اجاره خودرو هفت نفره در کیش

267kia-mohave-icon

اجاره موهاوی در کیش

شروع قیمت از 4,300,000 تومان روزانه
62622

اجاره لندکروز در کیش

شروع قیمت از 10,000,000 تومان روزانه
304Chevrolet-Tahoe

اجاره شورلت تاهو در کیش

شروع قیمت از 8,200,000 تومان روزانه
50311-4

اجاره نیسان ایکستریل در کیش

شروع قیمت از 2,500,000 تومان روزانه

با سفر به جزیره زیبای کیش متوجه خواهید شد که تعداد اماکن دیدنی و تفریحی جزیره آنقدر زیاد است که برای صرفه‌جویی در وقت و بازدید از همه آنها، چاره‌ای جز اجاره ماشین در کیش نخواهید داشت. اما گاهی انجام این کار برای خانواده‌های پرجمعیت مشکل می‌شود. چراکه با افزایش تعداد نفرات، گزینه‌های قابل انتخاب شما کمتر می‌گردد. به همین دلیل نیز اجاره ماشین های هفت نفره در کیش گزینه اول خانواده‌ها و گروه‌های پرجمعیت است. این خودروها می‌توانند ساعات رفت‌وآمد شما در جزیره را به لحظاتی خوب و دلپذیر تبدیل کرده و کمک کنند تا خانواده یا گروه پرجمعیت شما با هماهنگی کامل و تنها در یک خودرو، به گشت‌وگذار در جزیره بپردازد. بنابراین اگر می‌خواهید سفر شما به کیش بدون دردسر رفت‌وآمد با تاکسی و وسایل حمل‌ونقل عمومی باشد؛ بهتر است پیش از حضور در جزیره، ترتیب اجاره یک خودروی بزرگ و متناسب با تعداد نفرات همراه‌تان را بدهید.


مهم‌ترین مزایای اجاره ماشین های هفت نفره


به‌طور کلی اجاره ماشین در کیش مزایای زیادی برای شما به همراه دارد؛ اما برخی از این مزایا به‌طور اتخصاصی هنگام اجاره ماشین های هفت نفره و به‌طور کلی با ظرفیت بالا خودنمایی می‌کند. در ادامه مزایای اجاره این خودروها در کیش را با هم مرور می‌کنیم.

  1. صرفه‌جویی در هزینه‌ها.هر طور حساب کنید، حداقل در جزیره کیش و برای یک گروه هفت نفره، اجاره ماشینی که همه اعضای گروه در آن جا شوند؛ به‌صرفه‌ترین گزینه از نظر اقتصادی است. در واقع هزینه تاکسی و سایر وسایل حمل‌ونقل عمومی برای گروه‌های بزرگ، از مبلغ اجاره چنین خودرویی بیشتر است. از سویی هزینه اجاره دو ماشین مجزا نیز به‌صرفه نیست. بنابراین اگر بتوانید یک خودرو با ظرفیت بالا پیدا کنید؛ می‌توانید انتظار صرفه‌جویی خوبی در هزینه‌ها داشته باشید.
  2. همه با هم در یک کابین.معمولا همه اعضای خانواده یا گروه‌های بزرگ ترجیح می‌دهند در طول سفر در کنار هم باشند. اجاره ماشین های هفت نفره در کیش از این نظر نیز گزینه‌ای جذاب است. با اجاره چنین خودرویی می‌توانید در طول گشت‌وگذار در جزیره کیش نیز در کنار یک‌دیگر بوده و از هم‌صحبتی و همراهی هم لذت ببرید.
  3. امکاناتی مانند خودروهای کوچک‌تر.تصور عموم مردم از اجاره خودروهایی با ظرفیت هفت نفر، تنها به ون‌های موجود در حمل‌ونقل عمومی محدود می‌شود؛ در حالی که خودروهای شاسی بلند متنوعی را می‌توانید پیدا کنید که با داشتن سه ردیف صندلی، ظرفیت کافی برای چنین خانواده‌ها و گروه‌هایی دارند. همچنین این خودروها از نظر امکانات رفاهی گزینه‌هایی بسیار عالی هستند؛ و از این نظر به‌راحتی با خودروهای متداول بازار، مانند خودروهای سدان رقابت می‌کنند.
  4. امنیت و آسودگی خیال.اغلب خودروهای هفت نفره از نظر امنیت گزینه‌هایی مستحکم و کاملا قابل اطمینان هستند. بنابراین با اجاره هر مدلی از آنها می‌توانید از امنیت سرنشینان در هر شرایطی، اطمینان کافی داشته باشید.
  5. راحتی رفت‌وآمد در طول سفر.در نهایت این خودروها معمولا از هندلینگ خوبی برخودار بوده و صندلی‌های بزرگ و نرمی دارند. این ویژگی‌ها باعث می‌شود که نشستن طولانی‌مدت در آنها سخت و خسته‌کننده نباشد. در نتیجه می‌توانید روی سفری آسوده و راحت هنگام اجاره ماشین های هفت نفره در کیش حساب ویژه‌ای باز کنید.

