مرکز خرید رویا مال کیش
addressکیش - خیابان رودکی
scoreامتیاز :
(0) stars

امتیاز های مرکزخرید

ارزش قیمت نسبت به کیفیت کالا
تنوع محصولات و فروشگاه ها
کیفیت خدمات
کیفیت کافه و رستوران

مشخصات مرکز خرید

  • phone تلفن هماهنگی :07644481057
  • locationموقعیت :کیش - خیابان رودکی

امکانات مرکز خرید

  • facilityپارکینگ
  • facilityکافی شاپ
  • facilityرستوران

معرفی مرکز خرید رویا مال کیش

گشت و گذار و خرید از مراکز خرید کیش ، یکی از بهترین و لذت بخش‌ترین تفریحات کیش به حساب می‌آید و سالانه گردشگران و مسافران بسیاری را به سمت خود جذب می‌کند. خرید از کیش یکی از بهترین پیشنهادات به مسافران جزیره است. خصوصا به آن دسته از افرادی که همیشه خرید را در لیست گردشگری خود قرار می‌دهند و در هر شهری به دنبال اجناس مرغوب و با کیفیت می‌گردند.

جزیره کیش به دلیل داشتن جشنواره‌های متنوع، هر ساله علاقه‌مندان بسیاری را جذب می‌کند. به همین دلیل اکثر مسافران تور کیش جدا از لذت بردن از تفریحات و بازدید از جاهای دیدنی کیش، به سراغ مراکز خرید متنوع و گوناگون که حسابی وسوسه کننده هم هستند می‌روند تا هم یک خرید لذت بخش تجربه کنند و هم از قیمت‌های باور نکردنی فروشگاه‌ها بهره ببرند.
همانطور که می‌دانید مراکز خرید کیش بسیارند و از تنوع زیادی برخوردار هستند. اما ما در این قسمت از مطلب کیش بوک، تصمیم داریم شما را با مرکز خرید رویا مال کیش که یکی از مجهزترین و مدرن ترین مراکز خرید در جزیره محسوب می‌شود آشنا کنیم. پس همراه ما باشید تا در یک سفر دیگر به کیش، یک خرید جذاب و لذت‌بخش از بهترین مرکز خرید جزیره آب و آفتاب داشته باشید و از سفرتان لذت ببرید.

رویا مال کیش مجلل ترین مرکز خرید جزیره

یکی از مدرن ترین مراکز خرید جزیره کیش در بخش شرقی جزیره و درست کنار خیابان رودکی قرار دارد که با ساختاری مدرن و لوکس، مسافران تور کیش را برای خرید به سمت خود جذب می‌کند. رویا مال در زمینی به مساحت 6495 متر مربع واقع شده و در بهمن ماه سال 1394 در 5 طبقه به بهره برداری رسیده است. در طبقات اول و دوم این مرکز خرید لوکس و مجلل، بیش از 90 فروشگاه متنوع فعالیت می‌کند؛ فروشگاه‌هایی که مسافران و گردشگران کیش می‌توانند یک خرید لذت بخش را تجربه کنند و از خرید اجناس مرغوب، راضی و خوشنود باشند.

 در طبقه بالای رویا مال کیش هم یکی از بهترین و مدرن ترین رستوران های کیش آماده میزبانی از میهمانان جزیره است. مطمئنا هیچ چیزی مانند نشستن در این رستوران خستگی خرید از رویا مال را از تن شما در نخواهد آورد. حسابی بگردید و از فروشگاه‌های رویا مال بازدید کنید؛ سپس برای ریلکسی و استراحت به طبقه بالای رویا مال مراجعه کنید و با میل کردن یک غذای تازه و خوشمزه، دلی از عزا در بیاورید. 

همانگونه که در ابتدای مطلب عنوان کردیم رویا مال کیش با استفاده از مدرن ترین و بروز ترین تجهیزات ساختمانی بنا شده و یکی از زیباترین و لوکس‌ترین مراکز خرید ایران به حساب می‌آید. می‌توان گفت رویا مال کیش انواع فروشگاه‌های برند را شامل می‌شود که می‌تواند علاقه مندان به خرید اورجینال را برای خرید وسوسه کند. اگر شما هم دوست دارید در سفر به کیش در بازاری خرید کنید که تمام برندها در یک جا باشند و از خرید خود مطمئن باشید و در کنار آن لذت هم ببرید، رویا مال بهترین انتخاب برای  شما به حساب می‌آید.

