بهترین فست فودهای کیش

بهترین فست فودهای کیش

4/5 - (42 امتیاز)

آنچه در این مقاله می خوانید

جزیره کیش از مقاصد توریستی ایران است و به همین دلیل مسافران زیادی، سفر به کیش را در اولویت سفرهای خود قرار می‌دهند. از آنجایی که شکم‌گردی و تست غذاهای متنوع هم از لذت‌های هر سفر شناخته می‌شود، جزیره کیش هم از این قاعده مستثنی نبوده و با داشتن انواع رستوران و فست فودهای کیش و خدماتی چون اجاره ماشین در کیش نیاز مسافران جزیره را برآورده می‌کند.
اکثر مسافران کیش بعد از بازدید از جاهای دیدنی کیش به شکم‌گردی علاقه دارند و در طول هر سفر برای چندین بار هم که شده رستوران‌های متنوعی را تجربه می‌کنند. پس اگر تصمیم دارید سفر به کیش را تجربه کنید و به دنبال آدرس بهترین فست فودهای کیش هستید، این مقاله کیش‌بوک را تا انتها مطالعه کنید.

آدرس بهترین فست فودهای کیش

لذت خوردن غذا در بهترین رستوران‌های کیش قطعا یکی از بهترین تجربه‌های سفر به کیش خواهد بود. خوراکی‌های هیجان‌انگیز در بهترین فست فودهای کیش که از کوچک و بزرگ همه طرفدارش هستند و حداقل چند وعده غذایی‌شان را در همین فست فودها سپری می‌کنند. خصوصا کودکان که طرفدار پر و پا قرص غذاهای فست فودی هستند پس اگر با کودکان خود به جزیره کیش سفر کردید حتما به فست فودهایی که در ادامه به شما معرفی می‌کنیم، مراجعه کنید.

رستوران انرژی کیش
رستوران انرژی کیش

فست فود انرژی کیش

یکی از بهترین و جذاب‌ترین تفریحات کیش ، غذا خوردن همراه با شنیدن موسیقی زنده است. رستوران انرژی کیش با داشتن دو فضای باز و سرپوشیده و با سرو انواع غذاهای ایرانی، فرنگی، دریایی و از همه مهم‌تر فست فودی همراه با اجرای موسیقی زنده، آماده است تا از میهمانان این جزیره با هر سلیقه میزبانی کند. فست فود انرژی کیش با ظرفیت ۵۰۰ نفر در اسکله تفریحی قدیم، آماده پذیرایی از شما میهمانان عزیز کیش است. موزیک زنده این رستوران ظهرها از ساعت ۱۳ تا ۱۵ اجرا می‌شود. همچنین شب‌ها از ساعت ۲۲ تا ۱ بامداد موسیقی زنده برای مسافران اجرا خواهد شد. پس برای لذت بردن از غذا و شنیدن موسیقی، فست فود انرژی کیش را در برنامه شکم‌گردی خود قرار دهید.

آدرس: اسکله تفریحی قدیم، نوار ساحلی، بعد از سالن همایش

فست فود البیک کیش

اگر در سفر به کیش هوس مرغ سوخاری کردید حتما به فست فود البیک مراجعه کنید. فست فود البیک کیش با سرو خوشمزه‌ترین مرغ‌های سوخاری، یک وعده غذایی عالی را پیش روی گردشگران قرار می‌دهد. البیک با داشتن مرغ‌های سوخاری تازه همراه با پیتزا و انواع ساندویچ‌ها، آماده است تا از مسافران  میزبانی کند.

آدرس: جنب اسکله تفریحی، مرکز خرید مریم ۲، طبقه دوم

رستوران توتی فروتی کیش
رستوران توتی فروتی کیش

توتی فروتی کیش

توتی فروتی اولین رستوران ساحلی جزیره کیش است و با گذر زمان، همچنان کیفیت غذاهای رستوران، حرف اول را می‌زند. رستوران توتی فروتی با سرو انواع غذاهای فست فودی، ایرانی و دریایی، آماده است تا از مسافران تور کیش در فضایی ساحلی میزبانی کند. توتی فروتی کیش با میز و صندلی‌هایی که در محوطه باز جزیره قرار داده است توجه گردشگران و مسافران جزیره را به سمت خود جلب کرده و با کیفیت بالای غذاها، مشتریان بسیاری را جذب کرده است. توتی فروتی به اندازه ۵۰۰ نفر گنجایش دارد و به دلیل موقعیت مکانی، از رستوران‌های محبوب جزیره شناخته می‌شود. سرو انواع پیتزا، ساندویچ و دیگر غذاهای فست فودی در کنار دریا و نزدیک اسکله تفریحی جدید.