راهنمای انتخاب ماشین هفت نفره مناسب


ماشین های هفت نفره متنوعی از کمپانی‌های مختلف را می‌توان در جزیره کیش اجاره کرد. اغلب این خودروها به‌خوبی از پس انتظارات عمومی شما از یک خودروی شیک، قدرتمند و با امکانات کافی برمی‌آید. با این وجود توجه به دو نکته زیر هنگام انتخاب گزینه مناسب، می‌تواند در داشتن انتخابی بهتر موثر باشد.

  1. همه ماشین های هفت نفره گزینه مناسبی برای هفت سرنشین بزرگ‌سال نیستند.به‌خصوص در ردیف سوم صندلی این خودروها، معمولا جای کافی برای دو بزرگ‌سال وجود ندارد؛ و ممکن است نشستن طولانی‌مدت در آنها برای این افراد سخت باشد. بنابراین بسیار مهم است که درباره ظرفیت و جای پا و سر سرنشینان در این ماشین‌ها در هر سه ردیف صندلی، به‌خصوص در ردیف سوم پرس‌وجوی کافی داشته باشید. همچنین در این زمینه پیش‌فرض را این در نظر بگیرید که ردیف اول برای 2 نفر و ردیف دوم برای 3 نفر کافی بوده و حالا باید بر اساس نفرات باقی‌مانده گروه خود، به بررسی ظرفیت ردیف سوم آن بپردازید.
  2. اجاره این خودروها بازه قیمتی متنوعی دارند.کمپانی‌های ژاپنی، کره‌ای و آمریکایی تولیدکننده این خودروها هستند؛ و به همین دلیل تعرفه اجاره آنها بسیار متنوع است. این موضوع می‌تواند کمک کنند تا همه خانواده‌ها و گروه‌ها با هر وضعیت اقتصادی، بتوانند خودروی مناسب را برای روزهای حضور خود در جزیره کیش اجاره کنند.

بهترین ماشین های هفت نفره موجود در کیش


در ادامه می‌خواهیم به‌طور مختصر شما را با 5 گزینه جذاب از میان خودروهای هفت نفره آشنا کنیم.

