معرفی و رزرو هتل شایان کیش

addressکیش، میدان ساحل
codeکد آگهی : KBH-56
( 2.5 ) stars

امتیاز های هتل

پاکیزگی هتل و اتاق ها
موقعیت و دسترسی هتل
برخورد و عملکرد کارکنان
کیفیت نسبت به قیمت

مشخصات هتل

  • phone تلفن هماهنگی :07644422771
  • addressموقعیت :کیش، میدان ساحل
  • food صبحانه : ندارد

امکانات هتل

  • facilityیخچال
  • facilityمبلمان
  • facilityبالکن
  • facilityتلویزیون
  • facilityسیستم تهویه مطبوع دراتاق
  • facilityسرویس بهداشتی ایرانی در اتاق
  • facilityاینترنت در اتاق
  • facilityسرویس بهداشتی فرنگی در اتاق
  • facilityصندوق امانات
  • facilityپارکینگ
  • facilityکافی شاپ

هتل شایان از هتل های 5 ستاره کیش است و با سابقه ترین هتل جزیره هم شناخته می شود. این هتل از محبوبیت زیادی نزد گردشگران برخوردار است و با 50 سال سابقه فعالیت در زمینه هتل و اسکان، در نزدیکی اسکله قرار دارد. قاعدتا زمانی که هتلی از درجه 5 بهره‌مند شود قطعا امکانات مناسبی دارد که توانسته است لقب 5 ستاره را از آن خود کند. در حال حاضر یکی از پر طرفدارترین هتل های کیش است که هم اصالت خود را حفظ کرده و در عین حال امکانات و دکوراسیون لوکسی هم دارد.
شاید این هتل از قدیمی‌ترین هتل های کیش باشد اما همچنان با داشتن 5 ستاره در جزیره می درخشد و میهمانان و مسافران جزیره را برای داشتن یک اقامت اصیل به سمت خود می کشاند. اگر مسافر کیش هستید و یا تصمیم دارید با خرید تور کیش یک سفر فراموش نشدنی به این جزیره مدرن ایران داشته باشید، قبل از رزرو محل اقامت خود این مطلب ما را تا انتها مطالعه کنید و با آشنایی کامل با هتل شایان کیش مراحل رزرو یکی از اتاق های این هتل 5 ستاره را انجام دهید.

 

معرفی هتل شایان کیش

هتل شایان 50 سال پیش در کنار اسکله قدیمی ساخته شد و فعالیت خود را در جزیره مرجانی کیش آغاز کرد. این هتل زیبا در زمینی به مساحت 55000 متر مربع ساخته شد. اما اگر قدمت آن را بخواهید بدانید به شما می‌گویم که در دهه 50 ساخته شده است. درواقع سال 1354 این هتل در 4 طبقه با نمایی زیبا ساخته شد. هتل 5 ستاره شایان کیش با داشتن معماری منحصر به فرد و زیبا 4 طبقه و 195 اتاق با امکانات و تجهیزات مدرن دارد که می تواند مسافران مشکل پسند کیش را راضی نگه دارد. پس از گذشت 4 دهه از ساخت این مجموعه، همچنان در رده هتل‌های لوکس و با کیفیت در جزیره کیش به حساب می‌آید. لازم است بدانید هتل شایان جزوی از گروه هتل‌های پارس است. گروه هتل‌های پارس در شهرهای دیگری همچون ائل گلی تبریز، مشهد، کاروانسرای آبادان، اهواز و کرمان نیز اقدام به تاسیس هتل‌های زیبایی کرده است. 
همانگونه که عنوان کردیم هتل شایان در بهترین و مناسب ترین موقعیت جغرافیایی در کیش برخوردار است و در مجاورت اسکله قدیمی قرار دارد. به همین دلیل مسافران با اقامت در این هتل می توانند دسترسی بسیار راحتی به مراکز تجاری مهم و مناطق گردشگری کیش داشته باشند. باید بدانید که  بزرگترین اسکله تفریحی جزیره هم درست روبروی هتل واقع شده و در چند قدمی آن قرار دارد. به همین دلیل با انتخاب هتل شایان کیش علاوه بر دسترسی‌های خوبی که به جاذبه های تفریحی و گردشگری جزیره دارید دارید، می‌توانید از امکانات متنوع و خدمات با کیفیت هتل بهره‌مند شوید و یک اقامت به‌ یاد ماندنی در جزیره کیش تجربه کنید. 

