گرانترین تفریحات کیش

گرانترین تفریحات کیش

3.8/5 - (5 امتیاز)

آنچه در این مقاله می خوانید

گرانترین تفریحات کیش تجربه‌ای لذت‌بخش‌ و خاص‌تر از سایر تفریحات این جزیره برایتان به ارمغان می‌آورند. هر چند برای تجربه این تفریحات باید هزینه نسبتا بالایی بپردازید، اما در مقابل زیباترین خاطرات را برایتان رقم می‌زنند. پس اگر هزینه و قیمت تفریحات برایتان اهمیتی ندارد و بیشتر می‌خواهید از سفرتان لذت ببرید، پیشنهاد می‌کنیم تفریحات گران جزیره کیش را هم امتحان کنید.

گران‌ترین تفریحات نوع آبی کیش 

تفریحات آبی کیش البته تفریحات آبی گران جزیره کیش زیاد هستند و شما می‌توانید بر اساس علاقه‌تان هر کدام را که خواستید، امتحان کنید. این تفریح‌ها ‌لذت شادی و سرگرمی روی آب‌های نیلگون خلیج فارس را به وجودتان هدیه می‌دهند. با تفریح‌های آبی و لاکچری کیش اوج لذت را تجربه می‌کنید و وجودتان لبریز از حس خوب و شادی می‌شود.

پاراسل کیش

یکی از گرانترین تفریحات کیش پاراسل است. با پاراسل سواری آدرنالین خون‌تان را بالا می‌برید و استرس و لذت را در کنار هم تجربه می‌کنید.

در پاراسل به‌وسیله یک طناب ۱۵۰ متری که به قایق متصل است، به اوج آسمان می‌روید و روی آب‌های دریا به پرواز در می‌آیید.

اگر ترس از ارتفاع دارید، پاراسل را امتحان نکنید! این تفریح به‌صورت یک‌نفره، دونفره و حتی سه‌نفره هم امکان‌پذیر است.

Paracel in kish

شما می‌توانید تجهیزات مورد نیاز پاراسل را در کلوپ‌های دریایی کیش دریافت کنید و یک تفریح امن و مطمئن و البته هیجان‌انگیز داشته باشید. هم‌اکنون قیمت بلیط پاراسل در کیش برای ۱ نفر به ازای ۶ دقیقه ۵۶۰ هزار تومان است.

فلای بورد

فلای بورد کیش هم جزو لاکچری‌ترین و گران‌ترین تفریحات کیش است که زیباترین خاطرات را برایتان رقم می‌زند. در فلای بورد به‌وسیله پمپاژ آب روی دریا معلق هستید و می‌توانید هر طرف که بخواهید، بروید. البته دستگاهی که به شما متصل شده، به یک جت اسکی هم وصل است.

لذت انجام حرکات نمایشی روی دریا با فلای‌بورد می‌تواند هیجان‌انگیزترین و استرس‌آور‌ترین لذتی باشد که در زندگی تجربه می‌کنید. این تفریح آدرنالین خون‌تان را بالا می‌برد و استرس‌تان را به حداکثر می‌رساند؛ بنابراین اگر بیماری‌های قلبی دارید، بهتر است به سراغ تفریحات دیگر جزیره کیش بروید.

flyboard in kish

پرسنل کلوپ‌های دریایی کیش آموزش‌های لازم برای استفاده از فلای‌بورد را به شما می‌دهند، پس نگران هدایت و یادگیری دستگاه هم نباشید.

مدت زمان تفریح با فلای‌بورد ۲۰ دقیقه است و فقط افراد بالای ۱۸ سال می‌توانند این تفریح را تجربه کنند. هم‌اکنون برای تجربه این تفریح در کیش به ازای یک نفر باید ۸۰۰ هزار تومان پرداخت کنید.

قایق‌های تندرو

قایق‌های تندرو کیش با سرعتی وصف‌ناپذیر روی آب‌های نیلگون خلیج فارس حرکت می‌کنند؛ سواری روی این قایق‌ها ‌لذت‌بخش‌ترین لحظات را برایتان می‌آفریند. شما می‌توانید قایق‌های تندرو ‌را در سانس‌های ۱ یا ۲ ساعته رزرو کنید و از تفریح با آنها لذت ببرید.

قایق‌های تندرو یکی از گرانترین تفریحات کیش هستند که می‌توانید آنها را با خانواده هم تجربه کنید، چون ظرفیت این قایق‌ها ‌معمولا ۶ تا ۱۰ نفر است.

