فست فود بادکنک کیش
کیش، سفین، خیابان نیایش، پلاک ES5
امتیاز :
(0)

امتیاز های رستوران

کیفیت
قیمت
پاکیزگی
برخورد کارکنان

مشخصات رستوران

  • تلفن هماهنگی :07649319277
  • موقعیت :کیش، سفین، خیابان نیایش، پلاک ES5
  • صبحانه : ندارد

امکانات رستوران

  • پارکینگ
  • رزرو تلفنی
  • تحویل رایگان در محل

معرفی فست فود بادکنک کیش

امکان دسترسی به غذای سالم و باکیفیت یکی از مهمترین فاکتورهایی است که تمام شهرهای توریستی باید از آن برخوردار باشند. لزوم این ذسترسی نیز تنوع رستوران‌های موجود در شهر و میزان پراکندگی آنهاست. یکی از عواملی که باعث می‌شود گردشگران تور کیش هرگز گرسنه نمانند و هر لحظه که اراده کنند بتوانند به غذای سالم و لذیذ دسترسی داشته باشند؛ وجود طیف گسترده‌ای از رستوران‌ها و فست فودهای مختلف در سطح شهر است. در ادامه این مطلب مجله کیش بوک می‌خواهیم به معرفی یکی از رستوران های کیش یعنی فست فود بادکنک بپردازیم.

فست فود بادکنک یک رستوران کوچک و محلی است که شاید برای مسافران زیاد شناخته شده نباشد؛ اما بسیاری از کیشوندان این رستوران را به خوبی می‌شناسند. فست فود بادکنک منوی متنوعی از غذاهای فست فودی را در اختیار مشتریان خود قرار داده و با تهیه مواد اولیه به صورت روزانه سعی دارد تا محصول نهایی را با بهترین کیفیت به دست آنها برساند

فست فود بادکنک کجاست؟

این رستوران کوچک در محله سفین و درست بر بلوار نیایش واقع شده و از این جهت موقعیت جغرافیایی خوبی دارد. پردیس بین‌المللی کیش دانشگاه تهران در نزدیکی این رستوران واقع شده و به همین دلیل بیشتر مشتریان این رستوران را دانشجویان این دانشگاه تشکیل می‌دهند. به غیر از کیفیت، ساعت کاری کاملا متفاوت این مجموعه از دیگر ویژگی‌های مثبت آن محسوب می‌شود.

این رستوران از ساعت 12 ظهر تا 2 بامداد آماده خدمت‌رسانی به مشتریان عزیز است. بنابراین اگر نصف شب احساس ضعف و گرسنگی کردید کافی است که خود را به سفین رسانده و از منوی این رستوران یک پیتزا یا یک ساندویچ خوشمزه سفارش دهید.

پس اگر ساکن جزیره هستید یا به زودی به این شهر سفر می‌کنید حتما آدرس این رستوران را یادداشت کرده و همیشه همراه خود داشته باشید. یادتان نرود که شب‌های جزیره کیش بسیار زیبا و خنک است. به همین دلیل هم معمولا مسافران قدم زدن کنار ساحل و زیر نور مهتاب را به قدم زدن زیر نور مستقیم خورشید ترجیح می‌دهند. اگر شما هم از این دسته افراد هستید و ممکن است در طول سفر برای قدم زدن به محله سفین بروید؛ آشنایی با این رستوران ممکن است به دردتان بخورد.

دیدگاه های کاربران

دیدگاه های کاربران (0 دیدگاه)
امتیاز نهایی 0

ثبت دیدگاه

برای ثبت نظر فرم زیر را کامل کنید و امتیاز خود را ثبت کنید

امتیاز های این رستوران

ارزش قیمت نسبت به کیفیت کالا
تنوع محصولات و فروشگاه ها
کیفیت خدمات
کیفیت کافه و رستوران