اتاق های هتل شایان کیش

در این هتل به ‌منظور رفاه حال میهمانان و مسافران کیش، بهترین واحدهای اقامتی فراهم شده ‌است تا سفر به جزیره مرجانی ایران به یاد ماندنی باشد. تمامی واحدهای اقامتی هتل شایان کیش از سیستم تهویه ‌مطبوع، دسترسی به اینترنت، تخت‌های استاندارد، مبلمان، تلویزیون، یخچال، سرویس بهداشتی و حمام مجهز هستند تا مسافران لحظات خوبی از اقامت تجربه کنند و از زمان استراحتشان در کیش لذت ببرند. اگر در طول سفر اشیاء قیمتی همراه داشته باشید می توانید از صندوق امانات اتاق خود استفاده کنید و با آسایش خیال به گشت و گذار در جزیره مرجانی ایران بپردازید این هتل محبوب و قدیمی کیش از 195 واحد اقامتی برخوردار است که تعدادی از اتاق های هتل شایان رو به دریا هستند و چشم انداز زیبایی از خلیج فارس دارند. تعدادی از اتاق های هتل نیز رو به باغ دلربای هتل هستند و آرامش را به میهمانان هتل هدیه می کنند. جدا از اتاق ها، این هتل سوئیت هایی در ساحل آرام و زیبای خلیج فارس دارد که می تواند لذت اقامت مسافران کیش را چندین برابر افزایش دهد. 
اتاق ‌های هتل با ظرفیت ‌های دو، سه و چهار تخته و با امکان انتخاب بین منظره رو به جزیره یا منظره رو به دریا ارائه می‌شوند. اتاق‌ های چهار تخته هتل شایان کیش به صورت دوبلکس با دو تخت یک نفره در طبقه همکف و یک تخت دو نفره در نیم طبقه بالا به مسافران ارائه می ‌شوند. اما اگر خواهان فضای بیشتر و اقامتی راحت تر هستید می ‌توانید سوئیت‌های هتل را انتخاب کنید و از سفر گروهی و یا خانوادگی در کیش نهایت لذت را ببرید. 
سوئیت های ساحلی هتل شایان بیرون از هتل با فاصله 50 متری از لابی و نزدیک به ساحل قرار دارند. سوئیت های فوق العاده دلباز و زیبایی که مانند اتاق‌ها در ظرفیت‌ های دو تا چهارتخته عرضه می‌شوند و از میهمانان میزبانی می کنند. رویال سوئیت ‌ها هم به صورت یک خوابه، دو‌خوابه و دوبلکس هستند و ظرفیت چهار و شش نفره دارند. ویلاهای ساحلی هتل شایان کیش هم از گزینه های دیگری برای اقامت میهمانان و مسافران در این هتل هستند. این ویلاها هم در محوطه بیرونی هتل و نزدیک به ساحل قرار گرفته اند و دارای دوخواب با ظرفیت اصلی شش نفر هستند.
در باغ هتل 5 ستاره کیش می توانید حسابی قدم بزنید و هوای پاک تنفس کنید. لازم به ذکر است که هتل شایان کیش ، یک تراس بزرگ دارد که مسافران را به نشستن و خوردن چای همراه با تماشای زیبایی های جزیره سوق می‌دهد. هتل پنج ستاره پارس شایان در نزدیکی ساحل خلیج فارس و در میدانی با همین نام (میدان ساحل) قرار دارد. از نکات مثبت این مجموعه نزدیکی به بزرگترین اسکله تفریحی کیش است. بنابراین در صورتی که اتاق‌های رو به دریا ظرفیت پذیرش داشته باشند، در طول اقامت خودتان با منظره بی‌نظیری از دریا همراه خواهید بود. به خصوص که اگر در طبقات بالاتری از این هتل اقامت داشته باشید، چشم انداز بهتری هم خواهید داشت. 
در انتها باید بگوییم که تمامی واحدهای اقامتی هتل شایان از اتاق ها تا سوئیت ها و ویلاهای هتل، از چیدمان بسیار شیک و مدرنی برخوردار هستند و تنوع دارند. تنوع بالای واحدهای اقامتی هتل شایان باعث شده است تا میهمانان بسته به تعداد نفرات و سلیقه خود بهترین گزینه را انتخاب کنند و از اقامتشان در جزیره مرجانی ایران نهایت لذت را ببرند. 

امکانات هتل شایان کیش

 یکی از ویژگی های برجسته هتل شایان، نزدیکی هتل به دریا و اسکله تفریحی است؛ به این صورت که مسافران در هر زمان که اراده کنند می توانند با چند دقیقه پیاده روی در سواحل زیبای خلیج همیشه فارس قدم بزنند و لز تماشای امواج دریای جنوب و آرامش دلنشین آن لذت ببرند. ازجمله امکانات هتل می‌توان به استخر سرپوشیده، سالن کنفرانس و سالن آمفی‌تئاتر اشاره کرد که با برخورداری از امکانات و تجهیزات مدرن آماده برگزاری انواع جلسات و نشست‌ها، کنفرانس‌ها و دیگر مراسم است. با توجه به وجود امکاناتی مانند سالن کنفرانس، اقامت در این هتل برای افرادی که سفر کاری به کیش دارند هم مناسب است.

