اوشن پارک

addressکیش
codeکد آگهی : KBE-31
( 0 ) stars

امتیاز های تفریحات

ارزش هزینه به لذت
تفریح و خوشگذرانی
تنوع و کیفیت امکانات
وضعیت بهداشتی

مشخصات تفریح

  • category نوع تفریح :تفریحات آبی کیش
  • activedateروز های سرویس دهی :تمام ایام هفته
  • acivetime ساعات سرویس دهی : 9-21

معرفی اوشن پارک

اگرچه تفریحات آبی متداول در ساحل، بسیار جذاب و سرگرم‌کننده هستند؛ اما بسیاری از تفریحات آبی محبوب در جهان، نیازمند تجهیزات و امکانات خاص و متفاوتی است. پارک‌های آبی نیز یکی از این تفریحات هستند؛ که احتمالا حداقل یک بار تجربه رفتن به آنها را داشته‌اید. تم پارک آبی اوشن یا اوشن پارک نیز از همین دست تفریحات در کیش است؛ که می‌تواند روزی پرهیجان و سرگرم‌کننده را به شما هدیه دهد. بنابراین اگر به دنبال انتخابی خاص برای داشتن تفریحی جذاب و ویژه در جزیره کیش هستید؛ خرید بلیط اوشن پارک کیش را به شما توصیه می‌کنیم.
پرسش و پاسخ:
1- تم پارک آبی اوشن در کجا واقع شده است؟
در جنوبی‌ترین بخش جزیره کیش و در مجاورت جاده جهان، تم پارک آبی اوشن را خواهید یافت. 
2-  قیمت بلیط تم پارک آبی کیش چقدر است؟
در حال حاضر بلیط این پارک 595 هزار تومان است. البته گاهی تخفیف‌های خوبی را می‌توانید روی این مبلغ دریافت کنید.
3- روزها و ساعات فعالیت تم پارک اوشن کیش کدام است؟
آقایان در روزهای شنبه، دوشنبه، سه‌شنبه، پنج‌نشبه و جمعه، و خانم‌ها در روزهای شنبه، سه‌شنبه، چهارشنبه، پنج‌شنبه و جمعه دارای سانس‌های اختصاصی برای حضور در پارک هستند. 

آب بازی حرفه‌ای در اوشن پارک کیش

اوشن به معنای اقیانوس است. بنابراین می‌توان نام این پارک را پارک آبی اقیانوس نیز نامید. همین‌طور جالب است بدانید که منظور از تم پارک، پارکی است که فضای آن بر اساس یک سناریوی مشخص طراحی شده است. به عبارت دیگر در تم پارک اوشن کیش و بدون پیچیدگی خاصی، شما وارد یک داستان دریایی جذاب می‌شوید. داستانی که به سرگرم شدن و بازی کردن شما در این پارک کمک می‌کند.
همچنین به دو دلیل عمده تجربه رفتن به این پارک آبی را به شما توصیه می‌کنیم. در درجه اول این پارک تنها پارک آبی سرباز ایران است؛ که خانم‌ها می‌توانند از آن استفاده کنند. در واقع این تم پارک در منطقه پرواز ممنوع جزیره کیش واقع شده است. به همین دلیل هیچ مدل وسیله پرنده‌ای را در آسمان تم پارک مشاهده نخواهید کرد. از سویی هیچ ساختمان مشرفی به تم پارک وجود ندارد. در درجه دوم نیز این پارک اولین تم پارک آبی ایران بوده و با توجه به حال و هوای کیش، می‌توان گفت هنوز هم گزینه بهتر و جایگزین برای آن وجود ندارد.
این پارک در زمینی به مساحت 55 هزار متر مربع طراحی شده است. این وسعت اجازه می‌دهد که روزانه بیش از 3 هزار نفر از خدمات اوشن پارک کیش استفاده کنند. بهترین زمان حضور در تم پارک آبی اوشن تابستان است. با این وجود در بسیاری از ماه‌های دیگر سال نیز، آب و هوای کیش اجازه رفتن به این پارک آبی را می‌دهد.