آدرس: انتهای بلوار دریا، جنب اسکله بزرگ تفریحی

فود کورت دامون کیش

دامون تنها یک مرکز فروش غذا نیست؛ بلکه از مهم‌ترین جاذبه‌های تفریحی کیش است و از مسافران کیش به خوبی میزبانی می‌کند. شما در دامون می‌توانید به گشت و گذار مشغول شده و خرید کنید. سپس بعد از خرید و برای استراحت و میل غذای خوشمزه، خودتان را به طبقه دوم دامون کیش برسانید. اینجاست که با دنیایی از غذاهای مختلف روبرو خواهید شد.

فود کورت دامون کیش
فود کورت دامون کیش

در فود کورت دامون کیش، انواع غذاهای ایتالیایی، ترکی، ایرانی، مکزیکی، هندی، چینی، فست فود، دریایی و فرانسوی با بهترین شکل ممکن سرو شده و شما را با مزه‌های فراموش نشدنی آشنا می‌کند. شما در فود کورت دامون کیش دو انتخاب دارید. اینکه در بالکن یا در فضای داخلی مجموعه، غذای خود را نوش جان کنید. فود کورت دامون کیش بالکنی کاملا مدرن و حرفه‌ای دارد و به دلیل قرار گیری در طبقه دوم، با چشم‌اندازی از دریا از شما میزبانی می‌کند. به دلیل چشم‌انداز زیبا از دریای جنوب پیشنهاد می‌کنیم به جز میل وعده‌های فست فودی،  یک صبحانه هم خودتان را میهمان کنید. پس اگر در سفر به کیش به دنبال آدرس بهترین فست فودهای کیش در مکان‌های شیک و زیبا هستید حتما به فود کورت دامون سر بزنید. منوی فود کورت دامون هر سلیقه با هر ذائقه‌ای را راضی نگه می‌دارد. همچنین قیمت غذا در فود کورت دامون کیش بسته به نوع انتخاب شما متغیر است.

آدرس: خیابان وصال، مرکز خرید دامون

فست فود بومرنگ کیش

بومرنگ کیش به دلیل داشتن توع بالا در انواع ساندویچ و البته قیمت‌های مناسب در کنار کیفیت، از بهترین فست فودهای کیش شناخته شده و گردشگران را که به دنبال غذای فست فودی هستند را جذب می‌کند. اگر سفر به کیش را انتخاب کرده‌اید و عاشق غذاهای فست فودی هم هستید، حتما به فست فود بومرنگ سر بزنید. بومرنگ گنجایش ۸۰ نفر را به صورت همزمان دارد و آماده است تا در دو فضای باز و سرپوشیده، از مسافران میزبانی کند. اگر با شنیدن این توصیفات به دنبال آدرس بومرنگ کیش هستید باید بگوییم که این فست فودی کنار مروارید مال قرار داشته و دسترسی فوق‌العاده راحت و آسانی دارد.

آدرس: بلوار مروارید، روبروی مرکز خرید مروارید

فست فود خانه برگر کیش

برگر از خوشمزه‌ترین و به نسبت سالم‌ترین غذاهای فست فود شناخته شده و طرفدار زیادی هم دارد. پس اگر در سفر به کیش، هوس یک برگر درشت خوشمزه کردید حتما به خانه برگر سر بزنید. در خانه برگر کیش تنوع و کیفیت، حرف اول را می‌زند. کنار برگرهای خوش طعم، انواع ساندویچ، پیتزا و انواع سیب‌زمینی‌های گریل شده نیز در این رستوران سرو می‌شود که می‌تواند مسافران کیش را راضی نگه دارد.

فست فود خانه برگر کیش
فست فود خانه برگر کیش

پس اگر به دنبال یک طعم متفاوت در کنار مواد اولیه مرغوب و با کیفیت هستید، حتما یک وعده غذای فست فودی را در خانه برگر کیش تجربه کنید. خانه برگر یکی از بهترین فست فودهای کیش است و در دو فضای باز و سرپوشیده، از مسافران جزیره میزبانی می‌کند. شما از ساعت ۱۲ ظهر تا ۱۲ شب می‌توانید به خانه برگر مراجعه کنید و طعم لذیذ غذاها را بچشید.

