مومیایی

sort مرتب سازی بر اساس :
امتیاز تفریحات (0)star
activetime0
categoryهرم مومیایی

0 0 تومان

مشاهده و خرید

جزیره کیش را به داشتن جاهای دیدنی و جاذبه‌های تفریحی فراوان می‌شناسند؛ و به همین دلیل سالانه مسافران بسیاری به آن سفر می‌کنند. سفر به کیش، یکی از جذاب‌ترین انواع سفر است؛ و هر شخصی در هر سنی و با هر سلیقه‌ای را به وجد می‌آورد. چه علاقه به تاریخ داشته باشید؛ چه عاشق بازی‌های آبی و آرامش‌بخش در سواحل نیلگون خلیج فارس، کیش شما را راضی نگه می‌دارد. کافیست برای یک سفر چند روزه به کیش، برنامه بریزید؛ و با رزرو هتل کیش و خرید بلیط هواپیما تهران به کیش و چند تفریح جذاب و سرگرم‌کننده مانند هرم مومیایی کیش، سفرتان را آغاز کنید. ما در کیش بوک تمام جاهای دیدنی کیش، بهترین تفریحات آبی برترین و هیجان‌انگیزترین کلوب‌های ورزشی جزیره، بهترین هتل‌ها، بهترین رستوران‌ها، بازی‌ها و… را در قالب وبلاگ کیش بوک برای شما جمع‌آوری کرده‌ایم؛ تا قبل از سفر، تمام اطلاعات لازم را کسب کرده و سفری خاطره‌انگیز برای خود و عزیزان‌تان بسازید. در این بخش صحبت ما در رابطه با ترس و هیجان در یکی از جاهای دیدنی کیش است. هرم مومیایی کیش از جمله تفریحات مناسب برای افرادی است که دوست دارند شجاعت و نترس بودن خودشان را محک بزنند. پس برای دریافت اطلاعات کافی درباره این جاذبه تفریحی کیش ما را همراهی کنید.

هرم مومیایی کیش، تجربه‌ای پر از لذت، هیجان و ترس در جزیره

یکی از جاذبه‌های گردشگری و تفریحی در کیش که نزدیک اسکله بزرگ تفریحی واقع شده است همین هرم مومیایی کیش است. این بازی جذاب و متفاوت هیجانی به مراتب بیشتر از قلعه وحشت را به مسافران جزیره القا می‌کند. در طلسم مومیایی انواع مجسمه‌ها و مومیایی‌های دست‌ساز که صداهای مهیب از خودشان تولید می‌کنند طراحی شده است؛ تا افرادی که تصمیم دارند از این جاذبه بازدید کنند، بتوانند خودشان را در مقابل ترس و هیجان امتحان کرده و حسابی محک بزنند. طلسم مومیایی در چادری بزرگ نزدیک به اسکله بزرگ تفریحی کیش طراحی شده است؛ و با داشتن مجسمه‌هایی دست و پا بریده در کنار نورپردازی و صداهای وحشتناک، علاقه‌مندان به ترس و هیجان را به سمت خود می‌کشاند. از نظر بسیاری از گردشگران کیش، طلسم مومیایی شبیه به قلعه وحشت کیش است. اما باید بگوییم این دو مورد کاملا از هم متفاوت هستند. شاید طلسم مومیایی به نسبت قلعه وحشت کمتر طرفدار داشته باشد؛ و آن چنان که باید میان گردشگران شناخته شده نباشد. اما به آن دسته از دوستانی که به دنبال تجربه هیجانی منحصربه‌فرد هستند؛ بازدید از این چادر جادویی پیشنهاد می‌شود. اگر در تور کیش شرکت کردید؛ و به دنبال تجربه حس هیجان و ترس همزمان هستید؛ این چادر که با نام طلسم مومیایی در جزیره شناخته می‌شود؛ مقصد هیجان انگیز شماست.

