پارک هنگام کیش

پارک هنگام کیش

4/5 - (1 امتیاز)

آنچه در این مقاله می خوانید

پارک هنگام کیش ، جواهر سبز ساحل شرقی کیش است. هر گردشگر تور کیش که به ساحل شرقی قدم بگذارد، نمی تواند به جاذبه این جواهر غلبه کند. نزدیکش که قرار بگیرید، امواجِ جادوییِ سبزِ پارک با افقِ آبیِ خلیج فارس در هم می آمیزد تا شما را در فضایی لبالب از لذت، تازگی و زیبایی قرار دهد. ما در این مقالۀ کیش بوک، این پارک و هر مکان تفریحی، مرکز خرید، رستوران و کافه و هتلی که نزدیک آن است را به شما معرفی خواهیم کرد تا خیالتان از بابت رفتن به آغوش پارک هنگام را راحت کنیم.

ویژگی های پارک هنگام کیش

پارک هنگام یکی از بزرگ ترین پارک های کیش و ساحل شرقی این جزیره است. می شود گفت این پارک بهترین موقعیت جغرافیایی را نسبت به تمام پارک های دیگر جزیره دارد چون در دل تکاپوی ساحل شرقی و انواع جادوهایش قرار گرفته است. پوشش گیاهی پارک بسیار زیاد و حتی در گرم ترین روزهای تابستان همیشه تازه، سبز و پر سایه است و چون پارک هنگام نزدیک ساحل شرقی قرار گرفته، نسیم خنک دریایی از دل شاخ و برگ درختان و گیاهان جان شما را تازه می کند.

فضای محوطه اش طوری است که هم بچه ها و نوجوانان می توانند هیجان و انرژی خود را آنجا رها کنند و هم جوانان می توانند انواع دورهمی های دوستانه و بازی های جمعی را داشته باشند. از طرفی این پارک می تواند آنقدر دنج و آرام باشد که سالمندان هم می توانند به راحتی در آن قدم بزنند یا خلوت کنند. در اطراف پارک گردشگران امکان کرایه دوچرخه، اسکوتر و موتور برقی دارند و می توانند چه در داخل و چه دور پارک برای خودشان چرخ بزنند و لذت ببرند.

پارک هنگام کیش

نکته مهم دیگر این است که از دل پارک، می توانید پهنه خلیج فارس را ببینید و این یعنی کافی است با خانواده و دوستان گوشه ای استراحت کنید و ده ها عکس یادگیری با بک گراند دریا بگیرید که با سبزی و طراوت سبزه های پارک تزئین شده است. البته که یک حوض کوچک هم در قسمت شمال غربی در درون پارک هست که مطمئن باشید برای بچه ها خیلی جذاب خواهد شد.
در ضمن پارک هنگام نزدیک انواع تفریحات، رستوران ها و کافه ها، هتل ها و مراکز خرید است. شما می توانید از تمام امکاناتی که موقعیت این پارک برای شما ایجاد می کند، استفاده کنید. تمام این موارد را با هم بررسی می کنیم.

تفریحات نزدیک پارک هنگام کیش

دلتان می خواهد بعد از والیبال ساحلی یا حضور در پلاژ آقایان، نسیم دریا از لا به لای درختان صورتتان را لمس کند؟

به پارک هنگام بروید! می خواهید بعد از پا زدن در مسیر دوچرخه سواری ساحل شرقی، نفس تازه کنید؟ به پارک هنگام بروید!

فشار خونتان بعد از رفتن به قلعه وحشت به سقف چسبیده است و نیاز به فرود آوردنش دارید؟ به پارک هنگام بروید!

آدرنالین بدنتان بعد از کیبل اسکی نیاز به قدم زدن و نشستن و گپ زدن با دوستانتان دارد؟ به پارک هنگام بروید!

می خواهید بچه ها را از پارک زیبا و کوچک آبشار در آن دست خیابان به پارکی بزرگ تر بیاورید تا یک فضای پارکی متفاوت را تجربه کنند؟ به پارک هنگام بروید!

همه این تفریحات نزدیکند به پارک هنگام و این پارک منتظر همۀ شما در آغوش خودش است.

پارک هنگام

رستوران ها و کافه های نزدیک پارک

همین اول بگوییم که خیالتان از بابت انواع خوراکی ها و نوشیدنی ها در پارک هنگام راحت! درون محوطه اش هم کیش برگر را دارد و هم رستوران خزر و هم کافه میکا با انواع نوشیدنی های سرد و گرم.