مقصد قایق‌های تندرو متفاوت است؛ معمولا برخی از این قایق‌ها ‌از اسکله تفریحی تا ابتدای ساحل مرجان یا دهکده ساحلی و برخی هم دور جزیره حرکت می‌کنند.

speedboat in kish

در ادامه لیست قیمت بلیط قایق‌های تفریحی و تندرو کیش را برایتان قرار می‌دهیم:

  • قایق‌های ۱ موتوره برای ۲۰ دقیقه: ۳۸۰ هزار تومان
  • قایق‌های ۲ موتوره برای ۲۰ دقیقه: ۵۳۰ هزار تومان
  • قایق‌های ۱ موتوره برای ۶۰ دقیقه: ۱ میلیون و ۱۵۰ هزار تومان
  • قایق‌های ۲ موتوره برای ۶۰ دقیقه: ۱ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان
  • قایق‌های ۱ موتوره برای ۱۲۰ دقیقه: ۱ میلیون و ۹۵۰ هزار تومان
  • قایق‌های ۲  موتوره برای ۱۲۰ دقیقه: ۲ میلیون و ۷۰۰ هزار تومان

اسکوتر زیردریایی

خیلی‌ها ‌از شنا و غواصی هراس دارند و می‌ترسند که در دریا غرق شوند. اما اسکوتر زیر دریایی کیش وسیله‌ای است که لذت غواصی را با امکانات و تجهیزات ایمنی به وجودتان هدیه می‌دهد. این وسیله لذتی فراتر از شنا و غواصی دارد و در عین حال بی‌خطرتر است! بنابراین اگر می‌خواهید به دل آب‌های دریا بروید و دنیای زیر آب را از نزدیک ببینید، اسکوتر زیردریایی بهترین گزینه برای شماست.

اسکوتر زیردریایی کیش

با اسکوترهای زیر دریایی می‌توانید تا ۱۰ متر به اعماق دریا بروید و دنیای زیر آب‌ها ‌را کشف کنید. دیدن موجودات دریایی از نزدیک و لمس‌کردن‌شان با این دستگاه قطعا لذتی نیست که بخواهید دست رد به سینه آن بزنید.

قیمت بلیط اسکوتر زیردریایی هم‌اکنون ۸۰۰ هزار تومان است.

شنا با دلفین ها

شنا به تنهایی لذت‌بخش است، اما آیا دوست دارید این تفریح را کنار دلفین‌های بازیگوش و بامزه‌ای انجام دهید که مخصوص همین کار تربیت شده‌اند؟ شنا با دلفین‌ها ‌یکی از گرانترین تفریحات کیش است که البته خاطره‌انگیز‌ترین تفریح زندگی‌تان را هم برایتان رقم می‌زند.

شنا با دلفین ها در کیش

فقط افراد بالای ۱۲ سال امکان تجربه این تفریح را دارد. دلفین‌هایی که با آنها شنا می‌کنید نیز آموزش‌دیده هستند، پس جای نگرانی بابت خطرناک بودن این تفریح نیست.

هزینه‌ای که بابت شنا با دلفین‌ها ‌باید در جزیره کیش بپردازید، هم‌اکنون ۱ میلیون و ۳۵۰ هزار تومان است.

گرانترین تفریحات نوع غیرآبی کیش 

خیلی‌ها تفریحات آبی را دوست ندارند و می‌خواهند با تفریحات غیرآبی خودشان را سرگرم کنند. جزیره کیش تفریح‌هایی مهیج، لاکچری و سرگرم‌کننده غیرآبی زیادی نیز دارد که بدون‌شک از آنها لذت می‌برید. اما این تفریحات چه هستند؟

بانجی جامپینگ

تصور کنید روی یک ساختمان چند طبقه ایستاده‌اید و می‌خواهید از روی آن بپرید، آیا این کار را انجام می‌دهید؟ در بانجی جامپینگ دقیقا قرار است همین کار را انجام دهید! در این تفریح روی سکوهای ۴۰ یا ۶۰ متری می‌ایستید و سپس از ارتفاع زیاد می‌پرید. البته نگران باشید، تمام تجهیزات و امکانات ایمنی به شما متصل هستند تا امنیت‌تان حفظ شود.

بانجی جامپینگ کیش

این تفریح به‌هیچ‌وجه برای کسانی که مشکلات قلبی دارند، پیشنهاد نمی‌شود. هم‌اکنون برای تجربه بانجی‌جامپینگ در جزیره کیش باید ۶۵۰ هزار تومان هزینه کنید.

جایروکوپتر

پرواز در آسمان تفریحی نیست که بتوانید همیشه آن را تجربه کنید! بنابراین پیشنهاد می‌دهیم اگر به‌دنبال تجربه لاکچری‌ترین و گرانترین تفریحات کیش هستید، به سراغ جایروکوپتر کیش بروید. این هلیکوپتر یک‌نفره شما را به فراز آسمان مروارید خلیج‌فارس می‌برد.

جایروکوپتر دو جایگاه دارد که یکی مخصوص خلبان و دیگری مخصوص سرنشین است؛ بنابراین اگر به‌دنبال تفریح‌های گروهی هستید، به‌سراغ تفریحات دیگر جزیره کیش بروید.

جایروکوپتر در کیش

با جایروکوپتر می توانید ۱۲ دقیقه در آسمان پرواز کنید و لذت ببرید. قیمت بلیط جایروکوپتر در کیش هم‌اکنون ۱ میلیون و ۳۶۰ هزار تومان است.

جمع بندی

در این مطلب گرانترین تفریحات کیش را بررسی کردیم و در موردشان توضیح دادیم. این تفریحات که شامل انواع تفریح‌های آبی و غیرآبی می‌شوند، لذتی وصف‌ناپذیر دارند و فوق‌العاده خاطره‌انگیز هستند. اگر بیشتر از هزینه به فکر تفریح و خوشگذرانی هستید، بدون شک این تفریح‌ها ‌بهترین گزینه برای شما خواهند بود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پربازدیدترین ها