سفر هوایی از اصفهان به کیش

سفر هوایی از اصفهان به کیش‎

4.2/5 - (4 امتیاز)

آنچه در این مقاله می خوانید

سفر هوایی از اصفهان به کیش یکی از آن کارهایی است که ما به عنوان متخصص سفر به کیش آن را به شدت توصیه می‌کنیم. فرودگاه کیش به مرکز شهر کیش بسیار نزدیک است و فرودگاه اصفهان هم همین‌طور؛ پس شما با کمترین اتلاف وقت می‌توانید از کیش به اصفهان برسید. تمام راه‌کارها و مسیرها و خلاصه همه چیز درباره سفر هوایی از اصفهان به کیش را در این مقاله برای شما شرح می‌دهم. همه نکاتی که در این مطلب می‌خوانید برای سفر شخصی شما است، همچنین برای اطلاعات بیشتر می توانید به مطلب راهنمای سفر به کیش از اصفهان مراجعه کنید.
اما اگر بخواهید گزینه راحت‌تر را انتخاب کنید تور کیش از اصفهان است. زیرا دیگر دغدغه زمان را نخواهید داشت؛ و همه چیز برای شما برنامه‌ریزی شده و راحت می‌شود.

نقطه شروع حرکت از اصفهان برای سفر هوایی از اصفهان به کیش

سفر هوایی شما از اصفهان به کیش اگر از شلوغ ترین نقطه شهر هم که شروع شود، باز هم سفر راحتی خواهد بود. ما فرض می‌کنیم از زیباترین نقطه اصفهان عازم کیش می‌شوید یعنی هتل عباسی در کنار کاخ چهل ستون و میدان نقش جهان. ازاین نقطه شلوغ شهر تا فرودگاه بین‌المللی شهید بهشتی اصفهان دو مسیر را می‌توان انتخاب کرد. یک مسیر کنار رودخانه تا بزرگراه صیاد شیرازی و ادامه مسیر تا بزرگراه آقا بابایی و از آنجا به بزرگراه فرودگاه این مسیر خلوت تر و اندکی طولانی تر است. اما مسیر دیگر نیز به عنوان جایگزین وجود دارد مسیر اول شما در ترافیک عادی یک روز میان هفته ۳۵ دقیقه زمان می‌برد و ۲۹.۹ کیلومتر نیز طول آن است.

مسیر شماره 1 به سمت فرودگاه اصفهان
مسیر شماره ۱ به سمت فرودگاه اصفهان

به یاد داشته باشید باید از زیر پل غدیر به سمت شمال بپیچید و رودخانه بعد از این تغییر مسیر پشت سر شما قرار می‌گیرد.

مسیر دوم رفتن به فرودگاه اصفهان

مسیر دوم اندکی شلوغ تر است اما اماکن تجاری بیشتری را در سر راه خود دارید. البته کوتاه‌تر است ولی بیشتر از مرکز شهر گذر می‌کند. از آنجایی که در سفر هوایی از اصفهان به کیش زمان بندی بسیار مهم است، حتما اپلیکیشن‌های مسیر یاب را اندکی قبل از راه افتادن فعال کنید تا ترافیک را کاملا به شما نشان دهد. مسیر شمالی از چهارباغ پایین شروع می‌شود و تا میدان شهدا ادامه می‌یابد و باز روبه شما تا بزرگراه چمران در اینجا وارد بزرگراه شوید و تا فرودگاه به سمت شرق حرکت کنید.

مسیر شماره 2 به سمت فرودگاه اصفهان
مسیر شماره ۲ به سمت فرودگاه اصفهان

اگر از من می‌پرسید حتما برای خداحافظی با اصفهان و رفتن به سمت کیش مسیر دوم را انتخاب کنید زیباترین خیابان اصفهان می‌تواند بهترین مسیر برای ترک این شهر باشد. البته اگر زاینده رود آب داشته باشد، منظره بی نظیری دارد که نباید آن را از دست داد. حتی اگر زود راه بیفتید می‌توانید چند سلفی در کنار زاینده رود برای خداحافظی با اصفهان بگیرید.

اطلاعات پروازهای اصفهان به کیش

از اصفهان به کیش همیشه با دو هواپیما پرواز وجود دارد از این رو به دست آوردن بلیط این پروازها چندان سخت نیست، اما توجه داشته باشید که هر دو شهر زیبای کیش و اصفهان مقاصد توریستی هستند، پس در روزهایی که تعطیلی حجم درخواست برای بلیط هواپیما زیاد است. حتما باید از قبل بلیط هواپیمای خود را رزرو کنید. بهترین راه خرید بلیط هواپیما حتی در روزها بسیار شلوغ استفاده از سایت‌های آنلاین خرید بلیط هواپیماست.

سفر هوایی از اصفهان به کیش‎
سفر هوایی از اصفهان به کیش‎

با رسیدن به فرودگاه و تحویل دادن چمدان‌ها و تأیید بلیط شما حدود ۳ ساعت و ۵۰ دقیقه بدون زمان سوار شدن و نشستن در کیش در حال پرواز هستید. این زمان مناسبی برای دیدن یک فیلم است. توصیه می‌کنم روی موبایل خود یکی دو قسمت سریال را از قبل دانلود کرده باشید تا بتوانید این نزدیک ۴ ساعت را به خوبی بگذرانید.
اولین پرواز از اصفهان به مقصد کیش هر روزه ۱۰:۴۵ دقیقه شروع می‌شود و آخرین پرواز هر روز ساعت ۱۹:۵۰ به هوا بر می‌خیزد. پس در هر صورت چه از اصفهان به کیش و یا از کیش به اصفهان مراجعت کنید با احتساب زمان های از دست رفته در فرودگاه برای تحویل بار و همین طور ترافیک هر دو شهر ۱ ساعت و نیم بعد از به زمین نشستن هواپیما در منزل یا هتل خود به استراحت مشغولید.

مجموع زمان مورد نیاز برای سفر هوایی از اصفهان به کیش

با احتساب ترافیک، تشریفات فرودگاهی و همین طور پرواز اگر در هر دو فرودگاه یک ساعت برای تشریفات فرودگاهی وقت بگذارید همین طور ۱۵ دقیقه هم در محوطه پارکینگ فرودگاه معطل شوید؛ قبل از پرواز به یک ساعت و ۲۰ دقیقه زمان نیاز دارید.در ترافیک معمول هم در اصفهان دست بالا حدود ۴۵ دقیقه برای رسیدن به فرودگاه از مرکز شهر زمان بگذارید. پس تا قبل از پرواز به ۲:۲۰ دقیقه زمان نیاز دارید .
اگر پروازتان تأخیر نداشته باشد حدود ۱.۵ الی ۲ ساعت هم روی آسمانید و یک ساعت هم در فرودگاه کیش باید وقت بگذارید اما کیش جزیره کوچک و دوست داشتنی است و از فرودگاه تنها ۱۱ دقیقه تا مرکز شهر فاصله دارید. روی هم چیزی حدود ۴ تمام زمانی است که شما به آن برای این سفر نیاز دارید. در کیش همیشه تاکسی های فرودگاه با قیمتی خوب عادلانه در خدمت شما هستند. البته اگر دوست دارید ماشینی خود اجاره کنید و در کیش رانندگی کنید حتما مقاله راهنمای اجاره خودرو در کیش سایت ما را بخوانید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پربازدیدترین ها