مرکز خرید پادنا
addressبلوار ایران، بین میدان خلیج فارس و میدان هرمز
scoreامتیاز :
(0) stars

امتیاز های مرکزخرید

ارزش قیمت نسبت به کیفیت کالا
تنوع محصولات و فروشگاه ها
کیفیت خدمات
کیفیت کافه و رستوران

مشخصات مرکز خرید

  • phone تلفن هماهنگی :5554442076
  • locationموقعیت :بلوار ایران، بین میدان خلیج فارس و میدان هرمز

امکانات مرکز خرید

  • facilityپارکینگ
  • facilityکافی شاپ
  • facilityرستوران

معرفی مرکز خرید پادنا

مرکز خرید پادنا کیش

مرکز خرید پادنا یکی از معدود مراکز خرید تخصصی در کیش است. بله اگر می خواهید لوازم خانه، پرده، ظرف و ظروف و مبلمان بخرید حتما به این مرکز خرید سر بزنید.  راهنمای خرید در کیش را اینجا بخوانید.

مرکز خرید پادنا در شمال جزیره واقع شده است. جایی نزدیک به منطقه بندری کیش. این منطقه را می‌توان قلب تجاری کیش دانست. جایی که تعداد پاساژها و مراکز خرید به اوج خود می‌رسد. اما کمتر مراکز خرید در کیش را می توان پیدا کرد روی یک گروه خاص از محصولات تمرکز کرده باشد. اما پادنا این گونه نیست.

کیفیت برندهای وارداتی لوازم خانگی فوق العاده بالا ست و اگر می‌خواهید ظرف و ظروف و مبلمان خود را به درجه‌ای بین‌المللی کیفیت ارتقا دهید، مرکز خرید پادنا را برای خرید انتخاب کنید.

کلا افراد دو دلیل دارد که برای خرید این جا را انتخاب می‌کنند. یا می‌خواهند جهیزیه بخرند یا می‌خواهند خانه خود را تغییر دکوراسیون بدهند. من فکر می‌کنم برای هر یک از این موضوعات هم که باشد این مرکز خرید بهترین انتخاب است. در پادنا عملا همه چیز که مورد نیاز خانه شما است، کاملا پیدا می‌شود.

پرده و مبلمان از بهترین برندهای اروپایی، ارزان تر از هر جای دیگری در 48 غرفه تجاری عرضه می‌گردند و فقط کافی است در پادنا چشم بگردانید تا صدها ایده برای دکوراسیون خانه جدیدتان به دست آورید.

پادنا علاوه بر 48 واحد تجاری، بخش بزرگی از فضای 13500 متری خود را به واحدهای اداری اختصاص داده است. این که مراکز تأمین کالا یعنی شرکت‌های وارد کننده در کنار توزیع کنندگان آن باشند عملا، یکی از بهترین اتفاقاتی است که به لطف واحدهای تجاری کیش اتفاق افتاده است. در پادنا هم ده‌ها واحد اداری وجود دارد.

بر خلاف بیشتر واحدهای تجاری پادنا که به یک صنف می‌پردازند، واحد‌های اداری این مجتمع به صنوف گوناگونی مشغول‌اند مانند تأمین قطعات کامپیوتری. شما از این شرکت‌ها در کیش می‌توانید با بهترین قیمت اجناس خود را تهیه کنید. پس حتما شرکت‌هایی را که در مجتمع تجاری پادنا هستند را هم بررسی کنید.

پیشنهاد ما در این مجتمع تجاری سر زدن و خرید از مغازه لوازم خانگی ای کی ای (IKEA) است.

comments

دیدگاه های کاربران

دیدگاه های کاربران (0 دیدگاه)
امتیاز نهایی 0 stars

ثبت دیدگاه

برای ثبت نظر فرم زیر را کامل کنید و امتیاز خود را ثبت کنید

امتیاز های این مرکزخرید

ارزش قیمت نسبت به کیفیت کالا
تنوع محصولات و فروشگاه ها
کیفیت خدمات
کیفیت کافه و رستوران