در ضلع شمالی پارک بستنی نعمت معروف و کافه رستوران سام استار منتظر شما هستند. فقط چند متر آنطرف تر هم رستوران عمو اکبر با غذاهای دریایی اش آماده پذیرایی از شماست.

البته اگر به سمت ساحل شرقی حرکت کنید در چند متری ضلع شرقی پارک، میکافه و چسبیده به ساحل هم کافه رستوران پیکولو آغوششان را به سمت شما باز کرده اند. جشنواره ای از خوشمزه ها، طعم گردش در پارک را برای شما صدچندان می کنند.

هتل های نزدیک پارک

اگر در هتل های لوکسی مثل هتل بزرگ داریوش کیش یا هتل ارم کیش اقامت داشته باشید، حتما پارک هنگام را چه از پنجره هتل و چه موقع قدم زدن هایتان خواهید دید.

البته که هتل آرامیس، هتل سان رایز و هتل ستاره کیش هم خیلی به پارک هنگام نزدیکند و شما این امکان را دارید که گاهی در پارک قدم بزنید، چند دقیقه ای با خودتان خلوت کنید یا چه اول صبح و چه آخر شب در آن ورزش کنید.

مرکز خریدهای نزدیک پارک هنگام

پارک هنگام چسبیده است به مرکز خرید میکامال به عنوان یکی از لوکس ترین مراکز خرید کیش. خود میکامال دنیای وسیعی از زیبایی، تفریح و امکانات خرید است.

پارک هنگام که پشت میکامال است همیشه منتظر شماست که در آن گشت بزنید یا استراحت کنید. آن دست خیابان هم مرکز خرید پردیس ۱ و پردیس ۲ به عنوان یکی دیگر از زیباترین مراکز خرید کیش حضور دارند. البته که مرکز تجاری کیش، هایپرمارکت کیش و بازار چینی هم فقط چند دقیقه با پارک فاصله دارند. پس می بینید که پارک هنگام می تواند حتی برای خرید کردن های شما یک حیات خلوت دنج باشد تا نفستان را برای خرید دوباره تازه کنید.

آدرس پارک هنگام کیش

موقعیت جغرافیایی پارک هنگام کیش واقع در ساحل شرقی جزیره است. گردشگران کیش این امکان را دارند که از طریق خیابان فردوسی کیش به عنوان یکی از اصلی ترین و زیباترین خیابان های جزیره به این پارک دسترسی پیدا کنند.

پارک هنگام در جزیره کیش

یادتان باشد که خیابان فردوسی یکی از جذاب ترین خیابان ها برای قدم زدن عصرانه و شبانه شماست. از طرفی اگر قصد قدم زدن دارید می توانید برای مثال بعد از دیدن غروب آفتاب در اسکله بزرگ تفریحی مسیر قدم زدنتان را در راستۀ خیابان سنایی و امتداد آن یعنی خیابان فردوسی  قرار دهید تا بعد از ۳۰ دقیقه به پارک هنگام برسید و در آنجا استراحت کنید.

حرف آخر

جاهای دیدنی کیش بسیار است، در این میان پارک هنگام کیش، مثل یک باغ کوچک مهربان هر چه که گردشگران از او بخواهند را به آنها می دهد. محل قرارگیری این پارک، مثل یک آغوش به سمت حضور هر گردشگری باز شده است. چه بخواهید فقط در محوطه اش تفریح کنید و چه بخواهید در مراکز خرید اطراف آن خرید کنید و چه بخواهید انواع طعم ها را در رستوران ها و کافه ها و فست فودهایش مزه کنید، پارک هنگام شما را به سمت خودش جذب می کند.

رفتن، گشتن و لذت بردن از این پارک را از دست ندهید! گفتنی است می توانید برای حمل و نقل آسان ، اقدام به اجاره ماشین ارزان در کیش کنید تا به راحتی در جزیره رفت و آمد کنید.

کیش بوک منتظر شنیدن تجربه های شما از این پدیده فوق العاده است. با ما از لذت های حضور و خاطراتتان از این پارک بگویید و اسم و لحظاتتان را در بخشی از کتاب کیش بوک ماندگار کنید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پربازدیدترین ها