بازی‌های موجود در پارک آبی اوشن

بازی‌های زیادی در این پارک منتظر حضور شما هستند. همان‌طور که گفتیم در این پارک شما باید یک داستان جذاب روبه‌رو هستید. این داستان روایت‌گر حمله کاپیتان سایان، رئیس دزدان دریایی، به قلعه خورشید است. کاپینان سایان می‌خواهد با دست یافتن به قرص خورشید مالک و حاکم دریا شود. در مقابل سه برادر به نام‌های باشو، پولاد و ماهان وارد جنگ با دزدان دریایی شده تا از قلعه محافظت کنند.
بازی‌های موجود در اوشن پارک کیش نیز بر اساس این داستان و در چند راید مختلف طراحی شده است. سه راید آرام، تند و هولناک، همان‌طور که از نام‌شان پیداست دارای بازی‌هایی با شدت متفاوت هستند.

رایدهای آرام

اگر نیاز به آرامش و لذت دارید و می‌خواهید قطرات آب به‌آرامی روی پوستتان بلغزد، رودخانۀ 550 متری راشین‌ریور آماده پذیرایی از شماست. این رودخانۀ مصنوعی، شما را دور پارک می‌چرخاند. می‌توانید در آن قدم بزنید، سوار تیوب شوید و خودتان را روی سطح آب معلق کنید. از طرفی راشین‌ریور جاییست برای تازه کردن نفس کسانی که نفسشان از هیجان رایدهای تند و هولناک بند آمده است! در استخر دینگو نیز می‌توانید با یک تیر دو نشان بزنید! این استخر پلکانی علاوه بر آرامشی که با ساختار پله‌پله‌اش به شما می‌دهد، ویژگی‌های درمانی هم دارد. استخر رابو که عمقش بر اساس عمق استاندارد جکوزی تنظیم شده، یک آرامش‌بخش دیگر این مجموعه است. درنهایت هم استخر آبان را داریم که مخصوص شنای بزرگسالان است. کودکان همراه شما می‌توانند با سرسره‌های راید چالاب که مخصوص کودکان است، سرسره بازی کنند. دوش و سطل بزرگ آب هم در این راید وجود دارد که برای آب‌بازی کودکان طراحی شده است. البته سرسره‌های مخصوص بچه‌ها در راید برکو نیز یک گزینه دیگر برای بچه‌های پرانرژی است! این راید هم یک جای امن و سرگرم‌کننده برای خردسالان شما فراهم کرده است. یک سایه‌بان هم روی آن قرار داده شده تا بچه‌ها با نور خورشید اذیت نشوند. البته استخر آبتین را در حوالی راید برکو داریم که برای نوجوانان طراحی شده تا فضای مخصوص سن آنها برای شنا، بازی و سرگرمی را ایجاد کند

رایدهای تند

رایدهای تند برعکس رایدهای آرام، ارتفاع دارند و پر از سطوح شیب‌داری هستند که تجربه پرتاب شدن و لغزیدن با سرعت بالا به درون آب را به شما می‌دهند. برای مثال راید موجاب امکان تجربه موج‌سواری را به شما می‌دهد. در رالی راید روی تشکچه مخصوص قرار می‌گیرید و با سه نفر دیگر مسابقه می‌دهید و درنهایت از روی سرسره با سر به سمت آب حرکت می‌کنید؛ یک رالی تمام عیار! پارک آبی اوشن از بازی‌های گروهی هم غافل نشده است. راید آناکوندا با مسیر مارپیچش یک هیولای 170 متری پرپیچ و خم است که باید آن را سه نفره روی یک تیوب مشترک طی کنید. راید دینگل با یک تیوب دو نفره طی می‌شود. در این راید یک شیب تند را رد می‌کنید و بعد در قسمت آونگی مثل یک گوی لغزان روی سرسره جابه‌جا می‌شوید. این پایان کار نیست چون قرار است بعد از آن پرتاب‌شدن به درون استخر را تجربه کنید! با راید گرداب از روی سرسره با شیب زیاد حرکت می‌کنید، به درون یک کاسه بزرگ که در آن یک گرداب مصنوعی ایجاد شده است می افتید و آنقدر در آن می چرخید تا آماده یک سقوط آزاد حسابی به درون آب شوید! با راید مارپیچ هم سوار بر تیوب به درون یک مار پر پیچ‌و‌‌خم و پرشیب با شتاب‌ها و حرکت‌های متغیر می‌روید و در نهایت به درون یک استخر پرتاب می‌شوید. درنهایت هم دریاچه سونامی منتظر شماست که موج‌های بلند و پرقدرتی ایجاد کند تا شما تجربه موج‌های قوی و بازی با آن را در امنیتی کامل داشته باشید.