طلسم مومیایی در کیش، سفری میان مومیایی‌های جزیره

برای دیدن مومیایی‌ها نیازی نیست تا کشور مصر بروید. در همین جزیره مرجانی کیش که در آب‌های نلگون خلیج فارس قرار دارد می‌توانید یک بازدید سراسر ترس و هیجان را از مومیایی‌های موجود در طلسم مومیایی تجربه کنید و شبی خاطره‌انگیز بسازید. در این محوطه لحظاتی مهیج و دارای ترس و هیجان خاص را قطعا برای اولین بار در ایران تجربه خواهید کرد. طلسم مومیایی یک مکان فوق‌العاده هیجان‌انگیز و مرموز برای آن دسته از دوستانی است که می‌خواهند میزان جرات خود را محک بزنند. چادری بزرگ پر از مجسمه‌های ترسناک که یکی پا ندارد، دیگری دست، و این مجسمه‌ها همراه با نورپردازی و صداهای وحشتناک، هر گردشگر و مسافری را برای تجربه ترس و هیجان به سمت خود جذب می‌کند. شاید بازدید از طلسم جادویی عجیب به نظر بیاید؛ اما به طرفداران وحشت و ترس، به شدت پیشنهاد می‌شود. قطعا بازدید از این چار مملو از مجسمه، رنگ صورت شما را به رنگ گچ در می‌آورد. سرهای بریده و خون پخش شده روی دیوار، شاید برای نوجوان‌ها که به دنبال ترس و هیجان هستند جذاب باشد؛ و انرژی زیادی به آنها تزریق کند. با تجربه این بازی سراسر هیجان، قطعا حس و حال متفاوتی را تجربه خواهید کرد

خرید بلیط هرم مومیایی کیش

بلیط هرم مومیایی کیش را می‌توانید به صورت حضوری خریداری کنید. همچنین امکان خرید بلیط آن به صورت آنلاین نیز وجود دارد. از آنجا که هرم مومیایی کیش در مجموعه سافاری واقع شده است؛ علاوه بر خرید بلیط اصلی، باید بلیط ورودی مجموعه سافاری را نیز خریداری نمایید. البته بازدید از مجموعه سافاری با وجود ده‌ها تفریح جذاب و سرگرم‌کننده، ارزش خرید این بلیط ورودی را به‌تنهایی هم دارد. همچنین در نظر داشته باشید که در روزهای پرمسافر کیش، خرید بلیط‌های تفریحات کیش به صورت حضوری ممکن است کمی سخت شده و در مراحل خرید بلیط و انتظار ورود به آن تفریح معطل شوید. بر همین اساس و برای داشتن برنامه‌ریزی بهتر و سفری آسوده‌تر، توصیه می‌کنیم بلیط خود را به‌صورت آنلاین خریداری نمایید.

قیمت هرم مومیایی کیش (هزینه هرم مومیایی کیش)

قیمت بلیط هرم مومیایی کیش در حال حاضر 75 هزار تومان است. البته باید 18 هزار تومان هم برای بلیط ورودی به مجموعه سافاری کیش در نظر بگیرید. در نتیجه مجموعا باید 93 هزار تومان به ازای هر نفر برای این بازی سرگرم‌کننده بپردازید. البته روش معقول و توصیه شده این است که با یکبار ورود به مجموعه سافاری، از چندین تفریح جذاب این مجموعه که مدنظر دارید استفاده کنید؛ تا برای هر بار حضور نیازی به پرداخت ورودی مجدد نداشته باشید. به همین دلیل پیشنهاد می‌کنیم یک نیم روز کامل را به این مجموعه اختصاص داده و از تفریحات مختلف آن لذت ببرید.

