رستوران نون و ریحون کیش
کیش، بازارچه نوبنیاد، غرفه 5
امتیاز :
(0)

امتیاز های رستوران

کیفیت
قیمت
پاکیزگی
برخورد کارکنان

مشخصات رستوران

  • تلفن هماهنگی :09124992168
  • موقعیت :کیش، بازارچه نوبنیاد، غرفه 5
  • صبحانه : ندارد

امکانات رستوران

  • پارکینگ
  • رزرو تلفنی
  • تحویل رایگان در محل

معرفی رستوران نون و ریحون کیش

در رستوران نون و ریحون کیش بر خلاف آنچه که از نامش پیداست؛ قرار نیست شما فقط نان و ریحان میل کنید. بلکه به نظر می‌رسد این نام به جنس غذاهایی که در این رستوران سرو می شود اشاره دارد. در ادامه این مطلب مجله کیش بوک می‌خواهیم اطلاعات تکمیلی این رستوران را به شما خوانندگان عزیز ارائه کنیم. با ما همراه شوید.

رستوران نون و ریحون یکی از رستوران‌های خوب کیش است که با دیزاین خاص خود و ارائه انواع غذاهای اصیل ایرانی و دریایی، با کیفیتی مناسب، توانسته مشتریان ثابتی در بین مسافران و کیشوندان پیدا کند.

این رستوران در نزدیکی شهرک میرمهنا و درست در غرفه 5 بازارچه نوبنیاد واقع شده است. فضای این رستوران طوری طراحی شده است که شما در زمان صرف غذا احساس آرامش داشته باشید. همین موضوع هم توانسته نظر بسیاری از مشتریان رستوران نون و ریحون را به خود جلب کند.

منوی رستوران نون و ریحون کیش

انواع کباب‌ها، خورش‌ها و غذاهای دریایی از جمله غذاهایی هستند که زیر نظر سرآشپز حرفه‌ای، در این رستوان طبخ و برای میهمانان سرو می‌شوند. این رستوران تحت نظارت وزارت بهداشت بوده و خیال‌تان از بابت تمیزی آشپزخانه و کیفیت مواد اولیه مورد استفاده در این مجموعه راحت باشد.

از دیگر امکاناتی که این رستوران در اختیار مشتریان خود قرار داده است می‌توان به موسیقی زنده و اینترنت رایگان اشاره کرد.

بسیاری از گردشگرانی که کیش را به عنوان مقصد سفرهای تفریحی خود انتخاب می‌کنند؛ خوردن غذاهای جنوبی و غذاهای دریایی را به عنوان یکی از تفریحات ارزان قیمت، در لیست کارهایی که باید در طول سفر انجام دهند قرار می‌دهند.

این دسته از افراد معتقدند که مگر می‌شود شما به یک جزیره زیبا مانند کیش سفر کنید و از غذاهای سنتی و محلی این شهر استفاده نکنید؟ اگر شما هم با این دسته از افراد موافق هستید و می‌خواهید غذایی باکیفیت را در آرامش کامل نوش جان کنید؛ حتما سری به رستوران نون و ریحون بازارچه نوبنیاد بزنید. کیفیت غذای این رستوران در کنار به کارگیری کادری مجرب و حرفه‌ای، قطعا می‌تواند نظر شما عزیزان را به خود جلب کند.

دیدگاه های کاربران

دیدگاه های کاربران (0 دیدگاه)
امتیاز نهایی 0

ثبت دیدگاه

برای ثبت نظر فرم زیر را کامل کنید و امتیاز خود را ثبت کنید

امتیاز های این رستوران

ارزش قیمت نسبت به کیفیت کالا
تنوع محصولات و فروشگاه ها
کیفیت خدمات
کیفیت کافه و رستوران