هتل شایان برای پر کردن اوقات فراغت میهمانان و سرگرم کردن آنها هم امکانات متنوعی در نظر گرفته است. در سالن بیلیارد هتل شایان، اسنوکر و تنیس رومیزی قرار دارد که می تواند برای میهمانان هتل بسیار سرگرم کننده و شادی آور باشد. قطعا با داشتن سفر گروهی و یا دوستانه می توانید در این سالن اوقات خوشی را در کنار هم‌سفران خود تجربه کنید و  به خاطره سازی کنار یکدیگر مشغول شوید. امکان کرایه دوچرخه هم در این هتل فراهم است. از دیگر امکانات خوب این هتل 5 ستاره کیش می توان به مواردی چون اینترنت رایگان در لابی و تمامی واحدهای اقامتی، پارکینگ سرپوشیده، تور گردشگری و ترنسفر استقبال از فرودگاه  اشاره کرد که در این هتل به میهمانان عرضه می‌ شود. 
رستوران هتل، صبح ‌ها صبحانه کامل و مفصلی در دو بوفه سرد و گرم به مسافران مقیم هتل ارائه می‌کند. همچنین ظهرها انواع و اقسام غذاهای ایرانی و فرنگی و دریایی برای مسافران هتل سرو می‌شود تا دیگر نیازی نباشد که میهمانان هتل در جزیره به دنبال رستوران خوب جهت نوش جان کردن غذا  باشند. برای مثال رستوران سنتی و رستوران شلمبر هتل با داشتن کیفیت بالای غذا و طعم های فراموش نشدنی و لذت بخش، بهترین پیشنهاد برای داشتن یک زمان خوشمزه در کنار همسران محسوب می شوند. رستوران شمبلیر رستوران اصلی هتل است که چشم ‌انداز فوق العاده زیبایی رو به خلیج فارس دارد و در سه وعده صبحانه، ناهار و شام آماده سرویس دهی به میهمانان عزیز است.

همچنین رستوران سنتی که در محوطه باز پشت هتل و در کنار استخر و آب ‌نمای هتل واقع شده  است می تواند گزینه دیگری برای انتخاب رستوران میهمانان تور کیش به حساب بیاید. در این رستوران سنتی انواع غذاهای سنتی و کباب ‌های تازه و خوشمزه سرو می شود که می تواند روزتان را هیجان انگیز و به یاد ماندنی بسازد. منظره درختان نخل و چمنزار، قطعا لذت صرف غذا در این رستوران را برای مسافران هتل دو چندان می‌کند. فست فود و کافی‌شاپ هتل هم با داشتن 40 نفر ظرفیت در سالن و 40 نفر در تراس می تواند برای یک زمان استراحت کوتاه در عصر مناسب باشد. در این کافه انواع نوشیدنی ‌های سرد و گرم به‌ همراه انواع پیتزا، ساندویچ و سوخاری و همچنین میان وعده ها سرو می شود تا بتواند لحظات خوش در کنار دوستان و خانواده برای شما رقم بزند. 
استخر روباز و فروشگاه‌ های مختلف هم دست در دست دیگر امکانات هتل داده اند تا بتوانند هتل شایان را به هتل کاملی تبدیل کنند. شاید اقامت در این هتل گران باشد اما با توجه به امکانات و خدماتی که ارائه می دهد ارزشش را دارد و می تواند خاطرات لذت بخشی را در ذهن شما و همراهانتان به یادگار بگذارد.
جهت رزرو یکی از واحدهای اقامتی این هتل به یاد داشته باشید که زمان تحویل اتاق ساعت 14 و ساعت تخلیه آن در ساعت 12 صورت می‌گیرد. همچنین مهم است بدانید که قوانین کنسلی هتل‌ ها نیز با توجه به شرایط و زمان لغو رزرو با یکدیگر متفاوت است. اقامت کودکان زیر 3 سال در این هتل 5 ستاره کیش رایگان است و کودکان بین 3 تا 6 سال در صورت عدم استفاده از سرویس هتل نیم بها بوده و بالای 6 سال یک نفر اضافه محاسبه می‌شود.
این هتل ترانسفر رایگان رفت و برگشت به فرودگاه را دارد. دقت داشته باشید برای بهره ‌مندی از این خدمات، زمان رزرو و در صورت مشخص بودن مشخصات پرواز خود مانند شماره پرواز، ساعت حرکت، مبدا و شرکت هواپیمایی را در قسمت توضیحات خاص درج کنید تا بتوانید بدون نگرانی از خدمات ترنسفر رایگان هتل شایان کیش بهره ببرید. همچنین در این هتل کیش ، پذیرفتن بانوان مجرد تنها با ارائه مدارک شناسایی معتبر امکان پذیر است. پذیرش صیغه نامه هم تنها با مهر برجسته صورت می‌پذیرد. 