تخفیف بلیط هرم مومیایی کیش

در تمامی مناطق گردشگری فصلی، با شروع فصل‌ها و روزهای خلوت‌تر، شانس دریافت تخفیف‌های مناسب در موارد مختلف بیشتر می‌شود. در جزیره کیش نیز امکان دریافت این تخفیف‌ها در روزهای خلوت‌تر جزیره بیشتر است. بنابراین اگر در چنین روزهایی به کیش سفر می‌کنید؛ فرصت مناسبی است که از تفریحات متنوع آن با قیمت مناسب‌تر بهره ببرید. یک راه یگر برای دریافت تخفیف بلیط هرم مومیایی کیش و سایر تفریحات جزیره، خرید آن به‌صورت آنلاین است. در واقع با خرید بلیط این تفریحات به‌صورت آنلاین معمولا و در هر زمانی، می‌توانید از حداقل 10 الی 15 درصد تخفیف بهره‌مند شوید. در نهایت بسیاری از خدمات کیش برای کیشوندان دارای تخفیف دائمی است. بنابراین اگر کیشوند هستید و کارت آن را دارید؛ ممکن است بتوانید برای دریافت تخفیف بیشتر روی آن حساب کنید.

آدرس هرم مومیایی کیش

اگر به دنبال آدرس هرم مومیایی کیش، این چادر جادویی و سراسر هیجان هستید؛ باید بگوییم که برای دسترسی به آن باید به مجموعه سافاری کیش بروید. زمان بازدید از طلسم مومیایی از ساعت ۱۶ تا 21 است؛ که پیشنهاد می‌کنیم برای بالا بردن حس هیجان و ترس در تاریکی شب از این چادر منحصربه‌فرد بازدید کنید؛ و یک شب پر از ترس و خاطره برای خودتان رقم بزنید.

پیش از ورود به هرم مومیایی کیش بهتر است مواردی را در نظر بگیرید. برخی از این موارد قانونی و برخی دیگر تجربه ما در این تفریح سرگرم‌کننده است؛ و رعایت آنها کمک می‌کند تا از لحظات حضور خود در هرم مومیایی کیش بیشتر لذت ببرید.

  • این بازی خطرناک نیست. گاهی تشریح شرایط ترسناک فضای داخلی هرم مومیایی کیش موجب این برداشت اشتباه می‌شود که این بازی ممکن است خطرناک باشد. اما در عمل و با وجود همه هیجان و ترس موجود در هرم مومیایی کیش، این بازی هیچ‌گونه خطری برای افراد شرکت‌کننده ندارد. بنابراین از این نظر اصلا نگران نباشید؛ و با خیالی آسوده از ترسیدن خود لذت ببرید.
  • محدودیت سنی را رعایت کنید. خرید بلیط این بازی برای افراد زیر 10 سال ممنوع است. در واقع ترس القا شده در این بازی برای این افراد ممکن است بیش از چیزی باشد که برای سن آنها مناسب است. بنابراین بهتر است تحت هیچ شرایطی کودکان زیر ده سال را وارد این بازی ترسناک نکنید. توجه کنید که مسئله ترس لحظه‌ای در بازی نیست؛ و ممکن است این ترس در روزهای پس از انجام بازی، برای خردسالان آزاردهنده باشد.
  • بیماران خاص دقت کنند. این موضوع به اعلام شخصی شما باز می‌گردد. بنابراین اگر دارای بیماری‌های خاصی هستید که با ایجاد ترس ممکن است تشدید شود؛ بهتر است از این بازی صرف نظر کنید. به‌عنوان مثال بیماران قلبی احتمالا گزینه مناسبی برای شرکت در این فعالیت هیجان‌انگیز نیستند. در این مورد بهتر است یک بار به‌طور دقیق از پزشک خود سوال پرسیده تا در شرایط مشابه، برای تصمیم‌گیری دچار تردید نشوید.
  • به موقع حاضر شوید. از آنجا که سانس‌های این بازی ثابت است؛ و هر سانس معمولا ظرفیت 20 نفر را دارد؛ باید دقیقا در سانس بلیط خریداری شده خود در محل بازی حاضر شوید. در واقع این بلیط تنها برای آن سانس بوده و امکان استفاده از آن در ساعات و روزهای دیگر وجود ندارد.
  • آقایان و بانوان در کنار هم. این بازی را می‌توانید در کنار عزیزان‌تان و به صورت گروه‌های خانوادگی و دوستانه تجربه کنید. در واقع این تفریح از جمله تفریحات کیش است که امکان شرکت هم‌زمان زنان و مردان در آن وجود دارد.
  • برای طی مسیری 100 متری آماده شوید. در هرم مومیایی کیش یک مسیر 100 متری با آیتم‌های ترسناک تدارک دیده شده است. همچنین این مسیر در برخی نقاط تنگ و باریک می‌شود. البته برای حفظ هیجان این بازی، از شرح بیشتر جزئیات موجود در مسیر آن معذوریم.

