اسکوتر زیردریایی در کیش

addressکیش
codeکد آگهی : KBE-42
( 0 ) stars

امتیاز های تفریحات

ارزش هزینه به لذت
تفریح و خوشگذرانی
تنوع و کیفیت امکانات
وضعیت بهداشتی

مشخصات تفریح

  • category نوع تفریح :تفریحات آبی کیش
  • activedateروز های سرویس دهی :تمام روزهای هفته
  • acivetime ساعات سرویس دهی : 11-17

معرفی اسکوتر زیردریایی در کیش

اسکوتر زیردریایی در کیش

همانطور که از نام اسکوتر زیر دریایی کیش پیداست، این وسیله یک نوع اسکوتر است که با وسایل غواصی و کپسول اکسیژن تجهیز شده است. اسکوتر زیر دریایی یکی از تفریحات فوق‌العاده و شگفت انگیزی است که شما را تا عمق ۱۰ متری دریا پایین می‌برد و حیات زیر آب خلیج فارس را برای شما به نمایش درمی‌آورد؛ موجودات آبی و ماهی‌های رنگارنگ، مرجان‌ها و پوشش‌های گیاهی بخشی از دیدنی‌های زیر آب زلال خلیج فارس هستند. به عبارتی می‌توان گفت در این نوع از تفریحات آبی کیش شما نوعی غواصی همراه با اسکوتر را تجربه خواهید کرد. این تفریح بی‌نظیر حدود ۱۰ سال است که در کیش راه اندازی شده و با استقبال بی‌نظیری از سوی مسافران مواجه شده است.
در اسکوتر زیردریایی کیش، شخص روی اسکوتر می‌نشیند و یک کلاهک که تا پایین بازو را می‌پوشاند، روی سر فرد قرار می‌گیرد. کپسول اکسیژن در قسمت جلویی اسکوتر قرار دارد؛ اما افراد اکسیژن را از داخل کلاهکی که روی سر خود دارند دریافت می‌کنند. زیر کپسول اکسیژن یک پروانه تعبیه شده است که با استفاده از قدرت موتور الکتریکی اسکوتر را به حرکت در میاورد. افراد کنترل اسکوتر را به عهده دارند و می‌توانند با استفاده از فرمان، حرکت کنند. به عبارت دیگر، در اسکوتر زیردریایی کیش نیازی نیست که فرد برای غواصی حتما شنا بلد باشد و می‌تواند با استفاده از این وسیله از دنیای زیر آب لذت ببرد. قبل از شروع، اسکوتر از هرنظر چک خواهد شد؛ علاوه بر این موضوع، یک مربی کارآزموده نیز شما را همراهی خواهد کرد تا هیچ گونه نگرانی وجود نداشته باشد.

نکات استفاده از اسکوتر زیر دریایی کیش

قبل از رزرو بلیط این وسیله، بهتر برخی نکات را بدانید:

  • تنها افراد بالای ۱۲ سال می‌توانند از اسکوتر زیر دریایی کیش استفاده کنند؛ البته در برخی از کلوپ‌ها محدودیت سنی از ۹ سال شروع می‌شود.
  • تنها افرادی که قدی بالای ۱۵۰ سانتی‌متر دارند می‌توانند از اسکوتر زیر دریایی استفاده کنند

آدرس اسکوتر زیر دریایی کیش

برای لذت بردن از اسکوتر زیر دریایی کیش، باید به اسکله و ساحل‌های تفریحی کیش مراجعه کنید. می توانید برخی از این موارد را در لیست زیر مشاهده کنید:

رزرو بلیط اسکوتر زیردریایی کیش

شما به راحتی می‌توانید با مراجعه به سایت‌های معتبر، برای رزرو بلیط اسکوتر زیر دریایی کیش اقدام کنید. اگر قصد دارید در هفته‌های آینده به جزیره کیش سفر کنید، می‌توانید اکنون برای هفته‌های آینده بلیط خود را رزرو کنید. علاوه بر این موضوع، مدت زمان استفاده از اسکوتر زیردریایی معمولا ۱۵ دقیقه است، اما با رزرو آنلاین اسکوتر زیردریایی کیش به صورت آنلاین، شما می توانید بلیط خود را برای یک ساعت نیز دریافت کنید.

اسکوتر زیر دریایی کیش برای چه افرادی مناسب است؟

اگر شما نیز دوستدار دنیای زیر آب هستید اما از شنا کردن در عمق آب هراس دارید، اسکوتر زیردریایی گزینه بسیار مناسبی برای شما است. همانطور که ذکر شد، برای استفاده از این وسیله لازم نیست شنا بلد باشید، بنابراین اگر قادر به شنا کردن نیستید اما دوست دارید تا غواصی را تجربه کنید، اسکوتر زیر دریایی برای شما مناسب خواهد بود. همچنین اگر موهای بلندی دارید و مایل نیستید که موهایتان خیس شود، استفاده از اسکوتر گزینه مناسبی برای شما خواهد بود. در برخی از موارد که افراد به تازگی مو کاشته‌اند و یا عمل جراحی بینی داشته‌اند، استفاده از اسکوتر مجاز است و هیچ مشکلی برای این افراد پیش نخواهد آمد، زیرا کلاهک اسکوتر از ورود آب و فشار به سر و بینی جلوگیری خواهد کرد.

اسکوتر زیر دریایی برای چه کسانی ممنوع است؟

همانند تمامی وسایل تفریحی، اسکوتر زیر دریایی نیز برای برخی از افراد محدودیت استفاده دارد. فهرست افراد زیر مجاز به استفاده از این وسیله نیستند:

  • افراد دارای فشار خون بالا
  • افراد دارای ناراحتی‌های قلبی
  • افراد دارای ناراحتی‌های تنفسی
  • افراد مبتلا به صرع
  • بانوان باردار
  • افرادی که کمتر از ۳ ماه پیش عمل جراحی داشته‌اند

وسایل مورد نیاز برای استفاده از اسکوتر زیردریایی کیش

برای استفاده از اسکوتر زیر دریایی کیش، به وسایل زیادی نیاز نخواهید داشت. تنها باید لباس شنا، حوله و دمپایی با خود همراه داشته باشید.

رزرو تفریحات
تعداد بزرگسالان
تعداد خردسالان
%1 تخفیف مبلغ کل
871,200
تومان
همین حالا رزرو کن
comments

دیدگاه های کاربران

دیدگاه های کاربران (0 دیدگاه)
امتیاز نهایی 0 stars

ثبت دیدگاه

برای ثبت نظر فرم زیر را کامل کنید و امتیاز خود را ثبت کنید

امتیاز های این تفریح

ارزش هزینه به لذت
تفریح و خوشگذرانی
تنوع و کیفیت امکانات
وضعیت بهداشتی