تور کیش از اصفهان


locationمبدا : اصفهان
تور کیش از اصفهان

سفر از نصف جهان به جهان لذت ها و تفریحات در جزیره رویایی کیش، همیشه یکی از گزینه های مردم اصفهان بوده است. فاصله نه چندان دور اصفهان از کیش و تورهای متنوع و در دسترس برای سفر به نگین خلیج فارس، باعث شده تور کیش از اصفهان از محبوب ترین شیوه های سفر باشد. کیش بوک در این مقاله شما را با بهترین های این نوع سفر، شرایط و خدمات آن و قیمت تور کیش از اصفهان آشنا خواهد کرد و به شما خواهد گفت که برای رزرو تور از اصفهان باید چه کار کنید. کیش بوک همچنین ارائه دهنده انواع تور است؛ از تور های 4 شب و 5 روز گرفته تا تورهای چهار و سه روزه. کیش بوک، کتاب جیبی سفر کیش شماست و فقط کافی است با لمس انگشت روی صفحه گوشی تان به او بگویید که چه خدماتی را می خواهید.

تخفیف ویژه تور کیش
با وارد کردن اطلاعات خود از تخفیفات ویژه تور کیش با اطلاع شوید!

قیمت تور کیش از اصفهان

تور کیش از اصفهان یکی از محبوب ترین تورها برای اصفهانی ها و حتی گردشگرانی است که مقصد اول سفر را نصف جهان قرار داده اند و قصد دارند بعد از آن به کیش سفر کنند. قیمت تورهای مسافرتی کیش از اصفهان مناسب است و کیش بوک هم همیشه بهترین های تور کیش را برای شما دستچین می کند:

این قیمت ها حدودی است و مسلما در برخی فصل ها و یا در ایام تعطیلات تغییراتی پیدا می کند. شما می توانید با ثبت اطلاعات تماستان در بخش تخفیف ویژه تور کیش از قیمت تور لحظه آخری از اصفهان به کیش و همینطور تخفیف های ویژه سایر تورها باخبر شوید.

airport

قیمت هتل ها در کیش

  • هتل 2 ستاره ققنوس و هتل 3 ستاره آفتاب شرق شروع از 1290000 تومان
  • هتل 3 ستاره پارسیان شروع قیمت از 1330000 تومان
  • هتل 3 ستاره هلیا شروع قیمت از 1920000 تومان
  • هتل 3 ستاره جام جم شروع از 1400000 تومان
  • هتل 3 ستاره پارسیان شروع از 1330000 تومان
  • هتل 3 ستاره هلیا شروع از 1900000 تومان
  • هتل 5 ستاره کوروش شروع از 2900000 تومان

اسکله سیمرغ

این قیمت ها حدودی است و مسلما در برخی فصل ها و یا در ایام تعطیلات تغییراتی پیدا می کند. شما می توانید با ثبت اطلاعات تماستان در بخش تخفیف ویژه تور کیش از قیمت تور لحظه آخری از اصفهان به کیش و همینطور تخفیف های ویژه سایر تورها باخبر شوید.

انواع بلیط های پروازی تور کیش از اصفهان

برای سفر به کیش از اصفهان هم بلیط های چارتری و هم بلیط های سیستمی در دسترس شما خواهد بود و اغلب پروازها از اصفهان به کیش، اکونومی هستند اما در روزهایی از هفته بلیط بیزینسی هم گیر خواهد آمد. نوع هواپیماها هم MD80، M83، Airbus A319 و این قبیل موارد است. شرکت های متنوع و معتبری نظیر ایران ایر، زاگرس و کیش ایر، آتا و وارش ارائه دهنده خدمات پرواز از اصفهان خواهند بود. ساعات پرواز هم در طول روز پراکنده است. قیمت ها هم متنوع و در مورد چارتری ها قیمت از حدود 400 تا حتی 650 هزار تومان متغیر است. سیستمی ها هم قیمتشان از 570 هزار تومان برای اکونومی تا 800 هزار تومان برای بیزینس متغیرند. قیمت بلیط از اصفهان به کیش به دلیل استقبال فراوان نه خیلی کم است و نه زیاد. وقتی قیمت های آزاد برای تهیه بلیط هواپیما از اصفهان به کیش را با قیمت تور اصفهان به کیش که توسط کیش بوک ارائه می شود مقایسه می کنید، متوجه خواهید شد که قیمت تورهای کیش بوک بسیار مناسب است. البته که ما بهترین و به صرفه ترین پروازها را هم برای شما انتخاب می کنیم تا لذت سفر را از قدم های اولتان روی پلکان هواپیما و بعد در آسمان ایران تجربه کنید.


description

تور هوایی کیش از اصفهان

فاصله هوایی اصفهان تا کیش 714 کیلومتر است. طی کردن این فاصله با تور هوایی کیش حدودا 1 ساعت و 30 دقیقه طول می کشد. خدمات این تور شامل بلیت رفت و برگشت، استقبال فرودگاهی و اقامت هتل به همراه صبحانه است که البته در بعضی از تورها ناهار و شام هم شامل این خدمات می شود. خدمات گردشگری در اغلب موارد نیازمند صرف هزینه جداگانه است اما کیش بوک همواره سعی داشته است با توجه به نوع تور، تخفیف مراکز دیدنی، گشت جزیره، رستوران ها و یا مثلا پارک دلفین ها را به گردشگران ارائه دهد. هتل هایی مثل هتل کورورش کیش، هتل هلیا، پارسیان، جام جم، ققنوس و آفتاب شرق هم منتظر مسافران اصفهانی هستند تا بهترین خدمات را به آنها ارائه بدهند. می دانید که پیدا کردن هتل خوب با قیمت مناسب هنر است و ما سعی کرده ایم با ارائه این هتل ها، به هنرمندی شما کمک کنیم. در ضمن مدت زمان اقامت این تورها به شکل زیر است: 4 شب و 5 روز، 3 شب و 4 روز، 2 شب و 3 روز.