  1. کادیلاک اسکالید.این خودروی آمریکایی یکی از گزینه‌های نسبتا گران‌قیمت برای اجاره در کیش است. با این وجود با نگاهی به ویژگی‌های فنی و امکانات رفاهی آن، مطمئن خواهید شد که گزینه جذابی برای شما خواهد بود. این کادیلاک فول سایز و با ابهت، پیشرانه‌ای قدرتمند نیز دارد؛ تا در هیچ شرایطی، سنگینی هفت سرنشین را در آن احساس نکنید. البته صندلی ردیف سوم این خودرو کمی تنگ‌تر از رقبا است؛ و شاید بهتر باشد جثه افرادی که در این ردیف خواهند نشست را بیشتر در نظر بگیرید.
  2. کیا موهاوی.کیا کمپانی محبوب ایرانیان در زمینه خودروسازی است. قیمت مناسب محصولات این کمپانی کره‌ای باعث شده تا اجاره ماشین های هفت نفره کیا در کیش گزینه‌ای جذاب و از نظر اقتصادی به‌صرفه برای اکثر خانواده‌ها باشد. موهاوی یکی از خودروهایی است که بی حرف پس و پیش همه افراد خانواده یا گروه بزرگ شما را به‌راحتی در خود جای خواهد داد؛ و این در حالی است که برای این مسئله مبلغی واقعا منصفانه را می‌پردازید. همچنین کیا موهاوی از نظر امکاناتی رفاعی به میزان کفایت، نظر شما را جلب کرده و سرنشینان این خودرو را راضی و سرگرم خواهد کرد.
  3. تویوتا لندکروز.علاقمندان خودروهای ژاپنی می‌توانند حساب ویژه‌ای روی تویوتا لندکروز باز کنند. این خودروی قدرتمند را باید یک شاسی بلند فوق بزرگ دانست. از نظر اسمی این خودرو ظرفیت سوار کردن هشت سرنشین را دارد؛ بنابراین بدون نگرانی می‌توانید از 7 سرنشین در این خودروی دوست‌داشتنی پذیرایی کنید. از نظر قیمتی نیز لندکروز در میانه راه ایستاده است؛ در نتیجه نه به ارزانی خودروهای کره‌ای و نه به گرانی خودروهای امریکایی هم‌رده است.
  4. شورولت تاهو.گران‌ترین گزینه برای اجاره ماشین های هفت نفره در کیش به شورولت تاهو اختصاص دارد. این خودروی امریکایی مانند همه هم‌وطنانش از قیمت بالایی در ایران برخوردار بوده و البته این قیمت بالا به دلیل کم‌یاب و متفاوت بودن آن در مقایسه با سایر رقبا است. بنابراین اگر به دنبال تفاوت و تجربه رانندگی با خودروهای خاص امریکایی نیستید؛ پرداخت این مبلغ شاید برای شما منطقی نباشد. هرچند نمی‌توان از این خودروی همه‌چیزتمام به‌راحتی گذشت. این خودرو با ظرفیت بالا، قدرت بسیار زیاد، امکانات رفاهی بی‌مثال و چهره خاص خود، گزینه‌ای عالی برای کسانی است که محدودیت کمتری در مبلغ پرداختی برای اجاره خودرو دارند.
  5. نیسان ایکستریل.در نهایت ایکستریل به عنوان شاسی بلند فول سایز کمپانی ژاپنی نیسان، گزینه آخر ما برای گروه‌های هفت نفره است. این خودروی جذاب از نظر قیمتی به‌صرفه‌ترین پیشنهاد برای شما خواهد بود. با این وجود هنگام سواری گرفتن از آن، هیچ نقطه ضعف جدی و مهمی را مشاهده نخواهید کرد.

صرفه اقتصادی مهم‌ترین مزیت این کار است؛ چراکه عملا هزینه کرایه تاکسی در کیش برای هفت نفر و در چند کورس روزانه طی چند روز حضور در کیش، عددی کمتر از اجاره چنین خودروهایی نخواهد شد.

اینکه در تمام ساعات رفت‌وآمد باید با سایر اعضای گروه هماهنگ بوده و نمی‌توانید گروه بزرگ خود را به گروه‌های کوچک‌تر تقسیم کنید.

به هیچ وجه. حتی می‌توان گفت امکانات رفاهی در نظر گرفته شده برای سرنشینان صندلی ردیف دوم و سوم اغلب این خودروها، از بسیاری از خودروهای متداول موجود در کیش بیشتر است.