موقعیت جغرافیایی و دسترسی های نزدیک هتل شایان کیش

هتل شایان فاصله چندانی با مراکز خرید کیش هم ندارد. علاقه مندان به خرید می توانند با اقامت در این هتل 5 ستاره، به گشت و گذار در مراکز خرید کیش چون مروارید و مریم بپردازند و از گردش و خرید حسابی لذت ببرند. همچنین اسکله تفریحی رو به روی هتل و در فاصله چند قدمی از آن قرار دارد. ایستگاه دوچرخه سواری، کلوب ورزش های آبی و بولینگ مریم کیش ، همگی در فاصله کمی از این هتل 5 ستاره قرار دارند که همین موضوع می‌تواند هیجان و لذت اقامت در هتل را چندین برابر افزایش دهد. اماکن تفریحی و دیدنی زیادی در اطراف این هتل وجود دارد. از این هتل تا شهر زیر زمینی کاریز، فلای بورد، اسکله میرمهنا و پارک سیمرغ حدود 6 کیلومتر فاصله دارید.
همچنین یکی دیگر از امتیازهای اقامت در این هتل، نزدیکی به مراکز خرید است. مرکز خرید مریم نزدیک‌ترین گزینه برای پاساژگردی شماست. مرکز تجاری کیش و مرکز خرید ونوس هم در همین نزدیکی هتل قرار دارد. اگر عاشق شنا و آبتنی در دل دریا هستید، این هتل بهترین انتخاب برای شماست. چون هم به پلاژ آقایان نزدیک است و هم پلاژ بانوان. 
 

 

 

سوالات متداول

هتل شایان کیش در ضلع شرقی جزیره و در موقعیت میدان ساحل، بلوار ساحل و جنب اسکله قدیم کیش قرار گرفته است و دسترسی مناسبی به اکثر مراکز تفریحی و جاذبه‌های کیش دارد.

هتل شایان تنها 500 متر از اسکله تفریحی کیش فاصله دارد که میهمانان هتل می توانند با کمتر از 5 دقیقه پیاده روی به ساحل برسند.

متناسب با تعداد نفرات و چشم‌ انداز اتاق و یا سوئیت مورد نظر، هزینه پرداختی در هتل شایان متفاوت است. معمولا اتاق‌هایی که چشم انداز دریا دارند گران ‌تر از دیگر واحدهای اقامتی هتل شایان هستند.

این هتل 5 ستاره کیش تنها 10 دقیقه با ماشین از فرودگاه بین المللی کیش فاصله دارد.

comment

دیدگاه های کاربران

دیدگاه های کاربران (1 دیدگاه)
امتیاز نهایی 2.5 stars
avatar
شاهرخ روشن فر
پنج شنبه 12 اسفند 1400 ساعت 14:31:25
(2.5) singlestar

با توجه به اینکه در اسفند ۱۴۰۰ در این هتل اقامت داشتیم به هیچ عنوان اون چیزی نیست که در برخی سایت‌ها در موردش نگارش شده و یک هتل کاملا” قدیمی و بعضا” کثیف ( از لحاظ موکت‌های کف ، درب‌ها ، کمدها، مبلمان‌ها ، عدم وجود پریز مربوط به موارد استفاده از کتری برقی و … ) دیدم ، با یک مدیریت ضعیف داخلی و عملکرد بسیار ضعیف رسیدگی به اتاق‌ها ( تنها مورد قابل قبول هتل نظافت و تمیزی روتختی و ملحفه‌ها و اقلام مربوط به تخت خواب بود ) در صورت نیاز عکس‌هایی که از اتاق گرفتم موجود هست

avatar
فاطمه عابد
دو شنبه 22 فروردین 1401 ساعت 14:16:45

ممنونم از اینکه تجربه و نظر خودتون رو با ما به اشتراک گذاشتید

ثبت دیدگاه

برای ثبت نظر فرم زیر را کامل کنید و امتیاز خود را ثبت کنید

امتیاز های این هتل

پاکیزگی هتل و اتاق ها
موقعیت و دسترسی هتل
برخورد و عملکرد کارکنان
کیفیت نسبت به قیمت