پارک ژوراسیک کیش

addressساختمان نماد کیش، روبروی کشتی یونانی
codeکد آگهی : KBE-32
( 0 ) stars

امتیاز های تفریحات

ارزش هزینه به لذت
تفریح و خوشگذرانی
تنوع و کیفیت امکانات
وضعیت بهداشتی

مشخصات تفریح

  • category نوع تفریح :تفریحات دیگر
  • activedateروز های سرویس دهی :تمام ایام هفته
  • acivetime ساعات سرویس دهی : 11-19

معرفی پارک ژوراسیک کیش

پارک ژوراسیک کیش و تم پارک سنتر این جزیره از جمله جدیدترین و جذاب‌ترین تفریحات کیش هستند؛ که بازدید از آن را به همه افراد و گروه‌های سنی توصیه می‌کنیم. به‌خصوص اگر در سفر به جزیره کیش کودک یا نوجوانی همراه شماست؛ بردن او به ژوراسیک پارک کیش و سایر تفریحات جالب تم پارک سنتر کیش می‌تواند بهترین و خیال‌‎انگیزترین خاطره این سفر را برایش رقم بزند.
حتما پیش از این درباره پارک‌های موضوعی یا همان تم پارک‌ها شنیده‌اید؛ و یا ممکن است نمونه‌هایی از آن را دیده باشید. منظور از پارک‌های موضوعی، پارک‌هایی است که بر اساس یک تم و موضوع مشخص طراحی شده و دارای داستان و هدف خاصی هستند. این داستان و هدف می‌تواند موضوعی صرفا سرگرم‌کننده و یا آموزشی باشد.
پارک ژوراسیک کیش نیز یکی از این پارک‌های موضوعی است که در کنار یک پارک موضوعی دیگر، مجموعه تم پارک سنتر کیش را تشکیل داده‌اند. خوش‌بختانه می‌توان بلیط پارک ژوراسیک کیش را به‌طور کلی و همراه با سایر بخش‌های این تم پارک سنتر خریداری کرد؛ و با یک بلیط از دو پارک موضوعی جذاب و سایر امکانات جانبی مجموعه بازدید نمود.
اگر می‌خواهید خاطره‌ای جذاب و در عین حال آموزنده را برای کودک یا نوجوان خود بسازید؛ هیچ پیشنهادی در کیش، توان رقابت با این مجموعه مدرن و جذاب را ندارد. البته بهتر است بدانید این مجموعه سن‌وسال نمی‌شناسد؛ و جاذبه‌های آن می‌تواند علاقه‌مندان را در هر سن و سالی جذب کند.

پرسش و پاسخ:
1- ژوراسیک پارک کیش در کجا قرار دارد؟
این مجموعه در بخش غربی جزیره، در ساختمان نماد کیش و دقیقا روبه‌روی کشتی یونانی قرار گرفته است.
2- مجموعه تم پارک سنتر کیش شامل چه مواردی است؟
این مجموعه شامل دو پارک موضوعی ژوراسیک پارک و مجیک پارک است. همچنین امکانات جانبی فراوانی از جمله کافه، رستوران، موزه هنری درباره کیش، آمفی تئاتر، فروشگاه و... نیز در این مجموعه تدارک دیده شده است.
3- قیمت بلیط ژوراسیک پارک کیش چقدر است؟
برای ورود به ژوراسیک پارک، نیازمند خرید بلیط تم پارک سنتر کیش هستید. البته با خرید این بلیط می‌توانید از مجیک پارک این مجموعه نیز بازدید کنید. قیمت بلیط کامل این مجموعه برای هر نفر 300 هزار تومان است؛ که در برخی روزهای سال شامل تخفیف نیز می‌شود.