trainkish

تور کیش از اصفهان با قطار

برای سفر به کیش با قطار، باید خودتان را به بندرعباس برسانید چون بندرعباس نزدیک ترین ایستگاه قطاری است که از اصفهان برای آن قطار وجود دارد. از اصفهان به ترتیب باید شهرهای میبد، یزد، بافق، احمدآباد، سیرجان را طی کنید تا به بندر برسید. این یعنی علاوه بر استان اصفهان، استان یزد و کرمان را در مسیر خود دارید. این مسیر طولانی از کویرهای زیبای ایران با افق هایی گسترده و آسمانی آبی یا پرستاره می گذرد. مدت زمان این مسیر حدودا 15 ساعت است. بعد از بندرعباس شما باید از طریق مسیر زمینی خودتان را به بندرچارک یا بندرآفتاب برسانید. مقصد اغلب مسافران چارک است چون هم نزدیک تر است و هم تعداد شناورهای مسافربری در این بندر بیشتر است. تا بندرچارک حدودا 3 ساعت در مسیر خواهید بود. از بندرچارک تا کیش هم حداقل 1.5 ساعت را با شناور طی خواهید کرد. پس می بینید که تور کیش از اصفهان با قطار در حالت عادی حدود 20 ساعت طول می کشد. در این حالت قیمت شاید از قیمت تور هوایی کیش از اصفهان کمی کمتر باشد اما زمان سفر طولانی است. این یعنی در صورتی باید این سفر را انتخاب کنید که هم وقت زیادی برای سفر در نظر گرفته باشید و هم اصلا از مسیر سه گانه سفر که از روی ریل و جاده و دریا عبور می کند، لذت ببرید. هستند افراد خوش ذوقی که می خواهند لذت تغییر دما، رطوبت و اقلیم را با تمام وجودشان حس کنند.

تور ارزان کیش از اصفهان

ابتکار کیش بوک، ارائه تخفیف ویژه تور است. شما کافی است اطلاعات تماس خودتان را در همین بخش ثبت کنید تا از انواع تور ارزان کیش به اصفهان مطلع شوید. اما در حالت کلی این که تور کیش برای شما ارزان دربیاید، مدیریت هزینه توسط خودتان و رزرو به موقع تور و همچنین انتخاب مرجع های تخصصی ارائه دهنده تور مثل کیش بوک خیلی موثر خواهد بود. از طرفی وقتی تعداد سفر به کیش در برخی از فصل های سال کم می شود، طبعا با کاهش تقاضا هم قیمت تورها و مخارج در جزیره کمتر می شود و هم تخفیف ها افزایش می یابد. نکته بعدی این که مدت زمان اقامت شما هم در ارزانی یا گرانی تور نقش ایفا می کند. برای مثال تور از اصفهان 4 شب و 5 روز قیمت بالاتری از تور 3 شب و 2 روز دارد. نکته دیگر نوع هتلی است که انتخاب می کنید، هتل های لوکس و پنج ستاره اغلب گران هستند و هتل های 2 و 3 ستاره ارزان ترند. انتخاب هتل بستگی به سلیقه شما دارد، برای مثال اگر می دانید قرار است از صبح تا شب را در تفریحگاه ها بچرخید و فقط شب برای خواب به هتل برگردید پس می توانید یک هتل ارزان تر را انتخاب کنید. همه این موارد در ارزان شدن تور کیش به شما کمک بسیاری خواهد کرد.

aboutkish

تور لحظه آخری کیش از اصفهان

تفاوت اصلی تور لحظه آخری کیش از اصفهان با سایر تورها در قیمت و تعداد روزهای باقی مانده تا پرواز است. در این تورها چارترکننده تنها چند روز مانده به پرواز، سعی می کند که با قیمت های پایین تر ظرفیت باقی مانده خود را به فروش برساند. امکانات این تورها تفاوتی با تورها عادی و رزروی دیگر ندارد. تور لحظه آخری کیش از اصفهان را از کجا گیر بیاوریم؟ فقط کافی است گوشی را از جیبتان دربیاورید، اطلاعات تماستان را وارد کنید و بعد منتظر باشید تا کیش بوک به شما اطلاع دهد تا بعد از رزرو در چند ثانیه، نصف جهان تا نگین خلیج فارس را زیر انگشتانتان لمس کرده باشید.

رزرو آنلاین تور کیش از اصفهان

برای رزرو آنلاین تور کیش از اصفهان کافی است، سایت کیش بوک را باز کنید تا مناسب ترین گزینه ها را پیش روی خودتان ببینید. بعد از آن نه صدها کیلومتر بلکه فقط چند کلیک ساده و یا دو سه حرکت سرانگشت با کیش فاصله دارید. یک راه دیگر هم ارائه اطلاع تماستان به کیش بوک است تا شما را مثل یک دوست اهل سفر از آخرین تورهای ارزان کیش از اصفهان خبر کند.