رایدهای هولناک

یک تجربه نفس‌گیر، سرسام‌آور و واقعا هولناک با این رایدها در انتظار شماست! اولین راید تند، راید پیچالوپ است. در پیچالوپ شما باید به مرتفع‌ترین برج تم پارک‌آبی اوشن یعنی برج خورشید بروید. آن بالا آسمان و دریای خلیج فارس به هم آمیخته می‌شوند و شما بعد از تماشای این منظره با سرعت نفس‌گیر 12 متر بر ثانیه یک مسیر سراسر هیجان را با سقوط آزاد طی می‌کنید. راید آدرنالین اما غول مرحلۀ آخر است، با این راید شما قرار است از بالای برج خورشید به درون استخر سقوط کنید. در این راید شما سقوط آزاد دارید اما آدرنالیتان پرواز می‌کند!

فروشگاه‌های اوشن پارک

دو فروشگاه در مجموعه پارک اوشن کیش فعال است. یکی در ورودی پارک واقع شده که علاوه بر حوله، دمپایی، کیف و کلاه و کرم ضد آفتاب، صنایع دستی جزیره کیش را هم ارائه می‌کند. تجربه خرید از این فروشگاه، خودش یکی از جذاب‌ترین جاذبه‌های گردشگری جزیره کیش است! شما با این فروشگاه هم وسایل لازم برای استفاده از پارک را در دسترس دارید و هم می‌توانید برای خودتان یادگاری و برای دوستان و عزیزانتان سوغاتی تهیه کنید. فروشگاه جزیره هم در محوطه خود پارک است که باز همه وسایل لازم برای استفاده از پارک را در اختیار شما قرار می‌دهد.

رستوران‌های اوشن پارک

اوشن پارک پر است از انواع رستوران‌ها و کافی‌شاپ‌های جذاب و خاطره‌انگیز که هر کدامشان طعم‌ها و غذاهایی دارند که جسم و روح شما را پر از خوشمزگی و لذت می‌کنند. می‌توان گفت همان‌طور که رستوران‌های کیش یکی از جذاب‌ترین جاذبه‌های گردشگری کیش است، رستوران‌های تم پارک اوشن هم بخشی از دیدنی‌های کیش زیبا و اوشن پارک است. با کیش‌بوک همراه باشید تا به قسمت‌های خوشمزه پارک سر بزنیم:

  • چیکو: رستوران اصلی پارک آبی اوشن کیش، چیکو است. تیپ کار این رستوران به شکل سلف سرویس است و در آن انواع پیش‌غذا، سالاد، مرغ سوخاری، ساندویچ، پیتزا و انواع نوشیدنی سرو می‌شود.
  • زامبوزیمبو: این رستوران را دو برادر آشپز حرفه‌ای اداره می‌کنند! در این رستوران ساندویچ‌های سرد و گرم، بزرگ و کوچک با طعم‌های فوق‌العاده، همیشه منتظر شما هستند.
  • کافیسا: با کافیسا تجربه حضور در یک کافی‌شاپ خوش‌منظره با نوشیدنی های سرد و گرم و انواع کیک را خواهید داشت.
  • نوشاک: کیوسک نوشاک با آبمیوه‌های کاملا طبیعی، سالادهای میوه تازه و برش‌های متنوع میوه‌های جالیزی منتظر شماست.
  • فروتیلا: فروتیلا هم یکی دیگر از کیوسک‌های مدل جنوبی است که آبمیوه‌های خنک، سالاد میوه و میوه‌های تازه و تابستانی را سرو می‌کند.
  • جتسمینا: درنهایت هم غار پر رمز و راز و مسحورکننده جتسمینا جایی است برای نوشیدن انواع دلستر، نوشیدنی خنک و مغزهای نمکی و مقوی که به شما کمک می‌کند نفستان را برای استفاده از تمام قسمت‌های مجموعه تازه کنید.

