فست فود بومرنگ کیش
کیش، ایوان مروارید، پلاک ۳۳۱
امتیاز :
(0)

امتیاز های رستوران

کیفیت
قیمت
پاکیزگی
برخورد کارکنان

مشخصات رستوران

  • تلفن هماهنگی :07644458431
  • موقعیت :کیش، ایوان مروارید، پلاک ۳۳۱
  • صبحانه : ندارد

امکانات رستوران

  • پارکینگ
  • رزرو تلفنی
  • تحویل رایگان در محل
  • اینترنت رایگان

معرفی فست فود بومرنگ کیش

فست فود بومرنگ کیش یکی از بهترین‌های فست فودهای کیش به حساب می‌آید. هر خوراکی خوشمزه‌ای که باید در فست فودها طبخ شود در این جا موجود است.

منوی فست فود بومرنگ

انواع پیتزا، سوخاری‌ها، ساندویچ و برگر، سالادها با سس‌های هیجان انگیز و پیش غذاهای اشتها آور را در این فست فود سفارش دهید و منتظر بمانید تا یک شاهکاری از طعم و عطر ناب از غذا را بر روی میز خود ببینید.

این مجموعه دارای پارکینگ مسقف نیست، اما شما به صورت رایگان می‌توانید در کنار خیابان خودروی خود را پارک کنید. پس نگرانی از بابت جای پارک نخواهید داشت و با خیال راحت می‌توانید لحظاتی داخل این فست فود بنشینید و غذای خود را میل کنید.

منوی کامل فست فود بومرنگ کیش را برای شما در همین صفحه قرار داده‌ایم. ممکن است قیمت‌ها کمی با تغییر مواجه شوند، اما با یک نگاه متوجه کامل بودن منوی این فست فود می‌شوید.

فست فود بومرنگ کجاست؟

برای رفتن به این فست فود باید به سمت بلوار مروارید در قسمت شرقی جزیره بروید. با پیدا کردن مرکز خرید مروارید به سمت ایوان بزرگ مروارید بروید. این جا یک فودکورت معروف است که شما می‌توانید غذاهایی برای هر ذائقه را پیدا کنید. فست فود خوشمزه بومرنگ در پلاک 331 واقع شده. صندلی‌های قرمز رنگی که در محوطه بیرونی هم چیده‌اند، مشخصه این فست فود است.

در میان منویش جستجو کنید و غذای باب میل خود را سفارش دهید. اگر طرفدار غذاهایی که با سوسیس و کالباس درست می‌شوند، نیستید این منو شما را نا امید نمی‌کند. انواع پیتزاها و ساندویچ‌های مرغ و گوشت نیز در این جا طبخ می‌شود.

دیدگاه های کاربران

دیدگاه های کاربران (0 دیدگاه)
امتیاز نهایی 0

ثبت دیدگاه

برای ثبت نظر فرم زیر را کامل کنید و امتیاز خود را ثبت کنید

امتیاز های این رستوران

ارزش قیمت نسبت به کیفیت کالا
تنوع محصولات و فروشگاه ها
کیفیت خدمات
کیفیت کافه و رستوران