از رویا مال کیش چه بخریم؟

در فروشگاه‌های مرکز خرید رویا مال کیش کالاهای موجود همگی از تنوع بسیار بالایی برخوردار هستند و برندهای گوناگون در کیفیت‌های متفاوت برای خرید را به فروش می‌رسانند. انواع پوشاک زنانه، پوشاک مردانه، کیف و کفش، لوازم نوزاد و سیسمونی، انواع و اقسام لوازم آرایشی و بهداشتی، بهترین محصولات گریم، لوازم الکترونیکی و دیجیتال، بهترین اجناس خانگی، انواع و اقسام برندهای ساعت و دکوری، مواد غذایی، بهترین و تازه‌ترین شکلات‌ها و قهوه‌های خارجی و … از جمله اجناسی هستند که در غرفه‌های متعدد رویا مال کیش با بهترین و بالاترین کیفیت به مشتریان و مسافران تور کیش ارائه می‌شوند.

لازم به ذکر است تمامی اجناس موجود در مرکز خرید رویا مال کیش با برندهای مطرح دنیا عرضه می‌شوند که علاقه مندان خاص خودشان را دارند؛ به نوی که مسافران و گردشگران جزیره کیش در بازاهای مختلف تجاری موجود در جزیره مرجانی ایران به دنبال همین اجناس هستند تا بتوانند خرید لذت بخشی داشته باشند. برای مثال برندهایی چون بنتون، اپل، ماوی، گریماس، سامسونگ، دلونگی، کنوود، مباشی، بوش، پاندا، اسپرت، زارا، منگو و … در فروشگاه‌های این مرکز خرید مدرن جزیره به فروش می‌رسند که می‌توانند لذت خرید را در گردشگران و مسافران چندین برابر افزایش دهند.

رویا مال کیش از مجهزترین و گران ترین مراکز خرید جزیره آب و آفتاب ایران به حساب می‌آید و به این دلیل که انواع و اقسام لوازم اورجینال با کیفیت عالی را به فروش می‌رساند در بین کیشوندان و گردشگران و مسافران جزیره حسابی طرفدار پیدا کرده و به شهرت رسیده است. اگر سفر به کیش را تجربه کرده باشید می‌دانید که اکثر مسافران جزیره جدا از استفاده از تفریحات آبی کیش ، گشت و گذار و خرید از بازارهای و مراکز خرید رنگارنگ و جذاب جزیره را در لیست برنامه‌های گردشگری خود قرار می‌دهند و حتما چند ساعتی به این تفریح مشغول می‌شوند. از این رو بازدید و تفریح در رویا مال می‌تواند بهترین انتخاب برای خرید در کیش به حساب بیاید و مسافران و گردشگران را راضی نگاه دارد. شاید قیمت اجناس موجود در رویا مال بالاتر از دیگر مراکز تجاری باشد اما با این حال همچنان بعد از 6 سال فعالیت، طرفداران و علاقه‌مندانش را حفظ کرده و روز به روز استقبال از رویا مال در میان گردشگران کیش افزایش پیدا کرده است. 

آشنایی با فضای رویا مال کیش

شما در بدو ورود به رویا مال کیش با لابی لوکس و مجلل این مرکز تجاری مدرن مواجه خواهید شد. لابی مرکز خرید رویا مال بسیار شیک و خیره کننده است و زیبایی چشم گیر آن برای لحظه‌ای شما را خیره کرده و سپس به وجد می‌آورد. معماران حرفه‌ای این مجتمع تجاری برای طراحی لابی رویا مال از بهترین و بروزترین مصالح و متریال استفاده کرده‌اند. ترکیبی از سنگ‌های گران قیمت، چوب و رقص نورها به خوبی در دیزاین لابی به چشم می‌خورد که قطعا لذت خرید را در میهمانان جزیره مرجانی کیش چند برابر افزایش می‌دهد. ارتفاع بسیار زیاد سقف مجتمع نیز به خوبی عظمت این مجموعه مدرن را نمایش می‌دهد.