آشنایی با ژوراسیک پارک کیش

مهم‌ترین و جذاب‌ترین قسمت تم پارک سنتر کیش، ژوراسیک پارک یا دراگون پارک آن است. طبیعتا همه ما از علاقه کودکان و نوجوان به موضوع دایناسورها اطلاع داریم. این موجودات باستانی جذابیت زیادی برای بررسی علمی دارند؛ و بسیاری از نوجوانان از دیدن ماکت‌های زنده، متحرک و غول پیکر آنها هیجان‌زده می‌شوند. در ژوراسیک پارک کیش که در واقع بزرگ‌ترین ژوراسیک پارک سرپوشیده در خاورمیانه محسوب می‌شود؛ شما می‌توانید مجسمه انواع دایناسورها را در اندازه‌های بزرگ، دارای صدای خاص آن موجود و همچنین به‌صورت متحرک، از نزدیک تماشا کرده و حتی با آنها عکس یادگاری بگیرید. این تم پارک موضوعی با معرفی دایناسورها، سبک زندگی آنها، نوع تغذیه، علت انقراض و...، کوشیده تا فضای پارک را علاوه بر سرگرم‌کننده بودن، آموزنده نیز نماید. نکته جالب اینکه در طول گردش در این پارک، راهنمای پارک در کنار شما خواهد بود و درباره هر قسمتی از پارک توضیحات لازم را به شما ارائه می‌دهد. این موضوع کمک می‌کند تا بازدید هدف‌مندتری داشته باشید؛ و در زمان مناسبی، از همه جاذبه‌های این مجموعه دیدن کنید. همچنین به دلیل گستردگی مجموعه، زمانی حدود 1 ساعت را باید به بازدید از ژوراسیک پارک اختصاص دهید. نکته دیگری که به‌طور کلی درباره تم پارک سنتر کیش باید به آن توجه کنید؛ حالت ایستگاهی آن است. به این معنا که در زمان‌بندی‌های مشخص افراد را سوار کرده و در مجموعه می‌گردانند. بنابراین گشت‌وگذار در این مجموعه در قالب گروهی انجام می‌شود. در نهایت توجه کنید اگرچه در اغلب بخش‌های ژوراسیک پارک، عکاسی مجاز است؛ اما در چند مورد محدود، عکاسی تنها توسط مسئولین سالن انجام شده و شما برای دریافت عکس خود باید مبلغ مشخصی را بپردازید.

نگاهی به مجیک پارک کیش

گشت‌وگذار در تم پارک سنتر کیش به همین‌جا ختم نمی‌شود؛ و پس از بازدید از ژوراسیک پارک یا همان دراگون پارک، می‌توانید به سراغ مجیک پارک کیش بروید. این پارک موضوعی نیز در همین مجموعه بنا شده است؛ و در آن می‌توانید بیش از 100 آیتم جذاب را مشاهده کرده و زیبایی علم را از نزدیک و در قالب شرایط واقعی احساس کنید. در عمل مجیک پارک کیش گزینه مناسب‌تری برای جوانان و بزرگ‌سالان است؛ و این افراد از آن لذت بیشتری خواهند برد. در ادامه درباره جذاب‌ترین آیتم‌های این پارک توضیحات مختصری ارائه داده‌ایم:

سلفی روم

سلفی روم شامل اتاق‌هایی است که همه وسایل و دیوارهای آن دقیقا به یک رنگ هستند. این اتاق‌ها برای گرفتن تصاویر جذاب سلفی کاربرد دارند.

اتاق‌های آینه‌ای تم پارک سنتر

اتاق‌های آینه‌ای، فضاهایی پوشیده از آینه هستند؛ که به شکل منشور در کنار یک‌دیگر قرار گرفته‌اند. تکثیر تصویر شما در ده‌ها آینه، فضای جذابی برای عکاسی ایجاد می‌کند. همچنین در این فضا با استفاده از چینش آینه‌ها، پیدا کردن راه خروج از اتاق را به معما تبدیل کرده و حتی در بخش‌هایی از آن احساس معلق بودن خواهید کرد.

اتاق‌های ۹۰ درجه

در اتاق‌های 90 درجه شما فضاهای متفاوتی را تجربه خواهید کرد که در دنیای واقعی وجود ندارد. در واقع عکس گرفتن با تصاویر این اتاق‌ها، فضاهای متفاوتی را ایجاد می‌کند. به عنوان مثال گویی شما در حال راه رفتن روی دیوار یا سقف هستید؛ و یا به شکل برعکس روی یک صندلی آویزان از سقف نشسته‌اید. در نهایت بد نیست بدانید که مجموعه تم پارک سنتر کیش در فضایی بالغ بر 3500 متر مربع و توسط صدها متخصص داخلی و بین‌المللی طراحی شده است. این مجموعه که به تازگی و در سال 1400 افتتاح شده، در حال حاضر از جمله محبوب‌ترین تفریحات غیرآبی جزیره کیش محسوب می‌شود. در پایان امیدواریم اطلاعات ارائه شده در این نوشته کیش بوک برای‌تان مفید بوده و بازدید از ژوراسیک پارک و تم پارک سنتر کیش، تجربه‌ای جذاب برای شما و همراهان‌تان باشد.

رزرو تفریحات
تعداد بزرگسالان
تعداد خردسالان
%1 تخفیف مبلغ کل
306,900
تومان
همین حالا رزرو کن
comments

دیدگاه های کاربران

دیدگاه های کاربران (0 دیدگاه)
امتیاز نهایی 0 stars

ثبت دیدگاه

برای ثبت نظر فرم زیر را کامل کنید و امتیاز خود را ثبت کنید

امتیاز های این تفریح

ارزش هزینه به لذت
تفریح و خوشگذرانی
تنوع و کیفیت امکانات
وضعیت بهداشتی