خدمات منحصربه‌فرد پارک آبی اوشن کیش

پارک اوشن کیش یک مرکز تخصصی ماساژ به نام پلومریا اسپا دارد. در این مرکز ماساژورهای حرفه‌ای منتظر شما هستند تا حال بدنتان را جا بیاورند. در پلومریا اسپا انواع ماساژهای متنوع که بین 20 تا 60 دقیقه طول می‌کشند، ارائه می‌شود. ماساژهایی مانند:

  • سیام آروما: ماساژ کل بدن با روغن‌های لوکس
  • بک ماساژ: ماساژ پشت بدن برای رفع خستگی و کوفتگی
  • سالایا هد ماساژ: ماساژ مخصوص سر و گردن، شانه و کتف
  • هاوایی هات‌استون: ماساژ با بهره‌گیری از سنگ‌های مغناطیسی
  • سیام فیس: ماساژ صورت با روغن‌های گیاهی
  • چیتاوان فوت: ماساژ پا به منظور ایجاد تعادل در ارگان‌های داخلی
  • سوئدی اسپورت: ماساژ با استفاده از روغن‌های گیاهی و انواع تکنیک‌ها به منظور دفع سموم از عضلات

مطمئن باشید که پس از تجربه این ماساژها چیزهایی از بدنتان می‌فهمید که تا قبل از آن نمی‌دانستید! همچنین همانطور که دیدید برخی از این ماساژها خصلت درمانی هم دارند و شما علاوه بر لذتی که از تجربه ماساژ می‌برید، به سلامتی خودتان نیز کمک خواهید کرد. این مرکز را می‌توان یکی از برترین جاذبه‌های گردشگری کیش دانست که استفاده از آن تور تفریحی کیش شما را به کمال می‌رساند.

نکاتی برای حضور در پارک آبی اوشن

قبل از رفتن به تم پارک آبی کیش بهتر است به نکات زیر توجه کنید:

  • بلیط تم پارک آبی کیش 595 هزار تومان است؛ که معمولا با یک تخفیف کوچک می‌توانید آن را به قیمت 550 هزار تومان خریداری کنید.
  • بلیط تم پارک آبی کیش شامل برنامه حمل‌ونقل رایگان شما از نقاط مختلف کیش نیز می‌شود. اتوبوس‌های تم پارک در سه مسیر مختلف جزیره فعالیت می‌کنند.
  • برای کودکان زیر سه سال یا دارای قد زیر 92 سانتی‌متر تنها امکان خرید بلیط حضوری وجود دارد.
  • افراد بالای 65 سال و کودکان دارای قد 92 تا 122 سانتی‌متر از 21 درصد تخفیف در خرید بلیط برخوردار می‌شوند.
  • سانس خانم‌ها در اوشن پارک کیش شامل شنبه و پنج‌شنبه از ساعت 15 الی 20، سه‌شنبه و جمعه از ساعت 9 الی 14 و چهارشنبه از ساعت 9 الی 17 و 12 الی 17 است. سانس آقایان نیز شنبه و پنج‌شنبه از ساعت 9 الی 14، سه‌شنبه و جمعه از ساعت 15 الی 20، دوشنبه از ساعت 9 الی 17 و 12 الی 17 است.

تم‌پارک آبی اوشن را فراموش نکنید!

تِم پارک آبی اوشن به‌عنوان اولین تم پارک آبی روباز ایران، در هر گوشه گوشه‌اش شما را با یک داستان آشنا می‌کند. باید بدانید که داستان‌پردازی این پارک آبی برعهده احمد جعفری یکی از طراحان ارشد دیزنی‌لند بوده است. این یعنی با اوشن پارک یک تجربه واقعا بی‌همتا خواهید داشت پس زودتر با خرید بلیت تم‌پارک آبی اوشن خودتان را برای یک سفر هیجان‌انگیز آماده کنید. همچنین این پارک با آنکه روباز است هم برای آقایان و هم برای خانم‌ها قابل استفاده است چون هیچ ساختمان بلندی به آن مشرف نیست و آسمان بالای سر آن هم در منطقه پرواز ممنوع قرار دارد. ما در کیش‌بوک سعی داشتیم که شما را با تمام قسمت‌های این پارک آشنا کنیم و در پایان هم آماده‌ایم تا هر سوالی که درباره این پارک دارید را در سریع‌ترین زمان ممکن پاسخ دهیم.

رزرو تفریحات
تعداد بزرگسالان
تعداد خردسالان
%1 تخفیف مبلغ کل
851,400
تومان
همین حالا رزرو کن
comments

دیدگاه های کاربران

دیدگاه های کاربران (0 دیدگاه)
امتیاز نهایی 0 stars

ثبت دیدگاه

برای ثبت نظر فرم زیر را کامل کنید و امتیاز خود را ثبت کنید

امتیاز های این تفریح

ارزش هزینه به لذت
تفریح و خوشگذرانی
تنوع و کیفیت امکانات
وضعیت بهداشتی