین شخصی، ماجراجویی‌های مسیر و لذت بردن از حضور در شهرهای بین راهی است. از طرفی این نکته که در مدت حضورتان در کیش، ماشین داشته باشید؛ این امکان را به شما می‌دهد که هر جا دل‌تان می‌خواهد بروید؛ و به سیستم حمل‌ونقل عمومی کیش وابسته نباشید. البته برای این منظور شما می‌توانید اقدام به اجاره خودرو کیش کنید؛ و در میان تنوع بالایی از ماشین‌های لوکس و ارزان، خودروی مناسبی را برای گردشگری در روزهای سفر به کیش انتخاب کنید.
معایب این نوع سفر هم، معطلی‌های حمل خودرو و همین‌طور خطرات احتمالی مسیر و در نهایت هزینه سوخت و استهلاک ماشین است. در نهایت هم یادآوری کنیم که مدارک لازم برای حمل خودروی شخصی به کیش عبارتند از: اصل و کپی کارت ماشین، برگه معاینه فنی، گواهی‌نامه راننده و در نهایت برگه کاپوتاژ یا همان برگه مجوز گمرکی خروج خودرو از سرزمین اصلی.

سفر به کیش با ماشین

سفر به کیش از اصفهان با تور مسافرتی

یکی دیگر از راه‌های سفر از نصف جهان به جهان رویایی کیش، تور مسافرتی است. از آنجا که اصفهان فاصله خیلی دوری از کیش ندارد؛ تعداد سفر از این شهر زیبا در طول سال کم نیست. از سویی سلایق و علایق مختلفی هم اقدام به رزرو تور از اصفهان می‌کنند. ما با ارائه طیف وسیعی از انواع تور با ویژگی‌های مختلف شما را همراهی می‌کنیم؛ تا بتوانید بهترین گزینه را با توجه به شرایط، نیاز و علاقه خود انتخاب کنید.

قیمت تور از اصفهان چقدر است؟

قیمت تورها به فاکتورهای زیادی وابسته است. فاکتورهایی مثل فصل سفر، مدت‌زمان اقامت در کیش، خدمات تور و هتل محل اقامت از جمله این موارد هستند. برای مثال در فصل‌های خلوت‌تر با کاهش قیمت و افزایش تخفیف مواجه هستیم. مهم‌ترین نکته برای تشخیص، اطلاع و مقایسه انواع تور کیش از اصفهان یک منبع متنوع و به‌روز است.
کیش بوک همان منبعی است که شما برای اطلاع از قیمت تورها لازم دارید. از طرفی اگر بخواهیم قیمت‌های حدودی تور کیش از اصفهان را بگوییم؛ می‌توانیم لیست زیر را در نظر بگیریم:

  • هتل ۲ ستاره ققنوس و هتل ۳ ستاره آفتاب شرق شروع از ۱۲۹۰۰۰۰ تومان
  • هتل ۳ ستاره جام جم شروع از ۱۴۰۰۰۰۰ تومان
  • هتل ۵ ستاره کوروش شروع از ۲۹۰۰۰۰۰ تومان
  • هتل ۳ ستاره پارسیان شروع از ۱۳۳۰۰۰۰ تومان
  • هتل ۳ ستاره هلیا شروع از ۱۹۰۰۰۰۰ تومان

توجه داشته باشید که انواع این تور از ظنر زمانی، به سه دسته کلی زیر تقسیم می‌شوند:

  • تور ۲ شب و ۳ روز از اصفهان به کیش
  • تور ۳ شب و ۴ روز از اصفهان به کیش
  • تور ۴ شب و ۵ روز از اصفهان به کیش

خدمات تورها از اصفهان چیست؟

معمولا تور مسافرتی شامل بلیط رفت و برگشت، استقبال فرودگاهی و اقامت هتل به همراه صبحانه است. خدمات گردشگری هزینه‌ای جداگانه دارد؛ و صادرکننده تور می‌تواند تخفیف‌های ویژه‌ای را در این زمینه در اختیار شما قرار دهد.
در مواردی تورها پذیرایی در وعده‌های ناهار و شام را هم در دستور کار خود قرار می‌دهند. گاهی هم علاوه بر تخفیف‌های ویژه در مورد تفریحات در کیش، تخفیف‌هایی را برای استفاده از خدمات انواع رستوران به‌صورت ژتون به گردشگران ارائه می‌کنند. در مجموع باید قبل از رزرو تور از اصفهان تمام خدمات مدنظرتان را چک کنید.

قضیه تور لحظه آخری از اصفهان چیست؟

تور لحظه آخری از اصفهان به کیش، آن دسته از تورهایی است که چارترکننده چند روز مانده به زمان پرواز تور خود را با قیمت پایین‌تر و با عنوان تور لحظه آخری کیش به فروش می‌رساند. قیمت این تورها با تورهای معمولی متفاوت است؛ و برای رزرو آنها باید پیگیر اخبار آن بوده و آماده سفری فوری باشید.
البته ما کار را برای‌تان ساده کرده‌ایم. در واقع با ارائه اطلاعات تماس خود در بخش تخفیف ویژه تور، می‌توانید از طریق پیامک یا ایمیل، به‌راحتی از ارزان‌ترین و در عین حال با کیفیت‌ترین تورهای کیش با خبر شوید.

هزینه سفر به کیش از اصفهان چقدر است؟ ارزان ترین راه سفر به کیش از اصفهان چیست؟

در قسمت‌های قبلی هزینه هر شکل از سفر از اصفهان به کیش را به تفکیک بیان کردیم. همان‌طور که مشاهده می‌کنید هرچند هزینه سفر با قطار یا سفر زمینی از اصفهان به کیش نسبت به هزینه همین نوع سفرها از مشهد و تبریز کمتر است؛ اما در نهایت باز هم قیمت تورها با توجه به محاسبه پول بلیط رفت و برگشت و محل اقامت، بسیار مناسب‌تر از سایر موارد خواهد شد.
از طرفی وقتی شما با ما همراه شوید هم خیال‌تان از مناسب بودن قیمت راحت خواهد شد؛ و هم از کیفیت تور اطمینان خواهید داشت. در نهایت اضافه کنیم که هزینه کل سفر شامل خورد و خوراک، خرید و تفریحات هم است. در نتیجه میزان هزینه‌ای که برای این موارد صرف می‌کنید؛ و روش مدیریت هزینه‌های‌تان، تعیین‌کننده خرج کل سفر خواهد بود.

3 پاسخ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پربازدیدترین ها