آدرس: شهرک صدف، روبروی بازار بزرگ مروارید، پلاک ۳۲۵

فست فود چشم‌انداز کیش

یکی از بهترین فست فودهایی که در سفر به کیش می‌توانید در آن یک وعده تازه و خوشمزه نوش جان کنید، فست فود چشم‌انداز است. فست فود چشم‌انداز کیش تازه‌ترین و لذیذترین ساندویچ‌های گرم را برای شما آماده می‌کند. همچنین بهترین پیتزا، انواع ساندویچ‌های سرد، انواع سالاد و مرغ سوخاری‌های تازه که  روزانه در این فست فود تهیه و سرو می‌شود. پس می‌توانیم به جرات بگوییم که یکی از بهترین فست فودهای کیش همین چشم‌انداز است. برای رسیدن به این فست فودی باید خودتان را به مرکز جزیره برسانید. چراکه فست فود چشم‌انداز کیش در بلوار فرودگاه قرار دارد.همچنین یکی از ویژگی‌های خوب این فست فود، قیمت‌های مناسب همراه با کیفیت بالای آن است.  پس زمانیکه هوس یک ساندویچ واقعی کردید خودتان را میهمان این فست فودی کنید.

آدرس: بلوار فرودگاه، هامور

فست فود شب‌های ساحل در کیش
فست فود شب‌های ساحل در کیش

فست فود شب‌های ساحل

می‌توانیم از بهترین فست فودهای کیش به فست فود شب‌های ساحل هم اشاره کنیم. انواع برگر، پیتزا و ساندویچ در منوی این فست فود وجود دارد که می‌تواند هر نوع سلیقه‌ای را راضی نگه دارد. فست فود شب‌های ساحل کیش با قرار گیری در اطراف اسکله قدیمی، امکان دسترسی به ساحل را برای شما فراهم می‌کند. با توجه به اسم این رستوران، پیشنهاد می‌کنیم یکی از شب‌های سفر به کیش خود را در  اسکله قدیمی جزیره بگذرانید و در فضای باز شب‌های ساحل، خوشمزه‌ترین ساندویچ را سفارش دهید. انتخاب یک رستوران و یا فست فود عالی در جزیره کیش اصلا دشوار نیست. پس با یک برنامه‌ریزی درست، بعد از غواصی در کیش ، یک روز پر از کالری برای خود و عزیزانتان فراهم کنید. شاید رستوران‌های ساحلی کیش مملو از جمعیت باشند اما برای نوش جان کردن خوراکی‌های خوشمزه این رستوران، نگران میز و صندلی خالی نباشید. شما می‌توانید با همراه داشتن یک زیرانداز روی شن‌های روان بنشینید و غذای خود را سفارش دهید.

آدرس: جنب اسکله تفریحی قدیم

فست فود بادکنک کیش

کیش بوک با لیست کردن بهترین فست فودهای کیش، مشکل و نگرانی شما را بایت پیدا کردن یک جای عالی برای خوردن وعده‌های خوش طعم و خوشمزه برطرف کرده است. پس نگران یافتن یک غذای فست فودی سالم و خوشمزه و از همه مهم‌تر با کیفیت نباشید. فست فود بادکنک کیش هم در لیست بهترین فست فودهای ما جا خوش کرده و با توجه به رضایت مسافران کیش، مشتری‌های بسیاری را جذب خود کرده است. فست فود بادکنک کیش، به دلیل داشتن منوی متنوع و با کیفیت، به پاتوق کیشوندان تبدیل شده است. به همین دلیل ما تصمیم گرفتیم تا فست فود بادکنک را در لیست بهترین فست‌ فودهای کیش اضافه کنیم و به مسافران هم پیشنهاد دهیم.
در بادکنک تمام مواد غذایی روزانه تهیه شده و کاملا تازه و خوشمزه سرو می‌شود. شما می‌توانید از ساعت ۱۲ ظهر تا ۲ صبح یکی از عده‌های لذیذ و خوشمزه در جزیره را میهمان این فست فود باشید. به دلیل قیمت‌های مناسبی که این رستوران ارائه می‌کند اکثر مشتریان فست فود بادکنک را دانشجویان دانشگاه تهران کیش تشکیل می‌دهند و به نوعی پاتوق خود کرده‌اند. پس اگر در جزیره هوس یک پیتزا یا یک ساندویچ دلچسب دانشجویی کردید خودتان را به فست فود بادکنک کیش برسانید و دلی از عزا در بیاورید.

آدرس: سفین، خیابان نیایش، پلاک ۵

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پربازدیدترین ها