در این مجتمع، تنها دو طبقه آن جنبه تجاری دارد و تمامی فروشگاه‌های شناخته شده از برندهای مطرح روز دنیا در این دو طبقه فعالیت می‌کنند. فروشگاه‌های مجتمع تجاری رویا مال با ویترین‌های شیشه‌ای در کنار ستون‌های قطور، همانند لابی مجموعه زیبایی خیره کننده‌ای دارند و چشم گردشگران را به خود خیره می‌کنند.

دیگر امکانات مجتمع تجاری رویا مال کیش

این مجموعه کاملا مجهز بوده و پیشرفته ترین امکانات را دارا می‌باشد. به همین دلیل است که گشت و گذار را برای مسافران و گردشگران کیش لذت بخش ساخته و لحظات فراموش نشدنی برای آنها به ارمغان می‌آورد. وجود پله‌های برقی متعدد، آسانسورهای بار بر و نفر بر، نشیمن زیبای موجود در لابی و … تنها بخش کوچکی از امکانات مدرن رویا مال هستند و از این طریق فضا را برای شما و همراهان عزیزتان راحت تر می‌سازند.

در طبقه بالای مرکز خرید مدرن رویا مال کیش، کافی شاپ، فود کورت و رستورانی فعالیت می‌کنند که می‌توانند خستگی را از تن گردشگران در بیاورند. پیشنهاد می‌کنیم بعد از یک خرید جانانه، در کنار همراهان خود به طبقه بالا رویا مال مراجعه کنید و با سفارش یک نوشیدنی خنک و یا یک وعده غذایی لذیذ خستگی بعد از خرید را رفع کنید.  بی شک غذاهای لذیذ و تازه این مجموعه را که همگی کیفیت بالا و قیمت مناسب دارند فراموش نخواهید کرد. رستوران شیک و مدرن مجتمع تجاری رویا مال، یک روز خاطره انگیز همراه با نشاط را برای شما به ارمغان آورده و روزتان را به خوشی به پایان می رساند.

 

سخن نهایی کیش بوک

اگر شما هم از طرفداران خرید هستید و دوست دارید در یکی از بهترین هتل‌های کیش که دسترسی راحت به مجتمع تجاری رویا مال دارد اقامت را تجربه کنید، پیشنهاد می‌کنیم نگاهی به بهترین هتل‌های جزیره که در کیش بوک با توضیحات کامل به ثبت رسیده است بیاندازید و با خیال راحت مراحل رزرو را انجام دهید. هتل های کیش که از 2 تا 5 ستاره در جزیره فعالیت می‌کنند همگی آماده میزبانی از شما هستند؛ کافیست با توجه به سلیقه‌ای که دارید یکی از آنها را انتخاب کنید و با شرکت در تور کیش، یک سفر خاطره انگیز به جزیره ، برای خود و همراهانتان رقم بزنید.

 مرکز خرید لوکس رویا مال کیش به دلیل داشتن نمای بیرونی و داخلی فوق العاده زیبا، بی شک چشم هر بیننده ای را به خود خیره می‌کند؛ به گونه ای که حتی اگر شما هم قصد خرید نداشته باشید، از خیر گشت و گذار در این مرکز خرید به راحتی نخواهد گذشت. پس با گذر از خیابان روکی و اقامت در یکی از بهترین هتل های کیش، هم از اقامت در جزیره لذت ببرید هم از دیدن نمای زیبای ساختمان رویا مال لذت ببرید و چند ساعتی را به تفریح مشغول شوید. 

comments

دیدگاه های کاربران

دیدگاه های کاربران (0 دیدگاه)
امتیاز نهایی 0 stars

ثبت دیدگاه

برای ثبت نظر فرم زیر را کامل کنید و امتیاز خود را ثبت کنید

امتیاز های این مرکزخرید

ارزش قیمت نسبت به کیفیت کالا
تنوع محصولات و فروشگاه ها
کیفیت خدمات
کیفیت کافه و رستوران