فست فود پایانه کیش
کیش، سالن ترانزیت بندرگاه
امتیاز :
(0)

امتیاز های رستوران

کیفیت
قیمت
پاکیزگی
برخورد کارکنان

مشخصات رستوران

  • تلفن هماهنگی :09347691626
  • موقعیت :کیش، سالن ترانزیت بندرگاه
  • صبحانه : ندارد

امکانات رستوران

  • رزرو تلفنی
  • تحویل رایگان در محل

معرفی فست فود پایانه کیش

در ادامه این مطلب مجله کیش بوک قصد داریم به معرفی یکی از رستوران های کیش بپردازیم؛ در مورد یک رستوران محلی و بسیار کوچک به نام فست فود پایانه که درست در بلوار ایران و در محوطه بندرگاه کیش واقع شده است صحبت کنیم.

کیش یکی از جزیره‌های بسیار زیبای ایران و یکی از قطب‌های تجاری منطقه است. به همین دلیل هم سالانه هزاران نفر از این جزیره به عنوان مقصد گردشگری یا مقصد تجاری خود استفاده می‌کنند. افرادی که برای گشت و گذار به این شهر سفر می‌کنند معمولا در قلب جزیره که در قسمت شرقی آن واقع شده است؛ سکونت دارند. اما کسانی که با هدف کسب و کار به این شهر می‌آیند بیشتر گذرشان به شمال شرقی جزیره و بندرگاه این شهر می‌افتد.

گردشگران که تکلیف‌شان روشن است. آنها می‌توانند برای صرف وعده‌های غذایی خود به رستوران هتل محل اقامت خود مراجعه کنند یا به یکی از ده‌ها رستوران معروف جزیره که معمولا در همان منطقه شرقی واقع شده‌اند بروند. اما کسانی که برای بیزینس به کیش می‌آیند نیز باید با رستوران‌های منطقه محل رفت و آمد خود آشنایی داشته باشند. فست فود پایانه کیش یکی از همین رستوران‌هاست.

فست فود پایانه کجاست؟

فست فود پایانه یک رستوران بسیار کوچک و با ظرفیتی حدود 16 نفر است که انواع غذاهای فست فودی مانند پیتزا و ساندویچ در آن سرو می‌شود. این مجموعه علاوه بر ظرفیت کم از قیمت‌های مناسبی نیز برخوردار است.

بنابراین اگر عازم این بخش از شهر هستید و می‌خواهید یک غذای سالم و فوری تهیه کرده و به بقیه کارهای خود برسید کافیست که به سالن پایانه کشتیرانی و گمرک شهر کیش بروید و از منوی رستوران پایانه یک ساندویچ سرد یا گرم انتخاب کرده و سفارش دهید. به این ترتیب می‌توانید به شدت در وقت خود صرفه‌جویی کرده و به جای رفت و آمد به مرکز شهر برای صرف یک وعده غذا، به تجارت خود بپردازید.

دیدگاه های کاربران

دیدگاه های کاربران (0 دیدگاه)
امتیاز نهایی 0

ثبت دیدگاه

برای ثبت نظر فرم زیر را کامل کنید و امتیاز خود را ثبت کنید

امتیاز های این رستوران

ارزش قیمت نسبت به کیفیت کالا
تنوع محصولات و فروشگاه ها
کیفیت خدمات
کیفیت کافه و رستوران