تجربه و  خاطرات یک مسافر

در سفر آخری که به جزیره کیش داشتم؛ با جمع بزرگی از دوستانم همراه بودم. من شخصا از قدم زدن در ساحل و دیدن غروب خورشید و همچنین غواصی در کیش بسیار لذت می‌برم؛ و گروه خونی مناسبی برای شرکت در مکان‌هایی مانند قلعه وحشت یا طلسم مومیایی ندارم. اما پسر دوستم که نوجوانی بسیار با انرژی و پرشور است؛ در تمام تفریحات کیش شرکت می‌کند و هیچکدام از آنها را نادیده نمی‌گیرد. به همین دلیل در این سفر نه یک بار بلکه چندین بار همراه با خانواده‌اش به دیدن قلعه وحشت و هرم مومیایی کیش رفتند؛ و هر بار با صورتی به رنگ گچ دیوار به هتل برگشتند. پسر دوستم با رنگ پریده از خون پاشیده شده روی دیوار صحبت می‌کرد؛ و نمی‌توانستم درک کنم که این موضوع چقدر می‌تواند برایش جذاب و سرگرم‌کننده باشد. تا این که بلایی سر من آوردند که به خوبی حس و حالشان را از دیدن هرم مومیایی کیش درک کردم. بعد از یک غواصی دلنشین و دلچسب به سمت هتل برگشتم. اکثر مسافران و گردشگران کیش می‌دانند که غواصی در کیش چه تفریح انرژی‌بری است. در هتل اتاق که تقریبا بعد از غواصی خسته و له بودم دوش گرفتم و روی تخت ولو شدم. پسر دوستم آمد و گفت که عمو حتما امشب بیا که با هم به طلسم مومیایی برویم. من هم خسته بودم و گفتم که اصلا حرفش را هم نزند چون نمی روم. بدون اینکه به یکی از بهترین رستوران‌های کیش برای صرف شام مراجعه کنم سعی کردم شب را زودتر بخوابم. حدود ساعت ۱۲ شب بود که ناگهان یکی تکانم داد و گفت بلند شو. من هم که از خواب پریده بودم تا خودم را جمع و جور کنم دوستم از دم در اتاق تنها یک چراغ را روشن کرده بود و داد می‌زد کمک. سریع به سمت در رفتم و دیدم دوستم روی شکم بر زمین افتاده و دورش را خون گرفته است. تا بلندش کردم یک چیز سیاه پوش با کله اسکلت و از طرف دیگر دوستم که در خون غوطه‌ور به سمتم هجوم آوردند. ناگفته نماند که همان موقع غش کردم؛ و تنها چیزی که یادم می‌آید چند دقیقه بعد بود که دوستم همراه با پسرش در حال ماساژ دادن شانه و دست من بودند تا به هوش بیایم. با آن وضع گفتم الان از اینکه من را ترساندید لذت بردید؟ و آنها با خنده گفتند که نمی‌دانستیم انقدر شجاع باشی. پس بگو چرا با ما به هرم مومیایی کیش نمی‌آیی.